Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#557280
edmond έγραψε:Στα μάτια μερικών, το mini φαίνεται λιγάκι πιο...γυναικωτό.


Αν και γουστα ειναι αυτα, επισης θεωρω το mini γυναικωτο/εφηβικο. Eιναι ωραιο αμαξακι, αλλα δε θα το αγοραζα...
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#557282 Οποίος βάζει στην ίδια πρόταση το υπερ ξεχωριστό σε όλους τους τομείς mini με τον μάσκαρα του γκρουπ καλά θα κάνει να αγοράσει το α1.

Επειδή έχω οδηγήσει για μερικά κμ το α1 και για μπόλικα το mini δεν έχουν καμία επαφή. Σε κανένα τομέα.

Το μίνι δεν χρειάζεται αισθητήρες παρκαρίσματος, οι χώροι για τους εμπρός είναι ότι πρέπει το πορπαγκαζ έχει βελτιωθεί και στο δρόμο είναι έπος

Κρατάω μια πισινή όσο αφορά την αξιοπιστία
Προβληματικά μίνι Vs τη δεύτερη πιο προβληματική μάρκα στο ΗΒ
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#557312
EDDIE_147 έγραψε:Απλά αναγνωριζω στο mini το θέμα της σχεδίασης (υποκειμενικό).
Το Α1 απευθύνεται στους πορωμενους με τη μάρκα η έχει κάτι σημαντικό επιπλέον;
Πχ χώρους.


Μάλλον σαν μια ακόμα lifestyle πρόταση supermini θα το έλεγα το Α1.
Δεν ξέρουμε πως θα τα πήγαινε ένα supermini με τα σήματα της BMW αλλά σαν Mini πουλάει ρετρό εμφάνιση και όνομα και είναι ιδιαίτερα ελκυστικό στις γυναίκες. H Audi δεν το έχει αυτό οπότε η επιλογή της ήταν να βγάλει ένα Polo πολυτελείας με ένα "καλύτερο" σήμα. Όπως έκανε και το group PSA με το DS3 σαν 208 ή C3 πολυτελείας, παίρνοντας και κάτι από το look του Mini.
Και όλοι τους έβγαλαν από αδιάφορα 95αρια μέχρι αξιόλογα 200αρια.
Πορωσει δε με αυτά δεν νομίζω να παίζει...
Από την άλλη έχει να κάνει και με το target group και τις επιλογές που προτεινουν αυτές οι εταιρίες. H Mini ειχε/έχει 6, 7 και 8 μοντέλα για διάφορα γούστα, η Audi με 2 (3θυρο 5θυρο) και η DS με 2 (κλειστό ανοιχτό).
Βασικό όμως η προώθηση τους. Το Α1 χαμένο στην άκρη από τα Q και τις μαούνες της Audi, το DS3 ούτε σαν εκθεσιακό και το Mini πρώτη μούρη σε εκθέσεις και διαφημίσεις.
Το όνομα πάντως από μόνο του δεν λέει τίποτα. Βλέπε Smart Forfour που δεν νομίζω ότι ξέρει η ιδια η Mercedes ότι το βγάζει...

Ξέροντας πολύ καλά το προηγούμενο Α1, το τωρινό που είδα είναι σε όλα του καλύτερο. Όχι βέβαια για 30000€ για να μου έχει κινητήρα που κινεί και Skoda ή Seat μισής τιμής....
Άβαταρ μέλους
By elteo
#557315
cosneo έγραψε:
Ξέροντας πολύ καλά το προηγούμενο Α1, το τωρινό που είδα είναι σε όλα του καλύτερο. Όχι βέβαια για 30000€ για να μου έχει κινητήρα που κινεί και Skoda ή Seat μισής τιμής....


Αν είχε ένα άλλο μοτέρ αποκλειστικά για το Α1 πιστεύεις ότι θα άξιζε τα 30Κ;
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#557320 Αν ήθελα μικρό πριμιουμ, ναι.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#557322 Το λέω γιατί σε χαλάει που το μοτέρ κινεί και τους φτωχούς του γκρουπ. Άρα δεν παίζει ρόλο.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#557484
elteo έγραψε:Το λέω γιατί σε χαλάει που το μοτέρ κινεί και τους φτωχούς του γκρουπ. Άρα δεν παίζει ρόλο.


Ειδα το νεο Α1 στο Γκολντεν. Ενδιαφερον σχημα αν και δεν βλεπω σημαντικες διαφορες απο το Πολο, αλλα συμβατικοι κινητηρες και αναρτηση και αυτο που μου εκανε κακιστη εντυπωση τα σκληρα πλαστικα παντου μεσΑ. Απλα αθλιο.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#557513
elteo έγραψε:Το λέω γιατί σε χαλάει που το μοτέρ κινεί και τους φτωχούς του γκρουπ. Άρα δεν παίζει ρόλο.


Αν κατάλαβα καλά το πνεύμα του κοσνεο και τον διάλογό σας, τον ενοχλεί ότι κοστίζει πολλά παραπάνω χωρίς κάτι που να το διαχωρίζει από την πλέμπα (πχ κινητήρα exclusive). Άρα παίζει ρόλο.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#557514
funkyreverend έγραψε:
elteo έγραψε:Το λέω γιατί σε χαλάει που το μοτέρ κινεί και τους φτωχούς του γκρουπ. Άρα δεν παίζει ρόλο.


Αν κατάλαβα καλά το πνεύμα του κοσνεο και τον διάλογό σας, τον ενοχλεί ότι κοστίζει πολλά παραπάνω χωρίς κάτι που να το διαχωρίζει από την πλέμπα (πχ κινητήρα exclusive). Άρα παίζει ρόλο.


Πληρώνει όνομα και πρεστίζ. Αξία ανεκτίμητη. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#557516 Δεν τα θέλει αυτά ο κοσνεο. Είναι ο άνθρωπος που θα υπογράψει συμβόλαια εκατομμυρίων με bic.

Τα πλαστικά και του ορίτζιναλ Α1 δεν ήταν της πλάκας;
Άβαταρ μέλους
By rafi
#557532 Πηγαινα νωριτερα πισω απο q2 που μαλλον εγραφε 3.0 tsi.
Ειδα καλα η να παω οφθαλμιατρο;
Φαν φακτ που συνηγορει οτι ειδα καλα, το πετυχα στα βπ.
Φαν φακτ που λεει οτι ισως δεν ειδα καλα, το πλαισιο δεν ηταν λιζινγκ αλλα καρεντα.
Μα q2 3.0; φοβαμαι να τσεκαρω αν υπαρχει τετοιο μοτερ σαυτο το μουλαρι.

.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#557537
Deleted User 1 έγραψε:

Deleted User 1 το Q5 με βενζίνη πόσο έχει μέση κατανάλωση (χωρίς να το πηγαίνεις τάπα);

Διαβάζω ότι από τα τελευταία SUVs είναι το πιο αξιόπιστο. Επίσης λόγω αλλαγής μοντέλου, αυτά του τέλους 2015-2016 με φουλ έξτρα (πανοραμική κτλ) πάνε γύρω στα 25-28.000€. Καθόλου άσχημα.



< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#557556 Με λιγη προσοχη νομιζω μπορεις να κινηθεις με 10-10.5λτ/100 σε μικτες συνθηκες.

Σε επαρχιακες διαδρομες γραφει ανετα και 8αρι οπως επισης πολυ ανετα μπορει να γραψει 14-15λτ με λιγο σκισιμο ή στο σταματα ξεκινα σε ωρα αιχμης.

Οντως τα τελευταια μοντελα παντως δεν εχουν καμια σχεση σε αξιοπιστια με τα μοντελα 2009-2012, αν και παλι πρεπει να χεις το νου σου για 2-3 πραγματακια. Πχ σκιαστρο ηλιοροφης που δεν το εφτιαξαν ποτε στο Q5 8R.

< >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#557580
Deleted User 1 έγραψε:Με λιγη προσοχη νομιζω μπορεις να κινηθεις με 10-10.5λτ/100 σε μικτες συνθηκες.

Σε επαρχιακες διαδρομες γραφει ανετα και 8αρι οπως επισης πολυ ανετα μπορει να γραψει 14-15λτ με λιγο σκισιμο ή στο σταματα ξεκινα σε ωρα αιχμης.

Οντως τα τελευταια μοντελα παντως δεν εχουν καμια σχεση σε αξιοπιστια με τα μοντελα 2009-2012, αν και παλι πρεπει να χεις το νου σου για 2-3 πραγματακια. Πχ σκιαστρο ηλιοροφης που δεν το εφτιαξαν ποτε στο Q5 8R.

< >
ευχαριστώ πολύ.

Θυμάμαι πως είχες πρόβλημα με την ηλιοροφή. ηλιοροφή κ πανοραμική είναι ίδια ή η ηλιοροφή είναι μικρότερη;


< >