Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By mirage
#725984
Scotch έγραψε:
mirage έγραψε:Ουτε καν ηλεκτρικά καθίσματα δεν έχει.... Μου κάνουν εντύπωση τα 72 αρχική τιμη.

Βλέπω έχει ηλεκτρικά καθίσματα.
Εικόνα
Μνήμες δεν βλέπω (εκτός κι αν ρυθμίζονται από την οθόνη).

Μόνο το ύψος και η οσφυική στήριξη. Τα υπόλοιπα είναι χειροκίνητα. Οι μνήμες είναι στην πόρτα. Από το σχέδιο φαίνεται πως είναι το βασικό comfort καθισμά. Όχι πως είναι κακό αυτό
https://www.volvocars.com/uk/support/ma ... front-seat
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#725985 Μάλιστα. Αρχίζουν και μου κάνουν κι εμένα εντύπωση τα 72 αρχική.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#725989 Αφου το Τεσλα θα παρεις 100%, τι καθεσαι και βασανιζεις τους Τεσλοχειτερς κι ελπιζουν οτι θα σε ψησουν? :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By GTS
#725992
Dimsabas έγραψε:Αν εξαιρέσουμε την αυτονομία, δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε ΕΝΑΝ λόγο να προτιμήσεις το μαζούτ.

Καινούριο/μεταχειρισμένο
Σουβ/σεντάν (πεθαμένη κατηγορία, άσε που δε σε βολεύει κιόλας)
Ηλεκτρικό/πετρέλαιο
Επιδόσεις, πολιτισμένη λειτουργία, χάος ανάμεσά τους.

Αν κάποιος πει για το οικονομικό, να θυμίσω ότι το σουηδικό έχει τέλη κυκλοφορίας, φόρο πολυτελείας, κοστίζει 10 ευρώ παραπάνω από το Υ ανά 100 χιλιόμετρα. Όταν πας να το πουλήσεις, θα είναι ήδη τρίτο χέρι. Και πετρέλαιο, που βλέπεις προς τα πού πάει το πράγμα με αυτό το καύσιμο. Και μιλάω για πενταετία, γιατί αν πούμε να το δώσεις στη δεκαετία, απλώς δε θα μπορεί να πουληθεί με τίποτα. Δεινόσαυρος, σαν τα σημερινά τζιπ πολλών κυβικών του δωδεκαετίας+. Οπότε αν και κοστίζει λιγότερο από το Tesla, θα σου βγει πιο ακριβό συνολικά.

Αν το προφίλ χρήσης σου ήταν να ταξιδεύεις τακτικότατα σε όλη την Ελλάδα, θα είχε κάποιο νόημα. Τώρα απολύτως κανένα. Έχεις να επιλέξεις ανάμεσα στο παρελθόν και το μέλλον, τόσο απλά.


Eδω θα διαφωνησω. Αντιθετα πιστευω οτι αν καποιος το παρει για την σωστη χρηση θα του στοιχησει λιγοτερο συνολικα γιατι ναι μεν θα πεσει λιγο η τιμη του αλλα σε καποια στιγμη θα ανεβει ενω θα το εχει χρησιμοποιησει για καποια χρονια. Αρκει να ειναι καθαρο απο ατυχηματα. Οντως ειναι για καποιον που κανει συχνα ταξιδια στην επαρχια και γραφει χμ.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#725993
George_Prix έγραψε:Αφου το Τεσλα θα παρεις 100%, τι καθεσαι και βασανιζεις τους Τεσλοχειτερς κι ελπιζουν οτι θα σε ψησουν? :s_tongue

:oops: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#725998 Ποια είναι η τιμή που έπρεπε να έχει το μεταχειρισμένο S90 για να αγοραστεί, θα ήταν μια καλή ερώτηση.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#726000 Αυτή τη στιγμή είναι το φθηνότερο S90 του car.gr (αν κ έχει ελάχιστα) με τα λιγότερα χιλιόμετρα, αν κατέβαινε και κανά 3χίλιαρο για να αποσβεστούν οι ζημιές απ τους φόρους πολυτελείας, είναι πάρα πολύ αμάξι για 30κάτι χιλιάρικα. Με δεδομένο ότι είναι γνωστός και "ξερουμε" όσο γίνεται την καλή χρήση που γινόταν στο αυτοκίνητο. :inlove:

Και άκλαφτο να πάει το πετρέλαιο σε ορίζοντα 5ετίας, δε νομίζω πως η απαξίωση που θα δεχθεί θα είναι τρομερά μεγαλύτερη από ένα Tesla 5ετίας υποθέτοντας πως η τεχνολογία των μπαταριών θα εξελιχθεί ραγδαία σε τέτοιο χρονικό βάθος.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#726056
Scotch έγραψε:72.000 + 1.800 κάτι extra που έβαλε όταν το πήρε.

Δύσκολο να έκανε 72...Ένα μομεντουμ είναι και από εξοπλισμό το μόνο που βλέπω είναι το αυτόματο παρκάρισμα...πιθανόν ούτε navigation δεν εχει. Android Auto και Polestar μπαινουν και μετα με επαναπρογραμματισμο, χωρις φορους/ΕΤΤ. Μαλιστα αν μπηκε μετα το ΑΑ φαινεται απο το usb στο υποβραχιόνιο που δεν ειχει τη σημανση...

Scotch έγραψε:Ναι, ψήνομαι. Αυτή ή την επόμενη εβδομάδα θα οδηγήσω και το Y, οπότε καλό είναι, χάριν συγκρίσεως.

Έβγαλαν test drive? Το Μ3 ήταν απογοητευτικό σε σχεδόν όλους τους τομείς, εκτός της δύναμης...ειμαι περιεργος να δω αν βελτιωνει τιποτα το Υ..
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#726058 Τέλος της εβδομάδας ή αρχή της επόμενης ξεκινάνε.
Σε ποιους τομείς σε απογοήτευσε το 3 Δία; Προσωπικά δε νομίζω πως θα έχει κάποια σοβαρή διαφορά το Υ από το 3, πλην του ύψους και της πρακτικότητας λόγω της 5ης πόρτας.

< >
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#726065 Κλασσικα ποιότητα κατασκευής/συναρμογή..μέσα/έξω.
Καθίσματα/κλίμα, άνεση...και ήταν πρωινό το τεστ (τέλος Ιουλίου), το έφεραν μέσα από το πάρκινγκ.
Σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες...γλυκό το γκάζι πάτησα και 180, ήταν all over the place.
Τιμόνι σχεδόν νεκρό...όσο κατάφερα βέβαια να το στρίψω ήταν μια χαρά παραπάνω από capable.
Και η μεγάλη έκπληξη, θόρυβος πάνω από τα 120...και οκ, μέτρησα περισσότερα ντεσιμπέλ με το κινητό σε σχέση με το XC60, αλλά δεν στέκομαι τόσο σε αυτο...το ενοχλητικό ήταν οι αεροδυναμικοι στροβιλισμοί από σχεδόν παντού..έψαχνα αν είναι ανοιχτό κανένα παράθυρο... :thumbsdown: Εκ διαμέτρου αντίθετη κατάσταση με αυτό που βλέπεις σε χαμηλές ταχύτητες....αλλά τη συναρμογή και τα panel gaps τελικα τα πληρωνεις... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#726073 Eυτυχως υπαρχει και μια κριτικη αποψη γιατι με ειχαν πεισει και μενα να δωσω 50+ κ για Τεσλα.Ο θορυβος πρεπει ειναι απο οχι καλη ηχομονωση ειδικα στου θολους των τροχων.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#726080
Dimsabas έγραψε:Αν εξαιρέσουμε την αυτονομία, δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε ΕΝΑΝ λόγο να προτιμήσεις το μαζούτ.

Καινούριο/μεταχειρισμένο
Σουβ/σεντάν (πεθαμένη κατηγορία, άσε που δε σε βολεύει κιόλας)
Ηλεκτρικό/πετρέλαιο
Επιδόσεις, πολιτισμένη λειτουργία, χάος ανάμεσά τους.

Αν κάποιος πει για το οικονομικό, να θυμίσω ότι το σουηδικό έχει τέλη κυκλοφορίας, φόρο πολυτελείας, κοστίζει 10 ευρώ παραπάνω από το Υ ανά 100 χιλιόμετρα. Όταν πας να το πουλήσεις, θα είναι ήδη τρίτο χέρι. Και πετρέλαιο, που βλέπεις προς τα πού πάει το πράγμα με αυτό το καύσιμο. Και μιλάω για πενταετία, γιατί αν πούμε να το δώσεις στη δεκαετία, απλώς δε θα μπορεί να πουληθεί με τίποτα. Δεινόσαυρος, σαν τα σημερινά τζιπ πολλών κυβικών του δωδεκαετίας+. Οπότε αν και κοστίζει λιγότερο από το Tesla, θα σου βγει πιο ακριβό συνολικά.

Αν το προφίλ χρήσης σου ήταν να ταξιδεύεις τακτικότατα σε όλη την Ελλάδα, θα είχε κάποιο νόημα. Τώρα απολύτως κανένα. Έχεις να επιλέξεις ανάμεσα στο παρελθόν και το μέλλον, τόσο απλά.

Αν και σου τα εξήγησε σχετικά ανώδυναο πραγματικά αληθινός Δίας :shifty: εγώ θα εμβαθύνω λίγο περισσότερο.

Από τη μία αγοράζεις ένα αυτοκίνητο με ενεργητική και παθητική ασφάλεια με δείκτη 8777 και από την άλλη αγοράζεις ένα σαπιδι , ένα γκατζετάκι για να παίξει ο μπόμπιρας μέχρι να το βαρεθεί σε μισή ώρα και να θέλει το καινούργιο.
Χίλιες φορές να σου εκτυπώσει ο kilometer μία κονσέρβα zwan σε μέγεθος αυτοκινήτου και να μπαίνεις να κυκλοφορείς εκεί μέσα.
Αυτό που δεν αγοράζεις όμως είναι το εξής, και θέλω να είμαι σύντομος, σαφής και με μηδενικά διάκενα πάνω σε αυτό.

Το τάγμα των Ασασινων.

Κιλομιτερ βάλε μπρος την φάμπρικα. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#726087 πάνω από δέκα χρόνια, δίλιτρο βενζίνη τούρμπο γύρω στα 240 άλογα, φυλαγμένο όσο δεν γίνεται...με όλα τα καλουδια, αγορασμενο από Σουηδία... λίγα χλμ αναλογικά γιατί υπάρχει άλλο για την καθημερινότητα. ο ιδιοκτήτης άρρωστος!!!! Με αυτό... νομίζω είναι το sv70.Εικόνα

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#726106 Τζι μου, ευτυχώς που ΔΕ ζεις στην Αττική γιατί θα σου γύριζαν τα άντερα, έχουμε γεμίσει από δαύτα τα σαπίδια. Είναι παντού πλέον κι οι φήμες λένε ότι συνεχώς θα αυξάνονται. Ζω ένα δράμα...