- 06 Ιούλ 2019, 18:26
#593041
Λοιπον πηγα μια βολτα να δοκιμασω λιγο το κουνουπι.
Ο κινητηρας πολυ τσαμπουκα κουνουπ (οπως λεει και το ανεκδοτο)! Κοφτης στις 7500, γραμμικος και γεματος απο χαμηλα, πολυ νευρικος ψηλα και με ωραίο σπορ ηχο!!! Σιγουρα το καλυτερο σημειο του αυτοκινητου.
Ο κινητηρας πνιγεται ομως απο το κιβωτιο. Θεομακρο το 4αρι! 120+ κοντερ η 2α στον κοφτη!!! Μολις που προλαβα να βαλω 3η πριν πεσω σε κινηση και κοψω. Κατα τα αλλα πολυ ομαλο, ουτε το καταλαβαινεις το ποτε αλλαζει. Δουλευει επισης πολυ τον μετατροπεα του. Βαζει μια 4αρη και κραταει ρελαντι με 40-50 και οταν θες να επιταχυνεις (ομαλα) απλα πατιναρει τον μετατροπεα. Αν δωσεις πολυ γκαζι εχει ενα lag περιπου 0,5-1'' μεχρι να κατεβασει, αλλα κατεβαζει ορεξατα και παει μεχρι τα κοκκινα. Επισης τα κουμπακια εχουν πλακα. Σε αφηνουν να βαρεσεις κοφτη, δεν ανεβαζει απο μονο του στην χειροκινητη λειτουργια, και ειναι πολυ γρηγορα απο την στιγμη που θα τα πατησεις εως ότου να εκτελεσει το κιβωτιο. Επιβεβαιωσα ομως οτι δεν μου αρεσουν τα αυτοματα με μετατροπεα, αυτο το πατιναρισμα ειναι ζαλουρα. Ευκολια ομως στην κινηση...
Δεν το πολυεστριψα, αλλα το τιμανακι του ειναι ΟΚ, φοβομουν οτι υπο πιεση θα ειναι πολυ ελαφρυ, αλλα ηταν αξιοπρεπες. Οχι καμια σπουδαια πληροφορηση βεβαια, αλλα δεν ενοχλει πουθενα και ειναι ακριβες. Λογω τετρακινησης, αλλα και αυτοματου, δεν σπιναρει σχεδον πουθενα στο στεγνο. Ξεκινωντας απο φαναρι και στριβωντας 90 μοιρες, με τερμα γκαζι, απλα βαζει μουρη μεσα και δινει, ουτε υποψια υποστροφης ισχυος και ισως και λιιιιιγο ανοιγμα της ουρας. Με χειροκινητο νομιζω οτι θα ειχε πολυ πλακα, αλλα το κοβει το αυτοματο στην εκκινηση.
Αναρτηση χωρις πολλες κλισεις, τουλαχιστον σε στροφες 90 μοιρων με 60-70, πρεπει να το δοκιμασω στην στροφη-δικαστη (απο αεροδρομιο για Μουδανιων προς Θεσ/νικη) για να δω τι κανει και σε πιο ζορικες καταστασεις. Απο προσφυση παντως μπολικη, ουτε διανοηθηκε να γλιστρισει καπου. Πρεπει να ειναι και τα λαστιχακια του συμπαθητικα (185-60-14 Efficient Grip Performance του 2017) και κραταει ομορφα. Επισης, παρα τον ακαμπτο πισω, δεν κοπανουσε, στις λιγες λακκουβες που συναντησα. Φρενα δεν δοκιμασα.
Το μειονεκτημα για μενα ειναι η θεση οδηγησης. Καθεσαι πολυ ψηλα, σαν σε SUV και με τα γονατα λυγισμενα προς τα κατω. Βολευεσαι ομως με τιμονι και πενταλ. Το καθισμα επισης εχει σχεδον μηδενικη πλευρικη στηριξη, αν και ανετο - πολυθρονατο και φυσικα δεν ρυθμιζεται καθ' υψος.
Απο εξοπλισμο εχει τα παντα για ενα μικρο τουτουνι. 4 ηλεκτρικα παραθυρα, ηλεκτρικοι καθρεπτες, ABS, αεροσακοι, προβολείς ομίχλης (πολυ χρησιμοι εδω που μενω), υδραυλικο τιμονι και A/C φυσικα. Δεν μου χρειαζεται κατι αλλο.