g8777 έγραψε:Αφου ειναι ανετος οικονομικαΕσύ δεν έχεις στο Polo; Δεν είσαι ευχαριστημένος; Γιατί είσαι τόσο αρνητικός;
γιατι θελει να ρισκαρει με υγραεριο;
γιατι δεν κοιταζει κατι πιο συγχρονο ;
Anti-skid service required; Γνωρίζουμε τι είναι;
Dimsabas έγραψε:g8777 έγραψε:Αφου ειναι ανετος οικονομικαΕσύ δεν έχεις στο Polo; Δεν είσαι ευχαριστημένος; Γιατί είσαι τόσο αρνητικός;
γιατι θελει να ρισκαρει με υγραεριο;
γιατι δεν κοιταζει κατι πιο συγχρονο ;
Το ίδιο είναι;;
Νίκος Παππάς έγραψε:Σιγα μην εχει μονο τοσα χιλιομετρα με την κατασταση που εχουν τα δυο μπροστινα καθισματα.
Επισης και το πισω αριστερο καθισμα ειναι σκασμενο το δερμα.
Μπα, μην το λές. Δεν γερνούσε καλά το δέρμα σε αυτά τα volvo.
Των 70+ ήταν πριν 15 χρόνια.
Asimov έγραψε:Σε κάθε περίπτωση δεν είναι πλέον αμάξι των 70+ χιλιαδων, αλλά αμάξι των 4 χιλιάδων.
Των 70+ ήταν πριν 15 χρόνια.
Ναι, αλλά το κόστος συντήρησης παραμένει σε σημαντικό βαθμό αυτό ενός ακριβού αυτοκινήτου...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Ένας συνάδελφος έχει το 2,5 με υγραέριο και δεν έχει κανένα πρόβλημα.Ειναι το 2ο xc90 που αγοράζει.Πριν είχε το 2,9.
< A3003 >
Νίκος Παππάς έγραψε:Dimsabas έγραψε:Να το εκλεκτό:
https://www.car.gr/22532834-volvo-xc-90 ... utomatic-7
Σιγα μην εχει μονο τοσα χιλιομετρα με την κατασταση που εχουν τα δυο μπροστινα καθισματα.
Επισης και το πισω αριστερο καθισμα ειναι σκασμενο το δερμα.
Εμενα αυτο μου δειχνει κατοχο που δεν το προσεχε ιδιαιτερα. Κι αν δεν προσεχε καποιος που βαζει τον πισινο του, ποσο να προσεχε αυτα που δεν φαινονται;
ΥΓ. Το 2008 που το εψαξα η ΤΟΥΟΤΑ για τα vvti μοτερ δεν συνιστουσε να μπει υγραεριο. Το ιδιο μου ειχαν πει απο την αντιπροσωπεια στο ποταμι οταν τους ρωτησα σχετικα. Μετα βεβαια απο λιγο καιρο ξεκινησε και αυτη να βαζει στα αυτοκινητα της, γιατι να χασει μεριδιο απο το παρτ...εεεεε.....την πιτα ηθελα να πω. Επισης 25Κ χλμ με υγραεριο δεν λενε κατι. Φτασε τα 120Κ και αν δεν εχεις θεματα τοτε μπορεις να πεις οτι ηταν καλη κινηση.
Η περιποιηση των καθισμάτων δεν ανήκει στην προβλεπόμενη συντήρηση. Χωρίς τακτική ενυδάτωση η φθορά είναι λογική
Αν θέλει το αυτοκίνητο να είναι αυτοκίνητο των 50-70.000 πρέπει να δώσει παραπάνω και να πάρει το 2,9 σε πιο καινούργιο και με λίγα χλμ. Αλλιώς κινδυνεύει να έχει απλά ένα αδηφάγο κτήνος που θα δείχνει την τιμή αγοράς του.