Ιδια ιστορια και με το XC60..τα Αμερικανικα πλεον ειναι απο Κινα, αλλα αυτο εγινε γιατι δεν προλαβαιναν τη ζητηση..
Σε αλλα νεα...
Επίσης με πιο σασμαν συνδυάζεται καλλίτερα με το χειροκίνητο 6άρι ή το αυτόματο 8άρι;
Εδιτ: Για το δευτερο που ρωτας, καλυτερα το αυτοματο..
Volvo Puts Pedal Down to Bring Next-generation, All-American Volvo XC90 to Market
The Chinese-owned Swedish brand’s first U.S. assembly plant....will gain a second exclusive product in the form of the next-gen XC90.
Assembly begins in 2021, and Volvo’s the new kid on the block.
Τhe upcoming XC90 will ride atop a second-generation version of the brand’s Scalable Product Architecture, called SPA 2.
..the next XC90 would arrive with an available battery electric powertrain.
...drivers of the XC90 might be able to hand over driving duties to the vehicle in certain situations, assuming they paid for the optional Highway Pilot system. The Level 4 system, which uses lidar to see ahead of the vehicle, would only be functional on highways mapped for its use, though it’s still a question mark as to whether U.S. lawmakers will approve its use on American roads.
In May, Volvo XC90 sales in the U.S. rose 30.1 percent, year over year, with volume over the first five months of 2018 up 37.3 percent.
Όταν λες πωλήσεις, συμπεριλαμβάνεις και την δική μας αγορά;
3 από δω που πήγαμε και το είδαμε τις προάλλες συμφωνήσαμε ότι με τίποτα δεν αξίζει τα λεφτά που ζητάνε. Διλιτρο, αυτόματο r design με κάτι λίγα έξτρα κόντευε 55k.
Zeus έγραψε:Ξερεις οτι συμφωνω...απο την αλλη κανοντας και το δικηγορο του διαβολου, ενα 3008 1.6 πετρελαιο (ταφος) με λεντ και πανοραμικη παει σχεδον 40Κ...κι ειναι και δικινητο με ημιακαμπτο . Τα αντιστοιχα Χ1/X2/Q3, παιζει να ειναι ακομη πιο ακριβα απο το XC40...Δεν ξερω ποσο ευθυνονται οι τραγικοι μας φοροι, ή απλα τα εχουν ολοι οι κατασκευαστες υπερκοστολογησει επειδη ειναι trendy, επομενως εκει ειναι η αγορα, και ναι κανενα δεν αξιζει αυτα τα χρηματα..Ακριβώς όπως τα λες. Επειδή είναι trendy.
Άλλωστε οι τιμές διεθνώς εκεί παίζουν πάνω κάτω