- 20 Ιαν 2015, 11:17
#64939
Συνεχίζω εδώ λοιπόν, αφού την πήρα και επισήμως την C5. O φίλος mirage έτρεξε το VIN μου και μου έστειλε το product list, είναι όντως "απλή" Prestige (Mid-High trim), χωρίς σένσορες, αλλά με MyWay και DRL. Είναι σε πραγματικά εξαιρετική κατάσταση, με κάτι πάνω από 50Κ χλμ, ατρακάριστη και σχεδόν κυριολεκτικά αγρατζούνιστη (πλην μιας γρατζουνιάς που διορθώθηκε).
Πρώτες εντυπώσεις είναι σχεδόν πανομοιότυπες με αυτές του test drive. Eξαιρετικό εμφανισιακά μέσα και έξω (100% σωστή επιλογή για την οθόνη), άνετα καθίσματα, πολύ καλά υλικά και συναρμογή (καλύτερα από του CX7), αρκετά καλά εξοπλισμένη (αν και "απλή" Prestige), αν και μερικά πραγματάκια μου λείπουν και θα δω πως μπορώ να τα βάλω.
Οδηγικά ισχύει ακριβώς αυτό που έγραψα και πιο πριν, δηλαδή ακόμα και στη sport ρύθμιση της hydro, σε κρατάει αρκετά μακρυά από τα δρώμενα, σε τιμόνι, γκάζι, φρένα και φυσικά ανάρτηση. Και αν για την ανάρτηση δικαιολογώ πλήρως την αίσθηση ότι "δίνω εντολή στο CPU του αυτοκινήτου, και αυτό αποφασίζει και ρυθμίζει αναλόγως", για τιμόνι, γκάζι και φρένο τα ενδιάμεσα συστήματα με παραξένεψαν αρκετά. Δεν έχω κάνει παρά μερικές δεκάδες χλμ, πιθανότατα θα το συνηθίσω με το καιρό, απλώς είναι πολύ μακρυά ακόμα και από το SUV CX7....δεν συγκρίνω καν με πιο sport sedan/coupe, στυλ 159 ή, ακόμα χειρότερα, RX8.
Αντίθετα, στο θέμα της άνεσης επίσης δεν υπάρχει σύγκριση, με την αντίθετη φορά όμως. Σε διαδρομή που με το CX7 ή ακόμα και με το 206 (αρκετά άνετο, παρά τα χρονάκια του) καταλάβαινα λακούβες, σαμαράκια κλπ, τώρα έψαχνα αν τα πάτησα ή όχι. Πάντα μιλάω για τη sport ρύθμιση, υποθέτω ότι στο normal mode θα είναι ακόμα πιο άνετη. Κάτι που επίσης θυμόμουν από τη ΖΧ και το 19 που είχα ακριβώς πιο πριν, είναι ότι η Citroen μπορεί να έχει την καλύτερη και ανετότερη ανάρτηση, δεν έχει όμως τα καθίσματα των Renault ή ακόμα και των Peugeot. Ωραία και σχετικά "συγκρατιστερά" (ψευδο-bucket, με έμφαση στο "ψεύδο-"), αλλά όχι και τόοοοοσο μαλακά και άνετα.
Επίσης κάτι που μου έκανε εντύπωση και το είδα 2 φορές (άρα δεν έτυχε ή το νόμισα εγώ), είναι ότι σε ελιγμούς στυλ slalom (π.χ. ελιγμούς μέσα σε κίνηση με αρκετά χαω), η hydro χάνεται για 1-2" και αφήνει το αυτοκίνητο να "τραμπαλίζει", μέχρι να το σταθεροποιήσει. Πάντα στη sport ρύθμιση, μπορεί η normal να αντιδράει διαφορετικά. Α, και κάτι ακόμα, στο ρελαντί μερικές φορές ένιωθα μια δόνηση, ένα ψιλοτράνταγμα, μου είπαν ότι είναι λογικό για τον THP, ισχύει ?
Τέλος, σχετικά με την δύναμη που συζητάγαμε πιο πριν, δεν ξέρω αν είναι το ηλεκτρόγκαζο, αν απλώς δεν ξέρω σε ποιο σημείο και υπό ποιες προϋποθέσεις το αυτοκίνητο θεωρεί ότι πας WOT ή κάτι άλλο, πάντως η διαφορά των 156 ίππων της C5 με τα ~300 άλογα του CX7 -λαμβάνοντας υπόψη και τα κοντά 500 κιλά παραπάνω του CX7- δυστυχώς είναι χαώδης. Παραμένω με την ελπίδα ότι με το πρόγραμμα θα αλλάξει λίγο αυτή η εικόνα.
Αυτά τα λίγα για την ώρα, μόλις κάνω περισσότερα χλμ αυτό το ΣΚ, πιθανότατα θα σχηματίσω πιο ολοκληρωμένη εικόνα.