Στάδιο 1
- αλλαγή δοχείου αναθυμιάσεων
- τσιμούχα στροφάλου
Στάδιο 2
Ιδού και ένα βίντεο:
Να ξες, σε θαυμάζω.
Εδώ άλλοι ένα λάστιχο παθαίνουν και τρελαίνονται, ενώ εσύ αντιμετωπίζεις τις αναποδίτσες αρχοντικά.
Την περάσαμε και τη φάση που τρελαινόμασταν και δεν έβγαλε πουθενά. Το μόνο που έχει σημασία πια είναι το πότε θα αντικατασταθεί αυτό το αμάξι. Τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα.
Οκέηκ, σε έχει ταλαιπωρήσει, αλλά είναι και γαμώ τα τουτούνια. Αυτό που θέλω να πω είναι, μην αλλάξεις τον λάζαρο με κανένα φέτφα.
To θέμα είναι ότι δεν υπάρχει κινητικότητα από Ιταλία μεριά στο budget μου.
Το downgrade θα είναι κατρακύλα.
Τι θα έπαιρνες από ότι κυκλοφορεί σήμερα;
T-Roc τρικύλινδρο ή Vitara τετρακίνητο;
Εξαιρετικά και τα δυο αυτοκίνητα για τα λεφτά τους, αλλά νομίζω ότι η μετάβαση από το Q5 θα είναι σοκαριστική.
Το downgrade ουσιαστικά θα είναι μόνο σε σήμα και μόστρα πράγμα που δε με απασχολεί καθόλου. Είμαι χορτασμένος. Με τα 35Κ που υπολογίζω ως budget θα πάρω ίδιο εξοπλισμό με το Q5 (και κάτι παραπάνω μιας και θα τα χωρίζουν μία 10ετία), με περισσότερα γκάζια και χαμηλότερη κατανάλωση/τέλη.
Με τα 35Κ που υπολογίζω ως budget
Με τα 35Κ που υπολογίζω ως budget
elteo έγραψε:
Τα ελατήρια στεγανοποιούν τους κυλίνδρους με την βοήθεια των καυσαερίων τα οποία μπαίνουν στα αυλάκια των ελατηρίων πίσω από τα ελατήρια και τα σπρώχνουν προς τον κύλινδρο, αν τα αυλάκια τώρα είναι γεμάτα μούργα δεν υπάρχει χώρος να περάσουν τα καυσαέρια και τα ελατήρια δεν μπορούν να κινηθούν, έτσι είναι επόμενο να υπάρχει πρόβλημα.
Το μονο σιγουρο ειναι οτι για μια 5ετια (2007-2012) τα 2λτ (ενας συγκεκριμενος κωδικος( της Audi ηταν για τα πανηγυρια.
< >