Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By JBT
#399902 δεν γίνεται να υπάρχει αυτό που ζω δεν γίνεται :yahoo: :yahoo: ένα, λέω ΕΝΑ, λινκάκι άνοιξα τυχαία να διαβάσω:

Κίκιζας . έγραψε:30,000 ανακλησεις σε Lancer/Lancer evo χρονολογιας 2008-2009 για εμπροσθιο αισθητηρα αεροσακου
http://www.autoblog.com/2009/11/17/mits ... vo-models/



και λέει εκεί μέσα:

Of course, the service will be performed at no charge.



δηλαδή τι θα έπρεπε να είχε γίνει για να θεωρηθεί σοβαρή μια εταιρεία; ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΡΙΖΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΕΒΟ;; :s_crazy


ΓΚΙΚΙΖΑ μήπως σε έχει γνωρίσει ποτέ ο Αρκάς; :hmmm: πολλά από τα σκιτσάκια του φωτογραφίζουν ακριβώς τον μύθο σου :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#399906
g8777 έγραψε:Ε, οταν το επισημο manual των φαουβε γραφει για ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ καταναλωση 1λτ/1000 χλμ ελαιολαδου υπαρχει ενα θεματακι. Και η πολυδιαφημισμενη τους Πχιοτητα δεν αφορα μονο την αξιοπιστια του οχηματος. συνοδευεται και απο τις υπηρεσιες που σου παρεχουν μετα την αγορα.
Τα ρεστα μου.



Δες εδώ http://www.consumerreports.org/cro/maga ... /index.htm
δεν είναι μόνο η φαουβέ και ούτε μόνο τα γερμανικά, επίσης μιλάει για ποσοστό 2% στα αυτοκίνητα από 2010 μέχρι 2014

Not all engines suffer from this problem. In fact, our data shows that owners of 98 percent of 2010 to 2014 cars did not have to add oil between changes. But the cars that do burn oil do so furiously.



Επίσης γράφει αυτό που όλοι ξέρουμε, ότι σε χώρες με αυστηρή νομοθεσία προστασίας του καταναλωτή όπως οι USA και ανακλήσεις και επεκτάσεις εγγυήσεων και όλα γίνονται ακόμα και από τις Γερμανικές εταιρείες.
π.χ η φαουβε μια χαρά έκανε ανάκληση και επέκταση εγγύησης στα 100.000 μίλια στην Αμερική και στην Κίνα για το DSG, στην Ευρώπη όμως έκανε την πάπια. Γιατί άραγε;
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#399909
g8777 έγραψε:Ε, οταν το επισημο manual των φαουβε γραφει για ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ καταναλωση 1λτ/1000 χλμ ελαιολαδου υπαρχει ενα θεματακι. Και η πολυδιαφημισμενη τους Πχιοτητα δεν αφορα μονο την αξιοπιστια του οχηματος. συνοδευεται και απο τις υπηρεσιες που σου παρεχουν μετα την αγορα.
Τα ρεστα μου.



Είμαι σίγουρος ότι το manual περιέχει τη λέξη "may", κάτι το οποίο οι κατασκευαστες βάζουν για νομικους λόγους. Δηλαδή ότι ΜΠΟΡΕΙ να καταναλώνει και όχι ΘΑ καταναλώνει.

Τις υπηρεσίες μετά την αγορά τις παρέχει ο αντιπρόσωπος και όχι η εταιρία. Νομίζω αυτό δε χρειάζεται να στο εξηγήσω.

Είναι απόφαση του κάθε αντιπροσωπου πχ πως θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα του Στέφανου και όχι της μαμά εταιρίας.

Οπότε εσύ αναφέρεσαι σε ποιότητα after sales service αν κατάλαβα καλά.

Γενικότερα...news flash: τα αυτοκίνητα χαλάνε, δεν υπάρχει κανένα αλεξισφαιρο. Σημασία έχει πως σε αντιμετωπίζουν after sales.

< >
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#399911
Pitt έγραψε:Καλημέρα,

21 quadra έγραψε:Πάντα είχα και ακόμα έχω την απορία, τα δεκάδες μύρια του κόστους για τις διάφορες ανακλήσεις που διαβάζουμε κατά καιρούς τα επιβαρύνεται ο κατασκευαστής ή επιμερίζονται μετά από τον κατασκευαστή και στον υποκατασκευαστή του συγκεκριμένου εξαρτήματος που παρουσίασε την αστοχία ?


Σχεδόν σε όλες τις ανακλήσεις το κόστος του ελαττωματικού εξαρτήματος επιβαρύνει τον υποκατασκευαστή. Στις συμφωνίες προμήθειας αναφέρεται ποσοστό πάνω από το οποίο θεωρείται μια βλάβη ως "συστηματική" και οφείλει ο υποκατασκευαστής να αντικαταστήσει το υλικό.



Άλλος λόγος που έχει να κάνει με αντικρουόμενες γνώμες είναι η διαφορετικότητα των προμηθευτών στη διάρκεια ζωής της κατασκευής ενός μοντέλου, πχ αγοράζεις ένα αυτοκίνητο και όλα τα ηλεκτρικά είναι Bosch και μετά 6 μήνες αγοράζει το ίδιο μοντέλο ο γείτονας ή ο κουμπάρος και τα ηλεκτρικά του είναι Magneti Marelli ή ότι άλλο, το ένα βγάζει συνέχεια βλάβες και το άλλο δεν έχει κάψει λάμπα που λέει ο λόγος, αμπραγιάζ Luk το ένα Valeo το άλλο, και πάει λέγοντας.


Οι κατασκευαστές παρόλο που θα μπορούσαν ενδεχομένως να επιτύχουν καλύτερους όρους προμήθειας αγοράζοντας όλη την ποσότητα ενός εξαρτήματος ή και υποσυγκροτήματος από έναν υποκατασκευαστή, συνήθως δεν το κάνουν. Ο λόγος είναι ότι δεν θέλουν η γραμμή παραγωγής τους να εξαρτάται αποκλειστικά από έναν κατασκευαστή. Έτσι ακόμη κι αν πτωχεύσει ένας υποκατασκευαστής, ή αδυνατεί να παραδώσει για άλλους λόγους (πολιτικούς ή οικονομικούς λόγους, ή λόγους ανωτέρας βίας όπως απεργίες, φωτιές, πλημμύρες κλπ) ο κατασκευαστής του οχήματος δεν μένει ξεκρέμαστος.


Aπό όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω οι υποκατασκευαστές σχεδιάζουν τα υποσύστήματα που προτείνουν στα εργοστάσια που απλά τους προδιαγράφουν τι ζητούν και δίνουν και τις διαστάσεις που θα μπούν ώστε αυτά να χωρούν εκεί που πρέπει να τοποθετηθούν, και το γνωρίζω γιατί 3 χρόνια σαν συμμετοχή στο Αννόβερο στην έκθεση υποκατασκευαστών που συμμετείχαμε και είχαμε περίπτερο σαν υποκατασκευαστές και εμείς ( χυτήρια Ηπείρου ) είδα και μίλησα με πάρα πολλούς υποκατασκευαστές που ερχόντουσαν και ζητούσαν προσφορές από τα χυτά ακριβείας που φτιάχναμε για να τα προσαρμόσουν στα υποσυστήματα που ετοίμαζαν, τα οποία προετοιμάζονται 3-4 χρόνια πριν την παρουσίαση του εκάστοτε μοντέλου στην αγορά, γιατί μόλις παρουσιαστεί ένα νέο μοντέλο αρχίζει ο σχεδιασμός του επόμενου από όλους όσους εμπλέκονται σε αυτό.

Είναι γνωστό ότι καμμία παραγωγή δεν θέλει να κρέμεται από ένα προμηθευτή, το δικό μου ερώτημα δεν αφορούσε αυτό αλλά τις βλάβες ή μη του ενός προμηθευτή έναντι του άλλου στο ίδιο μοντέλο την ίδια χρονική περίοδο ενδεχομένως και σε άλλη χώρα κατασκευής του, εν κατακλείδει δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε όχι το βάθος αλλά ούτε καν την επιφάνεια των συμφωνιών των εταιριών μεταξύ τους, αφού και οι υποκατασκευαστές που προσφέρουν ένα υποσύστημα έχουν και αυτοί τους δικούς τους υποκατασκευαστές που τους προμηθεύουν τα επί μέρους εξαρτήματα ενός υποσυστήματος, πχ οι γρύλλοι στα ηλεκτρικά παράθυρα που προσφέρει πχ η Valeo και αποτελούνται από δεκάδες εξαρτήματα δεν είναι παραγωγής Valeo, έτσι ας έχουμε στο μυαλό μας πόσος κόσμος τρέχει να ανοίγει τα συμβόλαια που έχει υπογράψει να δεί τι ισχύει για την εταιρία του κάθε φορά που εμείς διαβάζουμε για μια ανάκληση.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#399950 Πεντε λεπτα ψαξιμο...
Η bmw λοιπον εχει προβλεψη για αλλαγη κατα τη διαρκεια της παραγωγης, αλλα εχει κοστος..
2.4 Buyer shall have the right to request changes with respect to the Goods including, but not
limited to specifications, drawings, designs, constructions as well as changes regarding date
and place of delivery, packaging, quality, quantity and means of transportation. Such change
request shall duly consider Seller’s reasonable interests. Seller is under a duty to suggest
changes to Buyer, which Seller considers necessary or expedient in view of revised statutory
or other mandatory provisions or for other reasons. If a change results in an increase or a reduction
of Seller’s costs or in a potential delay of delivery, Seller shall immediately inform
Buyer and the parties shall agree on a reasonable adjustment of Seller’s remuneration for
which Buyer places a change order. The content of a change order shall be deemed to be
agreed if Seller does not contradict the change order in textual form within fourteen (14) days
after its receipt.
In the event that any such change request results in Seller accumulating stock, which is no
longer suitable for use by Buyer in series production, Buyer will reimburse the costs actually
incurred by Seller in relation to
BMW Group International Terms and Conditions for the Purchase of Production Materials and Automotive Components
Status 31.03.2014
Page 3 of 17
- finished and semi-finished Goods as well as corresponding raw materials, for which Delivery
Schedules have been issued for a delivery date within one (1) month after receipt of
Buyer’s change request,
- finished Goods, semi-finished Goods and raw materials included in a buffer stock, which
has been required by Buyer in writing,
provided in all cases that Seller is unable to find an alternative use


Το οποιο καλυπτεται απο τον προμηθευτη και στην περιπτωση που θα βρεθει κατα τη συναρμογη..
10.3 If a defect is discovered before the defective Good has left Buyer's production sites or that of
an undertaking commissioned by Buyer, Seller shall be given the opportunity to remedy the
defect or to replace the defective Goods before production commences, provided that any
such remedy does not cause any delay in Buyer’s production.
If Buyer cannot reasonably be expected to allow Seller to remedy the defect or to replace the
defective Good due to operational reasons (in particular reasons related to the time and sequence
of assembly) or if Seller is not able to remedy or replace the defective Good, then
Buyer shall have the right either (i) to remedy the defect itself at Seller’s expense or (ii) to have
it remedied by a third party at Seller's cost or (iii) to return defective Good at Seller's cost.
If the same Goods are repeatedly delivered in a defective condition, Buyer shall have the right
to rescind the entire Supply Contract and/or a relating framework supply agreement, provided
that Buyer has notified Seller in writing that the Goods are defective and Seller continues to
supply defective Goods after such notification.
In any case described under this Provision 10.3, Seller shall indemnify Buyer against all damages
and losses incurred by Buyer resulting from the delivery of defective Goods.


και στην περιπτωση που βρεθει μετα...
10.4 If a defect is discovered after the defective Good has left Buyer's production sites or that of an
undertaking commissioned by Buyer, Seller shall indemnify Buyer against all damages and
losses incurred by Buyer resulting from the delivery of defective Goods.


Provision 6&9 αναφερει και τα στανταρ και τις διαδικασιες που ακολουθουνται για τα ελατωματικα προιοντα..

Το θεμα λοιπον με τους πολλαπλασιαστες, αν δεχθουμε οτι αυτοι ειναι το προβλημα κι οχι κατι αλλο στο σχεδιασμο του συστηματος αναφλεξης, ειναι προφανως το κοστος, το οποιο εκτος εγγυησης το επωμιζεται η Bmw..
10.2 For all Goods the warranty period begins on the date of delivery and ends on the sooner of:
(i) the expiry of any warranty provided to end-customers of the Goods, or products, into
which the Goods are incorporated; or
(ii) the fifth (5th) anniversary of the delivery date.
The terms of this Provision 10.2 are subject to any longer warranty period prescribed by the
national law of any sales market, into which Goods or products into which the Goods have
been incorporated are supplied.


Αυτο που δεν βρηκα ειναι KPI με τα οποια η εταιρεια αξιολογει τους προμηθευτες της, το οποιο εχω δει για αλλους κατασκευαστες, ωστε να βρουμε και σε τι ποσοστο warranty claim κρινει καποιον προμηθευτη ως ακαταλληλο.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#399955 Κωνσταντίνε, αυτό που έχεις παραθέσει πάντως αφορά delivery of defective goods.

Δηλαδή DOA components πρακτικά όταν φτάνουν στο manufacturing site αν κατάλαβα καλά.

Δεν αναφέρει κάτι το οποίο θα χαλάσει μετά από κάποιο χρονικό διάστημα.

Επίσης, δύσκολο να βρεις online KPI του προμηθευτή.

Πάντως πολύ χοντρικά, οι εταιρίες γνωρίζουν failure rate οπότε έχουν υπολογίσει ένα ποσοστό από τη κερδοφορία του οχηματος για τον κατασκευαστή για αντιμετώπιση προβλημάτων εντός εγγύησης.

< >
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#399965 To 10.4 αναφερει την περιπτωση οπου το ελλατωματικο εξαρτημα εχει φυγει απο την παραγωγη του αγοραστη (bmw στην προκειμενη)..Το 2.4 και το 10.3 ειναι οντως αυτο που λες.

Ειχα καποτε δει της Mercedes και της Volvo οπου δημοσιοποιουσαν οτι πχ για καποια εξαρτηματα αν το 5% (δεν θυμαμαι τα νουμερα) ειναι defective τοτε σταματανε ή κανουν claim στον συγκεκριμενο προμηθευτη, σε καποια αλλα εξαρτηματα (critical) το αποδεκτο οριο ηταν 0%. Σε αυτα τα νουμερα αναφερομουν, τους στοχους, οχι στα αποτελεσματα. Λογικα κατι θα εχει και η bmw, απλα δεν το βρηκα (δεν το ψαχνω κιολας :lol: )
Άβαταρ μέλους
By 224v
#399975 Οι πολλαπλασιαστές χάλαγαν απο την υπερθέρμανση τους στο χώρο της μηχανής που δεν αεριζότανε αρκετά. Οποτε η θα έπρεπε να λύσουν το θέμα της απαγωγής της θερμότητας, πχ. ανοίγματα στο καπό, η να άλλαζαν τύπο πολλαπλασιαστού, με κάποιον που να αντέχει σε μεγαλύτερη θερμοκρασία. Το δεύτερο σαν λύση ειναι πιο βολικό. Αυτά μου είπε ο μηχανικός μου της 2.24ν που πλέον ασχολείται και με άλλες μάρκες. Τον ρώτησα δε γιατί βλέπω να έχει και μερικά δυνατά Γερμανικά για φτιάξιμο.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#399999 Σε
BMW 520i (E60)

- 2 φορές πολλαπλασιαστές (γνωστό θέμα, υψηλό κόστος,τη μια φορά ήταν μέσα στην εγγύηση τότε, την άλλη όχι)
- πίσω δεξιά πλακέτα φωτιστικού (επίσης, αναλαμβάνει ο κάτοχος την αντικατάσταση)
- μια φορά βγήκε ESP μόνο του, χωρίς να έχει πειραχτεί πιο πριν, σαν να κόλλησε το σύστημα.
Πάλι καλά , δεν είχαμε δράματα.

Γνωστά θέματα και τα 2. Αν θέλει κάποιος να αγοράσει Ε60 , αγοράζει αλλά κρατά και κάνα ποσό στην άκρη για αλλαγή άμα κι όταν.

Mercedes C200K (W203)

- γνωστό θέμα με τον M271 στις τροχαλίες των εκκεντροφόρων. Γύρω στα 150Κ με φυσιολογική χρήση , θέλουν αντικατάσταση.
Τιμή ελληνικής αντιπροσωπείας με περαστικά και original περιφερειακά : 2100
Τιμή ελληνικής αντιπροσωπείας με περαστικά και μτχ περιφερειακά : 1400
Τιμή αποστολής στο UK, επιδιόρθωση και πίσω χωρίς περαστικά : 700
Τιμή μτχ και εξουσιοδοτημένο και περαστικά : 450 , φυσικά με μειωμένο χρόνο ζωής.

- μια φορά κινητήρα σε safe mode, είπαν λόγω κακής ποιότητας καυσίμου

- αρκετές καμμένες λάμπες

Toyota Corolla XLi '91

- Έκαιγε λίγο παραπάνω λάδι ο 4AFE , απο την αρχή

Toyota Yaris mk1 1.3

- nada , άμα θέλετε να τρακάρετε επίσης, καλή επιλογή τα 4 αστέρια ισχύουν :lipsealed: :lol:

Toyota Yaris mk2 1.3 :

- Πίσω αμορτισέρ τέθηκε εκτός στα πρώτα 2 χρόνια. Αλλαγή σετ δωρεάν εντός εγγύησης στην αντιπροσωπεία.

Ford Fiesta mk7 1.6

- Αντλία βενζίνης , αλλάχθηκε εντός εγγύησης.
- λάμπες καίγονται συχνά αλλά χρησιμοποιώ κάθε φορά που λειτουργεί οπότε

Suzuki GS500E

-nada

Yamaha Z125 '00

- Προβληματάκια στη μίζα, γνωστό θέμα.

Suzuki GS500E

- χωρίς κάτι ιδιαίτερο , ελλειπή συντήρηση

Honda PCX 125

- κανένα

Ένα προσωπικό συμπέρασμα είναι οτι όσο αυξάνεται η πολυπλοκότητα τόσο πιο συχνές βλάβες σε συνάρτηση με αυξανόμενο κόστος ενώ σε δείκτες αξιοπιστίας τα japan ακόμη χαίρουν μεγαλύτερης εκτίμησης.

Αν θα έπαιρνα γερμανικό αυτοκίνητο / μοτοσυκλέτα ( σπασμένα μοτέρ σε S1000RR και GS800 αφού) :
κατα πάσα πιθανότητα ναι, κρατώντας όμως και κάνα ποσό ρεζέρβας στην άκρη για όταν χαλάσει κάτι .

Με japan δεν θα το σκεφτόμουν τόσο πολύ , αν και πάλι στις μέρες μας πρέπει να είναι προνοητικός κάποιος :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By g8777
#400010
Nikos! έγραψε:
g8777 έγραψε:Ε, οταν το επισημο manual των φαουβε γραφει για ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ καταναλωση 1λτ/1000 χλμ ελαιολαδου υπαρχει ενα θεματακι. Και η πολυδιαφημισμενη τους Πχιοτητα δεν αφορα μονο την αξιοπιστια του οχηματος. συνοδευεται και απο τις υπηρεσιες που σου παρεχουν μετα την αγορα.
Τα ρεστα μου.



Είμαι σίγουρος ότι το manual περιέχει τη λέξη "may", κάτι το οποίο οι κατασκευαστες βάζουν για νομικους λόγους. Δηλαδή ότι ΜΠΟΡΕΙ να καταναλώνει και όχι ΘΑ καταναλώνει.
Αυτο ελειπε βρε Νικο, να πει οτι ΘΑ καταναλωνει. :lol: Αυτο που σου γραφει ομως ειναι οτι ΕΑΝ καταναλωνει, θεωρειται φυσιολογικο απο την εταιρεια.
Τις υπηρεσίες μετά την αγορά τις παρέχει ο αντιπρόσωπος και όχι η εταιρία. Νομίζω αυτό δε χρειάζεται να στο εξηγήσω.
Η εταιρεια δλδ δεν αξιολογει ποιος και με ποιο τροπο πουλαει τα προιοντα της; Δεν δινει οδηγιες στα εξουσιοδοτημενα συνεργεια της περι αποδοχης ή οχι βλαβων;
Είναι απόφαση του κάθε αντιπροσωπου πχ πως θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα του Στέφανου και όχι της μαμά εταιρίας.
Οχι παντα.Απειρες περιπτωσεις που μετα απο ξεχεστηριες απειστολες και email στα κεντρικα τα εν Ελλαδι τζιμανια βαλανε την ουρα στα σκελια. Υπομονη να εχεις για να το κυνηγησεις.
Οπότε εσύ αναφέρεσαι σε ποιότητα after sales service αν κατάλαβα καλά.
Αναφερομαι στην πολυδιαφημισμενη ποιοτητα ως συνολικη εμπειρεια χρησης.
Γενικότερα...news flash: τα αυτοκίνητα χαλάνε, δεν υπάρχει κανένα αλεξισφαιρο. Σημασία έχει πως σε αντιμετωπίζουν after sales.
Ε αυτο ακριβως λεω και εγω. Και δεν εξαιρω καποια εταιρεια απο την κριτικη μου, μιλω για ΦαουΒε γιατι συντηρει εδω και πολλα χρονια "ειτε με μαμακιες Das Auto ειτε με την αντιμετωπιση των αντιπροσωπων της το κλισε "γερμανικο=αθραυστο"

< >
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#400048 Tελικα οι πολλ/στες συνδεονται με την ποιοτητα καυσιμου ή οχι?
Γιατι απο διαφορες περιπτωσεις που διαβαζω σε Fora, αυτη ειναι η γενικοτερη διαπιστωση... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#400050 Συνδέονται με την βενζίνή όσο συνδέονται με την ποιότητα του υγρού για τους καθαριστήρες.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#400054
Κίκιζας . έγραψε:Tελικα οι πολλ/στες συνδεονται με την ποιοτητα καυσιμου ή οχι?
Γιατι απο διαφορες περιπτωσεις που διαβαζω σε Fora, αυτη ειναι η γενικοτερη διαπιστωση... :hmmm:


Εγώ πάλι διάβασα ότι έπαιξε recall και αντικατάσταση των πλαστικών της Bosch με μεταλλικούς για έξτρα αντοχή στις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#400055
Κίκιζας . έγραψε:Tελικα οι πολλ/στες συνδεονται με την ποιοτητα καυσιμου ή οχι?
Γιατι απο διαφορες περιπτωσεις που διαβαζω σε Fora, αυτη ειναι η γενικοτερη διαπιστωση... :hmmm:


Σε καμμία περίπτωση, καταστρέφονται από κακής ποιότητας βερνίκι, κακή εφαρμογή του βερνικιού, στο σύρμα, από χαμηλότερης ποιότητας χαλκό, από μικρότερης διατομής χάλκινο σύρμα στο πρωτεύον ή στο δευτερεύον κύκλωμα, όλα αυτά βγαίνουν στην επιφάνεια από την ένταση που τους διαρρέει και η εσωτερικά αναπτυσσόμενη θερμοκρασία καταστρέφει τη μόνωση του βερνικιού του σύρματος και τους βραχυκυκλώνει, επίσης σημαντικό ρόλο παίζει και η αντίσταση των μπουζί, άλλη αντίσταση έχει ένα κλασσικό μπουζί με κεντρική ακίδα και άλλη ένα μπουζί ιριδίου ( έχει χαμηλότερη ) αλλά όταν το μοτέρ είναι για μπουζί ιριδίου και τοποθετηθεί κλασσικό μπουζί τότε η μεγαλύτερη αντίσταση δημιουργεί πρόβλημα στη μόνωση του σύρματος αν αυτό έχει βερνίκι κουκουρούκου, όπως και αν έχει μπουζί έχει μεγαλύτερο διάκενο από το κανονικό και δυσκολεύεται ο σπινθήρας. ένα μπουζί που βραχυκυκλώνει μπορεί να δημιουργήσει θέμα, αλλά ποτέ το καύσιμο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#400058 . Κίκιζα, για να χαλάσει ο πολλαπλασιαστής από το καύσιμο, θα έπρεπε να έρχεται σε επαφή με δαύτο, σωστά; :s_dance
Έλα όμως που δεν έρχεται ποτέ! :lol:
Ο πολλαπλασιαστής είναι ΠΑΝΩ από το μπουζί, επομένως, είναι ΕΚΤΟΣ του κυλίνδρου.