Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#494295 Ρε το ασχημοπαπο..
Small SUV mega-test: Volvo XC40 vs Tiguan, DS 7, X1, Q3, Kuga and CX-5
So which of these interiors would you most like to hide away from the conditions inside? Though the answer depends a little bit on where exactly within the car you’ll be sitting, it’s the XC40 with the clear lead.

No doubt, then, for ‘big SUV’ spaciousness and comfort, the XC40 is king.

And for material richness, quality, technological sophistication and luxuriousness, it’s out in front too.

Still, when you stand back and consider them in the round, you could easily make a convincing case to take the CX-5 instead of the X1 as a place to simply spend time; much as you couldn’t make that case stick against the Volvo, however you went about it.

The XC40 is so deliciously grown-up, mellow, refined and relaxing as to boss the argument; to own it, really. Because, in all seriousness, how else would you really want a premium SUV to be?

The coarseness of the BMW’s run-flat-roar-ride and its failure to distance itself from hatchback- level spaciousness means it must finish third here. The greater value, practicality and dynamic roundedness of the Mazda secures a very honourable second. But the sheer dynamic fitness-for-purpose of the Volvo is the finishing touch that makes it a hugely deserving winner – and, I would have thought, one of 2018’s hottest automotive properties.



Απο το AutoCar? :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#494298 Δεν θα το αγόραζα το Volvo, αλλά θέλω να βλέπω την X1 να πατώνει όσο γίνεται! :lol:
Βλέπω το Mazda βγήκε καλύτερο, νομίζω η BMW πρέπει να κάνει κάποιες βελτιώσεις:
Εικόνα

:s_wink :s_wink



:s_shout :s_shout :s_shout
Άβαταρ μέλους
By mirage
#494303 Το CX5 ηταν παντα ενα εξαιρετικο αυτοκινητο.

< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#494306 Ε απλά βγάλανε το πιο νέο μοντέλο (και ακριβότερο) καλύτερο. Αναμενόμενο. Το Q3 είναι πιο παλιό κι από Giulietta, το Kuga τα ίδια, το Tiguan για κλωτσές. Μόλις βγει το νέο Q3 θα βγάλουν αυτό καλύτερο και θα είναι όλοι οι μεγάλοι παίχτες ευχαριστημένοι.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#494307 Μου κάνει εντύπωση η κριτική για τους εσωτερικούς χώρους στην Χ1..οι χώροι της μου είχαν κάνει εντύπωση όταν την είχα δει... η καλή εκμετάλλευση που είχε για το μέγεθος του. Αντίθετα το XC40 πίσω ειναι στη λογική του V40 με τις εξωτερικές θέσεις προς το κέντρο επομένως και στενότερο.

Απο ride comfort συμφωνώ ειναι λίγο σκληρή η Χ1 για τα δεδομένα της κατηγορίας. Επίσης η διαφορά με την Χ3 ειναι εντυπωσιακά μεγαλη.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#494349
Deleted User 1 έγραψε:Ε απλά βγάλανε το πιο νέο μοντέλο (και ακριβότερο) καλύτερο. Αναμενόμενο. Το Q3 είναι πιο παλιό κι από Giulietta, το Kuga τα ίδια, το Tiguan για κλωτσές. Μόλις βγει το νέο Q3 θα βγάλουν αυτό καλύτερο και θα είναι όλοι οι μεγάλοι παίχτες ευχαριστημένοι.


+1 τελειως μαρκετινγκ αυτο το τεστ για να πληρωσει ο κοσμος παραπανω το επομενο αμαξι και να ανεβουν τα κερδη.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#494350
mirage έγραψε:Το CX5 ηταν παντα ενα εξαιρετικο αυτοκινητο.

< >


Πριν μερικα χρονια ειχα εντονο προβλημα με σκουριες τα Μαζντα. Ειναι απλα λιγο ποιο προσεγμενα απο τα αντιστοιχα Χοντα, Νισσαν, Τογιοτα, Χουνται, Κια που ανταγωνιζονται. Δυσκολα να πανε εναντιων των πριμιουμ απο τα οποια εχουν και μεγαλη διαφορα στις τιμες αλλα και στις επιλογες εξοπλισμου κλπ.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#494387
GTS έγραψε:
mirage έγραψε:Το CX5 ηταν παντα ενα εξαιρετικο αυτοκινητο.

< >


Πριν μερικα χρονια ειχα εντονο προβλημα με σκουριες τα Μαζντα. Ειναι απλα λιγο ποιο προσεγμενα απο τα αντιστοιχα Χοντα, Νισσαν, Τογιοτα, Χουνται, Κια που ανταγωνιζονται. Δυσκολα να πανε εναντιων των πριμιουμ απο τα οποια εχουν και μεγαλη διαφορα στις τιμες αλλα και στις επιλογες εξοπλισμου κλπ.


Στις τιμες εχουν τεραστιες διαφορες , στον εξοπλισμο οχι και τοσο
Απο τις αναζητήσεις μου τελευταιά , αυτο που δεν δινει η μαζντα ειναι
- πολλες επιλογες για χρωματα εσωτερικά στο ταμπλο / δερματα (δυο μονο )
-καθισματα σπεσιαλ ανεσεων , μασαζ κτλ
-πανοραμικη ηλιοροφή
-αερανάρτηση
-θερμαινόμενο παρμπριζ
-φουλ ψηφιακα οργανα
(*1)

Περαν αυτων ολα τα συγχρονα βοηθηματα τα εχει και μερικα εχουνε και καλυτερη υλοποιηση
(πχ το HUD της Mazda σε σχεση με της VW, οχι οτι ειναι η VW premium)

τωρα τι ειναι premium και τι οχι το κουβεντιασαμε και σε αλλο θεμα
δεν εκατσα να κανω μηχανικη αναλυση , να δω τα ψαλιδια απο κατω κτλ αλλα μερικα γαλαζομαιματα σε σχεση με κατι αλλα μη-premium , αν εξαιρεσεις το σημα (*2) δεν βλεπω πως τα βγαζει κανεις πιο 'premium' αμαξια

*1: τωρα που εγραψα τη λιστα διαπιστωσα οτι ολα αυτα τα παρεχει ενα αλλο μη-premium (5008) οποτε χμ... κατι αλλο θα ειναι
*2: πλην ομως η βαρυτητα του σηματος ειναι δεδομενη και αδιαμφισβητητη
Άβαταρ μέλους
By drdino
#494389
GTS έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Ε απλά βγάλανε το πιο νέο μοντέλο (και ακριβότερο) καλύτερο. Αναμενόμενο. Το Q3 είναι πιο παλιό κι από Giulietta, το Kuga τα ίδια, το Tiguan για κλωτσές. Μόλις βγει το νέο Q3 θα βγάλουν αυτό καλύτερο και θα είναι όλοι οι μεγάλοι παίχτες ευχαριστημένοι.


+1 τελειως μαρκετινγκ αυτο το τεστ για να πληρωσει ο κοσμος παραπανω το επομενο αμαξι και να ανεβουν τα κερδη.


Tι θα πει το "τελείως μάρκετινγκ αυτό το τεστ¨; Επίσης, το επόμενο αμάξι τίνος;
Άβαταρ μέλους
By mirage
#494390 Σκουριες.

< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#494394
drdino έγραψε:
GTS έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Ε απλά βγάλανε το πιο νέο μοντέλο (και ακριβότερο) καλύτερο. Αναμενόμενο. Το Q3 είναι πιο παλιό κι από Giulietta, το Kuga τα ίδια, το Tiguan για κλωτσές. Μόλις βγει το νέο Q3 θα βγάλουν αυτό καλύτερο και θα είναι όλοι οι μεγάλοι παίχτες ευχαριστημένοι.


+1 τελειως μαρκετινγκ αυτο το τεστ για να πληρωσει ο κοσμος παραπανω το επομενο αμαξι και να ανεβουν τα κερδη.


Tι θα πει το "τελείως μάρκετινγκ αυτό το τεστ¨; Επίσης, το επόμενο αμάξι τίνος;
αυτων που ειναι στην αγορα για τετοια αμαξια και αλλαζουν καθε 2-4 χρονια με PCP finance/leasing σε αγγλια/γερμανια κλπ & αμερικη/καναδα που ειναι και οι μεγαλες αγορες για καινουρια αμαξια. Αν εγραφαν το παλιο σου ειναι καλυτερο απο το νεο δεν θα υπηρχε λογος να αλλαξεις και θα το κραταγες.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#494415
GTS έγραψε:
mirage έγραψε:Το CX5 ηταν παντα ενα εξαιρετικο αυτοκινητο.

< >


Πριν μερικα χρονια ειχα εντονο προβλημα με σκουριες τα Μαζντα. Ειναι απλα λιγο ποιο προσεγμενα απο τα αντιστοιχα Χοντα, Νισσαν, Τογιοτα, Χουνται, Κια που ανταγωνιζονται. Δυσκολα να πανε εναντιων των πριμιουμ απο τα οποια εχουν και μεγαλη διαφορα στις τιμες αλλα και στις επιλογες εξοπλισμου κλπ.


Αυτά τα ποστ του GTS, μια όαση πληρφόρηση :s_inlove

Τί πρόβλημα είχες με σκουριές ρε μαστορα και για πόσα μερικά χρόνια? Είχαμε 4 μάζντα στην οικογένεια τα τελευταία 15 χρόνια και προφανώς δεν σαπίζανε
Επίσης σε τί υπολείπεται ο εξοπλισμός ενος mazda6 από αντίστοιχα μοντέλα?

(Καλά, αυτό το Χόντα - Κια - συμμαχία κόσμημα :s_biggrin )
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#494442 Συνοψίζοντας λοιπόν το μαζντα ειναι καλύτερο στην πραγματικότητα γιατί παντα ήταν παρα τις σκουριές, ενώ το βολβο το έβγαλαν πρώτο γιατί μάρκετινγκ.. :s_thumbsup





Προφανώς και παίζουν αρκετά απο πίσω, και προφανώς πλέον κάνουν κάτι καλά στις δημόσιες σχέσεις στη βολβο που δεν έκαναν στο παρελθόν (βλέπε και αυτοκινητο της χρονιάς), αλλα ειδικά απο το autocar δεν περίμενα ποτέ πρωτιά, ποσό μάλλον απέναντι στην Χ1. Ακόμα και το λογικό, ότι το νεότερο μοντέλο θα ειναι καλύτερο, δεν έχει γραφτεί ποτέ σε σύγκριση με τα γερμανικά μοντέλα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#494448
rx8_drifter έγραψε:
GTS έγραψε:
mirage έγραψε:Το CX5 ηταν παντα ενα εξαιρετικο αυτοκινητο.

< >


Πριν μερικα χρονια ειχα εντονο προβλημα με σκουριες τα Μαζντα. Ειναι απλα λιγο ποιο προσεγμενα απο τα αντιστοιχα Χοντα, Νισσαν, Τογιοτα, Χουνται, Κια που ανταγωνιζονται. Δυσκολα να πανε εναντιων των πριμιουμ απο τα οποια εχουν και μεγαλη διαφορα στις τιμες αλλα και στις επιλογες εξοπλισμου κλπ.


Αυτά τα ποστ του GTS, μια όαση πληρφόρηση :s_inlove

Τί πρόβλημα είχες με σκουριές ρε μαστορα και για πόσα μερικά χρόνια? Είχαμε 4 μάζντα στην οικογένεια τα τελευταία 15 χρόνια και προφανώς δεν σαπίζανε
Επίσης σε τί υπολείπεται ο εξοπλισμός ενος mazda6 από αντίστοιχα μοντέλα?

(Καλά, αυτό το Χόντα - Κια - συμμαχία κόσμημα :s_biggrin )


ολος ο κοσμος ειναι εναντια στον ντριφτη φαινεται... :lol:

http://www.thetruthaboutcars.com/2017/0 ... er-sleeps/

και αλλα πολλα

Google "mazda rust problems"

YΓ αυτο ελειπε να σκουριαζουν στην Ελλαδα...