Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#593044 Ντίζα και καδένα και αυτό (σαν το επόμενό του;)

Το δικό μας είχε και μια μεγάλη λακούβα από χτύπημα στην 5η πόρτα και έσιαξε μόνη της από τη ζέστη. Ω πως με τρόλαρε καυχούμενη για τον Ιάπωνα η γυναίκα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#593045
JimClark έγραψε:Ντίζα και καδένα και αυτό (σαν το επόμενό του;)


Ναι και στα δύο.


JimClark έγραψε:Το δικό μας είχε και μια μεγάλη λακούβα από χτύπημα στην 5η πόρτα και έσιαξε μόνη της από τη ζέστη.


Αυτό να δεις... καταχτυπημένο από ΠΑΝΤΟΥ!!! :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#593046
REALZEUS έγραψε:Αυτό να δεις... καταχτυπημένο από ΠΑΝΤΟΥ!!! :svivhaha:


Αφησέ το 3-4 μέρες στον καυτό ήλιο. :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#593052
REALZEUS έγραψε:...Ο κινητηρας πνιγεται ομως απο το κιβωτιο. Θεομακρο το 4αρι! 120+ κοντερ η 2α στον κοφτη!!! Μολις που προλαβα να βαλω 3η πριν πεσω σε κινηση και κοψω. Κατα τα αλλα πολυ ομαλο, ουτε το καταλαβαινεις το ποτε αλλαζει. Δουλευει επισης πολυ τον μετατροπεα του. Βαζει μια 4αρη και κραταει ρελαντι με 40-50 και οταν θες να επιταχυνεις (ομαλα) απλα πατιναρει τον μετατροπεα. Αν δωσεις πολυ γκαζι εχει ενα lag περιπου 0,5-1'' μεχρι να κατεβασει, αλλα κατεβαζει ορεξατα και παει μεχρι τα κοκκινα. Επισης τα κουμπακια εχουν πλακα. Σε αφηνουν να βαρεσεις κοφτη, δεν ανεβαζει απο μονο του στην χειροκινητη λειτουργια, και ειναι πολυ γρηγορα απο την στιγμη που θα τα πατησεις εως ότου να εκτελεσει το κιβωτιο. Επιβεβαιωσα ομως οτι δεν μου αρεσουν τα αυτοματα με μετατροπεα, αυτο το πατιναρισμα ειναι ζαλουρα. Ευκολια ομως στην κινηση...
Πάντως έχω οδηγήσει το 4τάχυτο αυτόματο του Terios II φίλου και μου φάνηκε μια χαρά με καλό άρπαγμα και καλές αντιδράσεις (ναι είναι 1500κυβικά αλλά πιο βαρύ και με μόνιμη τετρακίνηση). Μπορεί το κιβώτιο που δοκίμασες να μην είναι στα καλύτερά του. Πόσα χλμ είχε και ήταν συντηρημένο σωστά;

Μην βιάζεσαι να καταδικάσεις τους μετατροπείς ροπής (ΜΡ), δεν είναι όλοι ίδιοι. Υπάρχει μάλιστα κι ένας αριθμός που έχει σχέση με το πόσο προβλέπεται να πατινάρει, κατασκευαστικά. Σε σοβαρές μετατροπές αλλάζουν τον ΜΡ με άλλον πιο σπορτίφ. Και το άλλο που ισχύει γενικά (δεν ξέρω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο) είναι ότι από κάποια ταχύτητα και πάνω για λόγους κυρίως οικονομίας ο ΜΡ απενεργοποιείται τελείως, κλειδώνει, και έχεις απευθείας σύνδεση με το υπόλοιπο κιβώτιο άρα και αμεσότητα σε επιτάχυνση (στο δικό μου νομίζω είναι κάπου στα 65χλμ/ώ).
Επίσης σε οδήγηση με κιβώτιο με ΜΡ θέλεις εξοικείωση ημερών και όχι ωρών για να το νιώσεις και να συνεργαστείς σωστά. Βασικά πρέπει να πατάς πιο πολύ γκάζι από όσο φαντάζεσαι. Φυσικά όσο πιο πολλές σχέσεις τόσο λιγότερο πατιναριστός χρειάζεται να είναι ο ΜΡ και τόσο λιγοστεύουν τα όποια μειονεκτήματά του. Για αυτό και βγαίνουν τα 7-8-9 τάχυτα. Προσπάθησε να οδηγήσεις ένα τέτοιο, ίσως αναθεωρήσεις.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#593057 Επίσης αυτός ο torqueκορβέρτερος λειτουργεί όμορφα σε περιπτώσεις ελλιπούς πρόσφυσης. Π.χ. ανηφοριές σε ψιλοπαγωμένο τερραίν. Το έχω νιώσει να "μοιράζει" τη δουλειά αριστερά δεξιά στον κινητήριο άξονα (εκεί που για παράδειγμα στο Fiesta που τότε οδηγούσα θα "έσπαζε πρόσφυση" ο ένας τροχός σπινάροντας και έχανε φόρα).
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#593063
sknipper έγραψε:Μπορεί το κιβώτιο που δοκίμασες να μην είναι στα καλύτερά του. Πόσα χλμ είχε και ήταν συντηρημένο σωστά;


120.000 έχει και αν πιστέψω την φίλη από την οποία το πήρα και το βιβλίο σέρβις, είναι συντηρημένο σωστά. Επίσης δεν είπα ότι είναι προβληματικό, απλά έχω άλλες απαιτήσεις από ένα αυτοκίνητο από τον μέσο χρήστη. Το περίμενα να είναι χειρότερο εδώ που τα λέμε. Απλά δεν μου αρέσει ο μετατροπέας, αυτό είναι τελικά.


sknipper έγραψε:από κάποια ταχύτητα και πάνω για λόγους κυρίως οικονομίας ο ΜΡ απενεργοποιείται τελείως, κλειδώνει, και έχεις απευθείας σύνδεση με το υπόλοιπο κιβώτιο άρα και αμεσότητα σε επιτάχυνση


Ναι, εννοείται αυτό. Εκεί κατάλαβα πόσο ψυχωμένο είναι το μοτέρ, όταν πια ήταν 1:1 η σύνδεση και παρά το γεγονός ότι ανέβαζε και ανέβαζε και ανέβαζε και τελειωμό δεν είχε η 2α ("έσκασε" στον κόφτη των 7500 στα 120+ κοντέρ :dizzy: ).


sknipper έγραψε:Βασικά πρέπει να πατάς πιο πολύ γκάζι από όσο φαντάζεσαι.


Δεν ένιωσα την ανάγκη, μια χαρά πήγαινε, απλά η λειτουργία του συστήματος δεν είναι του γούστου μου. Όταν πατούσα παραπάνω, απλά κατέβαζε σχέση.


sknipper έγραψε:Προσπάθησε να οδηγήσεις ένα τέτοιο, ίσως αναθεωρήσεις.


Φυσικά έχω οδηγήσει διάφορα σύγχρονα. Το τελευταίο που θυμάμαι ήταν το 8άρι Aisin της τελευταίας X1 με τα 190 άλογα (πετρέλαιο). Εκεί την καταβρήκα με τα paddles. :s_gamer :lol:


JimClark έγραψε:Το έχω νιώσει να "μοιράζει" τη δουλειά αριστερά δεξιά στον κινητήριο άξονα


Αυτό Ξιφ μου δεν μπορεί να το κάνει, καθότι το κιβώτιο μεταφέρει την ροπή στο διαφορικό απλά. Αυτό που ένιωσες ήταν μάλλον η πρόσφυση που προσφέρει η ομαλή μετάδοση της ισχύος, που δεν έσπαζε την πρόσφυση.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#593073
REALZEUS έγραψε:120.000 έχει και αν πιστέψω την φίλη από την οποία το πήρα και το βιβλίο σέρβις, είναι συντηρημένο σωστά. Επίσης δεν είπα ότι είναι προβληματικό, απλά έχω άλλες απαιτήσεις από ένα αυτοκίνητο από τον μέσο χρήστη. Το περίμενα να είναι χειρότερο εδώ που τα λέμε. Απλά δεν μου αρέσει ο μετατροπέας, αυτό είναι τελικά.
Έχει πλάκα, ο καθένας όπως την βρίσκει, εγώ πχ δεν μπορώ καθόλου τους DSG, δεν έχω εμπειρία από άλλο διπλοσύμπλεκτο.
Μερικές φορές συντήρηση οχήματος και συντήρηση αυτόματου κιβωτίου δεν συμβαδίζει... Αλλά με μόνο 4 και τόσο μακριές ταχύτητες δύσκολο να το βρεις ικανοποιητικό. Ακόμα κι εμένα που είναι μακρύ η 2α του τελειώνει στα 100 (BMW E39 520iΑ).

REALZEUS έγραψε:
JimClark έγραψε:Το έχω νιώσει να "μοιράζει" τη δουλειά αριστερά δεξιά στον κινητήριο άξονα
Αυτό Ξιφ μου δεν μπορεί να το κάνει, καθότι το κιβώτιο μεταφέρει την ροπή στο διαφορικό απλά. Αυτό που ένιωσες ήταν μάλλον η πρόσφυση που προσφέρει η ομαλή μετάδοση της ισχύος, που δεν έσπαζε την πρόσφυση.
Έτσι είναι για τον ΜΡ σε καταστάσεις χαμηλής πρόσφυσης. Αφενός πολύ ομαλή μετάδοση και αφετέρου πολλαπλασιασμός ροπής (για τρελλές ανηφόρες).
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#593074
REALZEUS έγραψε:
Αυτό Ξιφ μου δεν μπορεί να το κάνει, καθότι το κιβώτιο μεταφέρει την ροπή στο διαφορικό απλά. Αυτό που ένιωσες ήταν μάλλον η πρόσφυση που προσφέρει η ομαλή μετάδοση της ισχύος, που δεν έσπαζε την πρόσφυση.


Αυτό.

Καλύτερα θα το διατύπωνα "ό,τι σπινάρισμα "μυριστεί" οτι ξεκινήσει να συμβαίνει, το αναιρεί σαν να "συμπλεκτάρει" κάποιος" χωρίς να χάνεται η φόρα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#593083
sknipper έγραψε:Μερικές φορές συντήρηση οχήματος και συντήρηση αυτόματου κιβωτίου δεν συμβαδίζει


Σίγουρα. Θεωρητικά πάντως τα λάδια του αλλάζονταν στα προβλεπόμενα χλμ. Μάλιστα αυτό έχει λάδια αυτόματου κιβωτίου, λάδια κεντρικού συμπλέκτη, λάδια πίσω διαφορικού και φυσικά λάδια κινητήρα. Όπως έλεγε και η Μαλβίνα, "κατάρα στον λαδέμπορα"!!! :s_rofl


sknipper έγραψε:Ακόμα κι εμένα που είναι μακρύ η 2α του τελειώνει στα 100 (BMW E39 520iΑ)


Λογικά έχουν παρόμοια κλιμάκωση, απλά το Sirion ανεβάζει 7500 και για αυτό μαζεύει τόσα πολλά χ.α.ω. Εσένα βέβαια είναι 5άρι, οπότε σκέψου πόσο μακριά είναι η δικιά μου 4η... :omg: :lol:


JimClark έγραψε:Καλύτερα θα το διατύπωνα "ό,τι σπινάρισμα "μυριστεί" οτι ξεκινήσει να συμβαίνει, το αναιρεί σαν να "συμπλεκτάρει" κάποιος" χωρίς να χάνεται η φόρα.


Μαλακωσά!!! :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#593103
REALZEUS έγραψε:120.000 έχει


Να με διορθώσω όμως εδώ. 162.000, όχι 120.000. Θυμόμουν το "2", αλλά σε λάθος μέρος. :oops:


Εικόνα


Η ποιότητα του όμως εξαιρετική. Δεν κουνιέται και δεν ακούγεται τίποτα, τόσο στα μηχανικά, όσο και στο σαλόνι. :s_howdy


Εκτός από την κύλισή του στο ταξίδι. Είναι λίγο κουβαδάκι στα 120+, αλλά δεν μπορεί να το συγκρίνεις με Fiesta του σήμερα, πόσο δε μάλλον με BMW 300 ίππων και Saab 200 ίππων που σε έχουν κακομάθει. :oops:
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#593116 Τι είναι το κουμπι steer shift?

< Note >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#593119 Νομίζω ενεργοποιεί τα κουμπιά στο Τιμονι για να αλλάζεις ταχύτητα από εκεί.

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#593235
kostis20 έγραψε:Νομίζω ενεργοποιεί τα κουμπιά στο Τιμονι για να αλλάζεις ταχύτητα από εκεί.

< A3003 >


Αυτό ακριβώς. Γυρνάει το κιβώτιο σε χειροκίνητο mode.