Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Γιώργης
#374214
saxon_747 έγραψε:Μου έχει τύχει ακριβώς το ίδιο. Ο ένας πόλος της μπαταρίας ήταν χαλαρός και σε κάποια ανωμαλία του δρόμου έχασε επαφή στιγμιαία.

Σε μια τέτοια περίπτωση το δυναμό δεν αρκεί για να δώσει ρεύμα;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#374226
Γιώργης έγραψε:
saxon_747 έγραψε:Μου έχει τύχει ακριβώς το ίδιο. Ο ένας πόλος της μπαταρίας ήταν χαλαρός και σε κάποια ανωμαλία του δρόμου έχασε επαφή στιγμιαία.

Σε μια τέτοια περίπτωση το δυναμό δεν αρκεί για να δώσει ρεύμα;


Δεν κάνει κύκλωμα αν δεν είναι συνδεδεμένη η μπαταρία.
Άβαταρ μέλους
By Γιώργης
#374255 Κι εγώ αυτό πίστευα αλλά διάβασα ότι μπορείς να αφαιρέσεις τη μπαταρία απ'το αυτοκίνητο όσο αυτό είναι σε λειτουργία και να συνεχίσει να δουλεύει :hmmm: . Στο στρατό π.χ. έχουν μια μπαταρία για να βάλουν μπρος τα φορτηγά και μετά τα δουλεύουν χωρίς. Εκτός αν αυτό διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#374346 Αναφέρεσαι στα Steyr και στα REO προφανώς. Εκείνα έχουν δύο σημαντικές διαφορές όμως. Πρώτον είναι πετρελαιοκίνητα, που σημαίνει ότι δεν χρειάζονται σπινθήρα (δηλαδή ρεύμα) και η καύση γίνεται με την συμπίεση. Δεύτερον δεν έχουν ηλεκτρονικά (εγκέφαλο για πάθει εγκεφαλικό) και η αντλία καυσίμου είναι μηχανική. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο όταν δυσλειτουργεί το σβηστήρι (σύνηθες) υπάρχουν μόνο δύο τρόποι για να τα σβήσεις: Ή τα αφήνεις να μείνουν από καύσιμο, ή πατάς φρένο, βάζεις ταχύτητα και αφήνεις τον συμπλέκτη ώστε να στολλάρει. :iconcool: Παρόλα αυτά πάντα είχαμε πάνω μπαταρίες, ακόμα και άδειες και ας τα βάζαμε με εξωτερική ή ΗΖ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#375971
Giuseppe Busso έγραψε:https://www.4drivers.gr/single-post/2017/02/07/CE-rs4-pou-ekane-th-diafora


πολύ αγιοποιηση επεσε,για ένα μετριο για τις προδιαγραφες του αυτοκινητο.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#376039
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:https://www.4drivers.gr/single-post/2017/02/07/CE-rs4-pou-ekane-th-diafora


πολύ αγιοποιηση επεσε,για ένα μετριο για τις προδιαγραφες του αυτοκινητο.


...για το συνολο, μπορει. Συγκεκριμενα ομως ενα κινητηρα ατμοσφαιρικο με αποδοση 100ps/λιτρο δεν τον λες και μετριο σε προδιαγραφες...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#376050
Κίκιζας . έγραψε:
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:https://www.4drivers.gr/single-post/2017/02/07/CE-rs4-pou-ekane-th-diafora


πολύ αγιοποιηση επεσε,για ένα μετριο για τις προδιαγραφες του αυτοκινητο.


...για το συνολο, μπορει. Συγκεκριμενα ομως ενα κινητηρα ατμοσφαιρικο με αποδοση 100ps/λιτρο δεν τον λες και μετριο σε προδιαγραφες...


100 στο λιτρο θα εβγαζαν εάν ειχε το μοτερ 420 αλογα.
Αλλα τα χρηματα επεσαν στις ταπετσαριες και ελειπαν 30-40-50 αλογα.

Vorsprung durch Technik :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#376068
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:https://www.4drivers.gr/single-post/2017/02/07/CE-rs4-pou-ekane-th-diafora


πολύ αγιοποιηση επεσε,για ένα μετριο για τις προδιαγραφες του αυτοκινητο.


...για το συνολο, μπορει. Συγκεκριμενα ομως ενα κινητηρα ατμοσφαιρικο με αποδοση 100ps/λιτρο δεν τον λες και μετριο σε προδιαγραφες...


100 στο λιτρο θα εβγαζαν εάν ειχε το μοτερ 420 αλογα.
Αλλα τα χρηματα επεσαν στις ταπετσαριες και ελειπαν 30-40-50 αλογα.

Vorsprung durch Technik :metalo:


Αφου τοσα βγαζει, δες και ιδιωτικες δυναμομετρησεις αν δεν πιστευεις...
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#381233 Εικόνα

:whistlink: :whistlink:

<
Άβαταρ μέλους
By edmond
#381529 Μαστρο Παναγιώτης;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#381591 Δυστυχως οχι. Ειναι αρκετα πιο ταπεινη υλοποιηση για να ειναι bolt on.

<
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#381861 Βλέπεις αυτό και λες.... ΠωωΩΩΩωωω :lol: :lol: :lol:

Εικόνα







































































και σκύβεις από κάτω και βλέπεις αυτό

Εικόνα

Α στα διάλα ρε μλκ ελεεινοί, τι κοροϊδιλίκια αυτά ρε;;;;; :dizzy: :dizzy:
Και εντάξει να είναι το βασικό Q5 αλλά στο SQ5 ρε βόδια; Που έχει μια μοτερούκλα ΝΑΑΑΑΑΑ κάτω από το καπό;
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#381862 Είναι το πέντριγκρι από Lamborghini.