Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#542516
red_monster έγραψε:Θα πάω να δω ένα που όπως μου είπε ο ιδιοκτήτης έχει κάνει όλα τα σέρβις στην καρεντα και στα 100k άλλαξε το μισό μοτέρ για το γνωστό θέμα με τις βαλβίδες (περί τα 4,5k € με τιμολόγια καρεντα)

Ποσό πρέπει να με αποθαρρύνει ;


Απο οσο ξερω αν γινουν οι πρεπουσες αλλαγες/επισκευες, το προβλημα θεωρειται ληξαν.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#542517 Είναι με τα 211 το ΤΤ μετά το 2010? Τι κωδικό μοτέρ?
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#542518
red_monster έγραψε:Θα πάω να δω ένα που όπως μου είπε ο ιδιοκτήτης έχει κάνει όλα τα σέρβις στην καρεντα και στα 100k άλλαξε το μισό μοτέρ για το γνωστό θέμα με τις βαλβίδες (περί τα 4,5k € με τιμολόγια καρεντα)

Ποσό πρέπει να με αποθαρρύνει ;


Πολύ.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#542523 Καθόλου είναι η σωστή απάντηση. Με απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια ότι όλα έχουν γίνει όπως γράφουν τα τιμολόγια και δεν είναι καμιά επισκευή φάντασμα.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#542530 Γενικευμένο πρόβλημα δεν είχανε αλλά δε θα μου έκανε εντύπωση εάν ρίξανε καμιά παρτίδα από τα σάπια ελατήρια πιστονιών των 211hp σε 200αρι. Εξάλλου εάν υποθέσουμε ότι αυτό είναι κατασκευασμένο 10-11ο του 2008 τότε το 211αρι με το valvelift ήταν ήδη στην παραγωγή.

Με πάσα επιφύλαξη των δύο μοτέρ είχαν ακριβώς ίδιων διαστάσεων πιστόνια/κυλίνδρους κτλ οπότε δεν βλέπω γιατί να μη μπορούσαν να μοιραστούν και τα προβληματικά ελαστήρια.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#542539 Θα ζητήσω τιμολόγιο επισκευής να δω τι έχει αλλάξει


Τα ελατήρια συνδέονταν με τις βαλβίδες ; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#542544 Όχι. Γκούγκλαρε "tfsi piston rings". Βγάλε φώτο το τιμολόγιο να δούμε τι έχει αλλάξει και να συγκρίνουμε με το δικό μου. Είναι πολλά τα 4.5Κ πάντως. Στους τακτικούς πελάτες συνήθως στο 3χιλιαρο είναι το κόστος οπότε δες αν όλο το ιστορικό συντήρησης είναι από Καρέντα.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#542548 Και μετά πήγαινε να ξυρίσεις τα @@ σου με φαλτσέτα.

Deleted User 1 έγραψε:Καθόλου είναι η σωστή απάντηση. Με απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια ότι όλα έχουν γίνει όπως γράφουν τα τιμολόγια και δεν είναι καμιά επισκευή φάντασμα.


Για την απαραίτητη προϋπόθεση δεν υπάρχει κάποια σοβαρή απόδειξη.

Αν υπάρχουν αυτοκίνητα στα οποία δεν έχει κάνει επέμβαση ανοιχτής ο x μάστορας της καρέντα γιατί να κολλήσεις στο συγκεκριμένο;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#545400 Του έκανα τα πρώτα του 60χλμ. Μου φάνηκε λίγο πιο σκληρό από το δικό μου και από το αντίστοιχο πετρέλαιο που αντικατέστησε. Γενικώς δεν τρελάθηκα. Ωραία τα μπιχλιμπίδια μέσα αλλά ως εκεί. Το πετραλαιάκι, δε, τάφος. Το προηγούμενο μου φάνηκε πιο σπιρτόζικο κι ας έχουν το ίδιο μοτέρ. Δεν ξέρω εάν παίζει κάνα άτυπο mode ρονταρίσματος και πάρει τα πάνω του με τον καιρό. 77Κ πάντως είναι waaaaay too much για την κατηγορία. Απλά δεν τα αξίζουν.

ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#545428 Πόσο αηδία αυτές οι κολλημένες οθόνες στο ανω τμήμα του ταμπλό :thumbsdown:

Q5?
Άβαταρ μέλους
By dimik
#545430
Deleted User 1 έγραψε:Εικόνα


Τι σκληρό και τάφος και μπλε άλογα, 77 κοστίζει το να βλέπεις αυτό κάθε μέρα :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#545432 dimik :shifty: :shifty:

Ναι, Q5 2.0tdi 190hp S-tronic Sport με κάμποσα εξτρα. 74Κ τελικά η λιανική. Λάθος θυμόμουν και έπαιξε και 18% έκπτωση.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#545438 Εντάξει επανορθώνω

Με τα μισά λεφτά
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#545442 Καλα το διζωνικο, αλλα ουτε autohold δεν εχει? :dizzy:
Πηρες καταλογο με βασικο, και εξτρα του συγκεκριμενου?