Anonymous Founder έγραψε:Τεχνολογικά είναι κορυφαίο
Δεν βλέπω τι κορυφαίο έχουν. Τα ίδια και καλύτερα έχουν και οι αντίστοιχες BMW και Merc.
224v έγραψε:φιλος αγορασε στο Βελγιο ενα RS4 με 60.000χλμ στα 40 χιλιαρικα εχει τα παντα βεβαια με το μεγαλυτερο μοτερ... αξιζει ομως??
ατμοσφαιρικο με τα 420?
2012-2015 B8 450 430Nm μόνο σε στέισον
2018- B9 2.9 biturbo 450 600Nm
Αν πήρε το πρώτο είναι ακριβά και τα χλμ ύποπτα. Πρέπει να πήρε το δεύτερο το B8 που είναι μόνο στέισον.
V8 που ανεβάζει 8000+ στροφές είναι πολύ ωραίο πράμα. Αλλά η κατανάλωση θα τσούζει...
sknipper έγραψε:2006-2008 B7 420 430Nm
2012-2015 B8 450 430Nm μόνο σε στέισον
2018- B9 2.9 biturbo 450 600Nm
Αν πήρε το πρώτο είναι ακριβά και τα χλμ ύποπτα. Πρέπει να πήρε το δεύτερο το B8 που είναι μόνο στέισον.
V8 που ανεβάζει 8000+ στροφές είναι πολύ ωραίο πράμα. Αλλά η κατανάλωση θα τσούζει...
θα τσουξει πιο πολυ το καθαρισμα με τις επικαθησεις που εχει το συγκεκριμενο μοτερ.
Οι επικαθήσεις καθαρίζονται σχετικά εύκολα πλεον.Δεν είναι ιδιαίτερο κόστος σχετικά με το είδος του αυτοκινήτου.
Άσε που αν έχει 60κ μόνο το πιθανότερο είναι να μην έχει πολύ πράγμα.
Τώρα για service κτλ προφανώς ο V8 τσούζει λίγο.
< A3003 >
ίσως γράψω και ένα αναλυτικό οδηγό
red_monster έγραψε:Σιγά το τσούξιμο να καθαρίσεις τις ΒΕ
στο v8 δεν ειναι τοσο ευκολο σαν να ανακατευεις αμμοχαλικο για να ριξεις σιναζι.
kostis20 έγραψε:Άσε που αν έχει 60κ μόνο το πιθανότερο είναι να μην έχει πολύ πράγμα.
στα 60κ παιζει να εχει χασει καμια 30αρια αλογα απο επικαθισεις.