Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#625519
Deleted User 1 έγραψε:Γενικώς ας μην κολλάμε στο χαρακτηρισμό hot hatch εφόσον στο μυαλών των περισσότερων είναι κάτι υπερβολικό που πάει σα δαίμονας στους δρόμοι. Όπου hot hatch ας πούμε ένα οποιοδήποτε χατς με αξιοπρεπή χαρακτηριστικά που θα ξεφευγει από τα 100-120-130hp της πλειοψηφίας των suv που πωλούνται στην ελλάδα.


Semi-hot είναι καλύτερος χαρακτηρισμός ΙΜΗΟ, εξάλλου συνήθως μιλάμε για τουτούνια γύρω στα 200 αλόγατα.

Εάν μιλάμε για τρακοσαρού όμως με καμιά σαρανταριά κιλάκια όπως το δικό σου, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο (σημ. το αναφέρω γιατί είναι συγκρίσιμο τιμολογιακά).
Άβαταρ μέλους
By elteo
#625529 Προφανώς not γιατί τρολάρει.
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#625545
mirage έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Πολυμορφικά λέμε!

https://www.car.gr/24825560-opel-zafira-zafira-1-8-7
Τέλειο! (Νοt)


Πόσο γουστάρω ένα Zafira OPC σε μπλε! :metalo: :s_cool
Σίγουρα το σημερινό Zafira έχει τους ίδιους ίσως και καλύτερους χώρους από το αντίστοιχο πάντα Grandland με μικρότερο βάρος, άρα μικρότερη κατανάλωση άρα μικρότερη επιβάρυνση στο περιβάλλον. Το "περιβάλλον " που χρειάζεται πλέον βαριά ηλεκτρικά ή πολύ βαριά mild ηλεκτρικά για να σωθεί :slap:

Σε πρόσφατο τεστ χώρων Active Tourer vs Tiguan, 3 άτομα καταλήξαμε πως οι χώροι είναι ίδιοι (μπροστά στη BMW υπάρχει μια πιο στενάχωρη αίσθηση) αλλά το VW κουβαλά 300 κιλά παραπάνω και καίει 4λ/100 παραπάνω ( αυτό λόγω βενζίνης στο Tiguan, στο πετρέλαιο θα ήταν φαντάζομαι 2λ/100). 16 πόντους πιο μακρύ το Tiguan.
Κρίμα να μειώνονται οι επιλογές στα MPV στο βωμό του κέρδους... :rtfm: :rtfm: εεε λάθος! Στο βωμό του περιβάλλοντος και της ασφάλειας :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#625565
nomarxis έγραψε:Πόσο γουστάρω ένα Zafira OPC σε μπλε! :metalo: :s_cool
Σίγουρα το σημερινό Zafira έχει τους ίδιους ίσως και καλύτερους χώρους από το αντίστοιχο πάντα Grandland με μικρότερο βάρος, άρα μικρότερη κατανάλωση άρα μικρότερη επιβάρυνση στο περιβάλλον. Το "περιβάλλον " που χρειάζεται πλέον βαριά ηλεκτρικά ή πολύ βαριά mild ηλεκτρικά για να σωθεί :slap:


Βάση euroncap το τελευταιο Zafira Tourer 2.0l Diesel CDTI Enjoy (2011) ζυγιζει 1702kg. Το Grandland X μολις 1412kg.... :hmmm:

nomarxis έγραψε:Σε πρόσφατο τεστ χώρων Active Tourer vs Tiguan, 3 άτομα καταλήξαμε πως οι χώροι είναι ίδιοι (μπροστά στη BMW υπάρχει μια πιο στενάχωρη αίσθηση) αλλά το VW κουβαλά 300 κιλά παραπάνω και καίει 4λ/100 παραπάνω ( αυτό λόγω βενζίνης στο Tiguan, στο πετρέλαιο θα ήταν φαντάζομαι 2λ/100). 16 πόντους πιο μακρύ το Tiguan.

Active tourer μεση 6.11 στο spritmonitor, 6.79 το Tiguan...πετρελαιο 150hp, αυτοματα, και μαλιστα δεν μπλεκω καν σε awd/fwd, που τα Tiguan θα ειναι περισσοτερα awd...
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#625571 Συμφωνώ, το φτωχό Grandland ζυγίζει τόσο και το φουλ Zafira άλλο τόσο :s_yes .
Στις δικές μας μετρήσεις βάρους πήγαμε με τις άδειες :s_yes

Καλή κατανάλωση έχει το Tiguan D 150 AWD. Περίμενα παραπάνω και το σάιτ είναι έγκυρο!
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#625573 Και τα suv καλά ειναι και τα χοτ κατς και τα μίνι. Καθένα καλύπτει διαφορετικές ανάγκες. Καλό θα ήταν να υπήρχε μεγαλύτερη ποικιλία στα πιο οικονομικά πολυμορφικά αλλά η αγορά φαίνεται πως σκέφτεται διαφορετικά.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#625598 Αυτό.

Το καθένα έχει τα θετικά του και τα αρνητικά του οπότε βασικά είναι θέμα προτεραιοτήτων.

Για διακοπές, καθημερινό και εύκολο φόρτωμα/ξεφόρτωμα (γιατί δε χρειάζεται να σκύψεις), ορατότητα, άνεση, χώροι κλπ τότε μπορώ να πω ότι το SUV διαπρέπει σε αυτούς τους τομείς τουλάχιστον όσο ζω μαζί του το τελευταίο χρόνο. Με έχει βολεψει πάρα πολύ.

Ένα χοτ χατς από την άλλη με τη δυνατότητα των διαφορετικών οδηγικων προφίλ το κάνει πολύ πιο εύκολο να ζεις καθημερινά μαζί του, σίγουρα με κάποιες υποχωρήσεις.

Για παράδειγμα ο Στεφ μπορεί μια μέρα να το βάλει στο cupra και να πάει από Πεντέλη επειδή έτσι του τη βαρεσε και την επόμενη να το βάλει στο comfort και να πάει από ΑΟ.

Αν είχα ένα αυτοκίνητο, σίγουρα θα προτιμούσα χοτ χατς πάντως.

< 1 >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#625604 Νομίζω το ενδιάμεσο είναι το ιδανικό, ένα station επιδόσεων με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Πάει παντού και μπορεί να προσφέρει και κάποιες συγκινήσεις σε petrolheads.

Βέβαια το budget είναι ένα άλλο θέμα.

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#625613
kostis20 έγραψε:Stelvio ισως ή ,allroad.

< A3003 >

Άντε πάρτη να ησυχάσεις. :)

Έτοιμος είσαι. :)

< 1 >
Άβαταρ μέλους
By vagmann
#625615 ...πριν 10 χρονια οταν εψαχνα για οικογενειακο,ειχα καταληξει σε Q5 και Α4 Allroad,που στα χαρτια ειναι ιδια αυτοκινητα...
Ευτυχως το q5 το πηρε ενας φιλος,και το οδηγησα,...το εστριψα,σε ΕΟ,στη Ριτσωνα..,.ωραιο πατημα,επιταχυνσεις ροπες,αλλα αυτος ο ογκος που σε περιβαλλει,το υψος,δεν παλευονται με τπτ,δεν εχει τπτ το οδηγοκεντρικο,και ας γραφουν τα περιοδικα...

Κατεληξα στο Α4 allroad οταν το οδηγησα,και ηταν ερωτας με την πρωτη ματια/γκαζια...ναι...που κραταει ακομη... :inlove:
Σωστο σε χωρους (λιγο στεναχωρο για τους πισω επιβατες,τελειο για παιδια),τελειο υψος για να κατεβεις σε μια αποκρημνη παραλια,που θα δεις μονο ψηλα τετρακινητα,τετρακινηση επος με κεντρικο torsen απο τα παλια,η οποια στριβει με οσα στην ασφαλτο(με το καταλληλο ελαστικο),χιονι λασπη δεν θα κολλησει (παλι με αντιστοιχα ελαστικα)...

Δεν μετανιωσα ουτε ενα € απο την αξια του...
Ειναι αυτοκινητο ζωης,και θα ηθελα να γερασω με αυτο... :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#625623 Bilstein B6

Μέχρι και ο ευγραμμισας (που οδηγεί απείρως καλύτερα) οδήγησε το Ε90 μου μετά και έπαθε πλάκα, "φίλε τώρα είναι να χαίρεσαι να το οδηγείς" ήταν η πρώτη κουβέντα του μόλις το δοκίμασε.

< >