Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#660203
edmond έγραψε:Ναι ΤΙ;;; :roll: :roll:


Απλά βρέθηκα δίπλα, το πήρε το μάτι μου και μπήκα να το δω.

Αυτό που βλέπεις είναι κάπου στα 32χιλ. ευρώ.
1.5λτ 4κυλ. 150άρι βενζίνης με mild hybrid 48V
Εσωτερικό S-Line πακέτο
DSG7
17άρες
μεταλλικό

Δυστυχώς ακόμη δεν έχει κάποιο test drive, οπότε οι εντυπώσεις μου είναι ξεκάθαρα οι στατικές.

Εξακολουθεί να συμφέρει η αγορά της 118i με 28χιλ. ευρώ με τους 140 ίππους από τον 3κυλ 1.5λτ. συγκριτικά με τα άλλα 2 γερμανικά αντίπαλα premium c-seg.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#660205 H sport line 118 με αυτόματο δεν νομίζω να βγαίνει 28κ. Τόσο δίνουν τιμή εκκίνησης βασικού μοντέλου. Τόσο μεγάλες εκπτώσεις έχουν; Στον διαμορφωτή δε βγάζουν τιμές :s_mad
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#660206
rocsta έγραψε:H sport line 118 με αυτόματο δεν νομίζω να βγαίνει 28κ. Τόσο δίνουν τιμή εκκίνησης βασικού μοντέλου. Τόσο μεγάλες εκπτώσεις έχουν; Στον διαμορφωτή δε βγάζουν τιμές :s_mad



Μόλις κοίταξα στο car.
Έχουν εξαφανιστεί όλα τα μοντέλα.
Είχαν φέρει ένα πακέτο με τελική κάπου στα 28500 για 118i με dct σε sportline.
Led φώτα, 17άρες, δερμάτινο m-τιμόνι. Γενικά το έλεγες και ευκαιρία.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#660208 Roc αυτήν εδώ έδιναν:

Εικόνα

https://www.bmw-sfakianakis.gr/bmw-series-1-event.html

BMW 118i Sport Line Advanced με €27.986*
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει:

Αυτόματο κιβώτιο
Μεταλλικό χρώμα
Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός
Έκδοση Sport Line
Προβολείς LED
Προβολείς ομίχλης LED
Ζάντες αλουμινίου17"
Αισθητήρας παρκαρίσματος εμπρός-πίσω (PDC)
Σπορ δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι
Σπορ καθίσματα οδηγού & συνοδηγού
Πακέτο φωτισμού
Πακέτο αποθηκευτικών χώρων
Cruise Control με λειτουργία φρεναρίσματος
Απομακρυσμένες Υπηρεσίες
Concierge Services
BMW Live Cockpit
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#660210
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#660217 Έχει να κλείσει πολλά σπίτια η Tesla. Το πιο μεγάλο αγγούρι θα το γευθούν τα Γερμανά. Με τις τιμές που πουλάνε, τα 41 χιλιάρικα του Model 3 φαντάζουν τρελή ευκαιρία.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#660219
Dimsabas έγραψε:Έχει να κλείσει πολλά σπίτια η Tesla. Το πιο μεγάλο αγγούρι θα το γευθούν τα Γερμανά. Με τις τιμές που πουλάνε, τα 41 χιλιάρικα του Model 3 φαντάζουν τρελή ευκαιρία.

Εδω το αγγουρι παντως το τρωει η Tesla
https://www.autoblog.gr/2020/08/22/pors ... n-eutheia/
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#660220 Είναι παράλογο πλέον να δώσεις 30+Κ και να πάρεις premium γερμανικό.
Μεταχειρισμένο ή φθηνό καινούργιο (πχ κάνα C3 ή καλύτερα Corsa αυτόματο με 100 άλογα με κάνα 15αρι άντε 16Κ) και σε 3 άντε 5 χρόνια, λογικά πούλημα και αγορά ηλεκτρικού.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#660223
alexandros.K έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Έχει να κλείσει πολλά σπίτια η Tesla. Το πιο μεγάλο αγγούρι θα το γευθούν τα Γερμανά. Με τις τιμές που πουλάνε, τα 41 χιλιάρικα του Model 3 φαντάζουν τρελή ευκαιρία.

Εδω το αγγουρι παντως το τρωει η Tesla
https://www.autoblog.gr/2020/08/22/pors ... n-eutheia/
Κάτω από 100 χιλιάρικα στην Ελλάδα, επιδόσεις McLaren F1 αλλά επειδή έχασε για λίγο από την Taycan των 185 χιλιάδων, τρώει αγγούρι. Μάλιστα...

HF, συμφωνώ απόλυτα. Ή μένεις με το παλιό και γεμίζεις τον κουμπάρα που θα σπάσει μια και καλή.
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#660225 Υπαρχει και η λυση καινουριο yaris hybrid. Και υστερα πληρως ηλεκτρικο σε 8-10 χρονια που μαλλον θα υπαρχουν ev με τιμη <25000€ και αυτονομια >400 χλμ .
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#660227
Dimsabas έγραψε:
alexandros.K έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Έχει να κλείσει πολλά σπίτια η Tesla. Το πιο μεγάλο αγγούρι θα το γευθούν τα Γερμανά. Με τις τιμές που πουλάνε, τα 41 χιλιάρικα του Model 3 φαντάζουν τρελή ευκαιρία.

Εδω το αγγουρι παντως το τρωει η Tesla
https://www.autoblog.gr/2020/08/22/pors ... n-eutheia/
Κάτω από 100 χιλιάρικα στην Ελλάδα, επιδόσεις McLaren F1 αλλά επειδή έχασε για λίγο από την Taycan των 185 χιλιάδων, τρώει αγγούρι. Μάλιστα...

Δεν τα ξερεις καλα....Εχει πολυ παραπανω απο 100k €. Δεν ειναι το "απλο" Tesla Model S. Ειναι η εκδοση Cheetah Stance. Λεει στην αρχη του βιντεο τις τιμες Αγγλιας.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#660233
popolaros έγραψε:



Μάλιστα. Το είδα όλο το συγκριτικό του Ματ.

Αν δεν μπει η τιμή στη ζυγαριά, τότε συμφωνώ ότι μια A200 με AMG pack και ηλεκτρονική ανάρτηση ώστε να μπει στον πίσω άξονα η ανεξάρτητη πολλαπλών συνδέσμων, είναι η καλύτερη επιλογή.

Αν όμως μπει στη ζυγαριά η τιμή, τότε η έκδοση που ανέφερα και πιο πάνω για τη BMW 118i, την κάνει την καλύτερη επιλογή κατ'εμέ.
Πλήρης εξοπλισμός, λεντ φώτα, αισθητήρες, αυτόματο κιβώτιο και το καλύτερο σε αίσθηση στρίψιμο.