Σελίδα 35 από 122

Re: Volvo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2017, 21:51
από popolaros
Sounds goooood

< >

Re: Volvo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2017, 21:52
από GTS
Εχει κανενα φορολογικο πλεονεκτημα το υβριδικο;

Re: Volvo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2017, 22:02
από Zeus
Πέραν των μηδενικών τελών, που οσο και να κατεβάσουν το όριο στο Ελλαδιστάν δεν θα σε πιάσουν ποτε (49g/km), τιποτα άλλο απο οσο γνωρίζω.

Απο την άλλη τα diesel ειναι επίφοβο να τα κυνηγήσουν τωρα που η πλειονότητα του στόλου ειναι πετρελαιοκίνητα.

Re: Volvo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2017, 22:23
από GTS
Μιλας για αγορα ή εταιρικο; ειναι δυσκολη η αποφαση και νομιζω το πλεονεκτημα θα ειναι μονο για κινηση στην Αθηνα. Σε καθε περιπτωση δεν θα αγοραζα το Τ8 γιατι ειναι λιγο περιπλοκη η συντηρηση του μετα απο τα πρωτα χρονια.

Τι ηλεκτρικη αυτονομια εχει και τι πεναλτυ στο βαρος;

Re: Volvo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2017, 23:31
από Zeus
Αγορά σε καθε περίπτωση. 5 Χρονια εγγύηση ( και σέρβις) δίνει η Volvo στην Ελλάδα..

Δεν υπάρχουν πλήρη στοιχεία ακόμα αλλα εχει ανακοινωθεί οτι θα εχει μεγαλύτερη μπαταρία απο το XC90, το οποίο εχει 50χλμ αυτονομία. Απο κιλά πάει βαρέων βαρών...2300(!!) Υποθέτω το 60 θα ειναι 2100..

Re: Volvo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2017, 09:07
από citastak
Αλλάζω το θέμα.
Έχω ένα V40 Cross country MY2015, με αυτόματο κιβώτιο. Μου κάνει εντύπωση πως άλλαξα πρώτη φορά εμπρός τακάκια στα 17 χιλ χλμ! Και πως σήμερα, στα 35 χιλ χλμ θέλω πάλι εμπρός τακάκια. Το αυτοκίνητο το οδηγάμε 2 άτομα, τα ίδια 2 άτομα που οδηγάμε όλα τα άλλα αυτοκίνητα στα οποία δεν αλλάζαμε ποτέ τακάκια πριν τις 30-35 χιλ χλμ. Όχι, δεν οδηγάμε με το πόδι στο φρένο. Έχει κανείς κάποια εικόνα για το άν κάνουμε κάτι στραβά ή αν είναι τέτοια τα υλικά που μας οδηγούν συντομότερα από ότι συνήθως στο συνεργείο;

Re: Volvo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2017, 09:10
από rocsta
To αυτόματο είναι από μόνο του ένας παράγοντας που επιβαρύνει την χρήση του φρένου. Αν δε είναι και diesel, ακόμα περισσότερο λόγω απουσίας φρεναρίσματος απ' το μοτέρ.

Re: Volvo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2017, 12:05
από citastak
Ευχαριστώ Rocsta. Ναι είναι αυτόματο πετρέλαιο.
Έχει κανείς εικόνα αν μπορώ να αγοράσω γνήσια ανταλλακτικά για το αυτοκίνητο από κάποιο site? Μήπως τα πάρω και τα βάλω εγώ.

Re: Volvo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2017, 12:12
από Zeus
http://www.skandix.com/#1
https://www.volvopartshop.com/

Με τα μεταφορικα μαζι ισως να μην συμφερει...εκτος αν παρεις κι αλλα αναλωσιμα.

Re: Volvo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2017, 13:01
από citastak
Thanks. Πράγματι αυτό που λες δείχνει.

Re: Volvo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2017, 16:26
από Miatakias
citastak έγραψε:Αλλάζω το θέμα.
Έχω ένα V40 Cross country MY2015, με αυτόματο κιβώτιο. Μου κάνει εντύπωση πως άλλαξα πρώτη φορά εμπρός τακάκια στα 17 χιλ χλμ! Και πως σήμερα, στα 35 χιλ χλμ θέλω πάλι εμπρός τακάκια. Το αυτοκίνητο το οδηγάμε 2 άτομα, τα ίδια 2 άτομα που οδηγάμε όλα τα άλλα αυτοκίνητα στα οποία δεν αλλάζαμε ποτέ τακάκια πριν τις 30-35 χιλ χλμ. Όχι, δεν οδηγάμε με το πόδι στο φρένο. Έχει κανείς κάποια εικόνα για το άν κάνουμε κάτι στραβά ή αν είναι τέτοια τα υλικά που μας οδηγούν συντομότερα από ότι συνήθως στο συνεργείο;


Έχω ακριβώς το ίδιο αυτοκινητο και μέχρι τα 40κ κμ που το επέστρεψα στην Avis λόγω αλλαγής εταιρίας δεν είχα χρειαστεί τακάκια. Η χρήση ήταν 70-30 πόλη ταξίδι αντίστοιχα

Re: Volvo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2017, 21:59
από citastak
άρα φταινε τα πόδια μας. εμάς φαντάσου είναι περισσότερο Ε.Ο και λιγότερο πόλη...

Re: Volvo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Ιουν 2017, 12:46
από Κίκιζας Γρηγόρης

Re: Volvo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Ιουν 2017, 13:44
από Zeus
Με τη διαφορα στο ΕΤΤ, οσο προσθετεις εξτρα η διαφορα μειωνεται και στο τελος (οταν βαλεις ολο τον καταλογο των εξτρα) φτανει το Τ8 να ειναι πιο φθηνο απο το D5!
Στη χρηση παντως δεν νομιζω να ειναι, ειδικα σε μετακινησης εκτος πολεως

Re: Volvo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Ιουν 2017, 14:51
από Κίκιζας Γρηγόρης
^^^Με δεδομενο οτι προκειται για ιδιωτικη αγορα, -οχι εταιρικο- και γνωριζοντας οτι εισαι κυριως της φιλοσοφιας
"ενα και καλο" καθε μια δεκαετια πχ, αντι για κατι πιο οικονομικο και αλλαγη στην 4ετια, 5ετια, τουλαχιστον απο την χρηση-κατοχη του S40 T5 AWD, νομιζω το στυλ του Τ8 εναι αυτο που θα λειτουργησει μακροπροθεσμα σε σχεση με το diesel.

Tωρα εαν ζουσες εκτος των δυο μεγαλων πολεων, τα ταξιδια ηταν πολυ συχνα και μακρινα και το αυτοκινητο ηταν ξεκαθαρα εταιρικο, οκ το πετρελαιο θα εδειχνε πολυ καλυτερη επιλογη.
Αλλιως νομιζω οτι ειναι ξεπερασμενο, ειδικα στην Σκανδιναβικη νοοτροπια που εχει θεσει στοχους απεμπλοκης απο το πετρελαιο νωριτερα απ' ολη την υπολοιπη Ευρωπη...