Μετά πήγα είδα πόσο κρατάει τιμή ακόμα η Elise στην Ελλάδα..
< Note >
224v έγραψε:τ Μηχανικό μπλοκέ γύρω στο 85 με ,90%,!!! που δεν φθείρεται με τίποτα
χλωμο εως χλωμοτατο.
dimviii έγραψε:Και όμως έτσι είναι, τέτοιο διαφορικό δεν κυκλοφορεί σε άλλα οχηματα έχει ελικοειδή συνεχούς εμπλοκής γρανάζια .δεςτην τομή του στις φωτογραφίες και το κείμενο....πατέντα Ranger τό ονομάζει.224v έγραψε:τ Μηχανικό μπλοκέ γύρω στο 85 με ,90%,!!! που δεν φθείρεται με τίποτα
χλωμο εως χλωμοτατο.
στη δεύτερη φωτογραφία αναφέρει το 92%!!!
πρακτικά θα σου πω ότι όταν είναι σηκωμένο σε συνεργείο με τους τροχούς ελεύθερους, και πας να περιστρέψεις τον ένα, ο απέναντι του στρέφεται σε ίδιες περίπου μοίρες, για αυτό είπα το περίπου 90%. θα το έλεγες και κάρο,
< Note >
Η εμπλοκη μπορει να φτασει εως ενα σημειο.Οχι μονιμα 80 η 90%.
Κατι τετοιο θα ειχε τοσες φθορες που πιο συχνα θα αλλαζες διαφορικο παρα λαδια.
< Note >
Εγω σου λεω τι ειναι εφικτο και τι οχι,και αυτο που μας δειχνεις δεν εχει μονιμη εμπλοκη 90%
Με ελικοειδη ειναι και τα τορσεν.
Εσυ εαν νομιζεις οτι εχεις μπλοκε με μονιμη εμπλοκη 90% μπορεις να το πιστευεις.
dimviii έγραψε:δεν δινω εξηγηση ''οτι θελω εγω''.όταν βρεις ευκαιρία με αυτοκίνητο με τορσεν δες αυτό που σου λέω, γύρισε τον ένα τροχό μια ολόκληρη στροφή και δες πόσο γυρίζει ο άλλος.
Εγω σου λεω τι ειναι εφικτο και τι οχι,και αυτο που μας δειχνεις δεν εχει μονιμη εμπλοκη 90%
Με ελικοειδη ειναι και τα τορσεν.
Εσυ εαν νομιζεις οτι εχεις μπλοκε με μονιμη εμπλοκη 90% μπορεις να το πιστευεις.
επάνω αντί για Καναδά, διάβασε Καββαθά!!!
< Note >