Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#442759 Πριν έρθει το μοντέλο στην αγορά είχα μιλήσει με τον project manager της VCH. Μου είχε ζητήσει να του περάσω την προσφορά που είχα απο GLC & Q5..αυτό πριν ανακοινωθούν οι τιμές. Η προσπάθεια τους ήταν να ειναι ανταγωνιστικοί, σε τιμές κι εξοπλισμό απο τους άλλους επειδή κυνηγάνε πωλήσεις...παγκόσμιο ζήτημα για τη volvo αυτη τη στιγμή ώστε να βγει η επένδυση στη νέα πλατφόρμα.


< >
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#442760 Ελληνικές τιμές που βλέπετε; Γιατί το configurator δε δίνει
Άβαταρ μέλους
By MEGAS
#442762 παντως αυτο το.."προτεινομενη" δειχνει μια μελλοντικη ελαστικοτητα ισως..?
τι λες zeus ?
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#442766 370/1600-4500 έχει το Q5 350/1500-4800 το xc60...βλέπω και τα δυο περασμένης δεκαετίας ροπή έχουν.
Το 0-100 έχει να κάνει με τις σχέσεις, του Stelvio πχ αν τις βρεις θα δεις ότι ειναι σχεδιασμένες για καλό 0-100.. Με 6.8 πάντως μια χαρά το βρίσκω το XC60. Η διαφορά τους σε κιλά με το Q5 ειναι αστεία 1795/1814, αλλα σημασία έχει τι εξοπλισμό έχει το καθένα, ειδικά στις μετρησεις των περιοδικών απο όπου κι έχει επικρατήσει ότι τα βολβο ειναι βαριά.


< >
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#442768
MEGAS έγραψε:παντως αυτο το.."προτεινομενη" δειχνει μια μελλοντικη ελαστικοτητα ισως..?
τι λες zeus ?

Δεν τους εχω πιέσει να σου πω, γιατί ετσι κι αλλιως το πρώτο ΜΥ δεν με ενδιαφέρει, αλλα σήμερα με τις πωλήσεις που κάνουν και τη ζήτηση που έχουν (δεν προλαβαίνουν βασικά) δεν βλέπω να κάνουν σημαντικές εκπτώσεις. Στην Ευρώπη πέρασε πάλι πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία..


< >
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#442772
MEGAS έγραψε:https://www.volvocars.com/gr/about/our-company/volvo-news/new-volvo-xc60-prices

Αυτα δεν ειναι τιμές, ειναι εικασίες .
Γιατι δέν βγάζουνε αναλυτικό τιμοκατάλογο, στο αυστριακό τα εχει αναλυτικά και παίζεις με το configurator όπως θες.
Άβαταρ μέλους
By MEGAS
#442773 οντως.Στην αμερικη διαβαζα προσλαμβανουν αλλους 2,000 για το εργοστασιο ενω καποια στιγμη σταματησαν οι παραγγελιες του Τ8 !
Άβαταρ μέλους
By MEGAS
#442774
KiloMeater έγραψε:
MEGAS έγραψε:https://www.volvocars.com/gr/about/our-company/volvo-news/new-volvo-xc60-prices

Αυτα δεν ειναι τιμές, ειναι εικασίες .
Γιατι δέν βγάζουνε αναλυτικό τιμοκατάλογο, στο αυστριακό τα εχει αναλυτικά και παίζεις με το configurator όπως θες.


τις τιμες με τα πακετα και τα extra που μπορεις να βαλεις δυστυχως μονο απο dealer τις παιρνεις.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#442779
Zeus έγραψε:Πριν έρθει το μοντέλο στην αγορά είχα μιλήσει με τον project manager της VCH. Μου είχε ζητήσει να του περάσω την προσφορά που είχα απο GLC & Q5..αυτό πριν ανακοινωθούν οι τιμές. Η προσπάθεια τους ήταν να ειναι ανταγωνιστικοί, σε τιμές κι εξοπλισμό απο τους άλλους επειδή κυνηγάνε πωλήσεις...παγκόσμιο ζήτημα για τη volvo αυτη τη στιγμή ώστε να βγει η επένδυση στη νέα πλατφόρμα.


< >

Αν ξαναμιλήσεις πες του ότι ανταγωνιστικός είσαι με ένα μείον 5-10%. Αν ισχύουν οι τιμές που κοιτάμε τότε είναι στα όρια του αθέμιτου πες του. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#442785
Deleted User 1 έγραψε:
Zeus έγραψε:Πριν έρθει το μοντέλο στην αγορά είχα μιλήσει με τον project manager της VCH. Μου είχε ζητήσει να του περάσω την προσφορά που είχα απο GLC & Q5..αυτό πριν ανακοινωθούν οι τιμές. Η προσπάθεια τους ήταν να ειναι ανταγωνιστικοί, σε τιμές κι εξοπλισμό απο τους άλλους επειδή κυνηγάνε πωλήσεις...παγκόσμιο ζήτημα για τη volvo αυτη τη στιγμή ώστε να βγει η επένδυση στη νέα πλατφόρμα.


< >

Αν ξαναμιλήσεις πες του ότι ανταγωνιστικός είσαι με ένα μείον 5-10%. Αν ισχύουν οι τιμές που κοιτάμε τότε είναι στα όρια του αθέμιτου πες του. :lol:

Εγώ είχα και στο μυαλό μου μα του πω ότι ειναι ακριβοί...αλλα οκ :lol:

Πάντως σε βιομηχανικό επίπεδο το να προσφέρεις πολλές παραμετροποιήσεις ανεβάζει το κόστος. Η τακτική της βολβο πολλα χρόνια τώρα ήταν ακριβώς το αντίθετο, αν και άλλαξε σε αρκετά σημεία πλέον..πχ τα καθίσματα, παντα υπήρχε μόνο ένας τυπος, τώρα υπάρχουν 3-4, όπως και στον ανταγωνισμό. Σε πολλα που δεν φαίνονται δεν έχει αλλάξει λογική, κι αυτό ειναι που μειώνει το κόστος τους.


< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#442789 Εσύ είχες στο μυαλό σου να του πεις ότι είναι ακριβοί γιατί έχεις ίδιον όφελος. :shifty: Για μας που κάνουμε κριτική εξ΄ αποστάσεως και χωρίς αγοραστικό ενδιαφέρον είναι αθέμιτες και επονείδιστες οι τακτικές τους. :rtfm:

Πάντως όπως σωστά λες είναι διαφορετική η λογική που ακολουθεί η Volvo. Έχει 3 εκδόσεις στις οποίες μπορείς να κάνεις άλλες 4-5 προσθήκες. Η Audi έχει μία έκδοση και 50 πιθανές προσθήκες με αποτέλεσμα να εκτοξεύεται η τιμή. Στον αγοραστή της κατηγορίας πάντως δίνει άλλη ευχαρίστηση το σύστημα Audi. Πας εκεί και νιώθεις άρχοντας...του λες μάστορα πιάσε μία κι από χάρτες (όχι νάβι, αυτό είναι για τους γλωσσομαθείς), βάνε και τα καθίσματα να παένουν μπρος-πίσω με τα κουμπιά, θέλω και φτούνα τα φώτα που στρίβουν και έχεις φτάσει ένα 20αρικάκι και δεν έχεις πάρει χαμπάρι.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#442795 Αφού μπορούν μαγκιά τους Στέφανε. Πάντως ελλείψεις δεν έχει το 60...απλά η βολβο λέει στάνταρ διζωνικό έξτρα τετραζωνικο κλίμα πχ. Η Audi έχει στάνταρ κλίμα, έξτρα διζωνικό, τριζωνικό και σε μεγαλύτερα μοντέλα και τετραζωνικο...στις πόρτες υπάρχει ένα σχέδιο στη volvo με δέρμα και αλουμίνια ή ξύλα όταν έχεις επιλέξει δερμάτινο σαλόνι, η Audi έχει δυο σχέδια με δέρμα ή χωρίς στα δερμάτινα σαλόνια της...μαλακιες οι οποίες ανεβάζουν και το δικό τους κόστος, και φυσικά πολλαπλασιάζουν το κέρδος τους.


< >
Άβαταρ μέλους
By MEGAS
#442797 τα polestar τα προγραμματα ειναι ηδη διαθεσιμα στην ελλαδα..?
δλδ αν θελει καποιος το παραγγελνει με polestar επανω..?
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#442798 Ναι, κι εδώ κρύβεται υπερτατη |λογοκρισία| της volvo. Αν θελεις καλύτερη απόκριση απο κιβώτιο/κινητήρα ειναι απαραίτητο.. δεν ειναι τα άλογα που κερδίζει (γιατί ειναι αστεία) αλλα το software που το μεταμορφώνει, ειδικά όπως λένε το κιβώτιο. Και προφανως ειναι επιλογή τους να συμπεριφέρεται χωρις ετσι. Στην Αμερική κράζουν ήδη απο τα 90ρια γι αυτό.


< >