Η δικη μου εντυπωση ειναι οτι ο μεσος ορος των 1.6 diesel ειναι στα 115αλογα...
Κατι αλλο επισης που μπορει να διαφοροποιησει σε δυσαναλογο βαθμο, σε σχεση με τυχον διαφορα σε ονομαστικη αποδοση ισχυος -σε Diesel κινητηρες- εχει να κανει αφενως, με το κατα ποσο μακριες ειναι οι σχεσεις του κιβωτιου-τελικης μεταδοσης του αυτοκινητου, αλλα και ποσο υψηλη ειναι η ροπη του κινητηρα και σε τι διαθεσιμο ευρος.
Ολα αυτα βεβαια σε ενα αντιστοιχο,-κοντινο συνολικο βαρος αυτοκινητου, της εκαστοτε κατηγοριας για την οποια γινεται λογος...
Το V40 Cross Country D2 για παραδειγμα που ανεφερα, και παρεθεσα παραλληλα Link με δοκιμαστικο και καταγεγραμμενες επιδοσεις, εχει σημαντικα βελτιωμενες επιδοσεις, σε σχεση με το απλο V40 D2 κατι που μεταφερεται και στην αισθηση που αποκομιζει ο οδηγος, συμφωνα με τα λεγομενα των δοκιμαστων.
Για αυτο και ανεφερα πριν οτι καλο θα ειναι ο ενδιαφερομενος, να οδηγησει καμποσα 1600αρια diesel, (και μεταξυ αλλων και ενα V40 CC D2) ωστε να εχει μια καλυτερη εικονα, περα απο την -μερικες φορες- ενδεχομενη παραπλανητικη της ονομαστικης ισχυος...
dstou έγραψε:Το παρήγγειλε χωρίς να το οδηγήσει? Τα υβρίδια έχουν τις ιδιαιτερότητές τους.
Είναι πολύ ψαγμένος μηχανικός ο τύπος, και μετά από πολύ ψάξιμο αποφάσισε να κάνει την κίνηση για το συγκεκριμένο υβριδικό, πριν αν και το είχε μελετήσει δε το αποφάσιζε. Έχει οδηγήσει πρόσφατα ένα αλλά όχι υβριδικό
popolaros έγραψε:πριν απο 2-3 βδομαδες ειχανε γινει ΗΔΗ 13 παραγγελιες στην ελλαδα.
Υπαρχουν 13 ατομα με γαιδουρινη υπομονη στον κοσμο..
Δεν τους κακολογω... Μακαρι να μουν και γω υπομονετικος...
http://www.autoblog.gr/2015/09/01/volvo ... ry-1-5-t3/
τι αποψη εχουμε πλεον για v40 ειδικα με τις προσφορες που γραφει στο δελτιο τυπου;