Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By skous
#741265
glf έγραψε:Κάπως έτσι πάω τα παιδιά στο σχολείο :) Πάντως ναι, θα ήθελα το Elise για.. επόμενο fun car και να άφηνα επιτέλους το 106. Αλλά κρατάει τρελή τιμή, σε σημείο που δεν το πολυκαταλαβαίνω για τόσο.. απλό αυτοκίνητο.
Για εμενα δεν εχει κανενα νοημα να δώσει κανεις >20κ για να πάρει αυτοκινητο 13-15ετίας, 100% ξεπατωμένο (και εαν ειπναι εισαγωγής κλάφτα χαράλαμπε) και εντελώς ξεπερασμενο οσον αφορά παθητική ασφάλεια και με μηδενική ενεργετική (πολύ σημαντικά για fun car)


< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#741289
224v έγραψε:
dimviii έγραψε:
224v έγραψε:τ Μηχανικό μπλοκέ γύρω στο 85 με ,90%,!!! που δεν φθείρεται με τίποτα


χλωμο εως χλωμοτατο.
Και όμως έτσι είναι, τέτοιο διαφορικό δεν κυκλοφορεί σε άλλα οχηματα έχει ελικοειδή συνεχούς εμπλοκής γρανάζια .δεςτην τομή του στις φωτογραφίες και το κείμενο....πατέντα Ranger τό ονομάζει.
στη δεύτερη φωτογραφία αναφέρει το 92%!!!
πρακτικά θα σου πω ότι όταν είναι σηκωμένο σε συνεργείο με τους τροχούς ελεύθερους, και πας να περιστρέψεις τον ένα, ο απέναντι του στρέφεται σε ίδιες περίπου μοίρες, για αυτό είπα το περίπου 90%. θα το έλεγες και κάρο, ΕικόναΕικόνα

Δεν είναι μηχανικό μπλοκε με σταθερό κλείδωμα, στο manual λέει καθαρά "Fino i valori pari a 92%" , που σημαίνει "τιμές έως 92%" , άρα είναι κάτι μεταβλητό και όχι σταθερό.
Ο dimviii έχει δίκιο στο παρακάτω :
dimviii έγραψε:αν και δεν φαινονται σωστα οι φωτο,αυτο ειναι τυπου τορσεν.
Η εμπλοκη μπορει να φτασει εως ενα σημειο.Οχι μονιμα 80 η 90%.
Κατι τετοιο θα ειχε τοσες φθορες που πιο συχνα θα αλλαζες διαφορικο παρα λαδια.

Προφανώς κανένα διαφορικο με σταθερό κλείδωμα δεν θα άντεχε λίγο παραπάνω από μερικά μέτρα στην άσφαλτο πριν διαλυθεί στην πρώτη στροφή.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#741291 Πρέπει να είμαι από τους λίγους πάντως που δεν εντυπωσιάστηκε από την Elise οδηγικά...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#741312
Anonymous Founder έγραψε:
224v έγραψε:
dimviii έγραψε:
224v έγραψε:τ Μηχανικό μπλοκέ γύρω στο 85 με ,90%,!!! που δεν φθείρεται με τίποτα


χλωμο εως χλωμοτατο.
Και όμως έτσι είναι, τέτοιο διαφορικό δεν κυκλοφορεί σε άλλα οχηματα έχει ελικοειδή συνεχούς εμπλοκής γρανάζια .δεςτην τομή του στις φωτογραφίες και το κείμενο....πατέντα Ranger τό ονομάζει.
στη δεύτερη φωτογραφία αναφέρει το 92%!!!
πρακτικά θα σου πω ότι όταν είναι σηκωμένο σε συνεργείο με τους τροχούς ελεύθερους, και πας να περιστρέψεις τον ένα, ο απέναντι του στρέφεται σε ίδιες περίπου μοίρες, για αυτό είπα το περίπου 90%. θα το έλεγες και κάρο, ΕικόναΕικόνα

Δεν είναι μηχανικό μπλοκε με σταθερό κλείδωμα, στο manual λέει καθαρά "Fino i valori pari a 92%" , που σημαίνει "τιμές έως 92%" , άρα είναι κάτι μεταβλητό και όχι σταθερό.
Ο dimviii έχει δίκιο στο παρακάτω :
dimviii έγραψε:αν και δεν φαινονται σωστα οι φωτο,αυτο ειναι τυπου τορσεν.
Η εμπλοκη μπορει να φτασει εως ενα σημειο.Οχι μονιμα 80 η 90%.
Κατι τετοιο θα ειχε τοσες φθορες που πιο συχνα θα αλλαζες διαφορικο παρα λαδια.

Προφανώς κανένα διαφορικο με σταθερό κλείδωμα δεν θα άντεχε λίγο παραπάνω από μερικά μέτρα στην άσφαλτο πριν διαλυθεί στην πρώτη στροφή.
η 917 τότε είχε 100 %, =κάρο. δεν ξέρω τι διαφορικό είχε, αλλά πολλοί λίγοι στις δοκιμές την οδηγούσαν σωστά. ένας μόνο βοήθησε τότε να την εξελίξουν για τις πίστες. νομίζω ο joe siffert.
Για το Ranger της Biturbo σίγουρα ήταν μεταβλητό, μέχρι τόσο που γράφει το μανουάλ, συμπληρώνει δε ότι του δίνει χαρακτηριστικά τετραδιευθυνσης.
απλά τα άλλα μπλοκέ είναι με ηλεκτρονική υποβοήθηση. αυτό που έφτιαχνε ο μπουμπης παλιά ήταν δια της τριβής δίσκων και ήθελε ανανέωση κάθε τόσο.

εάν γκουγκλαρετε το 917. differential, θα βρείτε ότι εποχές 70 σε αγώνες στην Αμερική με πολύ δυνατά αμάξια όπως η 917, οι οδηγοί όπως ο Donahue, ήθελαν κλειδωμένο διαφορικό 100%.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#749771
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#750530 Ρε σεις, για πείτε μου τη γνώμη σας για να δω αν είμαι τόσο λάθος: γράφει ο ξένος μια είδηση για ένα τρακάρισμα με Lotus. Δείτε το εδώ:
https://cartalk.gr/kolona-ekopse-lotus- ... houni-vid/

Ο ξένος κάνει αναφορά στην παθητική ασφάλεια που έσωσε το πλήρωμα. Τα ελληνικά παπαγαλάκια κοπιάρουν αντίστοιχα τα σχόλια περί παθητικής ασφάλειας. Μα καλά, δεν έχουν καμία κριτική σκέψη; Το αμάξι διαλύθηκε, αν η κολόνα τούς είχε βρει μισό μέτρο πιο μπροστά, δε θα είχε μείνει τίποτα όρθιο. Τόσο λάθος είμαι;
Άβαταρ μέλους
By glf
#750535 Δεν είδες φώτο το ford του Fourmaux πως έγινε φέτος στο Monte Carlo; Και εδώ το μοτέρ.. λείπει.
Εικόνα

Μας νοιάζει ο κλωβος επιβίωσης να μείνει άθικτος και το υπόλοιπο ας πάει στα κομμάτια, κυριολεκτικά όμως.

Εδώ πρέπει να φαίνεται το σασί της lotus.
Εικόνα
Το χτύπημα ήταν σε πολύ καλό σημείο γιατί την πλήρωσε το μοτέρ και το υποπλαίσιο γύρω από αυτό.
Το κεντρικό τοξυλιο (ρολλ μπαρ) φαίνεται άθικτο και ας ξηλώθηκαν τα πίσω στηρίγματα που πιανανε το υποπλαίσιο του μοτέρ.

Τώρα τι θα γινόταν αν χτυπούσαν στη μέση του σασί που είναι από τα πιο αδύναμα σημεία, που να ξέρεις τι θα γινόταν.
Εγώ αυτό ακριβώς το χτύπημα είναι που πάντα φοβόμουν στο 106 και έβαλα πρόσθετη μπάρα που πιάνει το κάτω μέρος του κεντρικού ρολ μπάρ.
Αυτή πίσω από τα καθίσματα.
Εικόνα

Τέτοιο χτύπημα σε κολώνα είχε ο κουμπάρος μου. Δεμένος με τη ζώνη, όμως το έχασε και έπεσε σε κολώνα, ακριβώς σχεδόν στην πόρτα του.
Έσπασε τη λεκάνη γιατί όλη τη δύναμη το σώμα του τη σταματήσε η ζώνη στο κούμπωμα, στα πλάγια στη λεκάνη δηλαδή .

Αν είχε βάλει μπακετ και σωστή ζώνη 4 σημείων θα είχε σώσει τη λεκάνη του.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#750540 Σε αγώνα εδώ στη Καλαμπάκα το 86 νομίζω, ο Πλεξιδας τότε στην εκεί ανάβαση με πισωκουνητο, του φευγει σε φουρκετα, και άκρη από μπαρριέρα ασφαλείας τον εμβολιζει ακριβώς έτσι πίσω από το κάθισμα του οδηγού. Προφανώς είχε ρολ μπαρ, αλλά το αμάξι κόπηκε σε δύο κομμάτια. Το κουβεντιαζαμε τότες όταν πήγαινα για σέρβις την Prisma 1.6ie, και μου έλεγε ότι γλύτωσε στο τσακ....
Το αστείο είναι ότι η τροχαία μετά από 2 χρόνια τον πήγε δικαστήριο για υπερβολική ταχύτητα!!

.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#750542
Dimsabas έγραψε:Ρε σεις, για πείτε μου τη γνώμη σας για να δω αν είμαι τόσο λάθος: γράφει ο ξένος μια είδηση για ένα τρακάρισμα με Lotus. Δείτε το εδώ:
https://cartalk.gr/kolona-ekopse-lotus- ... houni-vid/

Ο ξένος κάνει αναφορά στην παθητική ασφάλεια που έσωσε το πλήρωμα. Τα ελληνικά παπαγαλάκια κοπιάρουν αντίστοιχα τα σχόλια περί παθητικής ασφάλειας. Μα καλά, δεν έχουν καμία κριτική σκέψη; Το αμάξι διαλύθηκε, αν η κολόνα τούς είχε βρει μισό μέτρο πιο μπροστά, δε θα είχε μείνει τίποτα όρθιο. Τόσο λάθος είμαι;


Σίγουρα ο άκαμπτος κλωβός της καμπίνας τους βοήθησε. Γιατί απ' ότι φαίνεται ούτε που κουνήθηκε. Παρόλο που το αμάξι πρακτικά διαλύθηκε, αυτοί δεν έπαθαν τίποτα.

Εξάλλου, όπως είπε και ο glf, ο στόχος είναι να διαλυθεί το υπόλοιπο, αλλά να μείνει άθικτος ο κλωβός ασφαλείας γύρω από τους επιβάτες για να έχουν χώρο να επιβιώσουν. Α, και με τη διάλυσή του, το υπόλοιπο όχημα να πάρει την ενέργεια της πρόσκρουσης. Άρα, το αμάξι συμπεριφέρθηκε ακριβώς όπως έπρεπε.

Και εδώ φαίνεται το πόσο παραπλανητικό είναι το θυμικό κάποιων με τα καινούρια που διαλύονται με μία μικρή σύγκρουση και τα παλιά που δεν καταλάβαιναν τίποτα. Το παλιό δεν παραμορφώνονταν το γύρω γύρω, με αποτέλεσμα να παραμορφώνεται η καμπίνα και όλη η ενέργεια να μεταφέρεται στους επιβάτες. Στο καινούριο παραμορφώνεται το γύρω γύρω, απορροφώντας την ενέργεια για να μην παραμορφωθεί η καμπίνα και να επιβιώσουν οι επιβάτες. Το τίμημα είναι πως μικρές συγκρούσεις προκαλούν μεγάλη ζημιά, ενώ στις μεγάλες έχεις πολύ καλύτερες πιθανότητες να επιβιώσεις. Στα παλιά, μπορεί με ένα μικρο-τρακαρισματάκι να μην πάθαινε τίποτα, αλλά σε σοβαρή σύγκρουση ήταν θάνατος...

ΟΚ οι συγκεκριμένοι ήταν και τυχεροί, γιατί τους πέτυχε και στο "σωστό" σημείο.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#750543 Ναι ρε Μάρκο, συμφωνώ σε όλα αυτά. Αν όμως τους είχε κεντράρει, τι θα γινόταν; Δε νομίζω ότι υπήρχε η παραμικρή πιθανότητα σωτηρίας.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#750544 Αυτό που λέει ο Σαμπας
Άβαταρ μέλους
By glf
#750546 Αν τους κεντραρει έχεις το παράδειγμα του τραπερ. Πόρσε λέμε ...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#750548
Dimsabas έγραψε:Ναι ρε Μάρκο, συμφωνώ σε όλα αυτά. Αν όμως τους είχε κεντράρει, τι θα γινόταν; Δε νομίζω ότι υπήρχε η παραμικρή πιθανότητα σωτηρίας.

Πιαθανοτατα! Αλλα σε αυτο τους εσωσε. Πριν 10 χρονια θα ειχαν σκοτωθει ομως. Αυτη ειναι η προοδος