Ωραίος κινητήρας, ωραίο κιβώτιο, αλλά...
Storm έγραψε:Κανονικά δεν θα έπρεπε να το αγοράσω καθόλου. Παρασύρθηκα όμως. Όχι λόγω της "μόδας των ψευδοSUV" αλλά γιατί είχα την εντύπωση ότι θα είχε στοιχεία των παραδοσιακών offroad αυτοκινήτων π.χ. Grand Vitara, Pajero Pinin, Jimny κλπ... Δηλαδή αντοχές και εξωτερικά υλικά που δεν διαλύονται με το παραμικρό.
Πώς σκέφτηκες ρε Νίκο ότι θα είχε αντοχές και εξωτερικά υλικά με βιταρα και πατζερο δε μπορώ να το καταλάβω.
Ακόμα δε μπορώ να καταλάβω γιατί έδωσες το φαμπια και τι παραπάνω σου δίνει το Λεόν σχέση με αυτό.
Να πω ότι κανεις χιλιόμετρα ώστε να τα ευχαριστιεσαι? Οχι
Anonymous Founder έγραψε:To Vitara (το τωρινό) δεν έχει τίποτε καλύτερο από το C3 Aircross σε επίπεδο υλικών. Για την ακρίβεια, είναι παντού χειρότερο. Πλεονεκτεί λόγω τετρακίνησης και μόνον εκτός δρόμου.
Από όλες τις μάρκες την τελευταία πενταετία τουλάχιστον αυτές οι δύο, ίσως λίγο και η skoda μου δίνουν την εντύπωση ότι κατασκευαστικά είναι κάπως ψεύτικα. Δηλαδή ακόμα και η λαμαρίνα τους στα μάτια μου φαίνεται πιο "λεπτή", το όποιο προφανώς και δεν γίνεται να ισχύει. Εν τω μεταξύ όλες έχουν αυτοκίνητα που μου αρέσουν πολύ.
Νομίζω ότι σε αυτά τα θέματα CITROEN/SUZUKI είναι πάνω/κάτω στα ίδια επίπεδα. Την SKODA την θεωρώ αρκετούς πόντους ποιο ψηλά.
Η Citroen είναι λίγο καλύτερη.
Γενικώς, η Suzuki πλέον είναι απλώς ένα κλικ καλύτερη από Dacia, κυρίως λόγω διαθέσιμου εξοπλισμού, σαν κατασκευή, όχι και τόσο. Οι κορεάτες είναι πολύ καλύτεροι, όταν πριν λίγα χρόνια ήταν στα ίδια.
Πχ το πρώτο Vitara ήταν αμαξάρα σε αντιστοιχία με το τι κυκλοφορούσε τότε, κάτι που δεν ισχύει για το τωρινό. Δεν συζητώ για το GrandVitara άντε να δεχτούμε πως εκεί ήταν και άλλη κατηγορία λόγω του Grand.
H Suzuki έχει κάνει την επιλογή να πουλάει κυρίως budget αυτοκίνητα, και να δίνει πολλά πράγματα για τα λεφτά που δίνεις. Αλλά καλώς ή κακώς, δεν είναι αντίστοιχα με των υπολοίπων. Αυτό δεν σημαίνει πως είναι κακά αυτοκίνητα, ΟΚ; Γιατί κάποιοι θα παρεξηγηθούν. Και ασφαλέστατα είναι και καλο-εξοπλισμένα. Και δεν θα σκορπίσουν επίσης. Αλλά έχουν θόρυβο για παράδειγμα, που σε άλλα αυτοκίνητα δεν υπάρχει.
Εμένα το 90% του στόλου είναι τέτοια (Celerio, Splash, Ignis, Jimny, Vitara) επειδή όπως είπατε είναι φθηνά, έχουν καλο εξοπλισμό για τα λεφτά τους και ξέρεις ότι δε θα τρέχεις σε συνεργεία κάθε λίγο με ηλίθιες βλάβες.
Amen and a-women!
(Το s-Cross για κάποιο λόγο είναι πολύ καλύτερο από τα αδέρφια του).
Το φτηνότερο μοντέλο τους είναι το ignis που μόνο φτηνό δεν είναι (γι' αυτούς που αντέχουν να το βλέπουν)
Επίσης στην τιμή καταλόγου επιβάλλουν ένα σωρό έξτρα χρεώσεις όταν κλείσεις το αυτοκίνητο, που στον ανταγωνισμό ή είναι πολύ χαμηλότερες ή ανύπαρκτες).
Τέλος, δεν παίζουν προωθητικές, εκπτώσεις κλπ.
Ενδεχομένως να παίζουν ρόλο οι δασμοί που τους επιβάλλονται λόγω της προέλευσής τους, που κρατούν την τιμή ψηλά.
Ίσως είναι πολιτική του εισαγωγέα.
Σε κάθε περίπτωση δεν είναι vfm.
Τα Citroën αν αφήσεις να περάσουν 1-2 χρόνια από την παρουσίαση του μοντέλου είναι σχετικά φτηνά, αλλά ποιοτικά είναι κι αυτά μιεχ.
Τα Dacia ήταν πολύ φτηνά, μέχρι που ξαφνικά προ ολίγων μηνών η εισαγωγική τρελάθηκε και ανέβασε τις τιμές σε επίπεδα που θα αποτρέψουν κάθε λογικό άνθρωπο να τα σκεφτεί (αυτήν την περίοδο δεν είναι να μπεις σε έκθεση Renault - Dacia - Nissan, θα νομίσεις ότι σου κάνουν πλάκα)
Να προσθέσω μόνο ότι επειδή έτυχε και πήγα σε FIAT Σφακιανάκη για το φτηνό Tipo των 12800euro μου έκανε εντύπωση που μου φόρτωσε 600euro έξοδα προετοιμασίας, άδεια και πινακίδες.
Και το ίδιο είχαν κάνει παλιότερα σε προσφορά Suzuki Baleno.
rocsta έγραψε:Έχεις δίκιο για τη Suzuki η οποία έχει χάλια βαψίματα, πάρα πολύ λεπτά και λεπτότερη λαμαρίνα. Η μόνη (πολύ) χειρότερη που μου έρχεται είναι η Dacia.
Η Citroen είναι λίγο καλύτερη.
Δηλαδή δεν είναι ιδέα μου; Έχουν όντως λεπτότερη λαμαρίνα;; Στη skoda οκ προφανώς είναι βελτιωμένη αλλά όταν βλέπω το θωρηκτό το Kodiak λέω αυτό μετά από χρόνια θα κοπεί στη μέση