Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#720083
mousatos έγραψε:
Zorz έγραψε:το διάστημα αλλαγής του μειώθηκε στα 100.000 km /6χρόνια, ενώ αρχικά υποτίθεται ήταν δια βίου (αντίστοιχη κατάσταση με τον Ecoboost)

το δια βίου στον ecoboost σήμαινε 240.000 χλμ .
Μου φαίνεται περίεργο να λιπαίνεται ιμάντας από λάδι και να έχει γρέζια . αλυσίδα ή ιμάντας;


όχι γρέζια με την έννοια κομμάτια από μέταλλο, αλλά ξέφτιζε ο ιμάντας και οι ίνες/κομμάτια, τι έφευγε, έφραζε την αντλία ή κάτι τέτοιο.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#720090 Αντίδραση ιμάντα με το λάδι ή την Ε10 βενζίνη , έχανε κομματια, βούλωνε την σίτα της αντλίας λαδιού, έλλειψη λίπανσης, μοτέρ καμπούμ. Επίσης μπορούσε να καταλήξει στην αντλία κενού του συστήματος υποβοήθησης των φρένων, γιαυτό υπάρχει και ανάκληση για συγκεκριμένα αμάξια.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#720369
Zorz έγραψε:
Οι ειδικοί PSAράδες του φόρουμ


:yahoo: :yahoo:

:s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#806735 αυτό το νέο C5X το έχει οδηγήσει κανείς; εντυπώσεις;
από χώρους άνεση ησυχία κτλ
(κινητήρες κτλ αδιάφορα)