Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#445932 Αυτό που όλοι οι κατασκευαστες έχουν πάθει audiτιδα ... με θυμωνει! Δεν αναγνωρίζονται αν δεν δω προφίλ ή δεν έχω μεζούρα...
Ποιο "XC _ 0" είναι αυτό?
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#446018
Zeus έγραψε:Δεν βλέπεται...

Εικόνα

:inlove:
Ωπα!

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#446036 Τι έγινε Κωστή? Το πήραμε τελικά? :)

< >
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#446071 ΣΚ για τώρα...περιμένω και καπάκι ένα Τ8 και βλέπουμε... λευκό δεν θα έπαιρνα σίγουρα.

Πέρασε κι απο το ρινγκ.. :lol:
Εικόνα

Μιλάμε για μαγουλιασμα όχι αστεία..
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#446073 λυσσαξες :lol:
εντυπώσεις?
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#446095 Πάρε χαμηλό καλέ μου Κων/νε αν θες να λυσάζεις! :rtfm:

Ψηλό Volvo με Continental πάντως ούτε θέλω να ξέρω πως στρίβει. :s_laughat
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#446181 Κακώς...προφανώς δεν ειναι γι αυτη τη δουλειά, αλλα μαζεύει πολλα χιλιόμετρα στις στροφές, ειναι πολυ σταθερό και γέρνει οσο μια F30 :lipsealed: Με ένα σωστό λάστιχο.. :superman: και να σκεφτείς αυτο ειναι το καλο :svivhaha: (και γράφει SUV στο πλάι που μάλλον κάτι σημαίνει σε σχέση με το κανονικό sportcontact), τα μη r-design έρχονται με all terrain..

Βέβαια δεν γυρνάει για κανενα λόγο, το diesel ειναι diesel και το κιβώτιο θέλει το polestar του...
Για την κατηγορία, ειναι παραπάνω απο υπεραρκετό....δεν νομιζω να ξαναπεράσει XC60 τα λιμανάκια ετσι...όπως άλλωστε και κανενα SUV. Το ζητούμενο για μένα ηταν να μην γέρνει σαν βάρκα, να κρατάει σωστά τη γραμμή του και να ακούει στις εντολές..

Κατα τα αλλα, γλυφαδα-Ναύπλιο και πίσω (κάστρο, πόλη κτλ) μέση 99km/h κατανάλωση 7.9...το βρίσκω εξαιρετικό για τον ρυθμό που κινήθηκα, με πολλα ανοίγματα (+200), και κλασσικά απο τα διόδια με e-pass σαν κυνηγημένος..
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#446183
Zeus έγραψε:και γέρνει οσο μια F30


Δυσκολεύομαι πολύ να το πιστέψω αυτό πάντως... :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#446185 Κι όμως...ειχα δυο παραδείγματα για αρκετό διάστημα πρόσφατα..την δε xi στην Τουρκία την έσκισα..αλλα μιλαμε για r-design οχι την βασική, ουτε την αερανάρτηση, που δεν ξέρω πως ειναι.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#446191 Η φυσική πάντως δεν συμφωνεί. Μήπως πήγαινες πιο αργά με το ψηλό; Το ίδιο ακριβώς θα έλεγα αν μου έλεγες ότι μια Χ3 έχει ίδιες κλίσεις με μια 3άρα. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#446211 Δεν ξέρω πως έχεις στο μυαλό σου τις χωρίς M-pack 3αρες με τα μικρά μοτέρ....δεν ειναι τα χάλια των απλών 1, αλλα έχει μεγαλύτερες κλίσεις απο το δικό μου πχ. Δεν σημαίνει ότι δεν στρίβει..


< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#446214 Θα συμφωνήσω με τον ΒΟΛΒΟδία, Δία.

Οι απλές 3άρες (από την εμπειρία μου με F30 320d) παίρνουν κλήσεις λόγω της comfort ανάρτησης. Στρίβουν, αλλά γέρνουν.

Το SUV απλά λόγω των μεγαλύτερων πλαϊνών μαγουλιάζει αρκετά, φαίνεται και από τη φωτό του ΒΟΛΒΟδία, Δία. :lol:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#446315
Zeus έγραψε:Κι όμως...ειχα δυο παραδείγματα για αρκετό διάστημα πρόσφατα..την δε xi στην Τουρκία την έσκισα..αλλα μιλαμε για r-design οχι την βασική, ουτε την αερανάρτηση, που δεν ξέρω πως ειναι.


Δεν έβαζες παράδειγμα μια άλλη, χάθηκε μια McLaren μια Lambo ? ορίστε τώρα σε πήρε από τα μούτρα ο Φερραράκιας και δεν θα καθαρίσεις εύκολα. :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#447599 ΧC60 T6 75k τιμη με καλα εξτρα αλλα δεν ειναι απαραδεκτο να εχει μονο 2ετη εγγυηση και απαιτηση για αιτησια σερβις χωρις καποιο πακετο inclusive?

Eπεκταση της εγγυησης στα 5 χρονια και προπληρωμενα σερβις με 2000 ευρω αλλα μεσω τριτης ασφαλιστικης. Η Βολβο δεν παρεχει τιποτα.