Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#581542
sknipper έγραψε:για πολλούς το πιο ολοκληρωμένο στην κατηγορία.


Αυτό πρέπει λίγο να το διευκρινίσουμε. Είναι SUV, ναι; Ποιο είναι ο ΑΝΣΚ ενός SUV?
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#581548
sknipper έγραψε:Σαν αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό και για πολλούς το πιο ολοκληρωμένο στην κατηγορία. Ναι, είναι αυτοκινητάρα. Αλλά είναι βαρύ και παλιό. Ήταν πολύ καλό, το τί είναι τώρα εξαρτάται πολύ από τη χρήση και την συντήρηση.
Αν θέλει το αυτοκίνητο να είναι αυτοκίνητο των 50-70.000 πρέπει να δώσει παραπάνω και να πάρει το 2,9 σε πιο καινούργιο και με λίγα χλμ. Αλλιώς κινδυνεύει να έχει απλά ένα αδηφάγο κτήνος που θα δείχνει την τιμή αγοράς του.

Καλά το 2,9 παραγόταν την ίδια περίοδο με το 2,5Τ ,νομίζω. Άσε που φοράει τετρατάχυτο αυτόματο αν θυμάμαι καλά...
.Μήπως εννοείς το 3,2?Για τη συμβατότητα με το υγραέριο δε ξέρω...
Κατά τα άλλα συμφωνώ αλλά μπορει να βρει κάποιο κάλα συντηρημένο.Τα Volvo γενικά κρατάνε αρκετά χιλιόμετρα με τη σωστή συντήρηση... :) Το V70 του κολλητού μου εχει φτάσει 230Κ και είναι σε άριστη κατάσταση.
Τωρα είναι σίγουρα βαρύ και παλιό.... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#581569
REALZEUS έγραψε: Ποιο είναι ο ΑΝΣΚ ενός SUV?


Το να μεταφέρει μία οικογένεια με άνεση και ασφάλεια. :rtfm:

Πολλοί προτιμούν SUV αντί για MPV γιατί είναι πιο μοδάτα. ΟΚ, το 1-2% των ιδιοκτητών ίσως τα πάει σε κανέναν χωματόδρομο και κάποιοι ίσως τους κάνουν και σοβαρό offraoding, αλλά αυτά δεν απασχολούν καθόλου το υπόλοιπο 98% των ιδιοκτητών τους. :s_wink
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#581627 Είχε χώρους, 7 θέσεις (όταν τα άλλα 7θέσια ήταν είτε MPV είτε τζίπ), ποιότητα, πολυτέλεια-στάτους, αξιοπρεπή για την κατηγορία οδική συμπεριφορά, καλές αποστάσεις και εκτός δρόμου ικανότητες, πολύ καλή ασφάλεια (στην Αγγλία κανένας δεν έχει σκοτωθεί μέσα σε ένα XC90) και βλέπεται.
Ο 2,9 ήταν πιο δυνατός και από τον 2,5 αλλά και από τον 3,2 που ήταν ατμοσφαιρικός. Συμφωνώ όμως εναντίον 4τάχυτου αμερικάνικης προέλευσης κιβωτίου.
Το βάρος και η προβλεπόμενη πραγματική κατανάλωση μου κάθονται άσχημα και η τοποθέτηση γκαζιού επαρκούς αυτονομίας δεν πρέπει να είναι εύκολη υπόθεση χωρίς σημαντικούς συμβιβασμούς.

Πάντως αφού έβγαινε από το 2002-2014 πρέπει να μπορεί να βρεθεί κάτι καλό όχι αρχαίο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#581737
markvag έγραψε:
REALZEUS έγραψε: Ποιο είναι ο ΑΝΣΚ ενός SUV?


Το να μεταφέρει μία οικογένεια με άνεση και ασφάλεια. :rtfm:

Πολλοί προτιμούν SUV αντί για MPV γιατί είναι πιο μοδάτα. ΟΚ, το 1-2% των ιδιοκτητών ίσως τα πάει σε κανέναν χωματόδρομο και κάποιοι ίσως τους κάνουν και σοβαρό offraoding, αλλά αυτά δεν απασχολούν καθόλου το υπόλοιπο 98% των ιδιοκτητών τους. :s_wink


Τουλάχιστον υπερβολικά τα νούμερα. ΟΚ, το φόρουμ δεν είναι ενδεικτικό της γενικότερης εικόνας, αλλά σχεδόν όλοι που έχουμε SUV/Off-roaders εδώ μέσα, τα βγάζουμε στο χώμα.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#581748 προσωπικα δεν ξερω κανεναν που να κανει off road , εναν μονο ηξερα που ειχε lada niva αλλα δε μετραει αυτο για αυτοκινητο :lol:
και μια φορα που χρειαστηκε να παω σε λιγο πιο δυσκολο δρομο, να κατεβω στη χαραδρα για να παω στο φαραγγι της πορτιτσας στα Γρεβενα , με πηγε το citroen C5 ψηλωμενο σε μερικα δυσκολα χωρις προβλημα... αμα πηγα με το δικηνητο σενταν , πάνε ολα τα ψευτοσουβ.
οποτε θα πήγαινα με το 1-2 % ως ασφαλής εκτίμηση
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#581787 Ένα SUV τα κάνει όλα και συμφέρει. Έχει χώρους, άνεση, ασφάλεια και νομίζω ότι ανέκαθεν ήταν όνειρο για ένα πολύ μεγάλο ποσοστό ένα ''τζίπ'', όχι φυσικά για τις εκτός δρόμου δυνατότητες αλλά για όσα προανέφερα.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#581795
panos2171 έγραψε:Ένα SUV τα κάνει όλα και συμφέρει. Έχει χώρους, άνεση, ασφάλεια και νομίζω ότι ανέκαθεν ήταν όνειρο για ένα πολύ μεγάλο ποσοστό ένα ''τζίπ'', όχι φυσικά για τις εκτός δρόμου δυνατότητες αλλά για όσα προανέφερα.
Χώρους, άνεση κ ασφάλεια έχει κ μια μπερλίνα..

.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#581797 Την πρακτικότητα του MPV/SUV/Estate δεν την έχει ομως.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#581801 Aυτό.
Αν και γενικά δεν είμαι τόσο των SUV δε μπορώ να αμφισβητήσω την πρακτικότητά τους.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#581869 Λήξη συναγερμού: ο φίλος λογικεύτηκε και στρέφεται στην ιδανική λύση, που του είχα προτείνει μήνες πριν. Προτού μεγαλοπιαστεί κι αποζητά τζιπάρες: VW Touran 1.4 CNG DSG.

Επταθέσιο
Σούπερ οικονομικό με το φυσικό αέριο
Αυτόματο
Παραμένει σε Touran (τέτοιο έχει και τώρα και δηλώνει ερωτευμένος)
Σχετικά μοντέρνο (μοντέλα του 09 και μετά)
Η αξιοπιστία του είναι βέβαια ερωτηματικό.

Σας ευχαριστώ όλους για τις γνώμες.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#581877
REALZEUS έγραψε:Τουλάχιστον υπερβολικά τα νούμερα.


Δεν είναι υπερβολικά. Το 98% το είχα διαβάσει από έναν κατασκευαστή, δεν θυμάμαι ποιος ήταν... :hmmm: Σαν να θυμάμαι ότι ήταν η Land Rover... το νούμερο πάντως είχε βγει από έρευνα στους ιδιοκτήτες τέτοιων οχημάτων πριν από αρκετά χρόνια και χρησιμοποιήθηκε για να δικαιολογηθεί μία σχετική υποχώρηση των δυνατοτήτων ενός νέου μοντέλου κατά την παρουσίασή του...

Και τώρα, μεταξύ μας... Όσο ικανό κι αν είναι... Πόσοι θα πάνε με το αστραφτερό Range Rover των 100+ χιλιάδων σε σκληρό off roading;;; :lol: Ή ακόμα και με ένα qq;;; Άντε να πατήσουν λίγο φλατ χώμα και τέλος... Όχι ότι δεν πάνε αρκετοί, αλλά είναι μία μικρή μειοψηφία.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#581887
Dimsabas έγραψε:Λήξη συναγερμού: ο φίλος λογικεύτηκε και στρέφεται στην ιδανική λύση, που του είχα προτείνει μήνες πριν. Προτού μεγαλοπιαστεί κι αποζητά τζιπάρες: VW Touran 1.4 CNG DSG.

Επταθέσιο
Σούπερ οικονομικό με το φυσικό αέριο
Αυτόματο
Παραμένει σε Touran (τέτοιο έχει και τώρα και δηλώνει ερωτευμένος)
Σχετικά μοντέρνο (μοντέλα του 09 και μετά)
Η αξιοπιστία του είναι βέβαια ερωτηματικό.

Σας ευχαριστώ όλους για τις γνώμες.

Δεν βλέπω τι ιδανικό έχει η εν λόγω λύση, για να μην αναφέρω το γεγονός πως θα αγοράσει το ίδιο αυτοκίνητο με αυτό που ήδη έχει. :help:
Αλλά ΟΚ, αν αυτός συμφώνησε σε αυτό, εμένα μου περισσεύει.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#581923 Φίλε Σάμπα ,
μπορεις μου εξηγήσεις γιατί ένα Τουραν του 09 είναι καλύτερο από αυτό πχ,

https://www.car.gr/22565926-volvo-xc-90

από τη στιγμή που ο φιλος σου μπορεί να το συντηρήσει ;

Μήπως να το ξανασκεφτείτε μιας και ανεβάζετε budget?

Στο αρχικό σου ερώτημα ,
την εποχή που είχα Volvo και ψαχνόμουν , στο συνεργείο του Φατούρου μού είχαν πει τους 2.5 να μην τους φοβάμαι.
Είναι αξιόπιστοι .

Για τον 2.9 δεν ξέρω
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#581943 Είναι καθαρά οικονομικό το ζήτημα. Το 90 είναι επίφοβο για πολύ ακριβές βλάβες. Του μεταβίβασα τις γνώμες σας (καθώς και τις αντίστοιχες από το δίπλα φόρουμ), όλα αυτά προστέθηκαν στα 840 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, στο αυξημένο κόστος συντήρησης, στα 20 λίτρα κατανάλωσης μέσα στην πόλη (δηλαδή 30+ ευρώ, πόσο να το συμμαζέψει το υγραέριο; Άσε που ο 2.5 είναι ευαίσθητος σε δαύτο).
Του είχα πει να υπολογίζει ένα με ενάμιση χιλιάρικο πάνω από τα σημερινά έξοδα του Touran 1.6 βενζίνης που έχει ανά έτος, αλλά φαίνεται ότι θα είναι το τριπλάσιο ποσό στην πραγματικότητα).
Με το Touran CNG δε χάνει τίποτα σε χώρους, είναι νεότερο, έχει κόστος κίνησης 4 με 5 ευρώ, το ξέρει και του αρέσει.