Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#483063 Αντιπροσωπεία μόνο το ανταλλακτικό έχει 1600€. Έξω δεν έχω ψάξει αλλά υπολογίζω 1200-1300. Θα θέλει επισης και κάνα 150αρι εργατικά.

Σε πρώτη φάση μαζέυω πληροφορίες για τουρμπινάδες και θα της κάνω service εντός 3μηνου.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#483068 Στεφανε θα απεφευγα σερβις. Δεν βγαζεις ακρη με τους τουρμπιναδες.
Εαν την βγαλεις και δεις το μαντεμι σου να ειναι καθαρο απο ραγισματα,παρε ενα cartridge γνησιο καινουριο
Εικόνα
,και μονταρισε το μαντεμι σου και το αλουμινιο που ειχε η παλια σου τουρμπινα.
Στην θεση σου δεν θα εκανα τιποτα.Ποσα χλμ ειπαμε εχεις?
για ψαξε για cartridge να δουμε τι κοστος εχει.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#483086 Αυτό εννοώ service. Να τη βγάλω, να την ελέγξω και να αλλάξω cartridge. Tώρα κάτι ζυγοσταθμίσεις κτλ που διαβάζω δεν έχω εμπιστοσύνη. 145.000χλμ έχω και η IHI βγάζει αποδεδειγμένα 200Κ+ χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Βασικά ίσως είναι και το πιο ανθεκτικό και αξιοπιστο μέρος του συγκεκριμένου κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#483088 τοτε αυτο δεν ειναι σερβις,ειναι αλλαγη τουρμπινας.
δεν θα πειραζα τιποτα.

εντιτ τα 1500-1600 ευρω που ανεφερες για cartridge ηταν? :s_omg
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#483092 Τα 1600 είναι τιμή αντιπροσωπείας για ολόκληρη τουρμπίνα μαζί με πολλαπλή κούτα.

Εικόνα

Ντάξει service είναι άμα αλλάξεις μόνο cartridge και κρατήσεις κελυφος και πολλαπλή.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#483097 Στεφαν ασε τα σκαλίσματα. Αμα η ντουρμπινα ειναι ΟΚ δεν την ανοιγεις.

< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#483111 Αυτη η τουρμπινα με τι ψυχεται???
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#483114 Με λάδι, όπως όλες οι τουρμπίνες νομίζω. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#483116 λαδι στα κουζινετα του αξονα,και νερο στο κελυφος του cartridge
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#483239 Η σχεδίαση ( το σχήμα ) των εργοστασιακών πολλαπλών σε όλα τα εμπορικά αυτοκίνητα είναι για τα σκουπίδια, το ίδιο και η θέση της wastegate, υπάρχει σημαντική απώλεια στην αναπνοή του κινητήρα και μεγάλη φθορά σε τουρμπίνες και πολλαπλές από την συγκέντρωση μεγάλης θερμοκρασίας τοπικά λόγω της μειωμένης ροής του συτήματος πολλαπλή / τουρμπίνα μέχρι το down pipe το οποίο και αυτό στραγγαλίζει τη ροή. Η διάταξη των περιφερειακών στο μηχανοστάσιο επιφέρει τις φτηνές λύσεις που εφαρμόζουν τα εργοστάσια.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#483264 Υπάρχουν περιορισμοί που πρέπει να ακολουθήσουν και τα εργοστάσια. Είτε αυτό λέγεται εκπομπές ρύπων, είτε οικονομία καυσίμου, είτε μείωση θορύβου, είτε κόστος, είτε driveability (καβαλάει ο τσοπάνης το Αουδι και σου λέει πωπω πετάει το εργαλείο επειδή ένιωσε 35Nm ροπής από το ρελαντί). Επομένως σωστά τα παραπάνω αλλά ότι πληρώσεις παίρνεις. Όπως έγραψα και πάνω, στο συγκεκριμένο εντελώς εμπορικό μοτέρ μόνο με ένα upgraded σύστημα εξαγωγής παίρνεις 10-15 άλογα. Εξακριβωμένα πολλάκις αυτά, όχι στο κουβεντιαστό μεταξύ κοντράκηδων.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#483332
dimviii έγραψε:λαδι στα κουζινετα του αξονα,και νερο στο κελυφος του cartridge


ακομα και γριουλα των 28 ετων εχει νερο για την ψυξη... και το βαντιλατερ μενει αναμενο οσο χρειαζεται οταν κλεινεις τη μηχανη, και αναβοσβυνουν τα αλαρμ μεχρι να σταματησει για να το βλεπεις οτι δουλευει για την ψυξη.... μιας και τα τουρμπακια ειναι στριμωγμενα ενθεν και ενθεν του V6...
Άβαταρ μέλους
By GTS
#483349 Δεν ειναι καινουρια τεχνολογια τα τουρμπο, ειναι τωρα δεκαδες χρονια (1962 το πρωτο τουρμπο αμαξι). Στα 80ς υπηρχαν πολλα τουρμπο, θυμαστε το Ρενω 5 τουρμπο...αλλα εκαιγαν πολυ βενζινη και στα 90ς τα εγκαταλειψαν για ατμοσφαιρικους 16βαλβιδους κινητηρες.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#483364 Και επίσης οι τουρμπίνες έχουν εξελιχθεί αντίστοιχα, δεν συγκρίνονται με τις αρχαίες (απόδοση, εύρος, γραμμικότητα).
Άβαταρ μέλους
By 224v
#483422
xenos έγραψε:Και επίσης οι τουρμπίνες έχουν εξελιχθεί αντίστοιχα, δεν συγκρίνονται με τις αρχαίες (απόδοση, εύρος, γραμμικότητα).


Οι μικρες παντως εχουν μικρη αδρανεια = μκρο Lag. Τωρα βεβαια ισως εχουν πετυχει να εχουν μικρη αδρανεια ακομα και μεγαλυτερες τουρμπινες... ειναι θεμα των προδιαγραφων τους, και ετσι να πετυχαινουν μικρο Lag και καλυτερη αποδοση...