Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#726111
Dimsabas έγραψε:Τζι μου, ευτυχώς που ΔΕ ζεις στην Αττική γιατί θα σου γύριζαν τα άντερα, έχουμε γεμίσει από δαύτα τα σαπίδια. Είναι παντού πλέον κι οι φήμες λένε ότι συνεχώς θα αυξάνονται. Ζω ένα δράμα...

Ας ειναι καλα οι εταιρικες πωλησεις και τα οικονομικα ωφελη που προκυπτουν απο αποσβεσεις και μειωμενους φορους.

Αλλιως δεν ξερουμε τι θα πουλαγε. Ειναι πολλα τα λεφτα για να φας ολη την απαξιωση εσυ. Η μαλλον , ξερουμε :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#726120
224v έγραψε:πάνω από δέκα χρόνια, δίλιτρο βενζίνη τούρμπο γύρω στα 240 άλογα, φυλαγμένο όσο δεν γίνεται...με όλα τα καλουδια, αγορασμενο από Σουηδία... λίγα χλμ αναλογικά γιατί υπάρχει άλλο για την καθημερινότητα. ο ιδιοκτήτης άρρωστος!!!! Με αυτό... νομίζω είναι το sv70.Εικόνα

< Note >

2500cc 5κυλινδρο είναι το μοτέρ της φωτό..
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#726122
Dimsabas έγραψε:Αυτό που λες ισχύει πολύ για τα plug in. Τα Tesla πουλάνε πολύ σε ιδιώτες.

Τα plug-in πουλάνε σχεδόν αποκλειστικά σε εταιρείες, αφού συμφέρουν πολύ περισσότερο από τα συμβατικά. Τα ηλεκτρικά, πουλάνε επίσης σε εταιρείες, σαφώς και σε ιδιώτες (με οικονομική άνεση προφανώς).
Άβαταρ μέλους
By mirage
#726174
GTS έγραψε:Eυτυχως υπαρχει και μια κριτικη αποψη γιατι με ειχαν πεισει και μενα να δωσω 50+ κ για Τεσλα.Ο θορυβος πρεπει ειναι απο οχι καλη ηχομονωση ειδικα στου θολους των τροχων.

Το μεγαλύτερο θέμα του 3αριου είναι οι τσιμούχες παραθύρων, ηλιοροφής κλπ οι οποιές δημιουργούν τους θορύβους αυτούς. Υπάρχουν after market kit και γι αυτό, όπως και για την ηλιοροφή που κάνει το εσωτερικό θερμοκήπιο. Δεν ξέρω αν το Υ τα έχει λύσει τα θεματα αυτά.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#726180 Π.χ. αυτά
https://www.youtube.com/watch?v=yUJ3bKu_Szc βγάζουν και για το Υ
https://www.basenor.com/collections/tes ... seal-strip
https://www.amazon.com/Reduction-Windsh ... B07QKR7LLP
Υπάρχουν πολλά και το θέμα είναι documented σε πολλά φόρουμ ιδιοκτητών. Η αποτελεσματικότητα τους βέβαια είναι αμφιλεγόμενη. Κάποιοι επίσης γραφουν πως δεν είναι bug αλλά feature που οφείλεται στα καινοτόμα frameless παραθυρα που έχουν τα Tesla. :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#726183
mirage έγραψε:Κάποιοι επίσης γραφουν πως δεν είναι bug αλλά feature που οφείλεται στα καινοτόμα frameless παραθυρα που έχουν τα Tesla. :s_whiteflag

:lol:
Εντωμεταξύ, αυτό είναι λυμένο θέμα εδώ και δεκαετίες από την BMW για παράδειγμα, πώς διάβολο η Tesla αποτυγχάνει τόσο παταγωδώς, είναι αστείο.
:s_hang
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#726185
Anonymous Founder έγραψε:
mirage έγραψε:Κάποιοι επίσης γραφουν πως δεν είναι bug αλλά feature που οφείλεται στα καινοτόμα frameless παραθυρα που έχουν τα Tesla. :s_whiteflag

:lol:
Εντωμεταξύ, αυτό είναι λυμένο θέμα εδώ και δεκαετίες από την BMW για παράδειγμα, πώς διάβολο η Tesla αποτυγχάνει τόσο παταγωδώς, είναι αστείο.
:s_hang

Δεν ξερω αλλα και τα λαστιχακια στις πορτες μπαινουν οχι εκει που ειναι το παραθυρο

Αρα ειναι feature :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#726203
Zeus έγραψε:
224v έγραψε:πάνω από δέκα χρόνια, δίλιτρο βενζίνη τούρμπο γύρω στα 240 άλογα, φυλαγμένο όσο δεν γίνεται...με όλα τα καλουδια, αγορασμενο από Σουηδία... λίγα χλμ αναλογικά γιατί υπάρχει άλλο για την καθημερινότητα. ο ιδιοκτήτης άρρωστος!!!! Με αυτό... νομίζω είναι το sv70.Εικόνα

< Note >

2500cc 5κυλινδρο είναι το μοτέρ της φωτό..
ναι έχεις δίκιο, του 2008, με SRT πρόγραμμα, στα 258 άλογα. με μέταλλα γενικώς Σουηδίας, το έχει με 100.000 χλμ. Δεν σκοπεύει να το αλλάξει!!!

< Note >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#726215
mirage έγραψε: Κάποιοι επίσης γραφουν πως δεν είναι bug αλλά feature που οφείλεται στα καινοτόμα frameless παραθυρα που έχουν τα Tesla. :s_whiteflag


:s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl


Unexpected... :shifty: :shifty:


Anonymous Founder έγραψε:
mirage έγραψε:Κάποιοι επίσης γραφουν πως δεν είναι bug αλλά feature που οφείλεται στα καινοτόμα frameless παραθυρα που έχουν τα Tesla. :s_whiteflag

:lol:
Εντωμεταξύ, αυτό είναι λυμένο θέμα εδώ και δεκαετίες από την BMW για παράδειγμα, πώς διάβολο η Tesla αποτυγχάνει τόσο παταγωδώς, είναι αστείο.
:s_hang



Στα λόγια μου έρχεσαι... :s_biggrin :s_biggrin :shifty: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#726221
Anonymous Founder έγραψε:Ας μην μιλήσουμε τώρα για αξιοπιστία και BMW, πλιζ! :lol:

Σιγά...πολλαπλασιαστές=ηλεκτρικά προβλήματα..δεν είναι δα και ηλεκτρικό.. :dizzy:


:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#726225 Να ταν μόνον οι πολλαπλασιαστές...
+μπεκ
+αισθητήρες (πχ ΝΟx, καθίσματος για τον αερόσακο)
+διαφορικό
+και οι δύο μηχανισμοί παραθύρου αλλαγή
+εβαπορέτα κλιματισμού, κατέβηκε όλο το ταμπλό
+και εννοείται, ανά πάσα στιγμή μπορεί να σου ανάψει check engine λόγω πολλαπλασιαστή ή μπεκ.

Αλλά όλα κι όλα, τα παράθυρα κλείνουν καταπληκτικά, δεν αντιλέγω! :lol:

To μόνο που το σώζει, είναι πως ΚΑΘΕ μα ΚΑΘΕ φορά που το οδηγώ (σπάνια πλέον) έχω ένα χαμόγελο ως τ'αφτιά. Έστω κι αν του λείπουν τουλάχιστον 100 άλογα και ένα μπλοκέ για να μιλήσουμε σοβαρά.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#726233
Anonymous Founder έγραψε:Ας μην μιλήσουμε τώρα για αξιοπιστία και BMW, πλιζ! :lol:


:lol: :lol: :inlove: :inlove:

Και σκέψου πως είναι πιο αξιόπιστες από Τέσλα. :lol: :lol: :shifty: :shifty:


ΟΚ, σταματάω το :offtopic: