Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#409527 Ποιες θεωρούνται λογικές τιμές για σετ ιμάντα χρονισμού σε C4 diesel 2014; Στην αντιπροσωπεία ζητάνε 340€

< Note >
Άβαταρ μέλους
By citastak
#409571
panos2171 έγραψε:Ποιες θεωρούνται λογικές τιμές για σετ ιμάντα χρονισμού σε C4 diesel 2014; Στην αντιπροσωπεία ζητάνε 340€

< Note >


Ιμάντα και ρουλεμάν φαντάζομαι;
Αντλία νερού;
Αν περιλαμβάνει όλα τα παραπάνω, τότε τα 340 για εξουσιοδοτημένο νομίζω πως είναι καλά.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#413420
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#452782 Αγαπητοί μου Γάλλοι, τι έχουμε να πούμε για τη C4 Grand Picasso δεκαετίας; Με κινητήρα 1.6 πετρέλαιο και αυτόματο κιβώτιο. Βλάβες σε μοτέρ, κιβώτιο; Σε ηλεκτρικά; Διάβασα ότι η ανάρτηση βγάζει ζημιές.
Λογικά η κατανάλωση θα είναι χαμηλή και τα σέρβις αραιά. Στα θετικά η γαλλική άνεση, οι φοβεροί χώροι, η χρηστικότητα, η παθητική ασφάλεια.
Αδιάφορη η σπορ αίσθηση.
Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη.

Κάτι τέτοιο ας πούμε:
https://www.car.gr/10951705-citroen-c4- ... el-auto-f1
Άβαταρ μέλους
By markvag
#452787 Η ανάρτηση τι ζημιές να βγάζει;;; :dizzy: Δεν είναι υδροπνευματική, απλή με ημιάκαμπτο πίσω και μακ φέρσον μπροστά είναι... Βέβαια, στα 40-50Κ τα αμορτισέρ θέλουν άλλαγμα και στο 206 έτσι ήταν.

Από άνεση η πρώτη γενιά που είχα δεν λέει πολλά, η ανάρτηση είναι μαλακή, όχι ιδιαίτερα άνετη.

Για το κιβώτιο δεν έχω ακούσει καλά λόγια από πλευράς αξιοπιστίας.

Η δικιά μου, σε 62Κ χλμ δεν έβγαλε τίποτα, μόνο ένα o-ring κάπου έσταζε απειροελάχιστο λάδι, το είδαμε όταν πήγε ο αγοραστής να το τσεκάρει. Αλλά ήταν η 1,8 βενζίνης, για τον ντήζελ δεν ξέρω κάτι, λογικά δεν έχει ιδιαίτερα θέματα αν συντηρήθηκε σωστά. Ας μας πει ο ότσο, που έχει αυτό το μοτέρ - μετάδοση.

Λογικά ανταλλακτικά θα βρίσκεις άφθονα σε λογικές τιμές... :hmmm:

Καλά, βέβαια από χώρους είναι απίστευτο το τι χωράει, ιδίως η μακριά, όπως αυτή που έβαλες...

Οδηγικά προφανώς δεν λέει κάτι, αν και κρατάει καλά και δεν σε προδίδει, ενώ τα φρένα είναι πολύ καλά (τσεκαρισμένο αυτό, χωρίς να το θέλω).

Για οικογενειακό, αν θέλεις απλή μετακίνηση από το Α στο Β, it's hard to beat...
Άβαταρ μέλους
By mirage
#452824 Μονο αν εχει αεροσουστες πισω αλλα αμφιβαλλω.
Μοτερ + κιβωτιο ο πιο μιεχ συνδυασμος ever απο καθε αποψη.

< >
Άβαταρ μέλους
By elvet
#452942 Τέτοιο δεν έχει ο otso?
όλο για προβλήματα γράφει
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#452946 Διάβασα βρετανικές σελίδες και γκρίνιαζαν για προβλήματα στην ανάρτηση. Αφού λέτε ότι αυτά αφορούν μόνο την αερανάρτηση, τότε κανένα πρόβλημα. Γιατί υπάρχουν και μοντέλα με συμβατικές αναρτήσεις που θέλουν τρελή συντήρηση. Η 147 για παράδειγμα, που έλεγε ο Μπούσος ότι θέλει αλλαγή ψαλιδιών, κάτι που έχω ακούσει να γίνεται μόνο σε ταξί μετά από ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα. Ο άλλος το έλεγε για καθορισμένη συντήρηση κάθε 60 Κ.

Μιράζ, γιατί δε μοιράζ λίγο την εμπειρία σου; Πες παιδί μου τη γνώμη σου συγκεκριμένα. Δε σου άρεσε στην οδήγηση από θέμα ραφιναρίσματος; Είναι αργό το σασμάν; Δεν πάει βήμα και καίει; Έχεις ακούσει για ζημιές;

Ότσο, ξέρω ότι σου είναι μια φορά δύσκολο να "ευεργετήσεις" ΔΥ. Δύο φορές αν αυτός είναι κι εκπαιδευτικός. Επαφίομαι όμως στη μεγαλοψυχία σου.

Η αλήθεια όμως είναι ότι αν ψάχνεις επταθέσιο πετρέλαιο (καλοδεχούμενο και το αυτόματο), τότε η γαλλίδα είναι πολύ μπροστά από Zafira και Scenic (μία κλάση κάτω και πολύ πιο μουντά). Ιδού το αντίστοιχης χρονολογίας και τιμής:

https://www.car.gr/9423564-renault-scen ... full-extra

Χάος, φτωχός συγγενής. Μόνο το S-Max την ανταγωνίζεται, αλλά κοστίζει παραπάνω.

https://www.car.gr/9530514-ford-s-max-1 ... o4-125ps-a
Άβαταρ μέλους
By mirage
#452955 O 16αρης δε φημιζεται για τπτ και ειχε και θεματακια αξιοπιστιας απο οσο θυμαμαι να διαβαζω σε γαλλικα φορα. Εχει τυχει να οδηγησω Ford με αυτο το μοτερ και μου φανηκε χαλια. Το κιβωτιο ειναι ρομποτικό μονοσυμπλεκτο με οσα αυτο συνεπάγεται. Η πισω αναρτηση ειναι ενας απλουστατος ημιακαμπτος. Γνωμη μου; Αν μπορείς να παρεις Smax κανε το βημα κι ας ειναι πιο ακριβο. Παρα πολυ καλυτερο αυτοκινητο και ισως το πιο σπορ στημενο πολυμορφικο χωρις να χανει σε ανεση.

< >
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#453115 Μέχρι να απαντήσουν, ας θρηνήσουμε το C4 που χάνουμε:

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/citroën-c4-hatchback-axed-make-way-latest-c4-cactus

:oops:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#453131
Dimsabas έγραψε:Η 147 για παράδειγμα, που έλεγε ο Μπούσος ότι θέλει αλλαγή ψαλιδιών ...... καθορισμένη συντήρηση κάθε 60 Κ.

Αυτό μου το έλεγε κι ο αδελφός μου χθες, για τη δική του 147, και του έλεγα "αποκλείεται, δε θα κατάλαβες καλά" :lol:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#453132
Scotch έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Η 147 για παράδειγμα, που έλεγε ο Μπούσος ότι θέλει αλλαγή ψαλιδιών ...... καθορισμένη συντήρηση κάθε 60 Κ.

Αυτό μου το έλεγε κι ο αδελφός μου χθες, για τη δική του 147, και του έλεγα "αποκλείεται, δε θα κατάλαβες καλά"
Πάντως ένας συνάδελφος που έχει μια 147 όπως του αδερφού σου με πάνω από 200.000χλμ, όταν τον ρώτησα κάθε πότε αλλάζει ψαλίδια απάντησε "γιατί?"

< >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#453133 Ναι ΟΚ. Γιατρός ειναι λογικό να εχει τετοιες αποριες. :shifty:

< >