rx8_drifter έγραψε:Boλβοδία, απο άποψη αξιοπιστίας, τί λενε οι ερευνες γενικά για τα καινούργια βόλβο?
Κόστος σέρβις σε σχέση με την προηγούμενη γενιά?
Αν καινουρια εννοεις τα SPA/CMA περαν των θεματων με τα Τ8, δεν παρουσιαζουν τιποτα το ιδιαιτερο. Το πιο σοβαρο θεμα με τα νεα VEA μοτερ, αλλα στη παλια πλατφορμα, ηταν με το EGR στα D4, αλλα δεν εφτασε το προβλημα στα SPA/CMA.. Στις περισσοτερες ερευνες software θεματα ριχνουν το σκορ, αλλα και παλι αυτο ηταν κυριως το πρωτο/δευτερο ΜΥ του νεου XC90.
Για κοστος σερβις δεν εχω ακομα εικονα. Η εργατοωρα παντως δεν εχει αλλαξει, επομενως δεν περιμενω καμια φοβερη διαφορα περαν καποιου επιπλεον ισως κοστους στα ανταλλακτικα.
Τι μοντελο κοιταμε?
Zeus έγραψε:rx8_drifter έγραψε:Boλβοδία, απο άποψη αξιοπιστίας, τί λενε οι ερευνες γενικά για τα καινούργια βόλβο?
Κόστος σέρβις σε σχέση με την προηγούμενη γενιά?
Αν καινουρια εννοεις τα SPA/CMA περαν των θεματων με τα Τ8, δεν παρουσιαζουν τιποτα το ιδιαιτερο. Το πιο σοβαρο θεμα με τα νεα VEA μοτερ, αλλα στη παλια πλατφορμα, ηταν με το EGR στα D4, αλλα δεν εφτασε το προβλημα στα SPA/CMA.. Στις περισσοτερες ερευνες software θεματα ριχνουν το σκορ, αλλα και παλι αυτο ηταν κυριως το πρωτο/δευτερο ΜΥ του νεου XC90.
Για κοστος σερβις δεν εχω ακομα εικονα. Η εργατοωρα παντως δεν εχει αλλαξει, επομενως δεν περιμενω καμια φοβερη διαφορα περαν καποιου επιπλεον ισως κοστους στα ανταλλακτικα.
Τι μοντελο κοιταμε?
Ακομα τπτ, αλλά όταν έρθει η ώρα ο ανταγωνισμός με το mazda6 θα ειναι πολύ σκληρός
“To support wider consumer adoption of electric cars, society needs to make charging an electric car as simple as filling up your tank. Our investment in FreeWire is a firm endorsement of the company’s ambitions in this area.”
Αν το καταφερουν αυτο...