Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By NickNT
#62169 Η Ωμέγα έχει καλό όνομα, αν κρίνω από όσα γράφονται στο .gr forum.

Στα του μοτέρ:

α) 8-9lt/100km που; Σε σχετικά ανοικτό δρόμο; Λογικό, και ελέω ροπής και μακριών σχέσεων ίσως ακόμη λιγότερο. Στο σταμάτα-ξεκίνα της πόλης, με ανηφόρες και κατηφόρες; Βάλε λίγο παραπάνω (αναφέρομαι στο χειρότερο δυνατό σενάριο βέβαια, όπως στην περίπτωση μου που ανεβοκατεβαίνω Π. Ψυχικό - Γαλάτσι για 4-5χλμ με ταχύτητα 20χλμ/ώρα).

β) Πολύ ελαστικός κινητήρας, και μέχρι τα 190-200 επιταχύνει χωρίς να ξεφουσκώνει, με 4η (στον κόφτη), 5η, ή 6η (ανάλογα με την όρεξη) - και ναι, τα 6τάχυτα της Citroen είναι θεόμακρα. Η εμπειρία μου βέβαια έρχεται από το λίγο πιο ελαφρύ C4. Το ότι είναι ελαστικό μοτέρ (π.χ. με 4η το λειτουργείς ως αυτόματο, την κρατάς από τα 50 έως τα 180) έχει ως "αρνητικό" την απουσία αίσθησης (και ουσίας υποθέτω) εκρηκτικότητας, ενώ μετά τις 5500 ξεφουσκώνει (μιλάω για τα 150-156άρια βέβαια, τα 200άρια έχουν κι άλλα καλούδια). Από θόρυβο είναι ok, διακριτικό. Το C5 θα έχει σίγουρα καλύτερη ηχομόνωση.

γ) +-500 ευρώ => πρόγραμμα => +-190 ίπποι, η τυπική βελτίωση. Υπάρχουν 3-4 τουλάχιστον "προγραμματιστές" στους οποίους μπορείς να απευθυνθείς. Πολλοί θα προτείνουν εξάτμιση, intercooler κτλ, αλλά δε με απασχόλησε ποτέ και συνεπώς δε γνωρίζω.

Ελπίζω να βγάζουν νόημα τα παραπάνω. :lol:
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#62173 Many thanks :thumbsup:

Λογικά και αναμενόμενα αυτά που λες, το C5 είναι πιο πολύ GT (ενώ π.χ. η 159 που επίσης κοιτάω είναι πιο πολύ driver's car), και αυτό ακριβώς έκανε click στη γυναίκα μου μόλις της εξήγησα τις βασικές διαφορές. Εξ'ου και η συμπεριφορά, ο τρόπος απόδοσης της δύναμης, το στυλ και το πάτημα στο δρόμο κλπ κλπ. Η κατανάλωση προφανώς θα είναι πολύ κάτω από το CX7, οπότε τι 8 τι 9, για μένα θα είναι μια χαρά έτσι και αλλιώς. Κυρίως για ταξίδια το θέλω, αλλά ένεκα ότι είμαι βαρυπόδης, θα είμαι λίγο προς τα πάνω.

Για την βελτίωση, με ενδιαφέρει κυρίως αν δω ότι τα stock 156 δεν μου φτάνουν, όχι για παλαβές αλλαγές (άντε ένα φίλτρο στο κουτί και ένα τελικό που θα φαίνεται από τον προφυλακτήρα). Κυρίως με ενδιαφέρει να δω για το stock navi (MyWay) αν μπαίνει εκ των υστέρων (μου είπαν ότι επισήμως μάλλον δεν μπαίνει), και φυσικά να μπορώ να διακρίνω τις διαφορές μεταξύ των εκδόσεων και αν υπάρχουν αξεσουάρ (π.χ. ζάντες, το τάσι δεν έμπαινε μόνο στην χαμηλότερη Elegance ?)
Άβαταρ μέλους
By drdino
#62178 Όλα μπαίνουν, το θέμα είναι αν αξίζει.
Άβαταρ μέλους
By kobulis
#62218
The Ace έγραψε:.....Κυρίως για ταξίδια το θέλω...


Δε νομίζω να βρεις πιό ταξιδιάρικη ανάρτηση από την υδροπνευματική σε αυτοκίνητο κάτω των 60 χιλιάδων ευρώ.

Για να μην τα ξαναγράφω, περί ανάρτησης:
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic. ... tart=21262

Όσον αφορά τις βλάβες που μου έχει βγάλει μέχρι στιγμής στα 225.000χλμ

http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopi ... start=2135
και
http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopi ... tart=12765
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#62230 Ωραίος, δεν ήθελα να το πάω σελίδα-σελίδα για να βρω έστω 1-2 προβλήματα....

Από ότι βλέπω, αν προχωρήσω για τη C5, εκτός από το (stock ή aftermarket) navi, τα δίχτυα και τις μπάρες οροφής, τα οποία θα μπουν μάλλον επιτόπου, με βλέπω να περνάω προγραμματάκι....δεν μου άρεσε το "με full επιβάτες και αποσκευές δεν μπορώ να προσπεράσω" που είδα σε μερικά σχόλια (γιατί ακριβώς έτσι θα είμαι στις μετακινήσεις με το C5).
Άβαταρ μέλους
By kobulis
#62247 Όπως και να έχει φίλε ace, όταν κατεβαίνεις από κάτι με πολλά άλογα και μπαίνεις σε κάτι άλλο με αρκετά λιγότερα, τη γείωση δεν τη γλιτώνεις....
Αν και όταν το πάρεις το ΤΗΡ, βλέποντας και κάνοντας οι βλετιώσεις.

Να σου πώ την αμαρτία μου, μία φορά με έκαναν βόλτα με CX-7 και τόοοοσο πιό γρήγορο από C5 ΤΗΡ δε μου φάνηκε από τη θέση του συνοδηγού. Σε full φόρτωμα βέβαια θα υπάρχει μεγαλύτερη διαφορά.
Τέλος για στατιστικά προβλημάτων του κινητήρα μπορείς να κοιτάξεις και σε forum από Peugeot/Mini μεριά.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#62248 Μιλάτε για το ίδιο μοτέρ;
Άβαταρ μέλους
By NickNT
#62251 Σίγουρα ο kobulis έχει δίλιτρο.

Ως προς τα Peugeot / Mini forum, θα βρεις πολλά "μαζεμένα" για τον THP. Βέβαια, δε μου έτυχε τίποτα από όλα αυτά. Ίσως γιατί το ζεσταίνω πριν το τελικιάσω. :p :p :p
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#62255 Ο koboulis έχει 2.0, αλλά μιλάει για τον THP, ο οποίος παίρνει -πιο- εύκολα τα πάνω του με πρόγραμμα. Το θέμα μου δεν είναι να έχω το γκάζι του CX7 (τσιπωμένο κιόλας), αυτό το ξέρω και το περιμένω, το θέμα είναι να μπορώ να κάνω τέρμα φορτωμένος τις διακοποδιαδρομές που το προορίζω με άνεση και ασφάλεια. Το CX7 τέρμα φορτωμένο (και με μπαγκαζιέρα) δεν καταλάβαινε τίποτα, ένεκα και της ροπής, ελπίζω ότι με τη διαφορά βάρους και τα +-190 άλογα του THP θα είμαι σε παρόμοια κατάσταση....
Άβαταρ μέλους
By criuser
#62443 Με την C5 απλά θα αλλάξεις τρόπο οδήγησης . Από μόνος σου . Χαλαρός με μεγάλη μωτ και θα κατεβαίνεις ξεκούραστος .
Άβαταρ μέλους
By JBT
#62444
The Ace έγραψε: με βλέπω να περνάω προγραμματάκι


Καλή ιδέα.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#64939 Συνεχίζω εδώ λοιπόν, αφού την πήρα και επισήμως την C5. O φίλος mirage έτρεξε το VIN μου και μου έστειλε το product list, είναι όντως "απλή" Prestige (Mid-High trim), χωρίς σένσορες, αλλά με MyWay και DRL. Είναι σε πραγματικά εξαιρετική κατάσταση, με κάτι πάνω από 50Κ χλμ, ατρακάριστη και σχεδόν κυριολεκτικά αγρατζούνιστη (πλην μιας γρατζουνιάς που διορθώθηκε).

Πρώτες εντυπώσεις είναι σχεδόν πανομοιότυπες με αυτές του test drive. Eξαιρετικό εμφανισιακά μέσα και έξω (100% σωστή επιλογή για την οθόνη), άνετα καθίσματα, πολύ καλά υλικά και συναρμογή (καλύτερα από του CX7), αρκετά καλά εξοπλισμένη (αν και "απλή" Prestige), αν και μερικά πραγματάκια μου λείπουν και θα δω πως μπορώ να τα βάλω.

Οδηγικά ισχύει ακριβώς αυτό που έγραψα και πιο πριν, δηλαδή ακόμα και στη sport ρύθμιση της hydro, σε κρατάει αρκετά μακρυά από τα δρώμενα, σε τιμόνι, γκάζι, φρένα και φυσικά ανάρτηση. Και αν για την ανάρτηση δικαιολογώ πλήρως την αίσθηση ότι "δίνω εντολή στο CPU του αυτοκινήτου, και αυτό αποφασίζει και ρυθμίζει αναλόγως", για τιμόνι, γκάζι και φρένο τα ενδιάμεσα συστήματα με παραξένεψαν αρκετά. Δεν έχω κάνει παρά μερικές δεκάδες χλμ, πιθανότατα θα το συνηθίσω με το καιρό, απλώς είναι πολύ μακρυά ακόμα και από το SUV CX7....δεν συγκρίνω καν με πιο sport sedan/coupe, στυλ 159 ή, ακόμα χειρότερα, RX8.

Αντίθετα, στο θέμα της άνεσης επίσης δεν υπάρχει σύγκριση, με την αντίθετη φορά όμως. Σε διαδρομή που με το CX7 ή ακόμα και με το 206 (αρκετά άνετο, παρά τα χρονάκια του) καταλάβαινα λακούβες, σαμαράκια κλπ, τώρα έψαχνα αν τα πάτησα ή όχι. Πάντα μιλάω για τη sport ρύθμιση, υποθέτω ότι στο normal mode θα είναι ακόμα πιο άνετη. Κάτι που επίσης θυμόμουν από τη ΖΧ και το 19 που είχα ακριβώς πιο πριν, είναι ότι η Citroen μπορεί να έχει την καλύτερη και ανετότερη ανάρτηση, δεν έχει όμως τα καθίσματα των Renault ή ακόμα και των Peugeot. Ωραία και σχετικά "συγκρατιστερά" (ψευδο-bucket, με έμφαση στο "ψεύδο-"), αλλά όχι και τόοοοοσο μαλακά και άνετα.

Επίσης κάτι που μου έκανε εντύπωση και το είδα 2 φορές (άρα δεν έτυχε ή το νόμισα εγώ), είναι ότι σε ελιγμούς στυλ slalom (π.χ. ελιγμούς μέσα σε κίνηση με αρκετά χαω), η hydro χάνεται για 1-2" και αφήνει το αυτοκίνητο να "τραμπαλίζει", μέχρι να το σταθεροποιήσει. Πάντα στη sport ρύθμιση, μπορεί η normal να αντιδράει διαφορετικά. Α, και κάτι ακόμα, στο ρελαντί μερικές φορές ένιωθα μια δόνηση, ένα ψιλοτράνταγμα, μου είπαν ότι είναι λογικό για τον THP, ισχύει ?

Τέλος, σχετικά με την δύναμη που συζητάγαμε πιο πριν, δεν ξέρω αν είναι το ηλεκτρόγκαζο, αν απλώς δεν ξέρω σε ποιο σημείο και υπό ποιες προϋποθέσεις το αυτοκίνητο θεωρεί ότι πας WOT ή κάτι άλλο, πάντως η διαφορά των 156 ίππων της C5 με τα ~300 άλογα του CX7 -λαμβάνοντας υπόψη και τα κοντά 500 κιλά παραπάνω του CX7- δυστυχώς είναι χαώδης. Παραμένω με την ελπίδα ότι με το πρόγραμμα θα αλλάξει λίγο αυτή η εικόνα.

Αυτά τα λίγα για την ώρα, μόλις κάνω περισσότερα χλμ αυτό το ΣΚ, πιθανότατα θα σχηματίσω πιο ολοκληρωμένη εικόνα.
Άβαταρ μέλους
By criuser
#65022 Κάνε ταξίδι και κοίτα πόσο εύκολα μπορείς να κρατήσεις μιά υψηλή μωτ , χωρίς να ζορίζεσαι , αλλά να κινείσαι με λογική ΤGV . Πριν ψαχτείς γιά πρόγραμμα , ιδιαίτερα αν κινείσαι σε Α/Δ .
Άβαταρ μέλους
By kobulis
#65653
The Ace έγραψε:Επίσης κάτι που μου έκανε εντύπωση και το είδα 2 φορές (άρα δεν έτυχε ή το νόμισα εγώ), είναι ότι σε ελιγμούς στυλ slalom (π.χ. ελιγμούς μέσα σε κίνηση με αρκετά χαω), η hydro χάνεται για 1-2" και αφήνει το αυτοκίνητο να "τραμπαλίζει", μέχρι να το σταθεροποιήσει. Πάντα στη sport ρύθμιση, μπορεί η normal να αντιδράει διαφορετικά.


Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στα 16αρια Primacy με 60ρι προφίλ που (μάλλον) φορά το αυτοκίνητο.

Με 55αρι λάστιχο 17" που έχει σκληρότερα πλαϊνά η κατάσταση βελτιώνεται από πολύ έως παρα πολύ, ειδικά με 45αρι στις 18".

Καλού κακού ομως, κάνε εναν έλεγχο στις πιέσεις .

< > 2
Άβαταρ μέλους
By elteo
#65655 Eχει δίκιο ο φίλος. Στις φωτό από την αγγελία είχε τεράστιο προφίλ.