Dimsabas έγραψε:Ναι ρε Μάρκο, συμφωνώ σε όλα αυτά. Αν όμως τους είχε κεντράρει, τι θα γινόταν; Δε νομίζω ότι υπήρχε η παραμικρή πιθανότητα σωτηρίας.
Ναι ρε 'συ... Αλλά και με το πιο ασφαλές αυτοκίνητο σήμερα, αν πέσεις μετωπική σε νταλίκα, εσύ πας με 100χαω και η νταλίκα με άλλα 100χαω, δεν θα μείνει κολυμπηθρόξυλο. Δεν λέει κάτι αυτό. Είναι μία extreme περίπτωση, που δεν αλλάζει τη συνολική εικόνα.
(edit γιατί τώρα που το ξαναδιαβάζω δεν είναι πολύ καθαρό: Η σύγκρουση που περιγράφεις είναι μία extreme περίπτωση, όπου όλα έγιναν όπως δεν έπρεπε. Σε μία διαφορετική κατάσταση, όπως του συγκεκριμένου ατυχήματος, φαίνεται πως τα μέσα παθητικής ασφάλειας, έναναν τη δουλειά τους και έσωσαν τους επιβάτες)
Που και στο συγκεκριμένο όχημα η καμπίνα παρέμεινε άθικτη πρακτικά. Σε παλαιότερο όχημα, είμαι αρκετά σίγουρος πως με το ίδιο χτύπημα δεν θα ήταν τόσο απλά τα πράγματα. Θυμίζω επίσης πως η "μπανιέρα" της Lotus ήταν εξαιρετικά άκαμπτη όταν παρουσιάστηκε, αρκετά μπροστά από την εποχή της.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα