Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#8921 μου χάλασε και το μπουτόν του παραθύρου μου :s_mad

ευτυχώς ήμουν σε μαστορο-mood , σήκωσα τη βάση γύρω από το λεβιέ και σύνδεσα το παραθυρό του οδηγού στο διακόπτη του συνοδηγού για να το κλείσω

όλες οι βλακείες μου τυχαίνουν παρασκευή βράδυ :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By JBT
#20911 Προχθές ο μπόμπος φορτώθηκε με ουσιαστικά 4 ενήλικες, διάφορα μπαγάζια (όχι τίποτε φοβερό όμως) και πήρε τους δρόμους:

εθνική κάμποση με τελικές (140-150 δλδ :lol: τι περιμένατε;;) και βέβαια με πιο νορμάλ ταχύτητες λόγω κακοκαιρίας, κάμποσο μποτιλιάρισμα με το σταρτ'εν'γκο να δουλεύει υπερωρίες, αρκετό επαρχιακό πάλι με νορμάλ ταχύτητες.

680 χλμ έγραψε κι είχε ακόμα πάνω από το 1/4, που σημαίνει εύκολα είχε τα 900 χλμ αυτονομίας.

Το κοντέρι έγραψε επίσημα 5,2 λ/100χλμ και μέση πάνω από 80 χάω (84 ή 85 θαρρώ).

Βρε τον μπόμπο :s_roses
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#21519 Who is μπομπος?? :s_blush
Άβαταρ μέλους
By JBT
#21545 Το πικασό.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#22731 μπηκα ενημερωτικα να δω τα μοντελλα στην εκθεση στην Κηφησιας... Το DS5 ομορφο μεσα εξω αλλα μικρο το μοτερ. εντυπωσιακα ομορφο το c1 με νεανικο εσωτερικο βγαινει και με 1.2 και διαφορα 80 ευρω στην τιμη!!!??. και 82 αλογα. το Cactus εχει τους χωρους που χρειζεται καποιος για εκτος Αθηνων διαδρομες, πρωτοτυπο ταμπλο (θυμηζει Tablet!!) Αλλα εκπληξις το βαρος του 900+ κιλα με τρικιλυνδρο μοτερ και απειρο χωρο στη μηχανη για μεγαλυτερο μοτερ... ομως δεν θα αλλαζα το JUKE για αυτο, μαλλον ειναι πιο χαμηλο.. και το ταμπλο του μια χαρα ακομα..
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#22756 Τι εννοείς μικρό το μοτέρ στο DS5? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Marios
#50107 C4 facelift
http://www.autoblog.gr/2014/12/10/2015-citroen-c4-facelift/

Κάτω από το καπό η Citroën εξοπλίζει το μεσαίο της hatchback με νέους Euro6 κινητήρες. Αρχικά, ο PureTech 110 αποδίδει 110 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και 205 Nm ροπή στις 1.750 σ.α.λ., συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, που μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς, με την μέση μικτή κατανάλωση να ανέρχεται στα 4,7 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων τα 110 γρ/χλμ. Ακολουθεί ο PureTech 130 με 130 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm στις 1.750 που συνδυάζεται μόνο με ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με την κατανάλωση του 4,8 λίτρα/100 χλμ. Από πλευρά πετρελαιοκινητήρων υπάρχει ο BlueHDi 100 με απόδοση 100 ίππων και 254 Nm ροπή και ο BlueHDi 120 με 120 άλογα και 300 Nm ροπή.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#50241 Αραγε θα συνεχίσουν οι προσφορές της Σιτροεν και το 2015?

.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#61791 Citroenάκηδες, επειδή σκέφτομαι αγορά C5 (κατά 99% με hydro), και επειδή δεν είδα τίποτα σοβαρά σχόλια στα σχετικά θέματα στο forum του club (.gr), γνωρίζετε αν υπάρχουν τίποτα θέματα (προβλήματα) αν το αυτοκίνητο κάθεται παρκαρισμένο για αρκετές μέρες ή βδομάδες χωρίς να κινείται ?

Καθώς επίσης και αν γνωρίζετε αν οι C5 βγάζουν γενικότερα κάποια -χοντρά- προβλήματα (δεν μιλάμε για ψιλολοϊδια των 50-100€) ?

Η τελευταία μου Citroen (ZX) ήταν μια χαρά γενικότερα, κανένα πρόβλημα δεν είχα, θέλω όμως να ξέρω τι παίζει με την C5...
Άβαταρ μέλους
By criuser
#62104 Δεν βγάζουν προβλήματα , ούτε οι καινούργιες έχουν θέμα αν κάθονται , αφού η ανάρτηση ελέγχεται κάθε 5 χρόνια η 200,000 χλμ .
Άβαταρ μέλους
By NickNT
#62130 Αν και ήμουν παιδί όταν είχαμε υδροπνευματική ανάρτηση στην οικογένεια, από ό,τι θυμάμαι και βλέπω στα fora θα έλεγα ότι το γενικό consensus είναι θετικό. Το κόστος συντήρησης έρχεται μία ή άλλη σχετικά με τις συμβατικές αναρτήσεις (δύο αλλαγές αμορτισέρ)

Επειδή λογικά κοιτάς μόνο αυτές με τον THP, μπορώ να σου πω βάσει ιδίας, καθημερινής εμπειρίας από το ίδιο μοτέρ (σε C4) τα ακόλουθα: α) δε μου έχει βγάλει καμία βλάβη (51Κ χλμ), β) τσιμπάει λάδι, αλλά με άτακτο τρόπο (συχνά ταξίδια με τελική συντελούν καθοριστικά ως προς αυτό!), γ) δεν αποκλείονται τα "ψιλολοΐδια των 50-100 ευρώ" όπως σκάστρα, σωληνάκι λαδιού προς turbo, κολάρα, αντλία νερού (δε μου έχει τύχει τίποτα από αυτά - πριν 500χλμ έκανα σέρβις και ελέγχθηκαν όλα λεπτομερώς).

Βέβαια, όπως σε κάθε downsized turbo, θα βρεις και κόσμο που αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα (π.χ. turbo, αποχρονισμός ή/και καδένα), ιδίως στα 207 (λόγω πλήθους - δεν υπονοώ κάτι για την Peugeot!). Στον έλεγχο καλό θα ήταν κοιτάξουν στο διαγνωστικό για σφάλματα που αφορούν σε χρονισμό, αντλία υψηλής πίεσης, κτλ. Θεωρητικά (ή υποτιθέμενα), τα C5 φορούν THP με βελτιώσεις σε ζητήματα "παιδικών ασθενειών".

Επίσης, τα σέρβις στα εξουσιοδοτημένα (της Αττικής τουλάχιστον) είναι σχετικά προσιτά, αν σε νοιάζει αυτή η παράμετρος. Προσωπικά έχω μείνει ικανοποιημένος από το εξουσιοδοτημένο που πηγαίνω, και καταπατώντας παλαιότερους όρκους (!) τους προτιμώ.

Αν χρειαστείς παραπάνω πληροφορίες για το μοτέρ (μιας και για το αμάξωμα δε γνωρίζω περισσότερα!), let me know.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#62155 Αν θυμάμαι καλά από τη ZX, δεν είχα κάποιο πρόβλημα με τους εξουσιοδοτημένους της Citroen, ούτε με τις τιμές τους. Για την C5, κοιτάω αποκλειστικά σε 1.6THP με Hydro, αν και εφόσον αυτά τα δύο δεν σημαίνουν κάποια σημαντικά προβλήματα αργότερα. Όπως συμφωνούμε όλοι μας, ψιλολοϊδια ένεκα turbo, τσιμπημένα λαδάκια, άντε και κανάς διακόπτης εδώ και εκεί (ένεκα γαλλικής καταγωγής), είναι λογικά και αναμενόμενα, δεν θα με χαλάσουν ή/και αποτρέψουν αυτά. Μιλάω μόνο για χοντρά θέματα: ιμάντες, αντλίες, τουρμπίνες κλπ.

Αν και εφόσον προχωρήσω, λογικά θα πηγαίνω στην Ωμέγα που είναι δίπλα μου, έχουμε κάτι για τους συγκεκριμένους ?

Για το μοτέρ, με ενδιαφέρει (α) η πραγματική του μέση κατανάλωση (το 6,κάτι του κατασκευαστή το ξεχνάω, κάπου στο 8+/9- νομίζω ότι παίζει), (β) η γενικότερη συμπεριφορά του σε ταξίδια (ελαστικότητα, θόρυβος κλπ) αφού δεν θα μπορέσω να τα δω σε ένα test drive, και (γ) αν και τι παίζει σε βελτίωση.