Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#509262 Τίποτα δεν είναι δεδομένο, ειδικά για το συγκεκριμένο αμάξι.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#509285 Το πρόβλημα είναι κλασικό και έχει να κάνει με υπερβολική κατανάλωση λαδιού. Έως και 1λτ ανά 1000χλμ. Αυτό συμβαίνει γιατί είναι ελαττωματικά τα ελατήρια των πιστονιών και σπάνε έτσι περνάει λάδι το οποίο καίγεται. Η επισκευή γίνεται σε δύο στάδια εκ των οποίων το πρώτο είναι ξεκάθαρη απάτη και έχει μηδενικές πιθανότητες να λύσει το πρόβλημα.

Στάδιο 1

- αλλαγή δοχείου αναθυμιάσεων
- τσιμούχα στροφάλου

Στάδιο 2

Εικόνα

Ιδού και ένα βίντεο:

Άβαταρ μέλους
By diplomat
#509299 Σε βλέπω να καταλήγεις με mechanical engineering επικυρωμένο από την άουδι στεφάν μου. :lol:

Να ξες, σε θαυμάζω.
Εδώ άλλοι ένα λάστιχο παθαίνουν και τρελαίνονται, ενώ εσύ αντιμετωπίζεις τις αναποδίτσες αρχοντικά. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#509301 Και τι α κάινς? Α κάιτς α σκάεις?

Την περάσαμε και τη φάση που τρελαινόμασταν και δεν έβγαλε πουθενά. Το μόνο που έχει σημασία πια είναι το πότε θα αντικατασταθεί αυτό το αμάξι. Τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#509303 Εγώ πάντως θα ανησυχούσα στην αντικατάσταση του άουδι.

Οκέηκ, σε έχει ταλαιπωρήσει, αλλά είναι και γαμώ τα τουτούνια. Αυτό που θέλω να πω είναι, μην αλλάξεις τον λάζαρο με κανένα φέτφα. :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#509306 Αναγκαστικά η αλλαγή θα εμπεριέχει μπόλικο downgrade μιας και τα οικονομικά δεδομένα έχουν αλλάξει μεταξύ της μίας και της άλλης αγοράς. Ευελπιστούμε να γίνει η έκπληξη και η επόμενη επιλογή να δώσει απαντήσεις μέσα στο γήπεδο. Όχι σαν το Audi που ήταν μόνο δηλώσεις στα social media και σουπαμούπες με την ΕΠΟ (βλ. ειδικός τύπος). :shifty:

To θέμα είναι ότι δεν υπάρχει κινητικότητα από Ιταλία μεριά στο budget μου. :(
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#509314 Αν δεν συνεχίζει να σου βγάζει θέματα και είσαι ΟΚ με τέλη/ασφάλειες δεν έχεις λόγο να το δώσεις.
Το downgrade θα είναι κατρακύλα.

Τι θα έπαιρνες από ότι κυκλοφορεί σήμερα;
T-Roc τρικύλινδρο ή Vitara τετρακίνητο;

Εξαιρετικά και τα δυο αυτοκίνητα για τα λεφτά τους, αλλά νομίζω ότι η μετάβαση από το Q5 θα είναι σοκαριστική.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#509318 Το Audi έχει να βγάλει δύο πράγματα ακόμα βαρβάτα. Τουρμπίνα και πολύδισκο. Τουτέστιν 2.5Κ στην καλύτερη. Αυτά μπορεί να σκάσουν και αύριο (το πολύδισκο ήδη πατινάρει λόγω προγράμματος), μπορεί και σε 30-40Κ χλμ. Αν τα φτιάξεις αυτά με το αμάξι να φλερτάρει με τα 200Κ χλμ και να χει συμπληρώσει 10ετία, μετά πάει. Το παντρεύτηκες για πάντα. Αν το δώσεις προς το τέλος του '19 και με δεδομένο ότι δεν έχει βγάλει ως τότε κάτι από τα προαναφερθέντα, τότε 17-18-19.000€ θα τα πιάσει και άρα θα χεις μία πολύ καλή βάση για το επόμενο.

Το downgrade ουσιαστικά θα είναι μόνο σε σήμα και μόστρα πράγμα που δε με απασχολεί καθόλου. Είμαι χορτασμένος. Με τα 35Κ που υπολογίζω ως budget θα πάρω ίδιο εξοπλισμό με το Q5 (και κάτι παραπάνω μιας και θα τα χωρίζουν μία 10ετία), με περισσότερα γκάζια και χαμηλότερη κατανάλωση/τέλη.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#509326
Με τα 35Κ που υπολογίζω ως budget


Εικόνα

:s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By elteo
#509332
Με τα 35Κ που υπολογίζω ως budget



Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#509346 Μόνο εγώ εχω λιώσει; :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#509347
elteo έγραψε:

Εικόνα


:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#509378 Δεν σπάνε τα ελατήρια των εμβόλων, αν έσπαγαν οι γωνίες τους θα κατέστρεφαν το μπλόκ ( τα χιτώνια ) πρέπει να έχει γίνει λάθος στην διαστασιολόγηση τους, ίσως και στα έμβολα, οι ανοχές εδώ είναι της τάξης μερικών εκατοστών του mm, και να επιτρέπουν να περνάει το καμμένο λάδι μέσα στα αυλάκια τους και να τα κολλάει, οπότε κολλημένα δεν λειτουργούν σαν ελατήρια και περνάει λάδι στους χώρους καύσης και καίγεται μπλοκάροντας τα ακόμα περισσότερο.

Τα ελατήρια στεγανοποιούν τους κυλίνδρους με την βοήθεια των καυσαερίων τα οποία μπαίνουν στα αυλάκια των ελατηρίων πίσω από τα ελατήρια και τα σπρώχνουν προς τον κύλινδρο, αν τα αυλάκια τώρα είναι γεμάτα μούργα δεν υπάρχει χώρος να περάσουν τα καυσαέρια και τα ελατήρια δεν μπορούν να κινηθούν, έτσι είναι επόμενο να υπάρχει πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#509382 Εχω δει διαφορες φωτο και βιντεακια που τα ελατηρια τα βρισκουν κομμενα και φευγουν κομματι κομματι απο το πιστονι. Τωρα ορκο δεν παιρνω. Μηχανικος δεν ειμαι.

Το μονο σιγουρο ειναι οτι για μια 5ετια (2007-2012) τα 2λτ (ενας συγκεκριμενος κωδικος( της Audi ηταν για τα πανηγυρια.

< >