Dimsabas έγραψε:Ε ναι, γιατί τα υγραέρια σκάνε στα καλά καθούμενα. Επίσης, είναι άσχετο που σε όλα τα βιντεάκια που δείχνουν δοκιμές με ελεγχόμενες εκρήξεις, πρώτα ανατινάζεται η βενζίνη. Το υγραέριο θέλει το διπλό χρόνο από τη βενζίνη για να εκραγεί.Φυσική και χημεία κατέχεις dimsaba. Τροφή για σκέψη που θα έλεγε ο IKE ξερεις γιατι τα CNG επιτρέπονται και όχι τα LPG. Γενικά καλό θα ήταν να μη γράφουμε μπούρδες δημόσια ειδικά όταν ειναι γνωστο και το επάγγελμα μας...
Για υπόγεια πάρκινγκ έγραψα οχι γενικα...
Του 2009 D5 βλέπω 18000 ευρώ..επειδή η διαφορά ειναι λίγο μεγάλη, όσο αντί εμπορικό κι αν ειναι το Τ6, μήπως ειναι κανένα πιο παλιό XC90?
- ο 2.9 Ι6 δεν μπήκε ποτέ στο 60. Ήταν της προηγούμενης γεννιας κι έμπαινε στο πρώτο S80 και στο XC90 (με 4αρι αυτόματο λόγο χώρου ).
- ο Τ6 ήταν ο SI6 (short in-line) υπερτροφοδοτούμενος 3.0. Ο ατμοσφαιρικός SI6 3.2 έμπαινε σίγουρα σε 80/70 αλλα δεν τον θυμάμαι σε 60..δεν βάζω το χέρι μου και στη φωτιά γιατί μιλάμε για US spec, κι εκει αν και δεν θυμάμαι να εχω διαβάσει κάτι, δεν ξέρω αν υπήρχε ως επιλογή. Σίγουρα αν υπήρχε δεν ήταν ιδιαίτερα εμπορικό..
- ο in-line 4.4 V8 προσφέρονταν μόνο σε S80 και XC90.
http://az685612.vo.msecnd.net/pdfs/544a69381a9de692ca5f1368057d8f6f7ab4cc1d/XC60_owners_manual_MY10_DE_tp10998.pdf
Σελίδα 301
Θυμάμαι ήταν στα υποψήφια το 2008 αλλά παραγγείλαμε τελικά το Q5 λόγω κυβισμού.
Επιβεβαιώνω ότι υπάρχει διότι.... Το είδα πάλι σήμερα το πρωί:-)
Το μοτερ ηταν εξελιξη του 5 κυλινδρου 2.5 που φορουσε το S40 (το οποιο ηταν 25mm κοντυτερο απο το 2.5 που φορουσε το R). Ειχε σχεδιαστει απο τη Volvo, κατασκευαζοταν στην Αγγλια, σε εργοστασιο της Φορντ νομιζω, και στην ατμοσφαιρικη εκδοχη του μπηκε και σε Landrover μπορει και σε κανενα Jaguar...
Zeus έγραψε:Απορω ποιοι το αγορασαν...πραγματικα ακομα και στο αμερικανικο φορουμ, δεν ειχε παρει το ματι μου 60 με τον 3.2. Στο δε mobile.de βρηκα ενα 3.2 προς πωληση...
Το μοτερ ηταν εξελιξη του 5 κυλινδρου 2.5 που φορουσε το S40 (το οποιο ηταν 25mm κοντυτερο απο το 2.5 που φορουσε το R). Ειχε σχεδιαστει απο τη Volvo, κατασκευαζοταν στην Αγγλια, σε εργοστασιο της Φορντ νομιζω, και στην ατμοσφαιρικη εκδοχη του μπηκε και σε Landrover μπορει και σε κανενα Jaguar...
Σε Jaguar όχι, μόνο στο Freelander μπήκε.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα