Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#105382 ...μια μικρη λεπτομερεια που ισχυει με το V40, και συγκεκριμενα με το cross country, στην πετρελαιοκινητη τουλαχιστον εκδοση, εχει να κανει με την λιγο πιο κοντη τελικη σχεση μεταδοσης -στα χειροκινητα κιβωτια-
κατι που μεταφραζεται σε λιγο καλυτερη ελαστικοτητα και επιδοσεις συνολικα, σε σχεση με το "απλο" V40.

To oποιο cross country, τουλαχιστον σε σχεση με το...απλο, παρα την ελαφρως μεγαλυτερη αποσταση απο το εδαφος, δεν φαινεται να διαφοροποιειται καθολου, σε επιπεδο οδικης συμπεριφορας, συμφωνα μεδημοσιευσεις-δοκιμαστικα.

Οπερ και τουλαχιστον σε συνδυασμο με τον πετρελαιοκινητηρα D2, δειχνει να ειναι μαλλον η ιδανικη επιλογη... :s_smile

Περισσοτερα αναφορικα με την κοντυτερη τελικη σχεση μεταδοσης, αλλα και για ενα πληρες δοκιμαστικο του V40 CC D2, εδω:
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=13667
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#105601
mirage έγραψε:Υποψιν το μοτορι ειναι το κλασσικο 1.6 PSA/Ford. Κοινως μεγαλη βαση χρησης


Εγω δεν το παιρνω απαραιτητα για κακο αυτο. Εσυ πως το λες;
Άβαταρ μέλους
By mirage
#105607 Σε Ford και σε Peugeot που το εχω οδηγησει μου φαινεται αδιαφορο απο αποψη επιδοσεων και γενικα σπιρταδας. Αλλα ειναι γενικα αθορυβος. Δεν το λεω με κανενα τροπο. Μαλλον σαν πλεονεκτημα θα το ανεφερα αφου η βαση χρησης ειναι μεγαλη και τα οποια προβληματα γνωστα και σχετικα λυμενα.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#105611 Πολυ ψοφιμι ρε παιδια αυτο το d2

sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#105638 Δεν διαφωνώ, αλλά αν κοιτάς αυτοκίνητο με τον D2 για τις επιδόσεις του, κάτι λάθος έχεις κάνει.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#105666 Αν έψαχνα για τέτοιο αμάξι, δεν θα ήθελα να έχει τις τρομερές επιδόσεις, απλά να μην είναι αργό. Αυτό είναι αργό.
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#105669 δεν θα λες χαζομαρες.

ο ελληνας ειναι εξυπνος , εδω και χρονια.

εχουμε εδω και 2-3 ομως που ακουμε diesel και μας πιανει αναφυλαξια... δεν υπαρχει η λεξη ΚΑΚΟ / ΑΡΓΟ / ΑΘΛΙΟ οταν προηγειται η λεξη diesel.

κανε καφε και πιες πριν μιλησεις ασχημα για το diesel, ακους;
αντε μην αμολήσω τον μουσατο.


υ.γ

δεν πιστευω να εισαι και εσυ ενας απο αυτους του βλακες που δεν πηγαινουν να αγορασουν γαλα απο το θεσγαλα;;; ε??? :rant: :rant:
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#105670 Απλα αυτή την περιοδο δεν υπαρχει κανενας άλλος κινητήρας με το V40 η απλα τα αυτοκίνητα που εχουν φερει εχουν μονο αυτόν τον κινητηρα. Μεσα στο καλοκαιρι θα φερουν λογικα τους καινούριους(;) βενζινοκινητήρες. Όμως υποθετω ότι με τους καινούριους βενζινοκινητήρες δεν θα υπαρχει η εκπτωση 3000 ευρω που υπαρχει τωρα.

Απλα επειδή εχω μπει σε μια υποθετικη αναζητηση και εχω περασει από 3-4 αντιπροσωπειες σε αυτην την 'κατηγορια' μου φανηκε το πιο value for money απλα με ξενισε η μη δυνατοτητα επιλογης κινητηρα
Άβαταρ μέλους
By Orestisren
#105671 Λοιπον Χάρη πάνε να κάνεις ένα test drive (να συννενοηθείς και με τον πωλητή να κάνεις αποστασούλα) και να δεις σε καλύπτει το αμάξι με αυτο το μοτερ. Τεστ ντράιβ 1.6 ντιζελ έχουν αρκετα στην Αθήνα τουλαχιστον. Τα υπόλοιπα είναι απλα για να συζητάμε. Πάντως σαν οδηγικη συμπεριφορά το έχω οδηγήσει πριν δυο χρονια σε 1.6Τ με 180 άλογα και η ανάρτηση του μου αρεσε πολύ. Όπως επίσης και σαν σχέδιο μέσα έξω. Αν σε καλυπτει δηλαδή το μοτερ απλά πάρτο
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#105677 Παρτο λεει χαχαχα

Υποθετικη αναζητηση κανω... οποτε απεχουμε προς το παρον από τα τεστ ντραιβς και τα παρτα.
Άβαταρ μέλους
By Orestisren
#105684 Α οκ. Απλά κατάλαβα ότι κοιτάτε σοβαρά. Παρά ταύτα ένα καλό τεστ ντράιβ για να έχεις μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για ένα αυτοκίνητο ακόμα κι αν δεν ενδιαφέρεσαι άμεσα δεν βλάπτει.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#105700
bibendum έγραψε:Απλα αυτή την περιοδο δεν υπαρχει κανενας άλλος κινητήρας με το V40 η απλα τα αυτοκίνητα που εχουν φερει εχουν μονο αυτόν τον κινητηρα. Μεσα στο καλοκαιρι θα φερουν λογικα τους καινούριους(;) βενζινοκινητήρες. Όμως υποθετω ότι με τους καινούριους βενζινοκινητήρες δεν θα υπαρχει η εκπτωση 3000 ευρω που υπαρχει τωρα.

Απλα επειδή εχω μπει σε μια υποθετικη αναζητηση και εχω περασει από 3-4 αντιπροσωπειες σε αυτην την 'κατηγορια' μου φανηκε το πιο value for money απλα με ξενισε η μη δυνατοτητα επιλογης κινητηρα

Αν κανεις παραγγελια σου φερνουν ο,τι θες.

Αυτο με την εκπτωση εξαρταται απο την υπολοιπη αγορα. Αν η BMW συνεχισει τις εκπτωσεις και στην f/l σειρα 1 θα το κανει και η Volvo.

Το D2 ειναι αργο, δεν φτιαχτηκε για επιδοσεις αλλα για οικονομια. Αν προκειται να κανεις πανω απο 15Κ χλμ τον χρονο αξιζει να το δεις.
Η διαφορα στις επιδοσεις μεταξυ D2 και Τ4 :inlove: ειναι συγκλονιστικη !!
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#105734 Απο του χρόνου μπορεί να μην υπαρχει κανενας 1,6 στη γκαμα.Οπότε οσοι το ψαχνετε βιαστειτε
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#105797
Orestisren έγραψε:Α οκ. Απλά κατάλαβα ότι κοιτάτε σοβαρά. Παρά ταύτα ένα καλό τεστ ντράιβ για να έχεις μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για ένα αυτοκίνητο ακόμα κι αν δεν ενδιαφέρεσαι άμεσα δεν βλάπτει.


+1 σε ολα...Ας οδηγησει επισης μερικα 1600αρια diesel, για να εχει μια γενικοτερη αποψη για τις δυνατοτητες που εχουν οι diesel σε αυτο τον κυβισμο...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#105840 Το συγκεκριμένο μοτέρ πάντως δεν έχει και πολλές δυνατότητες από αυτήν την άποψη, όπως κι όλα αυτής της ιπποδύναμης σε αυτήν την κατηγορία.