Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#536853 Ειχα για καμια εβδομαδα ενα Audi A1 Sportback 1.0 TFSI S tronic με τα 95 αλογα...

Απο στησιμο, στριψιμο, φρενα και ποιοτητα κατασκευης πολυ καλο. Απο γκαζι τιποτα σπουδαιο (ηθελε καμια 50αρια αλογα παραπανω για να βαζει φωτια στην ασφαλτο), αλλα τα 95 του αλογα σε συνδυασμο με το μικρο βαρος το κανουν να πηγαινει αξιοπρεπεστατα.

Εκει που θελω να σταθω ειναι στο αυτοματο κιβωτιο. Ειχα πολλα χρονια να οδηγησω αυτοματο κιβωτιο και ειχα μεινει στη θεωρια της παλιας σχολης "αυτα ειναι για τιποτα παππουδες και γυναικες".

Ε λοιπον επαθα πλακα ρε παιδια. Το εχουν προχωρησει ΠΟΛΥ το θεμα σε βαθμο που μετα απο λιγες μερες σκεφτομουνα οτι δε θα ξαναπαρω αμαξι με χειροκινητο κιβωτιο. :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#536897 Ανακάλυψες το DSG με καμιά 10ρια χρόνια καθυστέρηση.

Βέβαια δεν είναι όλα τα αυτόματα έτσι και το συγκεκριμένο ενέχει τον κίνδυνο να σου κοστίσει κατιτίς παραπάνω μακροπρόθεσμα.



< >
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#536898
dimik έγραψε:Ανακάλυψες το DSG με καμιά 10ρια χρόνια καθυστέρηση.

Βέβαια δεν είναι όλα τα αυτόματα έτσι και το συγκεκριμένο ενέχει τον κίνδυνο να σου κοστίσει κατιτίς παραπάνω μακροπρόθεσμα.



< >


Ναι δεν ειχε τυχει να οδηγησω κανενα συγχρονο αυτοματο!

Βγαζει βλαβες το συγκεκριμενο? Για πες...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#536903 Έχω 2, ένα 6ρι κι ένα 7ρι, του 2009 και τα 2.
Εχω πληρώσει γύρω στα 1500 ευρώ για το 6ρι, τίποτα για το 7ρι.

Γενικα οι δίσκοι αρχίζουν και πατιναρουν από κάποιο σημείο και μετά και θέλουν αλλαγή με κόστος κανένα 1000ρικο αν είσαι εκτός εγγύησης.
Μετά υπάρχει η περίπτωση να χαλάσει ο εγκέφαλος του κιβωτίου που κοστίζει άλλα 1500.

< >
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#536905
dimik έγραψε:Έχω 2, ένα 6ρι κι ένα 7ρι, του 2009 και τα 2.
Εχω πληρώσει γύρω στα 1500 ευρώ για το 6ρι, τίποτα για το 7ρι.

Γενικα οι δίσκοι αρχίζουν και πατιναρουν από κάποιο σημείο και μετά και θέλουν αλλαγή με κόστος κανένα 1000ρικο αν είσαι εκτός εγγύησης.
Μετά υπάρχει η περίπτωση να χαλάσει ο εγκέφαλος του κιβωτίου που κοστίζει άλλα 1500.

< >


Ωχ καταλαβα.

btw απο το 2009 που ειναι τα δικα σου μεχρι σημερα δεν τα εχουν βελτιωσει λιγο?
Άβαταρ μέλους
By dimik
#536917 Δεν έχω ιδέα για τα σύγχρονα, αλλά πιστεύω το θέμα με την φθορά των δίσκων δεν το έχουν λύσει.

Για τον εγκέφαλο ανακάλυψαν ότι το ειδικό λάδι με κόστος 60 ευρώ το λίτρο που έβαζαν στο κιβώτιο τον διαβρωνει και το γύρισαν σε ορυκτελαιο από ότι άκουσα.

< >
Άβαταρ μέλους
By edmond
#536946 Στην δουλειά μου, ένα octavia 1.4 dsg7 του 2011 το έχουν επισκευάσει 3 φορές(τσάμπα-->leasing). Άλλο ένα octavia 1.2 dsg7 του 2012 ουδεν πρόβλημα. Ενα Q3 1.4 dsg6 του 2014 πάλι ουδέν. Συνάδελφος με touran 1.4 dsg7 του 2009, του σκασε θέμα πέρσυ με γιατρειά της προαναφερθείσας μιάμισης χήνας.
Γενικά πιστεύω πως έχουν λυθεί τα θέματα τους, ακόμα και οι δίσκοι.
Α, και το επόμενο μου αμάξι θα είναι σίγουρα αυτόματο :rtfm: Είναι τόση η ξεκούραση που προσφέρει, που ακόμα και να μου πει κάποιος οτι στανταράκι θα μου βγάλει πρόβλημα, θα το υπολογίσω σαν αναλώσιμο :roll:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#536958 Μην τα λες αυτά, ότι θα το υπολογίσεις σαν αναλώσιμο, θα σε βγάλουν τρελο-ηλιθιο-ψωναρα-νεοπλουτο κλπ κλπ, true story

Κι εγώ είμαι υπέρ του αυτόματου από την πρώτη φορά που οδήγησα ένα, το DSG το θεωρώ μέχρι στιγμής καλύτερο όλων όσων έχω οδηγήσει. Ο διπλός συμπλέκτης είναι αλλιώς όπως και να το κάνουμε και για μένα αξίζει το έξτρα κόστος σε αγορά-συντήρηση.

< >
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#536960
edmond έγραψε:Στην δουλειά μου, ένα octavia 1.4 dsg7 του 2011 το έχουν επισκευάσει 3 φορές(τσάμπα-->leasing). Άλλο ένα octavia 1.2 dsg7 του 2012 ουδεν πρόβλημα. Ενα Q3 1.4 dsg6 του 2014 πάλι ουδέν. Συνάδελφος με touran 1.4 dsg7 του 2009, του σκασε θέμα πέρσυ με γιατρειά της προαναφερθείσας μιάμισης χήνας.


Απο ολα αυτα το μονο ΤΡΑΓΙΚΟ ειναι το "ένα octavia 1.4 dsg7 του 2011 το έχουν επισκευάσει 3 φορές". Στις υπολοιπες περιπτωσεις σε αμαξια σχεδον 10ετιας δεν ειναι τοσο τραγικο να βγαλει μια φορα δισκο... Εκτος αν το εβγαλε μετα απο 2-3 χρονια οποτε πραγματι υπαρχει προβλημα!

dimik έγραψε:Για τον εγκέφαλο ανακάλυψαν ότι το ειδικό λάδι με κόστος 60 ευρώ το λίτρο που έβαζαν στο κιβώτιο τον διαβρωνει και το γύρισαν σε ορυκτελαιο από ότι άκουσα.


lol epic fail

Αν και ελαφρως off topic εφοσον εδω μιλαμε για τα Audi, επιτρεψτε μου την ερωτηση! Αντιστοιχα προβληματα με τα αυτοματα, ακουγονται και για τις αλλες μαρκες?

Και μια ακομα ερωτηση (στην οποια λογικα ο καθενας μπορει να εχει τη δικη του απαντηση αλλα και παλι θα ηθελα τη γνωμη σας). Απο τους 3 μεγαλους Γερμανους κατασκευαστες (Audi, BMW και Mercedes) ποιος ακουγεται οτι εχει το καλυτερο αυτοματο κιβωτιο? Με την καλυτερη λειτουργια και τις λιγοτερες βλαβες?
Άβαταρ μέλους
By dimik
#536962 Όλα τα αυτόματα λίγο πολύ εγκυμονούν έναν έξτρα κίνδυνο να χαλάσουν, εκτός αν μιλάμε για κανένα CVT σχεδίασης 30ετιας. Βέβαια στην Ελλάδα δεν κυκλοφορούν αρκετά αυτόματα για να βγουν συμπεράσματα, εδώ στην Κυπρο που το 80% των αυτοκινήτων είναι αυτόματα και το μεγαλύτερο ποσοστό γιαπωνέζικα, μια χαρά έχει συνεργεία αποκλειστικά αυτόματων κιβωτίων σε κάθε γειτονιά.

Της Audi νομίζω είναι πιο ευαίσθητο από τις άλλες 2 γιατί αν δεν απατώμαι είναι το μοναδικό διπλού συμπλέκτη.
Βέβαια και το παλαιότερο tiptronic χάλια ήταν σε αξιοπιστία.

< >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#536976
George_Prix έγραψε:
Αν και ελαφρως off topic εφοσον εδω μιλαμε για τα Audi, επιτρεψτε μου την ερωτηση! Αντιστοιχα προβληματα με τα αυτοματα, ακουγονται και για τις αλλες μαρκες?

Και μια ακομα ερωτηση (στην οποια λογικα ο καθενας μπορει να εχει τη δικη του απαντηση αλλα και παλι θα ηθελα τη γνωμη σας). Απο τους 3 μεγαλους Γερμανους κατασκευαστες (Audi, BMW και Mercedes) ποιος ακουγεται οτι εχει το καλυτερο αυτοματο κιβωτιο? Με την καλυτερη λειτουργια και τις λιγοτερες βλαβες?

Έμεις είχαμε 4 αυτόματα.Της 5αρας ράγισε το κάρτερ και έχασε τα λάδια στις 120Κ
Το 7G της Mercedes έμεινε στο δρόμο δύο φορές απο μια ηλεκτρουδραυλική βαλβίδα στα 30Κ και στα 70Κ νομίζω.
Το DSG στο allroad δεν έχει βγάλει τίποτα στα 120Κ.
Το Land cruiser έχει φτάσει 300Κ ... Δε χρειάζεται να γράψω πώς τα έχει πάει απο βλάβες... :lol:
Τελευταία επεξεργασία από kostis20 και 23 Σεπ 2018, 09:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#536977 Παντως για να λεμε και του στραβου το δικιο...

Αν και οπως ειπα και ο ιδιος προσανατολιζομαι προς αυτοματο γιατι μιλαμε για ΤΕΡΑΣΤΙΑ ευκολια, η τελεια οδηγηση (σε γλυκα) γινεται με χειροκινητο κιβωτιο (αυτο το κατατασσω λιγο στα μειον).

Επισης οποιος ειναι ακομα εντελως κ@υλω...ος με την αγωνιστικη/οριακη οδηγηση, το αυτοματο χανει λιγο (βεβαια πλεον με τα παιδια μεσα στο αμαξι εχω κοψει τις χοντραδες οποτε αυτο δε με χαλαει και πολυ).
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#537021 Μιας και μιλάμε για αυτόματα, το (τύπου) cvt του lexus μου έλλειψε πολύ το καλοκαίρι με το αυτόματο του fr-v. Γρήγορες οι αλλαγές και στο fr-v, αλλά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο πρέπει να υπάρχουν. Να είχε και σειριακή λειτουργία, κομμάτια να γίνει.

< >
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#541510 Τι ξέρουμε για το μκ2 ΤΤ 2.0 200hp? Δεν έχω διαβάσει κάτι ιδιαίτερα ανησυχητικό για το DOHC

Ιδιαιτερότητες για μοτέρ-πλαίσιο