Εκτελεί χρέη αντικατάστατη του 5008 για λίγες μέρες
Ενδιαφέρουσα σύγκριση
Anonymous Founder έγραψε:C3 Aircross;
C5 Aircross ειναι.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Από εξοπλισμό τι παίζει;
Τι γνωριζουμε για το αυτοκινητο; Απο αξιοπιστια;
bibendum έγραψε:Citroen C3 1.2 83 αλογα.
Τι γνωριζουμε για το αυτοκινητο; Απο αξιοπιστια;
Αν μιλάμε για τη 2η γενιά facelift (2013-2016), φαίνεται αναλογικά καλό σε σχέση με τη φήμη του λοχιόσημου:
https://www.whatcar.com/citroen/c3/hatc ... 767/advice
https://www.carbuyer.co.uk/tips-and-adv ... 0-2016-mk2
bibendum έγραψε:Το τελευταιο facelift, καινουριο λεω.
Σε αυτή τη περίπτωση δεν έχω να προσθέσω κάτι, πέρα από τη σπαστική οθόνη του που έχει και τις ρυθμίσεις του κλιματισμού (αντί για χωριστά κουμπιά).
Τον puretech τον έχω οδηγήσει αλλά μόνο ως τούρμπο (τον 130άρη, στο 308). Επειδή κοιτούσα (μεταξύ άλλων) και το προηγούμενο C3, απ'όσα έχω διαβάσει τα πρώτα κομμάτια εμφάνιζαν πρόβλημα με τον ιμάντα χρονισμού που ξεφτίζει και τα γρέζια του μπλοκάρουν τη κυκλοφορία του λαδιού. Το διάστημα αλλαγής του μειώθηκε στα 100.000 km /6χρόνια, ενώ αρχικά υποτίθεται ήταν δια βίου (αντίστοιχη κατάσταση με τον Ecoboost). Από ένα σημείο και μετά το έλυσαν, οπότε το μοντέλο που κοιτάς πρέπει να είναι εντάξει. Επίσης ο ατμοσφαιρικός υποτίθεται ότι ήταν λιγότερο επιρρεπής στο πρόβλημα αυτό.
Οι ειδικοί PSAράδες του φόρουμ μπορούν να μας πουν περισσότερα.
Zorz έγραψε:το διάστημα αλλαγής του μειώθηκε στα 100.000 km /6χρόνια, ενώ αρχικά υποτίθεται ήταν δια βίου (αντίστοιχη κατάσταση με τον Ecoboost)
το δια βίου στον ecoboost σήμαινε 240.000 χλμ .
Μου φαίνεται περίεργο να λιπαίνεται ιμάντας από λάδι και να έχει γρέζια . αλυσίδα ή ιμάντας;
και όχι από την έξω, κάτω από πλαστικό καπάκι ως συνήθως: