Εξαιρετικη επιλογη ο συνδυασμος 2,5λιτρου με manual.
Λιγοτερη καταναλωση, (απο τον συγκρατικα αδηφαγο 3λιτρο, απ' οσο εχω διαβασει) χωρις να λειπει δυναμη, με την μεγιστη οδηγικη αισθηση!
All time classic αυτοκινητο, ειδικα στην εμφανιση δεν παλιωνει ποτε.
Θυμίζει BMW markvag. Σαν να το έβαλε σε ένα γκαράζ και να μην το ξαναέβγαλε. Καλοτάξιδο. Ελπίζω να πληρώσεις σε αυτό δεύτερη φορά ΤΚ. Οχι σαν το Σουμπαρού.
tsilis έγραψε:Ευχαριστώ Παίδες !!
ΠΑ ΝΕ ΜΟΡ ΦΟ.
να το χαρεις με υγεια!!!!!!!
Ελπίζω ότι θα πληρώσω δεύτερη φορά τέλη κυκλοφορίας . Το έχω παρακάνει τα τελευταία 4 χρόνια
@xenos :
Είναι ακριβή ! Αν πας αντιπροσωπεία είναι ¨φωτιά¨ ! Αλλαγές λαδιών και φίλτρων όλων, έφτασε 500 ευρώ ! Θα ποστάρω φωτός από τις αποδείξεις .
Υπάρχουν λύσεις σε εξειδικευμένα έξω , αλλά είναι μακριά μου . Θα τα δοκιμάσω.
@Γρηγορης Κίκιζας:
Γρήγορη είναι καλή , αλλά όχι γρήγορη. Θέλεις επειδή έρχομαι από το Σουμπαρού, θέλεις επειδή έχει τελείως άλλο χαρακτήρα ο κινητήρας και είναι βαριά με μακριά κλιμάκωση , δεν σου δίνει την αίσθηση ότι είναι γρήγορη . Σβέλτη, όχι γρήγορη .
@Μαρκο:
@pik, @224v, @cosneo σας ευχαριστώ παρα πολύ .
Με άλλα νέα , την έστριψα εχθές στην Πεντέλη - Νέα Μάκρη με τα παλιά λάστιχα. Παρα πολύ καλή , εξαιρετικό το μπροστινό , και αν φρενάρεις την ώρα της εισόδου ,η ουρά κλείνει όμορφα . Τη λες και υπερστροφή !
Γέρνει , είναι κάποιες φορές λίγο χαλαρότερη στην επαναφορά , αλλά συνολικά καλύτερο κράτημα από Σκούμπη. Λογικό , είναι χαμηλότερη και με καλή βάση .
Επίσης , μακριά κλιμάκωση ! Το είπα παραπάνω , αλλά δεν έβαλα πουθενά 4η. Βγήκε όλη με 2η και 3η.
Τα φρένα είναι μέτρια σε αντοχή και αποτελεσματικότητα . Σίγουρα καλύτερα από Subaru Forester turbo, αλλά όχι καλά . Έπρεπε να βγάλω φωτός στο πάρκινγκ στο πλάτωμα του Διονύσου. Έβγαζαν καπνούς φουλ!
Θα δω τι υπάρχει στην αγορά για να αυξήσω την αποτελεσματικότητα , την αίσθηση και την αντοχή.
Μετά πήγα και έβαλα τις λάστιχαρες, τα Michelin Pilot Sport 4, όποτε θα επαναληφθούν οι εντυπώσεις .
Μπήκαν και Llumar διακριτικές
tsilis έγραψε:Σας ευχαριστώ !
Τα χιλιόμετρα ήταν αυτά όντως !
Το πήγα στον Τζώρτζη και είναι όντως τόσα . Φαντάσου ότι έχει ακόμη πολύ πέλμα στα λάστιχα, που είναι τα εργοστασιακά πρώτης τοποθέτησης Continental Sport Contact παραγωγής 07!
Εξωτερικά είναι παρα πολύ καλή , αλλά έχει κάποια σημαδάκια εδώ και εκεί . Εσωτερικά είναι ακόμα καλύτερη , αλλά έχει κάποια σημάδια στο δέρμα οδηγού - συνοδηγού , μάλλον από κακοχρησία αλοιφών (?) , όποτε θα περάσω από τον τύπο που έχει ποστάρει ο Νίκος για detailing και είναι πολύ κοντά μου, για να δω τι θα μου πει .
Δεν γράφω ακόμη εντυπώσεις , γιατί θέλω να προλάβω να αλλάξω λάστιχα , να στρίψω κάνα-δυο κλασικές διαδρομές και θα πω μετά .
Ως πρώτη ιδέα , θα πω ότι έχει κυριολεκτικά εξαιρετική κύλιση και στο ταξίδι είναι απολαυστική .
Καλοταξιδο, σαν καινουριο φαινεται. Ποιος το ειχε πριν? Το αγορασες απο εμπορο ή ιδιωτη? Ποσο πηγε?
Έβαλα διάφορες , για να ξεχωρίζει με τις διαφορετικές φωτεινότητες.
Από ιδιώτη είναι αγορασμένη , δεν ήταν γυναικολόγος και δεν είμαι γυναικολόγος (ευτυχώς!)
Αυτο ειναι σαν καινουριο!
Fiat Panda 7,6l/100km
tsilis έγραψε:Zeus
Έβαλα διάφορες , για να ξεχωρίζει με τις διαφορετικές φωτεινότητες.
Από ιδιώτη είναι αγορασμένη , δεν ήταν γυναικολόγος και δεν είμαι γυναικολόγος (ευτυχώς!)