Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#442650
kostis20 έγραψε:Δε το οδήγησαμε παιδιά,στην έκθεση καθίσαμε αρκετή ώρα.
Δε ξέρω το xc90 φάνηκε αρκετά πιο εντυπωσιακό και στους δύο.Ισως είμαι προκατειλημμένος επειδή παρουσιάστηκε πρώτο και πήρε όλο το wow effect.
Η f pace πάντως μου φαίνεται πιο ενδιαφέρουσα σχεδιαστικά,ειδικά από πίσω .
Θα δούμε μήπως κανονίσω test drive και για τα δύο.Η ml που υπάρχει τώρα τον έχει κουράσει με τις συνεχείς βλάβες.

< A3003 >


Δύσκολο το td σε αυτη τη φάση...παίζει roadshow, έχουν 3 αυτοκίνητα της VCH τα οποία παίζουν ανάμεσα σε δημοσιογράφους και dealer...οι οποίοι μαθαίνουν τελευταία στιγμη ποτε θα τα έχουν..δυο φορές με έχουν καλέσει αλλα δεν μπορούσα να πάω..

Σημαντική λεπτομέρεια που εχει αρχίσει να ακούγεται στην Αμερική σχετικά με την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου ειναι οτι σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό έρχεται με all season λάστιχα...ας το εχει υπόψην του αυτο οποίος το οδηγήσει..

Η f-pace μου αρέσει πολυ, αλλα πραγματικά εχει πολλές εργονομικές παραλήψεις στο εσωτερικό...παρόλα αυτα το πιο σημαντικό μειονέκτημα για την χώρα μας θεωρώ ειναι η ανύπαρκτη αντιπροσωπεία με τα ελάχιστα σημεία πώλησης/σέρβις.

Το xc60 χάνει πολυ στην πίσω όψη του κατα τη γνώμη μου αν και απο κοντα θεωρώ οτι βελτιώνεται η κατάσταση. Στην αργυρούπολη δε, παίζει ένα μπλε r-design που ειναι ολα τα λεφτά... Το 90 ειναι ομως τελικα το λες πιο όμορφο πίσω. Το εσωτερικό ειναι φανταστικό, εξαιρουμένων των θυρών όπου θα ηθελα κάποια τμήματα σε ξύλο/αλουμίνιο...αλλα κάπου πρεπει να μειώσουν το κόστος :thumbsdown:

Βασικό πλεονέκτημα του πάντως θεωρώ ειναι το Τ8...η διαφορά με το D5/T6 δεν ειναι απαγορευτική... φυσικά αν υπάρχει χώρος φόρτισης.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#442652 To νεο Mini COuntryman S E εχει το ιδιο υβριδικο συστημα με το Τ8 και κινητηρα 1.5 μονο.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#442653 Έχουμε τις άκρες μας .
Χα χα.
F pace υπάρχει πάντως για td.
Service εχουμε το Τζώρτζη είναι γνωστός.

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#442662
kostis20 έγραψε:Έχουμε τις άκρες μας .
Χα χα.
F pace υπάρχει πάντως για td.
Service εχουμε το Τζώρτζη είναι γνωστός.

< A3003 >

Ναι αυτές οι άκρες ειναι που με έχουν βάλει και σε προτεραιότητα...εκτός αν γνωρίζεις κανέναν πάνω απο τον Πετουλη :lol:

Μόνο ο Τζωρτζης όμως Κωστή, και ειναι και στου διαόλου απο τη γειτονιά μας...anyway γνώμη μου ξαναλέω. Πάντως πέραν του οδηγικού κάτσε πίσω και πες μου αν τα πόδια σου ειναι μπροστά απο το σώμα σου ή λοξά...το ίδιο και η xe..το πιο χτυπητό και το πιο τραγικό!

GTS έγραψε:To νεο Mini COuntryman S E εχει το ιδιο υβριδικο συστημα με το Τ8 και κινητηρα 1.5 μονο.

Και τι σχέση εχει το countryman με το XC60? :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#442665 Aν θελεις υβριδιο μπορει να ειναι καλη επιλογη.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#442667 :dizzy:
Γιατι;

< >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#442699
Zeus έγραψε:
kostis20 έγραψε:Έχουμε τις άκρες μας .
Χα χα.
F pace υπάρχει πάντως για td.
Service εχουμε το Τζώρτζη είναι γνωστός.

< A3003 >

Ναι αυτές οι άκρες ειναι που με έχουν βάλει και σε προτεραιότητα...εκτός αν γνωρίζεις κανέναν πάνω απο τον Πετουλη :lol:

Μόνο ο Τζωρτζης όμως Κωστή, και ειναι και στου διαόλου απο τη γειτονιά μας...anyway γνώμη μου ξαναλέω. Πάντως πέραν του οδηγικού κάτσε πίσω και πες μου αν τα πόδια σου ειναι μπροστά απο το σώμα σου ή λοξά...το ίδιο και η xe..το πιο χτυπητό και το πιο τραγικό!

Ο φίλος που ενδιαφερεται μένει βόρεια,ασε που είναι στο τέταρτο απο το νοσοκομείο ο Τζώρτζης.Δεν είναι θέμα αυτό.
Περισσοτερο η τιμή που ξεπερνάει τα 60Κ...
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#442702 Γιατί πιο XC60 σκέφτεται; 59Κ ειναι το D5 inscription...
Γενικά αυτό που βλέπω ειναι ότι θες 70-80Κ για οποιοδήποτε της κατηγορίας μαζί με τον απαραίτητο έξτρα εξοπλισμό (ξενον/λεντ πχ) και με καλό μοτέρ..

Κι αυτό ειναι που με προβληματίζει προσωπικά..επειδή ειναι η πιο εμπορική κατηγορία, οι τιμές ειναι παράλογα υψηλές. Πέραν του ότι παίζουν 90αρια με ελάχιστα km στα 70-74, σε αυτά τα χρήματα παίρνεις και οποιοδήποτε D/E segment με πολύ καλύτερο μοτέρ κι εξοπλισμό...και ειναι καλύτερα αυτοκίνητα απ όπου κι αν το πιάσεις, εκτός απο πρακτικοτητα..


< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#442705 ΧC60 T5 απο 40κ.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#442706 Βενζίνη SUV πάρε εσυ..


< >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#442708
Zeus έγραψε:Γιατί πιο XC60 σκέφτεται; 59Κ ειναι το D5 inscription...
Γενικά αυτό που βλέπω ειναι ότι θες 70-80Κ για οποιοδήποτε της κατηγορίας μαζί με τον απαραίτητο έξτρα εξοπλισμό (ξενον/λεντ πχ) και με καλό μοτέρ..

Κι αυτό ειναι που με προβληματίζει προσωπικά..επειδή ειναι η πιο εμπορική κατηγορία, οι τιμές ειναι παράλογα υψηλές. Πέραν του ότι παίζουν 90αρια με ελάχιστα km στα 70-74, σε αυτά τα χρήματα παίρνεις και οποιοδήποτε D/E segment με πολύ καλύτερο μοτέρ κι εξοπλισμό...και ειναι καλύτερα αυτοκίνητα απ όπου κι αν το πιάσεις, εκτός απο πρακτικοτητα..


< >

Για το D5 το momentum.Δε του λείπει και τίποτα ,έχει και φώτα LED ακόμα στα 56Κ
Η F pace φτανει ta 64K
Τελευταία επεξεργασία από kostis20 και 12 Οκτ 2017, 09:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By GTS
#442709 Το ντηζελ δεν το φοβασαι? Κοιταξα και τα υβριδικα, παροτι σαν ιδεα ακουγονται καλα η υψηλη τιμη, το επιπλεον βαρος και η απουσια του σπορ χαρακτηρα τα κανουν μη λογικες αγορες. Γιαυτο για μενα αν ο Τ5 ειναι καλος και αξιοπιστος κινητηρας ειναι η μονη επιλογη στο τελος εστω και αν τρωει βενζινη.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#442711 Το Τ6 με τα 320 άλογα ξεκινάει απο 56 και αυτο :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By MEGAS
#442718
GTS έγραψε:ΧC60 T5 απο 40κ.


:hmmm: ..αφου απο 53κ ξεκινα..
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#442719 Ύποπτα χαμηλές τιμές η Volvo. Το αντίστοιχο Q5 είναι 20Κ πάνω και μάλλον είναι και χειρότερο αυτοκίνητο. Πιο αδιάφορο τέλος πάντων.