mirage έγραψε:Ναι ΟΚ. Γιατρός ειναι λογικό να εχει τετοιες αποριες.Δεν είμαστε όλοι ίδιοι κύριος. Ο συγκεκριμένος θεωρεί περίπου φυσιολογικό το γεγονός ότι προσθέτει 4-5 λίτρα λάδι το χρόνο, μπορεί και περισσότερο, πάντως ψαλίδια από ότι ξέρει δεν έχει αλλάξει ποτέ
< >
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
< >
Scotch έγραψε:Έχει πέραση στους γιατρούς η alfa βλέπω.Αν και είμαστε οφ τοπικ , γενικά μιλώντας ναι. Είχα συμφοιτητή με 147 που τώρα έχει Brera 1750 tb , συμφοιτητές με 147 και 156, συμφοιτητρια με Mito και κορυφαίο όλων ένα διευθυντή με GT 3.2 . Προσωπικά, αν είχα την οικονομική δυνατότητα θα είχα αγοράσει 156 τότε που ήταν καινούρια, ήταν στην τελική λίστα η 159 όταν αγόρασα το Golf, αλλά φοβήθηκα τα κυβικά της 2.2 και σήμερα αν είχα την δυνατότητα χαλαρά θα επέλεγα την Giulia σε σχέση με 3άρα, C class κλπ.
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
belgarion έγραψε:Scotch έγραψε:Έχει πέραση στους γιατρούς η alfa βλέπω.Αν και είμαστε οφ τοπικ , γενικά μιλώντας ναι.
Αν έχεις σπουδάσει και Ιταλία δε, όπως ο αδελφός μου (και αρκετοί άλλοι), ένας λόγος παραπάνω μάλλον να θέλεις alfa.
Scotch έγραψε:Γιάννενα σπούδασα, το πιο μακρινό μέρος που έχω φτάσει στη ζωή μου είναι η Άρτα :-)belgarion έγραψε:Scotch έγραψε:Έχει πέραση στους γιατρούς η alfa βλέπω.Αν και είμαστε οφ τοπικ , γενικά μιλώντας ναι.
Αν έχεις σπουδάσει και Ιταλία δε, όπως ο αδελφός μου (και αρκετοί άλλοι), ένας λόγος παραπάνω μάλλον να θέλεις alfa.
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Σκωτσέζε, ιδανικά θέλω ΚΑΙ πετρέλαιο ΚΑΙ αυτόματο ΚΑΙ επταθέσιο. Δυστυχώς δεν υπάρχει κανένα ιαπωνικό με αυτά τα κριτήρια. Το πιο κοντινό είναι αυτό στα 5,5Κ:
https://www.car.gr/10860729-toyota-corolla-verso-verso
Από εκεί και πέρα, πάμε σε Opel (που επίσης δεν τα θεωρώ αξιόπιστα, αδιαφορώ πλήρως για το οδηγοκεντρικό κομμάτι). Ξεκινάμε από 7,2:
https://www.car.gr/11428567-opel-zafira ... vigation-7
Υπάρχει το S-Max, που μου αρέσει πάρα πολύ, αλλά είναι ακριβό. Θες κοντά 8 χιλιάρικα για το φθηνότερο (υπάρχουν και δίλιτρα πετρέλαια αλλά αποκλείονται λόγω τελών)
https://www.car.gr/9530514-ford-s-max-1 ... o4-125ps-a
Ή χαλαλίζω την τρίτη σειρά καθισμάτων και πάω σε κάτι πιο προσιτό:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/11429542/
Κρίμα πάντως για το Πικάσο, είχα ψηθεί πάρα πολύ, φανταζόμουν να κάνω ταξίδι με δαύτο και φτιαχνόμουν σαν τους παραδίπλα με το EVO X sst.
< >
http://199.189.248.213/viewtopic.php?f= ... &start=255
Και μετά ξεναγήθηκα και σε κάμποσα ακόμα θέματα του φόρουμ. Σκέψου το θέμα για το 3008 που είχαμε εδώ μέσα, στο ΠΟΛΥ χειρότερο.
Γράφει ο δύσμοιρος στη δεύτερη σελίδα:
"Τα λόγια σου μου δίνουν κουράγιο, αλλά μετά από ενάμιση χρόνο και μόλις 8.000 χλμ έχω πάει στο συνεργείο 7 φορές"
Δεν αναφέρομαι στο πανηγύρι της υδροπνευματικής γιατί το "δικό μου" δεν είχε.
Τρομακτικές εμπειρίες, ειδικά αν:
-σκεφτείς ότι έχουν κυκλοφορήσει λίγα στην Ελλάδα. Κι όμως, έχουν βρεθεί τόσοι που να έχουν χιλιοταλαιπωρηθεί.
-προέρχομαι από Suzuki made in Japan, το οποίο έχει 192Κ χιλιόμετρα.
192.000 χλμ ; αυτο που κοιτας και οσα διαβαζεις να εχουν κανα προβλημα ειναι πανω απο 400000 με 500000 χλμ.
Ο κινητηρας αυτος ειναι συμπαραγωγη με την Ford και εχει φορεθει σε πεζω , σιτροεν, φορντ , βολβο , μινι , μαζντα και σουζουκι.
Οπως ολοι οι πετρελαιου ειναι αστα να πανε με το dpf και την βαλβιδα egr . ιδιαιτερα χαρακτηριστικα του η καρβουνιλα η οποια αντιμετωπιζεται η με κλεισιμο της egr με μια |λογοκρισία| κοστους 10ε η με προγραμματισμο . Το dpf αντιμετωπιζεται με αφαιρεση και προγραμματισμο .
Λογω καρβουνιλας επισης αποκταει προβλημα το τουρμπο λογω ελλιπους λιπανσης και αν διαλυθεί γινονται πουτανα ολα .
Εγω αντι 15000χλμ αλλαζω λαδια καθε 5000 και ενδιαμεσα και φιλτρο λαδιου.
Οι νεοι πετρελαιοκινητηρες εχουν πολλα προβληματα ολων των εταιρειων , μην σου πω οτι αυτος ειναι καλυτερος επειδη χρησιμοποιει το εολυς για να καθαρισει το dpf οι αλλοι ψεκαζουν καυσιμο , σιγα σιγα γεμιζουν τα λαδια καυσιμο και μην δεις τι γινονται τα μερτσεντες μετα.
Αν τα ηξερα ολα αυτα δεν θα ειχα παρει πετρελαιο .
Ανταλλακτικα δεν υπαρχουν ουτε μεταχειρα οχι μονο η σιτροεν , ηθελα ενα ορινγκ για την εξαγωγη του τουρμπο και επειδη δεν υπαρχει σιτροεν εδω πηγα στην φορντ , αξια 4 ε 2 βδομαδες να ερθει .
Το καλο με αυτον τον κινητηρα ειναι οτι μπορεις να πας σε πολλες αντιπροσωπειες και να ζητας ανταλλακτικα.
Και ερχομαστε στο δευτερο μεγαλο προβλημα , κατι επαθε ποιος να στο φτιαξει; εμενα ειχε 2 προβληματα και μου το κατεστρεψαν δες εδω viewtopic.php?f=13&t=383&p=442251&hilit=+drdino#p442251 απιστευτα προβληματα απο ενα κομματακι λαστιχο μηδαμινης αξιας 2,5 χρονια προβλημα να μπαινει σειφ μοντ , 2 μηνες ειναι που το φχαριστιεμαι μονο .Συζητουσα με elvet να ανεβω θεσνικη μπας και μου το φτιαξουν εκει .
Τελικα το αμαξι εχει 2 μεγαλα μειονεκτηματα ειναι πετρελαιο (ολα τα πετρελαιο εχουν προβλημα),και κανενας δεν ξερει να το φτιαξει , ιδιως αν δεν το δειξει το διαγνωστικο (οπως και ολα τα αλλα αμαξια βεβαια) αυτο ομως θα χρειαστει να παει συνεργειο γιατι θα εχει 500000χλμ δεν κυκλοφορησαν καινουργια εδω .
http://www.autobild.de/artikel/diesel-p ... 88549.html
http://www.autobild.de/artikel/mercedes ... 95392.html
και 2 λινκ με τα προβληματα των ντηζελ της μερτσεντες για να μην νομιζουν καποιοι οτι τα γαλλικα εχουν προβλημα.
Πάντως,ο πλέον γραφικός με τα προβλήματα, έλεγε για 7 επισκέψεις στην αντιπροσωπεία στα πρώτα 8Κ χιλιόμετρα. Αν μιλάγανε για 300 και 400 χιλιάδες, δε θα μου έκανε καμία εντύπωση.
Επίσης, από τα λεγόμενά τους απορρέει αυτό που λες κι εσύ: η αίσθηση ότι όσα χρήματα και να δώσεις, δεν υπάρχει κανείς που να μπορεί να σε βοηθήσει. Είσαι αβοήθητος, στο έλεος της Γαλλίδας.
Σε περίμενα πιο αρνητικό πάντως.
Dstou, θεωρώ τη Renault πιο αξιόπιστη από τη Citroen, αλλά για να το λες, κάτι παραπάνω θα ξέρεις.
Γιατί συγκρίνεις την γενική αξιοπιστία κάθε μάρκας αυτή τη στιγμή?, εστίασε μόνο στα συγκεκριμένα μοντέλα. Το εν λόγω Σενίκ έχει κάψει πολύ κόσμο με βλάβες στα ηλεκτρονικά του (ταμπιλώ, κάρτα εισόδου, κ.α. που οδηγούν σε γενική ακινητοποίηση και προσαγωγή για μέρες στο συνεργείο) και πολλοί έχουν αναφέρει ότι έχουν ξαναπληρώσει για την ίδια επισκευή δυο φορές. Πρόκειται για προβληματικό αυτοκίνητο, το οποίο έκαψε το καλό όνομα και το ρεύμα που είχε το Σενίκ ΜΚ1.
Δεν γνωρίζω τις περιοχές και τον τρόπο που κινείσαι και λειτουργείς, αλλά εγώ με 7θέσιο και στην πλάτη μου οικογένεια θα είχα το θέμα αξιοπιστία πολύ ψηλά.