Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#482774 Παχύτερες μπιέλες εννοεί.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#482788 αυτό, το εγραψα παραπανω. Ο 1.6 Ν13 εχει μεγαλυτερο τούρμπο πιστευω. ο Β48 εχει δυο αξονες εξισσοροπησης, συντομα θα εχει εκδοση 300 ιππων.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#482806
xenos έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Ρίχνε καμιά ματιά εδώ που και που. http://teilecar.com/?bmw,148 Ακριβός αλλά έχει ωραία κομμάτια.


Αυτό είναι κοσμηματοπωλείο (σε τιμές). Άστο...
Κάποια στιγμή θα θελα μία vfm λύση. Τα μπλε/κόκκινα της bmw είναι πολύ ακριβά και ως μτχ. Ίσως κάτι από 335/135 κλπ κάνει τη δουλειά, απλά δεν υπάρχει κάποιος να ξέρει ακριβώς τι χωράει/μπαίνει/παίζει. :roll:

Σωστός. Κι εγώ το ίδιο έκανα στα φρένα με τα 2πιστονα που έβαλα και δεν πήγα στα 8πιστονα από RS που ίσα που χωράγανε με αποστάτες. Γενικά είναι ΠΑΡΑ πολλά τα λεφτά για τα καρούλια μας αλλά νομίζω με μαμά φρένα και 210hp δεν την βγάζει καθαρή. Θέλει τουλάχιστον ένα πολύ καλό performance τακάκι.

Αυτός εδώ αγοράσε τα παλιά μου φρένα. Ρίξε ένα τηλ μπας και ξέρει γιατί με μια 400αρα νομίζω είναι καλό deal τα 2πιστονα του 335.

21 quadra έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Σε καμία περίπτωση δεν πας μονίμως τελικιασμένος. Κάθε άλλο γιατί αλλιώς θα ψήσεις κάνα turbo. Από την άλλη αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο μαζεύει χλμ το αμάξι και σίγουρα θα αισθανθείς και περισσότερες πλεύσεις και ανασφάλεια στα φρένα. Ειδικά σε ελαφρύ 2κίνητο πιστεύω η διαφορά θα είναι πολύ πιο αισθητή απ' ότι στο δικό μου που οι 2τ παραμένουν 2τ.

Ρίχνε καμιά ματιά εδώ που και που. http://teilecar.com/?bmw,148 Ακριβός αλλά έχει ωραία κομμάτια.


Μεταχειρισμένα είναι.

Εννοείται. Τι άλλο θα μπορούσαν να είναι? Για καινούρια πάμε σε τιμές x3.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#482978
Deleted User 1 έγραψε:Νομιζω 1-1.1 σταθερη απο 0.8 και 1.3 over απο 1-1.1. Κοφτη κραταει 0.7-0.8. Θα λογκαρω και με το torque να δω.

Ρωτησα και για το δικο σου. Γυρω στα 185hp παει αλλα χωρις το potential του 4κυλ.

< >


Ρε συ μας ξεχασες; Πως παει στο δρομο;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#482984 Γιατί ρε σε ξέχασα? :hmmm: Βρήκα μία βόλτα χθες εθνική κατά τις 11.30 το βράδυ και λόγκαρα λίγο με torque. Έγραψε μέχρι 1.6 πολύ στιγμιαία αλλά δεν πρέπει να ισχύει. Μου φαίνεται τραγικά μεγάλο το νούμερο. 0-100 έγραψε ένα αστείο 8.3" αλλά στην προσπάθεια που έκανα έκανε πάνω από 1" να ξεκινήσει να τουρμπίζει. Θέλει κι άλλες δοκιμές κατά προτίμηση με δεύτερο άτομο να χειρίζεται τα κόλπα και θέλει και ένα virtual dyno μεσω vcds.

Γενικά έχει φτιάξει ένα εύρος 3500 με 5000σαλ που με 3η-4η-5η πάει πολύ ωραία. Κατά τα άλλα δεν καταλαβαίνεις αλλη διαφορά. Ίσως να χαζεύει λίγο περισσότερο χαμηλά αλλά αυτό το χω προκαλέσει με την αλλαγή του intercooler περισσότερο παρά με το πρόγραμμα. Και μιας και ανέφερα το intercooler, custom και καλά το πρόγραμμα αλλά στα παπάρια τους οι μικροβελτιώσεις που χω κάνει. Ξεκίνησα να τους λεω έχω αλλάξει αυτό κι εκείνο αλλά απ' οτι κατάλαβα δεν έπαιξε καμία ιδιαίτερη παραμετροποίηση παρά μόνο το fine tuning που γράφω στο πρώτο ποστ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#482987
Deleted User 1 έγραψε: Ξεκίνησα να τους λεω έχω αλλάξει αυτό κι εκείνο αλλά απ' οτι κατάλαβα δεν έπαιξε καμία ιδιαίτερη παραμετροποίηση παρά μόνο το fine tuning που γράφω στο πρώτο ποστ.


ειπαμε οτι ολοι οι προγραμματστες δεν ειναι ιδιοι.
βεβαια με 300 ευρω ? που πληρωσες μην ψαχνεις καστομιες στα ορια.
Προγραμματα στα εβο πανε απο 600 ετσι για να εχεις υποψιν σου,αλλα δεν μιλαμε για απλο φλασαρισμα.Μπορει να φαει και πανω απο 5-6 ωρες,χωρις να αντιμετωπισει κανενα προβλημα.
Τα αυτοκινητα με τετοια προγραμματα γινονται καλυτερα απο ρελαντι μεχρι κοφτη.
Φυσικα στα 600 ευρω περιλαμβανονται 2πλοι χαρτες,λοντς κοντρολ,φλατ σιφτ στις αλλαγες,vallet mode,pops and bangs κλπ
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#482988 Για TT mk1 μεταχείρι τι γνώση υπάρχει; (όχι για μένα)
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#482989 E προφανώς άμα ήθελα τόσο extreme κατάσταση με extras κτλ δε θα περίμενα 9 χρόνια για να βάλω πρόγραμμα. Αυτό που έβαλα ήταν με αποκλειστικό κριτήριο το vmf. Αφού ικανοποιεί τελικά και στο δρόμο τότε ο στόχος επετεύχθη. Όπως λες για 320€ ΜΕ φπα δεν είναι να περιμένεις και πολλά.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#482991 To 80% (αυθαίρετο, δικό μου ποσοστό) παίζει πολύ πρόγραμμα κονσέρβα για τα πιο γνωστά μοτέρ της αγοράς. Αν θέλεις κάτι εξειδικευμένο (2ο/3ο στάδιο) ή έχεις κανέναν after market εγκέφαλο, αναγκαστικά θα πας σε κάποιον πιο 'ψαγμένο' ωστέ να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Το κακό είναι ότι ξέρουν/δεν ξέρουν, δεν θα σου πει κανένας 'δεν ξέρω', οπότε... :vava:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#482992
Deleted User 1 έγραψε:E προφανώς άμα ήθελα τόσο extreme κατάσταση με extras κτλ δε θα περίμενα 9 χρόνια για να βάλω πρόγραμμα. Αυτό που έβαλα ήταν με αποκλειστικό κριτήριο το vmf. Αφού ικανοποιεί τελικά και στο δρόμο τότε ο στόχος επετεύχθη. Όπως λες για 320€ ΜΕ φπα δεν είναι να περιμένεις και πολλά.


Έγινε δυναμομέτρηση πριν/μετά; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#482996 Όχι αυτός δεν έχει δυναμόμετρο για 4κινητο. Μου πε να με στείλει αλλού (είναι μεσα στην τιμή η δυναμομέτρηση) αλλά πρώτον δε θέλω και δεύτερον πρέπει μία να πας για δυναμομέτρηση, μια για πρόγραμμα και μετά πάλι δυναμομέτρηση. Ε δε θα κάνουμε αυτή τη δουλειά. Εσύ που είσαι 2κίνητος θα σε βάλει μπαμ μπαμ στο δικό του και καθάρισες.

xenos έγραψε:To 80% (αυθαίρετο, δικό μου ποσοστό) παίζει πολύ πρόγραμμα κονσέρβα για τα πιο γνωστά μοτέρ της αγοράς. Αν θέλεις κάτι εξειδικευμένο (2ο/3ο στάδιο) ή έχεις κανέναν after market εγκέφαλο, αναγκαστικά θα πας σε κάποιον πιο 'ψαγμένο' ωστέ να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Το κακό είναι ότι ξέρουν/δεν ξέρουν, δεν θα σου πει κανένας 'δεν ξέρω', οπότε... :vava:

Οι συγκεκριμένοι πάντως επειδή κάνουν πολύ εξαγωγή, σου φτιάχνουν ότι θες. Σε κάποια φάση μίλησαν με Αυστραλία για κάτι αγωνιστικά και μετά με Ντουμπάι. Δεν ξέρω τι διάολο φτιάχνουν. Σ' εμένα πάντως είτε λόγω ηλικίας και χλμ είτε λόγω επιθυμίας για ότι πιο safe είτε λόγω κόστους, δεν το έψαξαν παραπάνω. Μου είπε ααααν κάνω κάποια στιγμή service την τουρμπίνα μου ή την αλλάξω να περάσω μία βόλτα να της δώσει ένα τσικ ακόμα.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#483020 Tα φτηνά κονσέρβα προγράμματα δεν κάνουν τίποτα περισσότερο από το να ανεβάσουν το εργοστασιακό duty cucle από το safe 80% πχ στο 90-92 % στις μεσαίες στροφές που είναι και η μεγαλύτερη χρονική διάρκεια λειτουργίας του κινητήρα, εκεί φαίνεται και η διαφορά στην οδήγηση αλλάζοντας την αίσθηση που έχει ο οδηγός μιας και το αυτοκίνητο ήδη ρολλάρει και είναι πιο εύκολο να επιταχύνει από τα 90 στα 120 από ότι στο ξεκίνημα, για περισσότερα απαιτούνται περισσότερα σε hardware / software ανάλογα τα επίπεδα αύξησης της απόδοσης.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#483022 Ακριβώς. Για να πεις ότι κάνεις όντως custom πρόγραμμα θέλει πλήρες ΦΠΕ. Εισαγωγή κανονική και όχι ένα πιο ελεύθερο φίλτρο όπως εγώ και φουλ εξάτμιση από μπρος μέχρι πίσω. Intercooler, πολλαπλασιαστές κτλ είναι ψιλικοκό για ψυχολογικούς περισσότερο λόγους ή άντε να δώσουν το κατιτίς σε ακραίες καιρικές συνθήκες. Γι' αυτό πχ οι προγραμματιστές με πλήρες ΦΠΕ για 100αρα δίνουν για το δικό μου έως και 280-290 ενώ εμένα τώρα είναι σκάρτα 250-260.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#483054 Στέφαν αναφέρεσαι που και που για την τουρμπίνα η οποία ναι μεν αλλά. Πόσο κάνει η αλλαγή της;