Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#548808 122.222km πλέον. Συνεχίζουμε ακάθεκτοι.
Μηδενικά προβλήματα μέχρι τώρα.Μονο service. Ουτε μπαταρία δεν έχω αλλάξει μετά από 9 χρόνια σχεδόν...
Εικόνα
Εκτός απο αυτή του κλειδιού πριν λίγες μέρες!

Εικόνα

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#548813 Τυχερός άνθρωπος! :metalo: :lol:
Πραγματικά όμως, είναι να τρελαίνεσαι με κάποια αυτοκίνητα. Ο θείος μου έχει ένα Golf V , το GT με τον twincharger. Μέσα σε μια 10ετία, έχει κάνει καμιά 80Κ χλμ, αλλά τον έχει ταράξει στα προβλήματα. Το μοτέρ, το σασμάν και κάμποσα άλλα ψιλά...
Το δικό μου, Golf VII κοντεύει τα 70Κ σε λίγο και δεν έχει βγάλει τίποτε. Πιο απλό μοτέρ βέβαια, αλλά και πιο σκληρή χρήση, αφού εγώ σηκώνω το πόδι από το γκάζι μόνον επειδή βαριέμαι να σταματάω κάθε τόσο για βενζίνη! :s_wacko :s_rofl

Καλά χιλιόμετρα Κώστα, πραγματικά από τα πολύ ωραία Audi το εν λόγω. :metalo:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#550121
Deleted User 1 έγραψε:Τρελος εισαι ρε? Κινεζικο με 60-70€ θα παρεις. Δουλευει κανονικοτατα.

https://www.accestories.com/gr/shop/dia ... toy-detail

< >



Οι βρομιάρηδες έχουν έδρα το UK αλλά τα στέλνουν από Σιγκαπούρη και έχει κολλήσει 15 μέρες τώρα στο τελωνείο
:x
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#550123 Να το χαίρεσαι Κωστή να αντισταθμίζεις τις κακές έρευνες αξιοπιστίας της φίρμας :lol:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#550195 :roll: :roll:
Στο επόμενο service εκτός από λάδια ,θα αλλάξω και βαλβολίνες κιβωτίου,θα βάλω τις original.
Sτη τελευταία αλλαγή λαδιού αντί για το συνηθισμένο Mobil 1 5-30 πήγα σε mobil super 3000 πάλι σε 5-30.
Αν και στην αρχή ήμουν επιφυλακτικός ,είδα κάποιες μικροδιαφορές στη θερμοκρασία λαδιού η οποία παίζει γενικά χαμηλότερα από πριν.Επίσης η κατανάλωση λαδιού ,γύρω στα 500ml στα 7-8000km έχει πέσει και άλλο.Θα τα ξαναβάλω στην επόμενη αλλαγή για να επιβεβαιώσω αυτές τις διαπιστώσεις.
Τώρα έχω 15000km με τα νέα λάστιχα ,οπότε λέω σε λίγο να τα κάνω πίσω μπρος...
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#550200
kostis20 έγραψε::roll: :roll:
Στο επόμενο service εκτός από λάδια ,θα αλλάξω και βαλβολίνες κιβωτίου,θα βάλω τις original.
Sτη τελευταία αλλαγή λαδιού αντί για το συνηθισμένο Mobil 1 5-30 πήγα σε mobil super 3000 πάλι σε 5-30.
Αν και στην αρχή ήμουν επιφυλακτικός ,είδα κάποιες μικροδιαφορές στη θερμοκρασία λαδιού η οποία παίζει γενικά χαμηλότερα από πριν.Επίσης η κατανάλωση λαδιού ,γύρω στα 500ml στα 7-8000km έχει πέσει και άλλο.Θα τα ξαναβάλω στην επόμενη αλλαγή για να επιβεβαιώσω αυτές τις διαπιστώσεις.
Τώρα έχω 15000km με τα νέα λάστιχα ,οπότε λέω σε λίγο να τα κάνω πίσω μπρος...


Τι θερμοκρασίες λαδιού βλέπεις?
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#550203
rocsta έγραψε:Κωστή το μοτέρ σου είναι CDN;

CDNB 2.0T 180ps.
red_monster έγραψε:
Τι θερμοκρασίες λαδιού βλέπεις?

Συνήθως κάτω απο 90 .Μπορεί και 85.
Αν το ανοίξω ανεβαίνει μέχρι 98-100
Σε συνεχόμενο σταμάτα ξεκίνα στη κίνηση πάνω απο 100.
Με το A/C οι τιμές πέφτουν .Ακόμα και το καλοκαίρι στη κίνηση... :lol:
Αν και δε βλέπω να επηρεάζεται τόσο απο την εξωτερική θερμοκρασία.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#550205
kostis20 έγραψε:Με το A/C οι τιμές πέφτουν .Ακόμα και το καλοκαίρι στη κίνηση... :lol:

Μάλλον έχει εναλλάκτη λαδιού - ψυκτικού, οπότε με το που ξεκινά το A/C, παίρνει μπρος και το βεντιλατέρ, μειώνεται η θερμοκρασία του ψυκτικού και εν συνεχεία του λαδιού.

Γενικά οι θερμοκρασίες που βλέπεις είναι χαμηλές. Σε στροφιλίκι με Golf 7 έβλεπα χαλαρά 110C.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#550212 Ναι ετσι είναι,στη βάση του φίλτρου λαδιού βρισκεται. Μου το είχε εξηγήσει ο Ντίμης παλιότερα. :)
Ο δείκτης θερμοκρασίας νερού βέβαια σταθερά στους 90... :lol: :lol:
Μόλις φτασει εκεί, το λάδι βρισκεται στους 60 μόνο .
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#550219
kostis20 έγραψε:
rocsta έγραψε:Κωστή το μοτέρ σου είναι CDN;

CDNB 2.0T 180ps.
red_monster έγραψε:
Τι θερμοκρασίες λαδιού βλέπεις?

Συνήθως κάτω απο 90 .Μπορεί και 85.
Αν το ανοίξω ανεβαίνει μέχρι 98-100
Σε συνεχόμενο σταμάτα ξεκίνα στη κίνηση πάνω απο 100.
Με το A/C οι τιμές πέφτουν .Ακόμα και το καλοκαίρι στη κίνηση... :lol:
Αν και δε βλέπω να επηρεάζεται τόσο απο την εξωτερική θερμοκρασία.



Το BWΑ σε νορμάλ συνθήκες είναι μεταξύ 83-90 και υπό πίεση (ανάβαση μαλλικούβαρα) 98-103

Thanks
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#550358 Γενικά ακόμα και σήμερα το Α5 είναι σε άριστη κατάσταση.Το χρώμα ακόμα είναι μια χαρά εκτός από κάποιες μικρογρατζουνιές και το εσωτερικό σαν καινούριο,εκτός από το κάθισμα του οδηγού στο πλάι όπου υπάρχει μια λίγο φθαρμένη περιοχή(αν και για αυτό οφείλεται το συχνό μπες- βγες σε parking)και το διακοσμητικό δακτυλίδι του τιμονιού που μάλλον το γρατζούνισαν σε κάποιο πλυντήριο.
Βέβαια το προσέχω και εγώ και είναι όλη μέρα σε garage όπου και να πάω.Σίγουρα δύο φορές το χρόνο κάνω κέρωμα και φροντίδα εσωτερικού με ειδικά προϊόντα σε συνδυασμό με περιποίηση των καθισμάτων. Αυτά πλέον μόνο καλοκαίρι που έχω παραπάνω χρόνο γιατί κανονικά δουλεύω πάνω από 12 ώρες τη μέρα.
Μία ή δύο φορές το πλένω και από κάτω.Ανάλογα με τον καιρό.
Το εσωτερικό προσωπικά δε μου φαίνεται και πολύ outdated,αν εξαιρέσεις το infotainment.Σε αυτό τεραστιο ρόλο παίζουν τα καφέ δερμάτινα καθίσματα που του δίνουν πολύ ωραίο αέρα.Ειδικά με τα τελευταίο σύστημα φορολόγησης πολλά στοιχεία σπανίζουν στα νέα αυτοκίνητα ,ακόμα και τα φώτα ημέρας LED ,να μη πω τώρα για κανονικά xenon /LED.. :(
Στο δρόμο τώρα σε καμία περίπτωση δε νιώθω ότι το αμάξι είναι ξεπερασμένο.Το αντίθετο θα έλεγα,ιδιαίτερα με την επέλαση των ψηλών SUV με ψιλοαναιμικούς και diesel κινητήρες ,πρακτικά προσπερνάω με απίστευτη άνεση και ευκολία...
Αν τώρα πάμε σε οδήγηση στην εθνική εκεί απλά είναι σαν να κλέβεις εκκλησία...Έχουν πέσει και οι ταχύτητες γενικά και λόγω κατανάλωσης καυσίμου...
Απόλαυση να ταξιδευεις με εκτη 3000σαλ και 170 χαω :lol: :lol: :lol: ,υπο βροχή και όλα τα τζάμια να είναι στεγνά!
Από άποψη συντήρησης μόνο λάδια ,φίλτρα και μπουζί έχουν αλλαχτεί και μία φορά υαλοκαθαριστήρες :dizzy: Μάλλον το σύστημα που τους κουνάει και τους κρύβει κάνει δουλειά.Σε συνδυασμό βεβαια ότι το αμάξι παρκάρει σε κλειστό χώρο.
Και μία φορά είχε καεί η μία λάμπα της όπισθεν.
Service γίνεται σε εξωτερικό συνεργείο αποκλειστικά ,αμέσως μετά τη λήξη της εγγύησης ,με σχεδόν αστείο κόστος.
Η μπαταρία είναι ακόμα η μαμά...
Ένα άλλο περίεργο είναι ότι όλα αυτά τα χρόνια πρέπει να έχω συμπληρώσει δύο ή τρεις φορές μόνο ψυκτικό υγρό. :lol:
Σιγά σιγά θα αρχίσω να ψάχνω και αμορτισέρ. Μάλλον εκεί στις 150Κ θα τα αλλάξω.Θα κάνω και έναν έλεγχο και στα ψαλίδια μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα εκεί,οπότε να συνδυάσω τις εργασίες.
Η γενική μέση κατανάλωση βρίσκεται συνήθως στο 8-8,2 trip computer ,ελεγμένο για πάρα πολλά χιλιόμετρα.
Το χρησιμοποιώ καθημερινά μέσα στην Αθήνα αν και γενικά δε βρίσκω κίνηση ,αλλά κάνω αρκετή ΑΟ και εθνική οδό.Φυσικά ταξίδια διακοπές μόνο με το Α5.
Αυτά προς το παρόν σε ένα mini review ,μιας και είχα καιρό να γράψω για το Α5.
:) :)
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#550369 Ισχυει οτι το εσωτερικο των Β8 εχει γερασει πολυ καλα. Καμια σχεση με τα Β6-Β7 που ελιωναν τα κουμπια και οι λεβιεδες στην 3τια. Και τα Milano τα δερματα ειναι κι αυτα αρκετα ποιοτικα. Το μονο που δεν εχω καταφερει να αφαιρεσω 100% ειναι τσιχλα με την οποια εχει κατσει πανω τους μεθυσμενος φιλος! Κατα τα αλλα με απλο πλυσιμο καθε 10-15 μερες και γαλακτωμα ανα 3μηνο στεκουν αξιοπρεπεστατα για την ηλικία τους.

< >
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#550386 Αυτό που μου κάνει εντύπωση στο ΤΤ σε σχέση με το μίτο που είχα ως κύριο είναι το ποσό αγχολυτικό είναι. Η μούρη δεν βρίσκει σε σαμαράκια, η ορατότητα είναι τέλεια, το τιμόνι κόβει όσο πρέπει και τα λάστιχα προστατεύουν επαρκώς τις ζάντες.

Σήμερα το πρωί έκανα Φιλαδέλφεια-Σουσακι Κορινθιας και τούμπαλιν. Στο πήγαινε από ΕΕ και στο γυρνά από τον παλιό με χαρωπο ρυθμο στις στροφές και είδα μ.κ. τα 7,2l/100 :dizzy: :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#554693 Gearbox malfunction χθες στο Allroad (Stronic...) στα περίπου 120.000km ...
Πρώτη φορά που βγάζει πρόβλημα το αμάξι και είναι από το διπλοσύμπλεκτο... :protest:
Το ερώτημα είναι mechatronic ή πολύδισκο? :hmmm: