Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#398793 German engineering στα καλύτερά του! :yahoo: :metalo:
Πραγματικά, αν συνεχίσουν έτσι, θα πουλάνε μόνον σε leasing σε λίγα χρόνια! :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#398801 Δεν τρέχει κάστανο. Όταν είσαι established δε σε κουνάει τίποτα στη συνείδηση του καταναλωτή. Τα παραδείγματα άπειρα. Samsung, VAG, Τoyota κ.α.

Εμένα αυτό που με συφιλιάζει είναι η κατάμουτρη κοροϊδία του εκπρόσωπου του αντιπροσώπου. Συνάνθρωπός σου είναι βρε |λογοκρισία| κι εσύ πας, κατόπιν οδηγίας φυσικά, να του φας το 600αρι ενώ είναι φανερά σε δύσκολη θέση. Πες του στα ίσια ότι το εργοστάσιο προβλέπει αυτή τη διαδικασία, με αυτό το κόστος και ότι μόνο έτσι μπορεί να γίνουν τα πράγματα. Μην του λες στατιστικές πίπες όταν έχεις κάθε μέρα από ένα κρούσμα που λύνεται με ένα και μόνο τρόπο.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#398811
Deleted User 1 έγραψε:Δεν τρέχει κάστανο. Όταν είσαι established δε σε κουνάει τίποτα στη συνείδηση του καταναλωτή. Τα παραδείγματα άπειρα. Samsung, VAG, Τoyota κ.α.

Εμένα αυτό που με συφιλιάζει είναι η κατάμουτρη κοροϊδία του εκπρόσωπου του αντιπροσώπου. Συνάνθρωπός σου είναι βρε |λογοκρισία| κι εσύ πας, κατόπιν οδηγίας φυσικά, να του φας το 600αρι ενώ είναι φανερά σε δύσκολη θέση. Πες του στα ίσια ότι το εργοστάσιο προβλέπει αυτή τη διαδικασία, με αυτό το κόστος και ότι μόνο έτσι μπορεί να γίνουν τα πράγματα. Μην του λες στατιστικές πίπες όταν έχεις κάθε μέρα από ένα κρούσμα που λύνεται με ένα και μόνο τρόπο.


Υπάρχουν οι άνθρωποι που θα πάνε εκεί και θα πουν shut up and take my money, άλλωστε έχω μπόλικα και το θέλω φτιαγμένο άμμεσα, οι οποίοι είναι και οι ιδανικοί πελάτες στις premium εταιρείες.

Από την άλλη υπάρχουν αυτοί που νομίζουν πως ξέρουν και ζαλίζουν τα @@ το κάθε πωλητή και μηχανικού ενώ στο τέλος πληρώνουν.

Και τέλος υπάρχουν και αυτοί που την ψαχουλεύονται περισσότερο. Αυτούς δεν τους θέλουν οι αντιπροσωπείες.

Κι εμένα μου έβγαλαν κοστούμι 2600€ στο Golf και το πήγα στον μηχανικό μου και καθάρισα με 700€. Ήθελαν να αλλάξουν ολόκληρο ψυγείο λαδιού γιατί είχε διαρροή από ένα σωληνάκι λόγω σφιγκτήρα. :dizzy:
Το ότι δε ήθελαν 189€ +30€ εργασία για μπαταρία που κοστίζει 70€ είναι άλλο θέμα πρεμιουμνες :lol:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#398814 Ναι ρε συ, ξέρω πολύ καλά το προφίλ του εκάστοτε πελάτη. Ο πωλητής/μηχανικός όμως οφείλει να μπορεί να κάνει το διαχωρισμό και να συμπεριφέρεται αναλόγως. Όταν εγώ πάω και του ζητάω 45 εκπτώσεις και είναι και ο άλλος με Α8 W12 που πάνε και το παίρνουν απ' το σπίτι του και του το γυρνάνε εκεί, οφείλουν να μας διαχειρίζονται διαφορετικά ΕΙΔΙΚΑ από τη στιγμή που υπάρχουν απαράδεκτες διαπιστωμένες αστοχίες. Δε μιλάμε για μεμονωμένα περιστατικά.

Αναγνωρίζω επίσης ότι υπάρχει ένα πρωτόκολλο που πρέπει να ακολουθήσουν κι αυτοί αλλά δε δέχομαι να έχω την ίδια αντιμετώπιση με τη θείτσα που έφερε το Q5 για να συμπληρώσει λάδια ή το μεγιστάνα που δεν ξέρει καν που πέφτει η Καρέντα. Είναι θέμα αντίληψης του εκάστοτε υπαλλήλου. Πχ ο προηγούμενος τεχνικός σύμβουλος στο πούλαγε κιόλας "ότι ξέρεις τι, εγώ προσκύνησα κατουρημένες ποδιές για να σου πετύχω έκπτωση" και όταν έφευγα, στη χειραψία του έβαζα κι ένα 50αρικάκι. Τώρα πας και μόλις περάσεις το κατώφλι αισθάνεσαι ήδη |λογοκρισία|. Ας όψεται....
Άβαταρ μέλους
By dimik
#398816 Αυτό με το 50ρικάκι κακώς το έκανες.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#398817 Ροφλ, τι έπος. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#398818 Αν θέλει να έχει έκπτωση και την επόμενη φορά, κάπως πρέπει να δείξει την ευγνωμοσύνη του. Ίσως ένα γαλακτομπούρεκο να είναι πιο σωστό αλλά δεν αρέσει σε όλους, άσε που χτυπάει στο μάτι.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#398821 Οπότε Στέφανε κατά την άποψή σου έπρεπε να του πει ότι θέλει rebuild το μοτέρ και 3000αρο κουστούμι χωρίς να το δει καν?

Πιστεύεις θα ήταν πιο εντιμο ?

< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#398823
Dimsabas έγραψε:Αν θέλει να έχει έκπτωση και την επόμενη φορά, κάπως πρέπει να δείξει την ευγνωμοσύνη του. Ίσως ένα γαλακτομπούρεκο να είναι πιο σωστό αλλά δεν αρέσει σε όλους, άσε που χτυπάει στο μάτι.


Νομίζω έγραψες λάθος την λέξη λάδωμα, κοίταξε λίγο την ορθογραφία σου, φιλικά έτσι; :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#398824
dimik έγραψε:Αυτό με το 50ρικάκι κακώς το έκανες.

Πρόσεξε να δεις...όταν έχεις πάει την premium :svivhaha: αμαξάρα σου με τα 253 προβλήματα το χρόνο και σου λένε μάστορα όταν ξανάρθεις να το πάρεις, έχε 2.5Κ πάνω σου και όταν τελικά πας σου ζητάνε 1700€ γιατί "προσπαθήσαμε και καταφέραμε μεγάλη έκπτωση", τότε κάνεις την κίνηση για πολλούς λόγους. Ο βασικότερος είναι ότι αφού δεν μπορείς να τους βάλεις το μπουρδελάκι στον πάτο τους, κοιτάς να τους έχεις ευχαριστημένους ώστε να επαναληφθεί η συμπεριφορά την επόμενη (σίγουρη) φορά που θα χρειαστεί.

Nikos! έγραψε:Οπότε Στέφανε κατά την άποψή σου έπρεπε να του πει ότι θέλει rebuild το μοτέρ και 3000αρο κουστούμι χωρίς να το δει καν?

Πιστεύεις θα ήταν πιο εντιμο ?

< >

Το πιο έντιμο θα ήταν να του πει ότι είναι γνωστό το θέμα και το εργοστάσιο προβλέπει αυτή τη διαδικασία που μπορούμε να ακολουθήσουμε, με αυτό το κόστος. Επειδή έχω υπάρξει αποδέκτης της ίδιας ακριβώς στιχομυθίας, αυτό που κάνουν είναι να σου παρατείνουν την αγωνία, να σε καθησυχάζουν χωρίς λόγο και φυσικά να σου βουτάνε το πρώτο 600αρι μεχρι αναπόφευκτα να έρθει η ώρα για το rebuild. To πιο εξοργιστικό είναι η ντεμέκ άγνοια ότι και καλά πρώτη φορά μας συμβαίνει αυτό και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Όταν βέβαια έρθει η ώρα να σου προταθεί η λύση του rebuild όλως τυχαίως "το πρόβλημα έχει λυθεί άπαξ και διαπαντός με αυτόν τον τρόπο σε όλα τα αυτοκίνητα με αυτό το θέμα", αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπάρχει πλήθος περιπτώσεων. :lol:
Τελευταία επεξεργασία από Deleted user 1 και 23 Μάιος 2017, 14:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimik
#398828
Deleted User 1 έγραψε:
dimik έγραψε:Αυτό με το 50ρικάκι κακώς το έκανες.

Πρόσεξε να δεις...όταν έχεις πάει την premium :svivhaha: αμαξάρα σου με τα 253 προβλήματα το χρόνο και σου λένε μάστορα όταν ξανάρθεις να το πάρεις, έχε 2.5Κ πάνω σου και όταν τελικά πας σου ζητάνε 1700€ γιατί "προσπαθήσαμε και καταφέραμε μεγάλη έκπτωση", τότε κάνεις την κίνηση για πολλούς λόγους. Ο βασικότερος είναι ότι αφού δεν μπορείς να τους βάλεις το μπουρδελάκι στον πάτο τους, κοιτάς να τους έχεις ευχαριστημένους ώστε να επαναληφθεί η συμπεριφορά την επόμενη (σίγουρη) φορά που θα χρειαστεί.


Εγώ την βλέπω αλλιώς την δουλειά.
Όταν μου είπαν πει να έχω αρχικά 1200€ για πολύδισκο και μετά 1500€ για mechatronic τους ξηγήθηκα μια επιστολή με κάθε επιφύλαξη προς τα κεντρικά της εταιρείας με ονομαστική αναφορά των εμπλεκομένων και στο τέλος πλήρωσα μόνο εργατικά κι αυτό γιατί ήμουν εκτός εγγύησης.

Ο υπάλληλος/μηχανικός δε που νόμιζε ότι με κοροιδεύει άρχισε τα κύριε Δημήτρη και κύριε Δημήτρη μέχρι που στο επόμενο service δεν δούλευε πια εκεί.

Βέβαια αν μου ξηγιόταν από την αρχή ότι παίζει ξήλωμα και μπορεί να προσπαθήσει να γίνει good will warranty αλλά δεν είναι σίγουρο μπορεί και να τον έτρωγα τον παπά αν και θα επέμενα μέχρι τέλους.

Να τον πλήρωνα για κάτι που έπρεπε να κάνει για να διατηρήσει προσωπική επαφή με τον πελάτη και να τον κρατήσει δεν θα το έκανα. Αν δεν μπορεί ο άλλος να δει το κέρδος μακροπρόθεσμα για την θέση του δεν θα του ανοίξω εγώ τα μάτια.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#398829 Δλδ το προφιλ των και καλα premium γερμανικων κατοχων ειναι μονο αυτο;
Καποιος που εχει φαει την παπατζα περι premiumσυνης και εκανε το σκατο του παξιμαδι για να παρει κατι "καλο";
Καποιος που αγοραζει το "σημα" για χψ κοινωνικους λογους;
Τι περιμενετε να κανουν ολοι αυτοι μπροστα στις παπατζες του ΕΠΙΣΗΜΟΥ σερβις; Να κατσουν να το ψαξουν; Λες και ολοι ασχολουνται με φορα αυτοκινητου ή εχουν γνωσεις μηχανολογίας.
Ειπε αυτο στο συνεργειο------>ΞΗΛΩΣΟΥ.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#398831
g8777 έγραψε:Δλδ το προφιλ των και καλα premium γερμανικων κατοχων ειναι μονο αυτο;
Καποιος που εχει φαει την παπατζα περι premiumσυνης και εκανε το σκατο του παξιμαδι για να παρει κατι "καλο";
Καποιος που αγοραζει το "σημα" για χψ κοινωνικους λογους;
Τι περιμενετε να κανουν ολοι αυτοι μπροστα στις παπατζες του ΕΠΙΣΗΜΟΥ σερβις; Να κατσουν να το ψαξουν; Λες και ολοι ασχολουνται με φορα αυτοκινητου ή εχουν γνωσεις μηχανολογίας.
Ειπε αυτο στο συνεργειο------>ΞΗΛΩΣΟΥ.


Αυτοί που αναφέρεις έπαιξαν κι έχασαν, απλώθηκαν εκεί που δεν τους παίρνει για λάθος λόγους και φυσικά είτε θα κάτσουν να ψάξουν είτε θα πληρώσουν. Γιατί το "καλό" έχει και αντιστοιχα έξοδα συντήρησης και η επίδειξη πληρώνεται επίσης.
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#398833 Δηλαδή η καρεντα σου έκανε μια πλασματικη έκπτωση και χαρτζιλικωνες και το μηχανικό. Χρειάζονται και αυτοί drdino, οι πιο απλοί.

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#398834 Αυτή που αποκαλείς "πλασματική" έκπτωση καλώς ή κακώς περνάει από το μηχανικό και τις διαθέσεις του. Δεν είναι πολλές οι επιλογές. Ή πας και τους τα κάνεις λαμπόγυαλο ή αρχίζεις αέναη μάχη με επιστολές, συνήγορο του καταναλωτή και λοιπές υπηρεσίες ή πας με τα νερά τους για να γίνει η δουλειά σου το συντομότερο δυνατό.

Εγώ επέλεξα την τελευταία τακτική και μακροπρόθεσμα βγήκα κερδισμένος αν υπολογίσει κανείς ότι μου έχουν γίνει εκπτώσεις συνολικά άνω των 4.000€. Όχι από την καλή τους την καρδιά προφανώς αλλά για μένα το αποτέλεσμα μετράει.

Τώρα αν είμαι απλός ή σύνθετος, ποσώς με απασχολεί...