Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#551342 Ο συνάδελφος προφανώς δεν ενδιαφέρεται για μετατροπές, αλλα να πουλήσει. Αν ψήνεται κάνεις, μου λέει... Κάθε έλεγχος δεκτός:-)
Άβαταρ μέλους
By mirage
#551343
Dimsabas έγραψε:Ε ναι, γιατί τα υγραέρια σκάνε στα καλά καθούμενα. Επίσης, είναι άσχετο που σε όλα τα βιντεάκια που δείχνουν δοκιμές με ελεγχόμενες εκρήξεις, πρώτα ανατινάζεται η βενζίνη. Το υγραέριο θέλει το διπλό χρόνο από τη βενζίνη για να εκραγεί.
Φυσική και χημεία κατέχεις dimsaba. Τροφή για σκέψη που θα έλεγε ο IKE ξερεις γιατι τα CNG επιτρέπονται και όχι τα LPG. Γενικά καλό θα ήταν να μη γράφουμε μπούρδες δημόσια ειδικά όταν ειναι γνωστο και το επάγγελμα μας...
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#551345 Το επάγγελμά μου είναι άσχετο, δε δήλωσα ποτέ χημικός ή φυσικός στη μέση εκπαίδευση. Όσο για το "μπούρδες δημόσια", θα με αναγκάσεις να ψάξω τα βιντεάκια που έβλεπα πέρσι τέτοια εποχή, όταν αποφάσισα να βάλω υγραέριο στο όχημα. Ήταν σαφέστατο ότι το υγραέριο ήθελε διπλάσιο χρόνο από τη βενζίνη για το μπαμ.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#551347 Επίσης ειναι σαφέστατο πως το υγραέριο ειναι βαρύτερο από τον αέρα και μενει στο πάτωμα σε περίπτωση διαρροής. Ψάξε λίγο να μάθεις τις διαφορές CNG και LPG και μπορεί να νοιώσεις...
Για υπόγεια πάρκινγκ έγραψα οχι γενικα...
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#551364 Το XC60 δεν είχε ποτέ ατμοσφαιρικό 3.0λιτρο ούτε μεγαλύτερου κυβισμού μοτέρ. Το Τ6 ήταν in-line 6 Τούρμπο..
Του 2009 D5 βλέπω 18000 ευρώ..επειδή η διαφορά ειναι λίγο μεγάλη, όσο αντί εμπορικό κι αν ειναι το Τ6, μήπως ειναι κανένα πιο παλιό XC90?
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#551424 Είμαι (σχεδόν) σίγουρος ότι υπήρχε ένας 3.2 ατμόσφαιρα.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#551425 To T6 ηταν 2.9 Ι6 με turbo. Ατμόσφαιρα ήταν ο 4.4 V8 της που κατασκεύαζε για λογαριασμό της Volvo Yamaha. Εδώ ο V8 φοριέται πολύ στΑ παλια XC90.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#551444 Σωστά τα λέτε και οι δυο, αλλα:
- ο 2.9 Ι6 δεν μπήκε ποτέ στο 60. Ήταν της προηγούμενης γεννιας κι έμπαινε στο πρώτο S80 και στο XC90 (με 4αρι αυτόματο λόγο χώρου :dizzy: ).

- ο Τ6 ήταν ο SI6 (short in-line) υπερτροφοδοτούμενος 3.0. Ο ατμοσφαιρικός SI6 3.2 έμπαινε σίγουρα σε 80/70 αλλα δεν τον θυμάμαι σε 60..δεν βάζω το χέρι μου και στη φωτιά γιατί μιλάμε για US spec, κι εκει αν και δεν θυμάμαι να εχω διαβάσει κάτι, δεν ξέρω αν υπήρχε ως επιλογή. Σίγουρα αν υπήρχε δεν ήταν ιδιαίτερα εμπορικό..

- ο in-line 4.4 V8 προσφέρονταν μόνο σε S80 και XC90.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#551505 Έμπαινε κανονικά ο 3.2 και νομίζω ήταν ο ίδιος που φόραγε το Freelander II. Τότε δεν είχαν και οι δύο εταιρίες σχέση με τη Ford? Πολύ κακό μοτέρ, το θυμάμαι από το test drive του LR.

Θυμάμαι ήταν στα υποψήφια το 2008 αλλά παραγγείλαμε τελικά το Q5 λόγω κυβισμού.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#551508 B6324S4 & *S5
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#551514 Ναι σωστά 3.2 λιτρα είναι
Επιβεβαιώνω ότι υπάρχει διότι.... Το είδα πάλι σήμερα το πρωί:-)
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#551520 Απορω ποιοι το αγορασαν...πραγματικα ακομα και στο αμερικανικο φορουμ, δεν ειχε παρει το ματι μου 60 με τον 3.2. Στο δε mobile.de βρηκα ενα 3.2 προς πωληση... :s_dunno

Το μοτερ ηταν εξελιξη του 5 κυλινδρου 2.5 που φορουσε το S40 (το οποιο ηταν 25mm κοντυτερο απο το 2.5 που φορουσε το R). Ειχε σχεδιαστει απο τη Volvo, κατασκευαζοταν στην Αγγλια, σε εργοστασιο της Φορντ νομιζω, και στην ατμοσφαιρικη εκδοχη του μπηκε και σε Landrover μπορει και σε κανενα Jaguar...
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#551538 Η Ολλανδία είχε πολλά τέτοια, υποθέτω 2009-10.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#551554
Zeus έγραψε:Απορω ποιοι το αγορασαν...πραγματικα ακομα και στο αμερικανικο φορουμ, δεν ειχε παρει το ματι μου 60 με τον 3.2. Στο δε mobile.de βρηκα ενα 3.2 προς πωληση... :s_dunno

Το μοτερ ηταν εξελιξη του 5 κυλινδρου 2.5 που φορουσε το S40 (το οποιο ηταν 25mm κοντυτερο απο το 2.5 που φορουσε το R). Ειχε σχεδιαστει απο τη Volvo, κατασκευαζοταν στην Αγγλια, σε εργοστασιο της Φορντ νομιζω, και στην ατμοσφαιρικη εκδοχη του μπηκε και σε Landrover μπορει και σε κανενα Jaguar...


Σε Jaguar όχι, μόνο στο Freelander μπήκε.