- 07 Σεπ 2014, 16:28
#4184
Η Ford είχε αγοράσει την Jaguar και την Aston Martin από τους άγγλους ιδιοκτήτες τους (διαφορετικοί για κάθε μία) και την LandRover από την BMW. Η Tata έκανε φανταστική δουλειά, συνέχισε ότι είχε ξεκινήσει η Ford και BMW ακόμα καλύτερα.
Επίσης άχρηστη πληροφορία: Όταν αγόρασαν οι κινέζοι την Rover από την -αγγλική- Phoenix (που την είχε αγοράσει από την BMW) η Ford αγόρασε το όνομα "Rover" για να προστατέυσει την Land Rover, χωρίς να το χρησιμοποιήσει ποτέ. Δεν γνωρίζω αν το όνομα αυτό ανήκει σήμερα στην ΤΑΤΑ ή ακόμα στην Ford. Για το λόγο αυτό τα κινέζικα μοντέλα είχαν παρεμφερή αλλά όχι ίδια ονόματα (πχ Rowe η κάπως έτσι) ενώ χρησιμοποιούσαν και το MG που παρέμεινε πακέτο με την -τέος- Rover. Η ουσία της εταιρίας, τεχνογνωσία, εργοστάσιο και τα μηχανικά μέρη του 75, του μόνου πρακτικά σύγχρονου μοντέλου παρέμειναν στην BMW, σαν MINI πλέον.
τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)