Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#400263
Nikos! έγραψε:Δηλαδή Μαρκο το ότι η Mercedes για παράδειγμα είναι premium κατασκευαστής, θεωρείς ότι είναι ένας τρόπος για να πουλάνε περισσότερα οχήματα??

< >


Όχι, για να βγάζουν περισσότερα κέρδη! :rtfm: Έχει διαφορά αυτό και την ξέρεις καλά νομίζω. :iconcool: :)

Αν η mercedes πίστευε πως ανταγωνιζόμενη την ΚΙΑ θα έβγαζε περισσότερα κέρδη, να δεις για πότε θα έγραφε στα @@ της την πρημιουμσύνη... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#400271
dimviii έγραψε:
ναι το δικο μου ''ετυχε'' να μην παθει τιποτα,τα αλλα ΕΒΟ αλλαζουν πολλαπλασιαστες,συμπληρωνουν λαδια,κολλανε τα σχισμένα σασι,πεφτουν οι γρυλοι από τα παραθυρα κλπ.
Απλα είμαι κωλοφαρδος.


Δεν ξερω, εγω αλλα διαβαζα εδω...

Κίκιζας . έγραψε:

Οσο για τους κατοχους Lancer evolution? Διαβαζω για αδυναμους συμπλεκτες που φθειρονται για πλακα, προβληματικα μοτερ ηλεκτρικων τζαμιων, τριγμους στο εσωτερικοσε πολλα σημεια, προβληματικη αντλια AYC, προβληματα στο διαφορικο που ειναι μεσα στο κιβωτιο, πολυ λεπτα τζαμια, πολυ λεπτη βαφη στο εξωτερικο χρωμα...
http://www.evoxforums.com/forums/showthread.php?t=19586

Για τα περι σερβις, εδω κατοχος evo8 και μετεπειτα Μ3 Ε92 κανει λογο για ακριβοτερη συντηρηση στο Mitsu...
http://www.bmwfans.gr/forum/archive/ind ... 18052.html




dimviii έγραψε: σε καθισμα-ταπετσαρια- μοκετα μπαγκαζ,ή και σε περισσοτερα μερη του αυτοκινητου? Σε κανα πολλαπλασιαστη,μοτερ,σαζμαν,ηλεκτρονικα μερη,υπαρχει περιπτωση να φτασει κανα ευρω,ή η πριμιουμιλα θα εξαντληθεί στο χαϊδολόγημα ταπετσαρίας μονο?


Σε καθισματα που δεν σκορπανε, ταπετσαριες-μοκετες, δερματα, ηχομονωση, ποιοτητα κυλισης.
Σε αινιχνευτες πχ κοπωσης οδηγου, ηχητικης ειδοποιησης παρεκλισης πορειας, μεχρι και τρανταγμα τιμονιου πχ εαν διαπιστωθει οτι γινεται αλλαγη πορειας σε αλλη λωριδα με μικρες γωνιες τιμονιου, αισθητηρας αυτοματου φρεναρισματος μεχρι τα 50km/h, και παει λεγοντας... :whistlink:

dimviii έγραψε: σαν την πορσε με το τιπτρονικ θα λες φανταζομαι.


Aυτη που εβγαλε το ταχυτερο αυτοκινητο ευρειας παραγωγης με την πρωτη 911Turbo, το 1975.

Σαν την πορσε με το ταχυτατο -και πλεον αξιοπιστο διπλοσυμπλεκτο- PDK που χρησιμοποιηθηκε για πρωτη φορα στις 956/962 το 1983, την πρωτοποριακη 4κινηση της steyer που χρησιμοποιηθηκε στην 959 το 1985, επειτα στην 964 το 1989 και εξιλιχθηκε περαιτερω στις επομενες γενιες.

Σαν την πορσε ως τον πρωτο Γερμανο κατασκευαστη που τοποθετουσε σε ολη την γκαμα των μοντελων της στανταρ αεροσακο οδηγου-συνοδηγου απο το 1991.

Με μοναδα ελεγχου καυσαεριων μεσω OBDII απο το 1995, για χαμηλοτερες εκπομπες ρυπων.

Σαν την πορσε που τοποθετησε πρωτη σε βενζινοκινητο αυτοκινητο παραγωγης, τουρμπινα μεταβλητης γεωμετριας (VTG) (997Τurbo)

Και παει λεγοντας...


dimviii έγραψε: δλδ ένα megane ένα 308 που δεν είναι πριμιουμ είναι χειροτερα στην ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια?


Τα Γαλλικα ειδικα στην παθητικη ασφαλεια ειναι εξαιρετικα. Στην ενεργητικη, πλεον οχι κορυφαια οπως παλαιοτερα (τα απλα μοντελα, οχι τα RS, GTI κτλ...) αλλα δεν παρειχαν αυτα πρωτα ολα εκεινα τα συστηματα προειδοποιησης του οδηγου, που ουσιαστικα αυξανουν ακομα περισσοτερο τα επιπεδα ενεργητικης ασφαλειας, οπως oι Σουηδοι πρωτιστως και επειτα οι Γερμανοι...

dimviii έγραψε: δλδ στα ιδια χρηματα ένα γκολφ 1,6 είναι καλυτερα εξοπλισμενο από ένα μεγκανε,308,χιουνδαι ,αστρα οτιδήποτε?


Πρωτα-πρωτα για να καταλαβαινουμε τι λεμε, το Golf ΔΕΝ ειναι πριμιουμ προιον...
Δευτερον το πριμιουμ προιον σχεδον κατα κανονα ειναι ακριβοτερο απο το ΜΗ πριμιουμ προιον, ακριβως λογω ολων εκεινων των παραμετρων, διαδικασιων, ποιοτικων/τεχνολογικων στοιχειων που μονο εκεινο εχει.

dimviii έγραψε: ναι το καταλάβαμε,το γκολφ είναι ασφαλεστερο από μεγκανε,ειναι καλυτερα εξοπλισμενο στα ιδια χρηματα, η ταπετσαρια θα αντεξει παραπανω,αλλα δεν βαζεις το χερι σου στη φωτια ότι δεν θα μεινει στο δρομο τρεις φορες το χρονο.


Οχι δεν το καταλαβες, καθοτι το Golf ΔΕΝ ειναι πριμιουμ. Το Audi ειναι πριμιουμ και παροτι πλεον σε τεχνολογικο επιπεδο των gadget και καποιων βοηθηματων ενεργητικης ασφαλειας, η ψαλιδα εχει κλεισει αρκετα μεταξυ premium και μη premium αυτοκινητων, ενα Audi A3 που ειναι ιδιας κατηγοριας με ενα Golf, εχει
ξεκαθαρα ποιοτικοτερα χαρακτηριστικα, απο τα υλικα ταπετσαριας, τις μονωσεις, την συναρμογη, το φινιρισμα, την ποιοτητα κυλισης και ολα αυτα τα εξτρα με τα οποια μπορει να αγοραστει ωστε να ξεχωριζει ως premium προιον.

dimviii έγραψε: Μ αρεσεις ρε Γρηγορη. Μου αρεσει που βρηκες που πανε τα παραπανω χρηματα που κοστιζουν τα πριμιουμ σε σχεση με τα αλλα. Απλα αυτό το ποστ επρεπε να το κανεις από την αρχη να μην ψάχνουμε τοσα ποστ.
Σε ευχαριστω.


Δεν κανει τιποτε...Αν με ρωταγες απο την αρχη, θα στο ελεγα... :)


dimviii έγραψε: Δλδ ποτε αλλαζουν λαμπα στοπ τα Κορεατικα,στα 30 χρονια? :s_omg :s_omg :s_omg


Δυστυχως ή ευτυχως η αξιοπιστια ενος αυτοκινητου δεν κρινεται μονο απο μια λαμπα πχ φλας, στοπ, οπως χαρουμενα υπονοεις στις "απειλες" σου περι καψιματος μπροστα στον Σαρακακη, αλλα απο αρκετους παραγοντες και αυτη την εποχη, στις περισσοτερες στατιστικες μελετες διαφορων οικων αξιολογησης, τα κορεατικα αυτοκινητα κατεχουν τα υψηλοτερα ποσοστα...


dimviii έγραψε: Γρηγορη σταματα να το παιζεις γνωστης σε θεματα που εισαι παντελως ασχετος. Εντελως φιλικα.
[/quote]

Στο θεμα "|λογοκρισία| πλαστικα"...? 'Η τι ειναι "πριμιουμ" ? :lol:

Καθολου γνωστης, -σε σχεση με εσενα φυσικα που τα ξερεις ολα ΜΟΝΟ απο προσωπικη εμπειρια- λιγο ψαξιμο στο νετ, διασταυρωνοντας πληροφοριες... :)
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#400552 Η BMW ανακαλεί 45.500 Σειρά 7, επειδή μπορεί να ανοίξουν οι πόρτες στα καλά καθούμενα
https://www.autoblog.gr/2017/05/27/h-bm ... athoumena/

Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά ρε .; Μα να κάνει ανάκληση;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#400571
Κίκιζας . έγραψε:
Δεν ξερω, εγω αλλα διαβαζα εδω...


μην δινεις σημασια στο τι διαβαζεις στο νετ,υπαρχουν και μεγαλύτεροι ασχετοι απο εσενα.

Κίκιζας . έγραψε:

Οσο για τους κατοχους Lancer evolution? Διαβαζω για αδυναμους συμπλεκτες που φθειρονται για πλακα, προβληματικα μοτερ ηλεκτρικων τζαμιων, τριγμους στο εσωτερικοσε πολλα σημεια, προβληματικη αντλια AYC, προβληματα στο διαφορικο που ειναι μεσα στο κιβωτιο, πολυ λεπτα τζαμια, πολυ λεπτη βαφη στο εξωτερικο χρωμα...
http://www.evoxforums.com/forums/showth ... ?t=19586...


παλι Ιαπωνια vs Germany στο θεμα ποιοτητας? Ξεκολλα,και μην ανοίγεις συζητηση που είναι χαμενη απο τα αποδυτήρια.

Κίκιζας . έγραψε: Για τα περι σερβις, εδω κατοχος evo8 και μετεπειτα Μ3 Ε92 κανει λογο για ακριβοτερη συντηρηση στο Mitsu...
http://www.bmwfans.gr/forum/archive/ind ... 18052.html


να ενας ασχετος μεγαλύτερος απο εσενα.


Κίκιζας . έγραψε: Σε καθισματα που δεν σκορπανε, ταπετσαριες-μοκετες, δερματα, ηχομονωση, ποιοτητα κυλισης.
Σε αινιχνευτες πχ κοπωσης οδηγου, ηχητικης ειδοποιησης παρεκλισης πορειας, μεχρι και τρανταγμα τιμονιου πχ εαν διαπιστωθει οτι γινεται αλλαγη πορειας σε αλλη λωριδα με μικρες γωνιες τιμονιου, αισθητηρας αυτοματου φρεναρισματος μεχρι τα 50km/h, και παει λεγοντας... :whistlink:

όλα αυτά τα παρεχουν και μη πριμιουμ,που δεν ζητανε καπελο στη τιμη.Κατι άλλο?



Κίκιζας . έγραψε: Aυτη που εβγαλε το ταχυτερο αυτοκινητο ευρειας παραγωγης με την πρωτη 911Turbo, το 1975.

και τι σχεση εχει αυτό με αυτό που συζητάμε.θα μας πειςκαι για το κιτρινοπουλι παλι?

Κίκιζας . έγραψε: Σαν την πορσε με το ταχυτατο -και πλεον αξιοπιστο διπλοσυμπλεκτο- PDK που χρησιμοποιηθηκε για πρωτη φορα στις 956/962 το 1983, την πρωτοποριακη 4κινηση της steyer που χρησιμοποιηθηκε στην 959 το 1985, επειτα στην 964 το 1989 και εξιλιχθηκε περαιτερω στις επομενες γενιες..

ναι σωστα...κατειχε την τεχνολογια απο το 1983,αλλα δεν την ειχε χρησιμοποιησει μεχρι το 2009.Δεν θα εφταναν τα λεφτα φαινεται τοσο φθηνα που πουλαγε :( Η ντατσουν που μολις ειχε σωθει απο την ρενω ,χωρις να την κατεχει απο το 1983 την τεχνολογια,βρηκε τα χρηματα και την εδωσε στο κοινο το 2007.Πηγε και στο ρινγκ,κατουρησε τις μεταβλητης γεωμετριας τουρμπίνες μαζι με το φοβερο τιπτρονικ που δεν ντρεποταν η πορσε να πουλαει σε 200-300κ ευρω οχήματα,,και ως δια μαγειας η πορσε βρηκε χρηματα και εδωσε μερικα χρονια αργοτερα το pdk στην αγορα.
Μαλιστα η ντατσουν το εδωσε στην αγορα με πολύ λιγοτερα χρηματα αποτι ζηταγε και ζηταει η πορσε.
Που τα βρισκουν οι γυφτοι τα λεφτα και πλασαρουν τετοια τεχνολογια Γρηγορη?

Κίκιζας . έγραψε:Σαν την πορσε ως τον πρωτο Γερμανο κατασκευαστη που τοποθετουσε σε ολη την γκαμα των μοντελων της στανταρ αεροσακο οδηγου-συνοδηγου απο το 1991...

το 1987 ειχε και η χοντα,που πριμιουμ δεν τη λες. Και άλλοι μη πριμιουμ νωρίτερα.
Που τα βρηκαν τα λεφτα Γρηγορη?

Κίκιζας . έγραψε:Με μοναδα ελεγχου καυσαεριων μεσω OBDII απο το 1995, για χαμηλοτερες εκπομπες ρυπων....

μας προλαβαν και εδώ οι μη πριμιουμ.

Κίκιζας . έγραψε:Σαν την πορσε που τοποθετησε πρωτη σε βενζινοκινητο αυτοκινητο παραγωγης, τουρμπινα μεταβλητης γεωμετριας (VTG) (997Τurbo) ....

τουρμπίνες μεταβλητες βαλαμε,αλλα τα λεφτα δεν φτασανε και για τη μεταδοση τοσο τζαμπα που πουλανε τα αυτοκίνητα τους και πηγαμε στο ρινγκ και εγιναμε ρεζιλι των γυφτων.
Αυτοι με λιγοτερα χρηματα προσφεραν διπλοσυμπλεκτο βλέπεις.Ασε που τον ηπιαν απο αυτοκινητο χωρις να εχει (αναγκη) vtg.
Φαντασου Γρηγορη μια αυτοκινητοβιομηχανια να βγαζει κορωνες για το abs,(vtg) και ετσι και αλλιως και φρεναρει στο νερο καλυτερα,και να παει να το κανουν τεστ με αυτοκινητο που δεν εχει abs(vtg) και να φρεναρει καλυτερα αυτό με χωρις abs.
φοβερη εκτελεση τεχνολογιας τα vtg απο την πορσε.Πιασανε τοπο τα παραπανω χρηματα που ζηταει η πορσε.


Κίκιζας . έγραψε:Και παει λεγοντας...?

για πες και αλλα παραδείγματα που πανε τα παραπανω λεφτα των πριμιουμ,εχω μεινει με το στομα ανοιχτο με τα παραδείγματα που εδωσες.


Κίκιζας . έγραψε: Τα Γαλλικα ειδικα στην παθητικη ασφαλεια ειναι εξαιρετικα. Στην ενεργητικη, πλεον οχι κορυφαια οπως παλαιοτερα (τα απλα μοντελα, οχι τα RS, GTI κτλ...) αλλα δεν παρειχαν αυτα πρωτα ολα εκεινα τα συστηματα προειδοποιησης του οδηγου, που ουσιαστικα αυξανουν ακομα περισσοτερο τα επιπεδα ενεργητικης ασφαλειας, οπως oι Σουηδοι πρωτιστως και επειτα οι Γερμανοι......?

αρα δεν χρειαζεται να πληρωνουμε καπελο σε ένα προιον για να είναι και καλα καλυτερο σε παθητικη ασφαλεια.
Αμα συνεχισουμε και παρακατω τη συζητηση,ουτε και σε ενεργητικη χρειαζονται καπελα στη τιμη πωλησης για να εχει ένα αυτοκινητο κορυφαια ενεργητικη ασφαλεια.
Ενεργητικη ασφαλεια δεν είναι μονο ποιος θα βαλει πρωτος συστηματα προειδοποίησης,αλλα και πολλα αλλα.
Που τα βρισκουν Γρηγορη οι Γαλλοι τα λεφτα και προσφερουν κορυφαια ασφαλεια χωρις καπελο στις τιμες?
Η μαλλον που πηγαν Γρηγορη τα παραπανω λεφτα που ζητανε οι πριμιουμ και καλα για παραπανω ασφαλη οχήματα?


Κίκιζας . έγραψε: Πρωτα-πρωτα για να καταλαβαινουμε τι λεμε, το Golf ΔΕΝ ειναι πριμιουμ προιον...:)

εμενα το λες αυτό? :lol:
Κίκιζας . έγραψε: Δευτερον το πριμιουμ προιον σχεδον κατα κανονα ειναι ακριβοτερο απο το ΜΗ πριμιουμ προιον, ακριβως λογω ολων εκεινων των παραμετρων, διαδικασιων, ποιοτικων/τεχνολογικων στοιχειων που μονο εκεινο εχει. .

παραμετροι,,διαδικασιες,και ποιοτικοι ελεγχοι που μονο τα πριμιουμ εχουν.
Αυτή είναι η εξηγηση του Κικιζα για τα παραπανω χρηματα που κοστιζουν τα πριμιουμ.
οι ''ειδικες παραμετροι και οι διαδικασιες,και οι ποιοτικοι ελεγχοι'' :lol: :lol:


Κίκιζας . έγραψε: Οχι δεν το καταλαβες, καθοτι το Golf ΔΕΝ ειναι πριμιουμ. Το Audi ειναι πριμιουμ και παροτι πλεον σε τεχνολογικο επιπεδο των gadget και καποιων βοηθηματων ενεργητικης ασφαλειας, η ψαλιδα εχει κλεισει αρκετα μεταξυ premium και μη premium αυτοκινητων, ενα Audi A3 που ειναι ιδιας κατηγοριας με ενα Golf, εχει
ξεκαθαρα ποιοτικοτερα χαρακτηριστικα, απο τα υλικα ταπετσαριας, τις μονωσεις, την συναρμογη, το φινιρισμα, την ποιοτητα κυλισης και ολα αυτα τα εξτρα με τα οποια μπορει να αγοραστει ωστε να ξεχωριζει ως premium προιον..

αυτό ισχυει και για τα q5 ή μονο για το α3? :lol: :lol:

Κίκιζας . έγραψε: Δεν κανει τιποτε...Αν με ρωταγες απο την αρχη, θα στο ελεγα... :)

με εχουν αφησει αναυδο οι εξηγήσεις σου ,ως προς το που πανε τα χρηματα που κοστιζει ένα πριμιουμ αυτοκινητο.


Κίκιζας . έγραψε: Δυστυχως ή ευτυχως η αξιοπιστια ενος αυτοκινητου δεν κρινεται μονο απο μια λαμπα πχ φλας, στοπ, οπως χαρουμενα υπονοεις στις "απειλες" σου περι καψιματος μπροστα στον Σαρακακη, αλλα απο αρκετους παραγοντες και αυτη την εποχη, στις περισσοτερες στατιστικες μελετες διαφορων οικων αξιολογησης, τα κορεατικα αυτοκινητα κατεχουν τα υψηλοτερα ποσοστα...

αρα δεν χρειαζεται καν να χρεωνεις πριμιουμιλες για παραπανω αξιπιστια.Ακομα και τα φθηνα χιουνδαι.
Τελικα τα παραπανω χρηματα των πριμιουμ ,που στο διαολο πανε ρε Γρηγορη?
Ασφαλεια όχι(Γαλλοι) αξιπιστια όχι(Κορεα) που στο διαολο πηγαν τα λεφτα Γρηγορη?


Κίκιζας . έγραψε: Καθολου γνωστης, -σε σχεση με εσενα φυσικα που τα ξερεις ολα ΜΟΝΟ απο προσωπικη εμπειρια- λιγο ψαξιμο στο νετ, διασταυρωνοντας πληροφοριες... :)


εγω Γρηγορη όταν δεν κατεχω κατι,βγαζω το σκασμο,ρωταω,τεντωνω τα αυτια μου και αφηνω αυτους που ξερουν να εξηγησουν. Δεν προσπαθω να το παιξω γνωστης οντας ασχετος.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#400586
dimviii έγραψε:μην δινεις σημασια στο τι διαβαζεις στο νετ,υπαρχουν και μεγαλύτεροι ασχετοι απο εσενα.


...μονο που αυτοι ειναι κατοχοι, απο το evox forum ειναι οι διαπιστωσεις... :whistlink:


dimviii έγραψε: όλα αυτά τα παρεχουν και μη πριμιουμ,που δεν ζητανε καπελο στη τιμη.Κατι άλλο?


Εκανες διαμορφωση στην ιστοσελιδα τους και τα εχουν ολα τα εξτρα και χωρις καπελο? :lol: Δωσε δυο-τρια παραδειγματα, υπαρκτα με τιμες καταλογου...

dimviii έγραψε:και τι σχεση εχει αυτό με αυτό που συζητάμε.θα μας πειςκαι για το κιτρινοπουλι παλι?


με αυτο εχει...
dimviii έγραψε: σαν την πορσε με το τιπτρονικ θα λες φανταζομαι.



dimviii έγραψε:ναι σωστα...κατειχε την τεχνολογια απο το 1983,αλλα δεν την ειχε χρησιμοποιησει μεχρι το 2009.Δεν θα εφταναν τα λεφτα φαινεται τοσο φθηνα που πουλαγε :( Η ντατσουν που μολις ειχε σωθει απο την ρενω ,χωρις να την κατεχει απο το 1983 την τεχνολογια,βρηκε τα χρηματα και την εδωσε στο κοινο το 2007.Πηγε και στο ρινγκ,κατουρησε τις μεταβλητης γεωμετριας τουρμπίνες μαζι με το φοβερο τιπτρονικ που δεν ντρεποταν η πορσε να πουλαει σε 200-300κ ευρω οχήματα,,και ως δια μαγειας η πορσε βρηκε χρηματα και εδωσε μερικα χρονια αργοτερα το pdk στην αγορα.
Μαλιστα η ντατσουν το εδωσε στην αγορα με πολύ λιγοτερα χρηματα αποτι ζηταγε και ζηταει η πορσε.
Που τα βρισκουν οι γυφτοι τα λεφτα και πλασαρουν τετοια τεχνολογια Γρηγορη?


Λες πολλα, αλλα τιποτε ουσιωδες...Θα σου πω εγω λοιπον τι εκανε η Porsche με το PDK.
Oταν το εβαλε, το 2009, φροντισε μα μπορεις να κανεις (αποδεδειγμενο αυτο απο Αμερικανικο περιοδικο...)
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 10 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ εκκινησεις (launch control) xωρις να καταλαβαινει ΧΡΙΣΤΟ το κιβωτιο...

Η Nissan με το GT-R αφου το εβγαλε στην αγορα, σου ελεγε οτι εαν κανεις μια, ΜΙΑ εκκινηση με launch control, ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ.
Περασαν 2, ΔΥΟ ολοκληρα χρονια, σε ηδη λανσαρισμενο προιον, για να παρεχει (μετα απο απειρες γκρινιες κατοχων και μη...) δυνατοτητα launch χωρις να μπαινει σε safe mode το κιβωτιο.
Και τα υπολοιπα που λες ειναι δικαιολογιες της πλακας...Η Porsche με πολυ μικροτερη κεφαλαιοποιηση εχει καταφερει σε αγωνιστικο επιπεδο -ηδη απο τα 60"s- μεγαλυτερες επιτυχιες απο τους σημερινους κολλοσους Renault-Nissan...
Βρεθηκε ενα βημα πριν την χρεωκοπια αρχες του 90', παραλιγο να την παρει η Τουοτα...


dimviii έγραψε:το 1987 ειχε και η χοντα,που πριμιουμ δεν τη λες. Και άλλοι μη πριμιουμ νωρίτερα.
Που τα βρηκαν τα λεφτα Γρηγορη?


Το 88' στο Legend. ΚΟΛΟΣΣΟ την λες την Honda, σε κεφαλαιοποιηση η Porsche ηταν τοτε...βιοτεχνια μπροστα της...Εχεις μπερδεψει την εννοια του πριμιουμ στο λεω εδω και πολλα ποστ, αλλα τιποτε...

dimviii έγραψε:τουρμπίνες μεταβλητες βαλαμε,αλλα τα λεφτα δεν φτασανε και για τη μεταδοση τοσο τζαμπα που πουλανε τα αυτοκίνητα τους και πηγαμε στο ρινγκ και εγιναμε ρεζιλι των γυφτων.


Φτασανε ΟΤΑΝ ηξεραν οτι μπορουν οι κατοχοι να ΞΕΚΩΛΙΑΖΟΥΝ το PDK σε εκκινησεις και να μην κανει ΤΣΙΚ...
Οχι σαν το GT-R που "απαγορευε" να κανεις ΕΝΑ Launch...


dimviii έγραψε:για πες και αλλα παραδείγματα που πανε τα παραπανω λεφτα των πριμιουμ,εχω μεινει με το στομα ανοιχτο με τα παραδείγματα που εδωσες.


Αφου δεν εχεις καταλαβει ακομα αυτα...Δεν εχει νοημα να σου πω και αλλα...

dimviii έγραψε:αρα δεν χρειαζεται να πληρωνουμε καπελο σε ένα προιον για να είναι και καλα καλυτερο σε παθητικη ασφαλεια.
Αμα συνεχισουμε και παρακατω τη συζητηση,ουτε και σε ενεργητικη χρειαζονται καπελα στη τιμη πωλησης για να εχει ένα αυτοκινητο κορυφαια ενεργητικη ασφαλεια.


Σε παθητικη, σημερα πλεον χοντρικα ναι...Απλως αντι πχ να σπασεις καρπο σε ενα ΜΗ πριμιουμ, στο πριμιουμ που θα εχει πχ αλλους 2 πλευρικους, μπορει να σου χαλασει απλως το...μανικιουρ :lol:
Σε ενεργητικη οχι ακομα, τα περισσοτερα ΜΗ πριμιουμ δεν παρεχουν ουτε ως εξτρα ΟΛΑ τα νεα ηλεκτρονικα συστηματα αποφυγης ατυχηματος.

dimviii έγραψε:αυτό ισχυει και για τα q5 ή μονο για το α3? :lol: :lol:


Αμα διαβαζεις ΜΟΝΟ stefan, προφανως αυτα καταλαβαινεις... :metalo:
Μονο που για κακη σου τυχη και οσων αλλων θελουν να πεταξουν στα βραχια τα Q5 (αλλα για καποιους ανεξηγητους λογους δεν το κανουν, οπως και πολλοι εδω μεσα Γαλλο/Ιαπωνικοτραφεις, ψωνιζουν...Γερμανικα τελικα... :whistlink:) φιλος εχει παρει Q5 2λιτρο s-tronic ΜΥ2010, εχουμε παει καμποσα Ακροπολις σε σπαστηρια με φυτεμενη πετρα και μεχρι σημερα δεν εχει κανει ΚΙΧ, ΠΟΥΘΕΝΑ.
Κανει καταπληκτικο ταξιδι, ειναι το γρηγοροτερο, ανετοτερο, λουσατο, το καλυτερο Suv στην κατηγορια του οταν βγηκε...

dimviii έγραψε:με εχουν αφησει αναυδο οι εξηγήσεις σου ,ως προς το που πανε τα χρηματα που κοστιζει ένα πριμιουμ αυτοκινητο.


Ετσι ειναι αμα περιοριζεσαι αποκλειστικα στις οποιες δικες σου εμπειριες και του μπαμπη του σουγια, του γεωργου του πινεζα και του μιχαλη του παγοκοφτη, αυτα παθαινεις... :lol:


dimviii έγραψε:αρα δεν χρειαζεται καν να χρεωνεις πριμιουμιλες για παραπανω αξιπιστια.Ακομα και τα φθηνα χιουνδαι.
Τελικα τα παραπανω χρηματα των πριμιουμ ,που στο διαολο πανε ρε Γρηγορη?
Ασφαλεια όχι(Γαλλοι) αξιπιστια όχι(Κορεα) που στο διαολο πηγαν τα λεφτα Γρηγορη?


Σου ειπα πριν στο μεγαλυτερο βαθμο που πανε...Θες να συνεχιζεις να κανεις τον χαζο?, γιατι χαζος δεν εισαι νομιζω...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#400627
Κίκιζας . έγραψε:
...μονο που αυτοι ειναι κατοχοι, απο το evox forum ειναι οι διαπιστωσεις... :whistlink: ?


και επειδή εχει εβο και γραφει ότι τριζει,σε εσενα το κανει τοσο πιστευτο ώστε να το αποκαλεις ''διαπιστωση'' =τα εβο τριζουν.
Καταλαβες γιατι σου λεω ότι υπαρχουν μεγαλύτεροι ασχετοι ακομη και από εσενα στα φορουμς?


Κίκιζας . έγραψε:Εκανες διαμορφωση στην ιστοσελιδα τους και τα εχουν ολα τα εξτρα και χωρις καπελο? :lol: Δωσε δυο-τρια παραδειγματα, υπαρκτα με τιμες καταλογου...?

ναι ένα πριμιουμ για ιδιο εξιπλισμο κοστιζει παραπανω από ένα άλλο μη πριμιουμ. Παραδείγματα για προφανη βαριέμαι να ψαχνω.

Κίκιζας . έγραψε:Λες πολλα, αλλα τιποτε ουσιωδες...Θα σου πω εγω λοιπον τι εκανε η Porsche με το PDK.
Oταν το εβαλε, το 2009, φροντισε μα μπορεις να κανεις (αποδεδειγμενο αυτο απο Αμερικανικο περιοδικο...)
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 10 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ εκκινησεις (launch control) xωρις να καταλαβαινει ΧΡΙΣΤΟ το κιβωτιο...

Η Nissan με το GT-R αφου το εβγαλε στην αγορα, σου ελεγε οτι εαν κανεις μια, ΜΙΑ εκκινηση με launch control, ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ.
Περασαν 2, ΔΥΟ ολοκληρα χρονια, σε ηδη λανσαρισμενο προιον, για να παρεχει (μετα απο απειρες γκρινιες κατοχων και μη...) δυνατοτητα launch χωρις να μπαινει σε safe mode το κιβωτιο.
Και τα υπολοιπα που λες ειναι δικαιολογιες της πλακας...Η Porsche με πολυ μικροτερη κεφαλαιοποιηση εχει καταφερει σε αγωνιστικο επιπεδο -ηδη απο τα 60"s- μεγαλυτερες επιτυχιες απο τους σημερινους κολλοσους Renault-Nissan...
Βρεθηκε ενα βημα πριν την χρεωκοπια αρχες του 90', παραλιγο να την παρει η Τουοτα..
Φτασανε ΟΤΑΝ ηξεραν οτι μπορουν οι κατοχοι να ΞΕΚΩΛΙΑΖΟΥΝ το PDK σε εκκινησεις και να μην κανει ΤΣΙΚ...
Οχι σαν το GT-R που "απαγορευε" να κανεις ΕΝΑ Launch...
.


δλδ Γρηγορη από το 1983 μεχρι το 2009 η πορσε προσπαθουσε να λυσει τα προβλήματα που ελυσε η νισσαν από το 2007 μεχρι το 2009,επειδη δεν ηθελε να βγαλει το 2πλοσυμπλεκτο με το ''προβλημα'' της νισσαν? :lol:
Γεια σου ρε Γρηγορη με τις απαντησεις σου.
Γρηγορη το 2πλοσυμπλεκτο μπηκε όταν τον ηπιαμε πανυγηρικα και γελαγε ολος ο κοζμος από το ρεζιλι που επαθαν,και όχι γιατι προσπαθουσαν να το κανουν να κανει εκκινησεις επαναληπτικες.
μεχρι τοτε δεν ειχε μπει,γιατι ο κοζμος πληρωνε 200-300 κ ευρω για τιπτρονικ(και μαγκια τους) και πουλαγαν τα φουμαρα περι ανωτερότητας και τεχνολογιας πασπαλισμενη με μυθους,σε κατι ασχετους σαν και σενα με αρχαια μεταδοση,πολυ κατωτερη από αυτή που μπορουσαν να προσφερουν.

Κίκιζας . έγραψε:Το 88' στο Legend. ΚΟΛΟΣΣΟ την λες την Honda, σε κεφαλαιοποιηση η Porsche ηταν τοτε...βιοτεχνια μπροστα της...Εχεις μπερδεψει την εννοια του πριμιουμ στο λεω εδω και πολλα ποστ, αλλα τιποτε......


και αφου ηταν βιοτεχνια η πορσε όπως αναφέρεις(λολολολολ) γιατι εγραψες Γρηγορη ότι εβαλε αεροσακο,ενω το ειχαν και αλλοι τοποθετησει?
Απελπισμενη προσπαθεια να δειξεις τεχνολογια από την πριμιουμ πορσε και εγραφες ότι σαχλα σου ερχοταν στο μυαλο?



Κίκιζας . έγραψε: Αφου δεν εχεις καταλαβει ακομα αυτα...Δεν εχει νοημα να σου πω και αλλα.........


Που να καταλαβω,αφου αξιοπιστια δεν εχουν παραπανω,ειναι πρωτη η Χιουνδαι οπως μας ειπες απο την πενβε τη μερσεντε και την πορσε,ασφαλεια είναι οι Γαλλοι πρωτοι, τα παραδείγματα όλα που μας εδωσες σε τεχνολογια τα ειχαν προσφερει αλλοι μη πριμιουμ,με μπερδεψες.
Που πηγαν τα λεφτα Γρηγορη των πριμιουμ?



Κίκιζας . έγραψε:Σε παθητικη, σημερα πλεον χοντρικα ναι...Απλως αντι πχ να σπασεις καρπο σε ενα ΜΗ πριμιουμ, στο πριμιουμ που θα εχει πχ αλλους 2 πλευρικους, μπορει να σου χαλασει απλως το...μανικιουρ :lol:
Σε ενεργητικη οχι ακομα, τα περισσοτερα ΜΗ πριμιουμ δεν παρεχουν ουτε ως εξτρα ΟΛΑ τα νεα ηλεκτρονικα συστηματα αποφυγης ατυχηματος.

δλδ σε Μεγκαν μεσα θα σπασει ο καρπος μου,ενω σε ένα γκολφ/πενβε/μερσεντε θα μου χαλασει το μανικιουρ?
Εγω φταιω ο μαλακας που καθομαι και συζητω μαζι σου.


Κίκιζας . έγραψε: διαβαζεις ΜΟΝΟ stefan, προφανως αυτα καταλαβαινεις... :metalo:
Μονο που για κακη σου τυχη και οσων αλλων θελουν να πεταξουν στα βραχια τα Q5 (αλλα για καποιους ανεξηγητους λογους δεν το κανουν, οπως και πολλοι εδω μεσα Γαλλο/Ιαπωνικοτραφεις, ψωνιζουν...Γερμανικα τελικα... :whistlink:) φιλος εχει παρει Q5 2λιτρο s-tronic ΜΥ2010, εχουμε παει καμποσα Ακροπολις σε σπαστηρια με φυτεμενη πετρα και μεχρι σημερα δεν εχει κανει ΚΙΧ, ΠΟΥΘΕΝΑ.
Κανει καταπληκτικο ταξιδι, ειναι το γρηγοροτερο, ανετοτερο, λουσατο, το καλυτερο Suv στην κατηγορια του οταν βγηκε....


στα παπαργια μου τι ταξιδι κανει,ποιοι το αγοραζουν.Εδω μιλαμε γιατι σκορπαει κάθε τρεις και λιγο ενώ στοιχιζει πολλα χρηματα.


Κίκιζας . έγραψε: Ετσι ειναι αμα περιοριζεσαι αποκλειστικα στις οποιες δικες σου εμπειριες και του μπαμπη του σουγια, του γεωργου του πινεζα και του μιχαλη του παγοκοφτη, αυτα παθαινεις... :lol:


του μπαμπη του σουγια είναι η εμπειρια ότι τα Γαλλικα είναι ασφαλεστερα,τα Κορεατικα είναι τα πιο αξιοπιστα,και ότι η τεχνολογια που προσπαθεις να μας αποδειξεις εναγωνίως ,την εχουν παρουσιασει νωρίτερα και αλλοι μη πριμιουμ κατασκευαστες σε όλα τα παραδείγματα που εθεσες?




Κίκιζας . έγραψε: Σου ειπα πριν στο μεγαλυτερο βαθμο που πανε...Θες να συνεχιζεις να κανεις τον χαζο?, γιατι χαζος δεν εισαι νομιζω...


όχι δεν μας εχεις πει που πανε.
Όλα τα παραδείγματα σου ηταν ένα μεγαλο fail όπως σου ειπα και στην προηγουμενη παραγραφο.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#400635 Μπορείς να τα πεις τώρα αντίστροφα;
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#400871
dimviii έγραψε:
και επειδή εχει εβο και γραφει ότι τριζει,σε εσενα το κανει τοσο πιστευτο ώστε να το αποκαλεις ''διαπιστωση'' =τα εβο τριζουν.
Καταλαβες γιατι σου λεω ότι υπαρχουν μεγαλύτεροι ασχετοι ακομη και από εσενα στα φορουμς?


Οσο πιστευο ειναι με τους πολλ/στες που χαλανε, τα υποπλαισια που σχιζονται και τους γρυλλους στα τζαμια που ειναι ελλατωματικοι...
Αλλα ετουτοι εδω ειναι ασχετοι, στο forum των evoX, ενω οι αλλοι ειναι το απαυγασμα της αντικειμενικοτητας... :lol:

Ετσι ντε, δυο μετρα και δυο σταθμα... :metalo:

dimviii έγραψε: ναι ένα πριμιουμ για ιδιο εξιπλισμο κοστιζει παραπανω από ένα άλλο μη πριμιουμ. Παραδείγματα για προφανη βαριέμαι να ψαχνω.


Καλα κρασια, ουτε συζητηση με πιτσιρικι του δημοτικου να εκανα... :s_biggrin

dimviii έγραψε: δλδ Γρηγορη από το 1983 μεχρι το 2009 η πορσε προσπαθουσε να λυσει τα προβλήματα που ελυσε η νισσαν από το 2007 μεχρι το 2009,επειδη δεν ηθελε να βγαλει το 2πλοσυμπλεκτο με το ''προβλημα'' της νισσαν? :lol:


Δεν υπηρχε τοτε αγορα διπλοσυμπλεκτου, η vag την εφερε σε ευρεια παραγωγη. Τι αρλουμπες λες για το 83' μεχρι το 2009? Τα περι PDK στα ανεφερα ως μια απο τις πρωτοποριες που εφερε πρωτη η Porsche.
Σου μιλαω για ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ και η Porsche ΟΤΑΝ εβαλε το PDK στα αυτοκινητα της ηταν απο την πρωτη μερα, σε λειτουργικο επιπεδο ΑΨΕΓΑΔΙΑΣΤΟ και απροβληματιστο.
Η Nissan χρειαστηκε δυο ακομα χρονια, μετα απο γκρινιες για να προσφερει ενα διπλοσυμπλεκτο ισαξιο του υπολοιπου πακετου...
Αν αυτο δεν μπορεις να το καταλαβεις, πιο νιανια δεν μπορω να στο κανω...


dimviii έγραψε: Γρηγορη το 2πλοσυμπλεκτο μπηκε όταν τον ηπιαμε πανυγηρικα και γελαγε ολος ο κοζμος από το ρεζιλι που επαθαν,και όχι γιατι προσπαθουσαν να το κανουν να κανει εκκινησεις επαναληπτικες.
μεχρι τοτε δεν ειχε μπει,γιατι ο κοζμος πληρωνε 200-300 κ ευρω για τιπτρονικ(και μαγκια τους) και πουλαγαν τα φουμαρα περι ανωτερότητας και τεχνολογιας πασπαλισμενη με μυθους,σε κατι ασχετους σαν και σενα με αρχαια μεταδοση,πολυ κατωτερη από αυτή που μπορουσαν να προσφερουν.


Καλα, τραγουδα με την χιλιοπαιγμενη κασσετουλα σου... :lol:
Ετσι οπως τα λες, πασπαλισμενα φουμαρα, με αρχαιομεταδοσεις και ναζιστικη προπαγανδα υπο την αρεια φυλη! :yahoo:


dimviii έγραψε: και αφου ηταν βιοτεχνια η πορσε όπως αναφέρεις(λολολολολ) γιατι εγραψες Γρηγορη ότι εβαλε αεροσακο,ενω το ειχαν και αλλοι τοποθετησει?
Απελπισμενη προσπαθεια να δειξεις τεχνολογια από την πριμιουμ πορσε και εγραφες ότι σαχλα σου ερχοταν στο μυαλο?


Δεν γινεται ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες να ειναι σε ΟΛΑ πρωτες και να τα βαζουν ΟΛΑ πρωτες...
Εκεινη την εποχη, οι τασεις, οι μεγαλυτερες αναγκες σε τεχνολογικο επιπεδο ειχαν ως πρωτη προτεραιοτητα τους αεροσακους. Η Porsche ηταν ο πρωτος Γερμανος κατασκευαστης που τους εβαζε στανταρ σε ολοκληρη την γκαμα της.

dimviii έγραψε: Που να καταλαβω,αφου αξιοπιστια δεν εχουν παραπανω,ειναι πρωτη η Χιουνδαι οπως μας ειπες απο την πενβε τη μερσεντε και την πορσε,ασφαλεια είναι οι Γαλλοι πρωτοι, τα παραδείγματα όλα που μας εδωσες σε τεχνολογια τα ειχαν προσφερει αλλοι μη πριμιουμ,με μπερδεψες.
Που πηγαν τα λεφτα Γρηγορη των πριμιουμ?


Οταν κατι δεν ειναι μαυρο, δεν σημαινει αυτοματως οτι ειναι και ασπρο...Δεν ειπα οτι ΔΕΝ εχουν αξιοπιστια τα υπολοιπα, ειπα οτι τα Κορεατικα αυτη την στιγμη συμφωνα με τις περισσοτερες στατιστικες μελετες ειναι ΠΡΩΤΑ.
Μην διαστρεβλωνεις αυτα που λεω.
Τα λεφτα των πριμιουμ πηγαινουν σε ερευνα και αναπτυξη νεων τεχνολογιων, (που πρωτα εμφανιζονται σε αυτα και μετα απο χρονια ακολουθουν τα μη πριμιουμ) σε ποιοτικοτερα υλικα, σε σχεδιαση και εφαρμογες που να διευκολυνουν περεταιρω την ζωη των κατοχων, διασφαλιζοντας παραλληλα στον μεγαλυτερο δυνατο βαθμο την ασφαλεια και την ανεση τους.


dimviii έγραψε: δλδ σε Μεγκαν μεσα θα σπασει ο καρπος μου,ενω σε ένα γκολφ/πενβε/μερσεντε θα μου χαλασει το μανικιουρ?
Εγω φταιω ο μαλακας που καθομαι και συζητω μαζι σου.


Το Golf σου ξαναλεω για ν-οστη φορα ΔΕΝ ειναι πριμιουμ. Γιατι το βαζεις με τα πριμιουμ?
Σε μια Merc ομως που εχει 2-4 παραπανω αεροσακους (ή μεγαλυτερους, με καλυτερη σχεδιαση, κ.ο.κ)
οι οποιοι τραυματισμοι θα ειναι μικροτεροι συγκριτικα.

dimviii έγραψε: στα παπαργια μου τι ταξιδι κανει,ποιοι το αγοραζουν.Εδω μιλαμε γιατι σκορπαει κάθε τρεις και λιγο ενώ στοιχιζει πολλα χρηματα.


Και εμενα στα παπαργια μου που σκορπαει ενα Q5 επειδη το διαβασεςκαι το λες...
Βρηκες ενα και το γενικευεις.
Και εγω βρηκα ενα evo που σκορπαει, στα παπαργια μου αν ειναι γρηγορο και στριβει με τις πορτες. Κανει σαν τσιγκινη κουδουνιστρα στο ταξιδι και θελεις μια καρτελα panadol για να μην παθεις εγκεφαλικο απο τους θορυβους, τα βουητα και τους μικροσυντονισμους

dimviii έγραψε: του μπαμπη του σουγια είναι η εμπειρια ότι τα Γαλλικα είναι ασφαλεστερα,τα Κορεατικα είναι τα πιο αξιοπιστα,και ότι η τεχνολογια που προσπαθεις να μας αποδειξεις εναγωνίως ,την εχουν παρουσιασει νωρίτερα και αλλοι μη πριμιουμ κατασκευαστες σε όλα τα παραδείγματα που εθεσες?


Οχι του μπαμπη του σουγια ειναι η εμπειρια με τις πορσε που δεν στριβουν, που πουλανε φουμαρα, που τα πριμιουμ και αυτα πουλανε φουμαρα και που τα λεφτα των πριμιουμ πανε μονο στις τσεπες των κατασκευαστων και και κυριως που οσοι παιρνουν πριμιουμ ειναι κοροιδα...

dimviii έγραψε: όχι δεν μας εχεις πει που πανε.
Όλα τα παραδείγματα σου ηταν ένα μεγαλο fail όπως σου ειπα και στην προηγουμενη παραγραφο.


Οχι, σου ειπα, αλλα βαριεμαι και εγω να ξαναλεω τα αυτονοητα...
Fail ειναι η εμμονικη σου αρνηση να δεις την πραγματικοτητα, να σκεφτεις, να ψαξεις λιγο παραπανω να πληροφορηθεις και να διαπιστωσεις τελικα τι ισχυει περα απο τις τυφλες προκαταληψεις και κολληματα σου...
Άβαταρ μέλους
By JBT
#400877 ΓΚΙΚΙΖΑσ εάν αλλάξεις το όνομα στα κουότς ξέρεις ότι βγαίνει μια πολύ ωραία ομελέτα ε; :inlove:

δηλαδή όταν εσύ μιλάς για εμμονές και άρνηση παραδοχής της πραγματικότητας, τι να πει και ο μέσος 16χρονος με πόστερ στο παιδικό δωμάτιο του Νούρμπουριν :metalo:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#401011 πιστευω το εξαντλήσαμε το θεμα.Καποιοι δεν θα αλλαξουν την γνωμη τους ότι και να πουμε. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#401561 Η Bosch - φρενάρει - την παραγωγή της BMW, ίσως μετά από κάποιους μήνες να αρχίσουν να ακούγονται προβλήματα στα συγκεκριμένα εξαρτήματα για τα αυτοκίνητα αυτής της περιόδου, αφορά κρεμαγιέρες που μάλλον κάποιος υποκατασκευαστής της Bosch έχει πρόβλημα παράδοσης και φτάνει μέχρι την BMW, υποθετικά όλα αυτά αλλά δεν πρέπει να είναι μακριά από την πραγματικότητα, ήδη η BMW συζητάει για αποζημίωση οπότε είναι μάλλον σοβαρό το θέμα.

http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... gi-tis-bmw