kostis20 έγραψε:Δε το οδήγησαμε παιδιά,στην έκθεση καθίσαμε αρκετή ώρα.
Δε ξέρω το xc90 φάνηκε αρκετά πιο εντυπωσιακό και στους δύο.Ισως είμαι προκατειλημμένος επειδή παρουσιάστηκε πρώτο και πήρε όλο το wow effect.
Η f pace πάντως μου φαίνεται πιο ενδιαφέρουσα σχεδιαστικά,ειδικά από πίσω .
Θα δούμε μήπως κανονίσω test drive και για τα δύο.Η ml που υπάρχει τώρα τον έχει κουράσει με τις συνεχείς βλάβες.
< A3003 >
Δύσκολο το td σε αυτη τη φάση...παίζει roadshow, έχουν 3 αυτοκίνητα της VCH τα οποία παίζουν ανάμεσα σε δημοσιογράφους και dealer...οι οποίοι μαθαίνουν τελευταία στιγμη ποτε θα τα έχουν..δυο φορές με έχουν καλέσει αλλα δεν μπορούσα να πάω..
Σημαντική λεπτομέρεια που εχει αρχίσει να ακούγεται στην Αμερική σχετικά με την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου ειναι οτι σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό έρχεται με all season λάστιχα...ας το εχει υπόψην του αυτο οποίος το οδηγήσει..
Η f-pace μου αρέσει πολυ, αλλα πραγματικά εχει πολλές εργονομικές παραλήψεις στο εσωτερικό...παρόλα αυτα το πιο σημαντικό μειονέκτημα για την χώρα μας θεωρώ ειναι η ανύπαρκτη αντιπροσωπεία με τα ελάχιστα σημεία πώλησης/σέρβις.
Το xc60 χάνει πολυ στην πίσω όψη του κατα τη γνώμη μου αν και απο κοντα θεωρώ οτι βελτιώνεται η κατάσταση. Στην αργυρούπολη δε, παίζει ένα μπλε r-design που ειναι ολα τα λεφτά... Το 90 ειναι ομως τελικα το λες πιο όμορφο πίσω. Το εσωτερικό ειναι φανταστικό, εξαιρουμένων των θυρών όπου θα ηθελα κάποια τμήματα σε ξύλο/αλουμίνιο...αλλα κάπου πρεπει να μειώσουν το κόστος
Βασικό πλεονέκτημα του πάντως θεωρώ ειναι το Τ8...η διαφορά με το D5/T6 δεν ειναι απαγορευτική... φυσικά αν υπάρχει χώρος φόρτισης.