Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#581396
g8777 έγραψε:Αφου ειναι ανετος οικονομικα

γιατι θελει να ρισκαρει με υγραεριο;

γιατι δεν κοιταζει κατι πιο συγχρονο ;
Εσύ δεν έχεις στο Polo; Δεν είσαι ευχαριστημένος; Γιατί είσαι τόσο αρνητικός;
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#581397 Στο ταμπλό είναι αναμμένη μια ένδειξη με ένα πορτοκάλι τρίγωνο. Είναι το χειρόφρενο ή κάτι άλλο;

Anti-skid service required; Γνωρίζουμε τι είναι;
Άβαταρ μέλους
By mirage
#581398 Faulty esp/asr. Λεπτομέρειες. Εκλεκτό
Άβαταρ μέλους
By drdino
#581399 Esp problem, γι'αυτό και το θαυμαστικό μάλλον.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#581403
Dimsabas έγραψε:
g8777 έγραψε:Αφου ειναι ανετος οικονομικα

γιατι θελει να ρισκαρει με υγραεριο;

γιατι δεν κοιταζει κατι πιο συγχρονο ;
Εσύ δεν έχεις στο Polo; Δεν είσαι ευχαριστημένος; Γιατί είσαι τόσο αρνητικός;


Το ίδιο είναι;; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#581405
Νίκος Παππάς έγραψε:Σιγα μην εχει μονο τοσα χιλιομετρα με την κατασταση που εχουν τα δυο μπροστινα καθισματα.
Επισης και το πισω αριστερο καθισμα ειναι σκασμενο το δερμα.

Μπα, μην το λές. Δεν γερνούσε καλά το δέρμα σε αυτά τα volvo.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#581414 Σε κάθε περίπτωση δεν είναι πλέον αμάξι των 70+ χιλιαδων, αλλά αμάξι των 4 χιλιάδων.
Των 70+ ήταν πριν 15 χρόνια.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#581464
Asimov έγραψε:Σε κάθε περίπτωση δεν είναι πλέον αμάξι των 70+ χιλιαδων, αλλά αμάξι των 4 χιλιάδων.
Των 70+ ήταν πριν 15 χρόνια.


Ναι, αλλά το κόστος συντήρησης παραμένει σε σημαντικό βαθμό αυτό ενός ακριβού αυτοκινήτου...
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#581466 Προφανώς.
Το λέω γιατί ειπώθηκε ότι "τι ωραία, οδηγείς αμάξι 70.000 σχεδόν τζάμπα"
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#581480
Asimov έγραψε:Προφανώς.
Το λέω γιατί ειπώθηκε ότι "τι ωραία, οδηγείς αμάξι 70.000 σχεδόν τζάμπα"


Το ότι η παρούσα αξία του είναι 5000, δεν σημαίνει ότι οδηγικά δεν χαίρεσαι ένα αυτοκίνητα των 50.000.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#581495 Από βλάβες πάντως δε βγάζουν τόσες πολλές...Ρώτησα ειδικό στα Volvo.Επισης ανταλλακτικά υπάρχουν άφθονα στο internet.
Ένας συνάδελφος έχει το 2,5 με υγραέριο και δεν έχει κανένα πρόβλημα.Ειναι το 2ο xc90 που αγοράζει.Πριν είχε το 2,9.


< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#581522
Νίκος Παππάς έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Να το εκλεκτό:
https://www.car.gr/22532834-volvo-xc-90 ... utomatic-7

Σιγα μην εχει μονο τοσα χιλιομετρα με την κατασταση που εχουν τα δυο μπροστινα καθισματα.
Επισης και το πισω αριστερο καθισμα ειναι σκασμενο το δερμα.

Εμενα αυτο μου δειχνει κατοχο που δεν το προσεχε ιδιαιτερα. Κι αν δεν προσεχε καποιος που βαζει τον πισινο του, ποσο να προσεχε αυτα που δεν φαινονται;


ΥΓ. Το 2008 που το εψαξα η ΤΟΥΟΤΑ για τα vvti μοτερ δεν συνιστουσε να μπει υγραεριο. Το ιδιο μου ειχαν πει απο την αντιπροσωπεια στο ποταμι οταν τους ρωτησα σχετικα. Μετα βεβαια απο λιγο καιρο ξεκινησε και αυτη να βαζει στα αυτοκινητα της, γιατι να χασει μεριδιο απο το παρτ...εεεεε.....την πιτα ηθελα να πω. Επισης 25Κ χλμ με υγραεριο δεν λενε κατι. Φτασε τα 120Κ και αν δεν εχεις θεματα τοτε μπορεις να πεις οτι ηταν καλη κινηση.


Η περιποιηση των καθισμάτων δεν ανήκει στην προβλεπόμενη συντήρηση. Χωρίς τακτική ενυδάτωση η φθορά είναι λογική
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#581541 Σαν αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό και για πολλούς το πιο ολοκληρωμένο στην κατηγορία. Ναι, είναι αυτοκινητάρα. Αλλά είναι βαρύ και παλιό. Ήταν πολύ καλό, το τί είναι τώρα εξαρτάται πολύ από τη χρήση και την συντήρηση.
Αν θέλει το αυτοκίνητο να είναι αυτοκίνητο των 50-70.000 πρέπει να δώσει παραπάνω και να πάρει το 2,9 σε πιο καινούργιο και με λίγα χλμ. Αλλιώς κινδυνεύει να έχει απλά ένα αδηφάγο κτήνος που θα δείχνει την τιμή αγοράς του.