Το δικό μας είχε και μια μεγάλη λακούβα από χτύπημα στην 5η πόρτα και έσιαξε μόνη της από τη ζέστη. Ω πως με τρόλαρε καυχούμενη για τον Ιάπωνα η γυναίκα.
https://jimmuclarku.blogspot.com/
JimClark έγραψε:Ντίζα και καδένα και αυτό (σαν το επόμενό του;)
JimClark έγραψε:Το δικό μας είχε και μια μεγάλη λακούβα από χτύπημα στην 5η πόρτα και έσιαξε μόνη της από τη ζέστη.
REALZEUS έγραψε:Αυτό να δεις... καταχτυπημένο από ΠΑΝΤΟΥ!!!
REALZEUS έγραψε:...Ο κινητηρας πνιγεται ομως απο το κιβωτιο. Θεομακρο το 4αρι! 120+ κοντερ η 2α στον κοφτη!!! Μολις που προλαβα να βαλω 3η πριν πεσω σε κινηση και κοψω. Κατα τα αλλα πολυ ομαλο, ουτε το καταλαβαινεις το ποτε αλλαζει. Δουλευει επισης πολυ τον μετατροπεα του. Βαζει μια 4αρη και κραταει ρελαντι με 40-50 και οταν θες να επιταχυνεις (ομαλα) απλα πατιναρει τον μετατροπεα. Αν δωσεις πολυ γκαζι εχει ενα lag περιπου 0,5-1'' μεχρι να κατεβασει, αλλα κατεβαζει ορεξατα και παει μεχρι τα κοκκινα. Επισης τα κουμπακια εχουν πλακα. Σε αφηνουν να βαρεσεις κοφτη, δεν ανεβαζει απο μονο του στην χειροκινητη λειτουργια, και ειναι πολυ γρηγορα απο την στιγμη που θα τα πατησεις εως ότου να εκτελεσει το κιβωτιο. Επιβεβαιωσα ομως οτι δεν μου αρεσουν τα αυτοματα με μετατροπεα, αυτο το πατιναρισμα ειναι ζαλουρα. Ευκολια ομως στην κινηση...Πάντως έχω οδηγήσει το 4τάχυτο αυτόματο του Terios II φίλου και μου φάνηκε μια χαρά με καλό άρπαγμα και καλές αντιδράσεις (ναι είναι 1500κυβικά αλλά πιο βαρύ και με μόνιμη τετρακίνηση). Μπορεί το κιβώτιο που δοκίμασες να μην είναι στα καλύτερά του. Πόσα χλμ είχε και ήταν συντηρημένο σωστά;
sknipper έγραψε:Μπορεί το κιβώτιο που δοκίμασες να μην είναι στα καλύτερά του. Πόσα χλμ είχε και ήταν συντηρημένο σωστά;
sknipper έγραψε:από κάποια ταχύτητα και πάνω για λόγους κυρίως οικονομίας ο ΜΡ απενεργοποιείται τελείως, κλειδώνει, και έχεις απευθείας σύνδεση με το υπόλοιπο κιβώτιο άρα και αμεσότητα σε επιτάχυνση
sknipper έγραψε:Βασικά πρέπει να πατάς πιο πολύ γκάζι από όσο φαντάζεσαι.
sknipper έγραψε:Προσπάθησε να οδηγήσεις ένα τέτοιο, ίσως αναθεωρήσεις.
JimClark έγραψε:Το έχω νιώσει να "μοιράζει" τη δουλειά αριστερά δεξιά στον κινητήριο άξονα
REALZEUS έγραψε:120.000 έχει και αν πιστέψω την φίλη από την οποία το πήρα και το βιβλίο σέρβις, είναι συντηρημένο σωστά. Επίσης δεν είπα ότι είναι προβληματικό, απλά έχω άλλες απαιτήσεις από ένα αυτοκίνητο από τον μέσο χρήστη. Το περίμενα να είναι χειρότερο εδώ που τα λέμε. Απλά δεν μου αρέσει ο μετατροπέας, αυτό είναι τελικά.Έχει πλάκα, ο καθένας όπως την βρίσκει, εγώ πχ δεν μπορώ καθόλου τους DSG, δεν έχω εμπειρία από άλλο διπλοσύμπλεκτο.
REALZEUS έγραψε:Έτσι είναι για τον ΜΡ σε καταστάσεις χαμηλής πρόσφυσης. Αφενός πολύ ομαλή μετάδοση και αφετέρου πολλαπλασιασμός ροπής (για τρελλές ανηφόρες).JimClark έγραψε:Το έχω νιώσει να "μοιράζει" τη δουλειά αριστερά δεξιά στον κινητήριο άξοναΑυτό Ξιφ μου δεν μπορεί να το κάνει, καθότι το κιβώτιο μεταφέρει την ροπή στο διαφορικό απλά. Αυτό που ένιωσες ήταν μάλλον η πρόσφυση που προσφέρει η ομαλή μετάδοση της ισχύος, που δεν έσπαζε την πρόσφυση.
REALZEUS έγραψε:
Αυτό Ξιφ μου δεν μπορεί να το κάνει, καθότι το κιβώτιο μεταφέρει την ροπή στο διαφορικό απλά. Αυτό που ένιωσες ήταν μάλλον η πρόσφυση που προσφέρει η ομαλή μετάδοση της ισχύος, που δεν έσπαζε την πρόσφυση.
sknipper έγραψε:Μερικές φορές συντήρηση οχήματος και συντήρηση αυτόματου κιβωτίου δεν συμβαδίζει
sknipper έγραψε:Ακόμα κι εμένα που είναι μακρύ η 2α του τελειώνει στα 100 (BMW E39 520iΑ)
JimClark έγραψε:Καλύτερα θα το διατύπωνα "ό,τι σπινάρισμα "μυριστεί" οτι ξεκινήσει να συμβαίνει, το αναιρεί σαν να "συμπλεκτάρει" κάποιος" χωρίς να χάνεται η φόρα.
REALZEUS έγραψε:120.000 έχει
kostis20 έγραψε:Νομίζω ενεργοποιεί τα κουμπιά στο Τιμονι για να αλλάζεις ταχύτητα από εκεί.
< A3003 >
Στο τουιτερ γιατι βραζουν????? :s_rofl https://[…]
Απαπα επαρση, γλωσσα Και ολα αυτα απο μια ΔΕΥΤΕΡΗ[…]
Και, κλασικά, χθες έλεγα ότι θα δηλώσω σήμερα και[…]
https://www.bbc.com/news/live/world-middle-east-68[…]
Λογικά, στο Europa, και η ΑΕΚ θα ακολουθήσει βάζε[…]
Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου […]
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι μετά το 2020 έχουμ[…]