Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#150639
g8777 έγραψε:Βρήκα ένα του 2008 με 100k στα 4000 από ιδιώτη μωρέ γι αυτό ρωτάω. Γενικά είμαστε υπο σκεψη να φύγει το δικό μου πόλο και να αντικατασταθει από ένα χιλιαρακι για την πόλη χωρις να δώσουμε πολλά.

απο οτι εχω ακουσει, λενε οτι ειναι πολυ αξιοπιστα
και ειναι και made in Japan
oμως θελει ψαξιμο το συγκεκριμενο, μηπως κι εχει κανενα κρυφο κουσουρι...
Άβαταρ μέλους
By g8777
#150642 Ναι. :)
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#150676 To συγκεκριμένο κόκκινο έχει αλλάξει και ζάντες ώστε να έχει ανθρώπινη διάσταση ελαστικών, και όχι αυτή που πήγαινε πακέτο με τις αλουμινένιες πολυάκτινες που ήθελες χοντρικά 500 ευρώ για λάστιχα αν έβρισκες κιόλας.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#150680
rocsta έγραψε:To συγκεκριμένο κόκκινο έχει αλλάξει και ζάντες ώστε να έχει ανθρώπινη διάσταση ελαστικών, και όχι αυτή που πήγαινε πακέτο με τις αλουμινένιες πολυάκτινες που ήθελες χοντρικά 500 ευρώ για λάστιχα αν έβρισκες κιόλας.

Εχω σοβαρη υποψια οτι φοραει χειμερινα ελαστικα γι αυτο και οι αλλαγμενες ζαντες.

.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#150683 δεν μου φαινονται για χειμερινα :hmmm:

παντως g8777 αν το θες, βιασου, γιατι βλεπω να το προλαβαινει κανενας αλλος
αυτα φευγουν αμεσως

και να σου πω και το άλλο?
και πολυ καλο να μην σου βγει, πουλιεται πανευκολα , αν το μετανιώσεις
Άβαταρ μέλους
By g8777
#151345 Γιατι δεν δινει κανενας περιξ της Ηπειρου.. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#151353 Είναι γαμάτο αυτοκίνητο, τόσο γαμάτο που κανένας δεν θέλει να το αποχωριστεί το δίχως άλλο...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#587381 Μήπως έχει κανείς το Sirion Μ100 (Μk1, 1998-2005), που έχω κάτι ερωτήσεις σχετικά με το user manual? :innocent:

Ή έστω τον ίδιο κινητήρα, 1300 K3-VE2, σε άλλο μοντέλο; :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#587390
REALZEUS έγραψε:Μήπως έχει κανείς το Sirion Μ100 (Μk1, 1998-2005), που έχω κάτι ερωτήσεις σχετικά με το user manual? :innocent:

Ή έστω τον ίδιο κινητήρα, 1300 K3-VE2, σε άλλο μοντέλο; :iconcool:
Καλορίζικο. Κάπου είχε πάρει το μάτι μου ένα άρθρο σε βρετανικό περιοδικό που το ανέφερε σαν ενδιαφέρον οδηγικά λόγω κυρίως του πολύ προθυμου στο στροφαρισμα μοτέρ.
https://www.evo.co.uk/features/18232/ch ... n-a-budget

< Note >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#593041 Λοιπον πηγα μια βολτα να δοκιμασω λιγο το κουνουπι.

Ο κινητηρας πολυ τσαμπουκα κουνουπ (οπως λεει και το ανεκδοτο)! Κοφτης στις 7500, γραμμικος και γεματος απο χαμηλα, πολυ νευρικος ψηλα και με ωραίο σπορ ηχο!!! Σιγουρα το καλυτερο σημειο του αυτοκινητου.

Ο κινητηρας πνιγεται ομως απο το κιβωτιο. Θεομακρο το 4αρι! 120+ κοντερ η 2α στον κοφτη!!! Μολις που προλαβα να βαλω 3η πριν πεσω σε κινηση και κοψω. Κατα τα αλλα πολυ ομαλο, ουτε το καταλαβαινεις το ποτε αλλαζει. Δουλευει επισης πολυ τον μετατροπεα του. Βαζει μια 4αρη και κραταει ρελαντι με 40-50 και οταν θες να επιταχυνεις (ομαλα) απλα πατιναρει τον μετατροπεα. Αν δωσεις πολυ γκαζι εχει ενα lag περιπου 0,5-1'' μεχρι να κατεβασει, αλλα κατεβαζει ορεξατα και παει μεχρι τα κοκκινα. Επισης τα κουμπακια εχουν πλακα. Σε αφηνουν να βαρεσεις κοφτη, δεν ανεβαζει απο μονο του στην χειροκινητη λειτουργια, και ειναι πολυ γρηγορα απο την στιγμη που θα τα πατησεις εως ότου να εκτελεσει το κιβωτιο. Επιβεβαιωσα ομως οτι δεν μου αρεσουν τα αυτοματα με μετατροπεα, αυτο το πατιναρισμα ειναι ζαλουρα. Ευκολια ομως στην κινηση...

Δεν το πολυεστριψα, αλλα το τιμανακι του ειναι ΟΚ, φοβομουν οτι υπο πιεση θα ειναι πολυ ελαφρυ, αλλα ηταν αξιοπρεπες. Οχι καμια σπουδαια πληροφορηση βεβαια, αλλα δεν ενοχλει πουθενα και ειναι ακριβες. Λογω τετρακινησης, αλλα και αυτοματου, δεν σπιναρει σχεδον πουθενα στο στεγνο. Ξεκινωντας απο φαναρι και στριβωντας 90 μοιρες, με τερμα γκαζι, απλα βαζει μουρη μεσα και δινει, ουτε υποψια υποστροφης ισχυος και ισως και λιιιιιγο ανοιγμα της ουρας. Με χειροκινητο νομιζω οτι θα ειχε πολυ πλακα, αλλα το κοβει το αυτοματο στην εκκινηση.

Αναρτηση χωρις πολλες κλισεις, τουλαχιστον σε στροφες 90 μοιρων με 60-70, πρεπει να το δοκιμασω στην στροφη-δικαστη (απο αεροδρομιο για Μουδανιων προς Θεσ/νικη) για να δω τι κανει και σε πιο ζορικες καταστασεις. Απο προσφυση παντως μπολικη, ουτε διανοηθηκε να γλιστρισει καπου. Πρεπει να ειναι και τα λαστιχακια του συμπαθητικα (185-60-14 Efficient Grip Performance του 2017) και κραταει ομορφα. Επισης, παρα τον ακαμπτο πισω, δεν κοπανουσε, στις λιγες λακκουβες που συναντησα. Φρενα δεν δοκιμασα.

Το μειονεκτημα για μενα ειναι η θεση οδηγησης. Καθεσαι πολυ ψηλα, σαν σε SUV και με τα γονατα λυγισμενα προς τα κατω. Βολευεσαι ομως με τιμονι και πενταλ. Το καθισμα επισης εχει σχεδον μηδενικη πλευρικη στηριξη, αν και ανετο - πολυθρονατο και φυσικα δεν ρυθμιζεται καθ' υψος.

Απο εξοπλισμο εχει τα παντα για ενα μικρο τουτουνι. 4 ηλεκτρικα παραθυρα, ηλεκτρικοι καθρεπτες, ABS, αεροσακοι, προβολείς ομίχλης (πολυ χρησιμοι εδω που μενω), υδραυλικο τιμονι και A/C φυσικα. Δεν μου χρειαζεται κατι αλλο.