Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Joyrider
#688184
drdino έγραψε:51147166076 o κωδικός, τσέκαρε πόσο το έχουν στην αντιπροσωπεία, αλλιώς ebay, κοψατζήδες κλπ.

Thanks :thumbsup: , Ορίτζιναλ ζητάνε 45€ και ιμιτασιόν 25.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#688560
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#688697
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#688709
EDDIE_147 έγραψε:



Εξαιρετικό βίντεο.
Όσο το έβλεπα απορούσα γιατί το έβαλες σ' αυτό το τόπικ. Στο τέλος κατάλαβα.

Είναι κάπως ερειστικό το συμπέρασμα ότι ο συνεχιστής της Supra mk4 είναι η BMW M2 CS αλλά το νόημα του βίντεο δεν ήταν αυτό.
Είναι εξαιρετική η ανάλυση που κάνει στην πορεία όλων των γενεών της Supra αλλά και της στρατηγικής της Toyota. Μεγάλα τάλαρα ο τύπος.

Στην τελική, η γνωστή 2JZάτη Supra ήταν μια και μοναδική.

Disclaimer: Μου αρέσει η BMWδοSupra και μου αρέσει πολύ. Αλλά βλέπεις το πρωτότυπο που είναι συγκλονιστικό, βλέπεις και το αμάξι παραγωγής και αντιλαμβάνεσαι ότι "καταστράφηκε" ένα τέλειο σχήμα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#688718
Giuseppe Busso έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:



Εξαιρετικό βίντεο.
Όσο το έβλεπα απορούσα γιατί το έβαλες σ' αυτό το τόπικ. Στο τέλος κατάλαβα.

Είναι κάπως ερειστικό το συμπέρασμα ότι ο συνεχιστής της Supra mk4 είναι η BMW M2 CS αλλά το νόημα του βίντεο δεν ήταν αυτό.
Είναι εξαιρετική η ανάλυση που κάνει στην πορεία όλων των γενεών της Supra αλλά και της στρατηγικής της Toyota. Μεγάλα τάλαρα ο τύπος.

Στην τελική, η γνωστή 2JZάτη Supra ήταν μια και μοναδική.

Disclaimer: Μου αρέσει η BMWδοSupra και μου αρέσει πολύ. Αλλά βλέπεις το πρωτότυπο που είναι συγκλονιστικό, βλέπεις και το αμάξι παραγωγής και αντιλαμβάνεσαι ότι "καταστράφηκε" ένα τέλειο σχήμα.


τα λεγαμε απο την αρχη,αλλα πολλοι εδω μεσα διαφωνουσαν.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#688722 Ντίμη όπως είναι το ποστακι με το κουοτς του Μπούσου --> φόργουορτ στον Τογιόντα και πες του 'τι λανσαρατε ρε μαλακές;'

Επίσης διευκρίνισε του ότι μια πώληση τσουπρα (αυτή που θα αγόραζες αν την έβγαζε χωρίς πεεμβε μέσα) ΤΗΝ ΕΧΑΣΕ.

https://www.businessinsider.com/toyota- ... rom-2020-4

The new Toyota Supra heavily borrows parts from BMW — but its sales triumph over its BMW counterpart shows the importance of nostalgia
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#688731
EDDIE_147 έγραψε:Ντίμη όπως είναι το ποστακι με το κουοτς του Μπούσου --> φόργουορτ στον Τογιόντα και πες του 'τι λανσαρατε ρε μαλακές;'

Επίσης διευκρίνισε του ότι μια πώληση τσουπρα (αυτή που θα αγόραζες αν την έβγαζε χωρίς πεεμβε μέσα) ΤΗΝ ΕΧΑΣΕ.

https://www.businessinsider.com/toyota- ... rom-2020-4

The new Toyota Supra heavily borrows parts from BMW — but its sales triumph over its BMW counterpart shows the importance of nostalgia


κλασικος Εντι,δεν παιρνει μυρωδια ουτε πανω απο φρεατιο ΒΟΘΡΟΥ.
Λες και η μκ4 εγινε αυτο που εγινε επειδη πουλησε πολυ.Βασικα ειχε πουλησει λιγοτερο απο ολες τις γενιες.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#688740 Ρε Ντίμη ένα κλικ υπόθεση είναι.
Στείλτο μπας και πάρουν μυρωδιά και σωθούν οι άνθρωπες.

Σε άλλα νέα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#688770 ^
μ'αρέσει ίσως όχι τόσο όσο αυτή η εκδοχή και φιλοσοφία ->

The BMW M550i xDrive Is the More Likeable M Car
The slightly softer, slower version of the M5 is also far more communicative and engaging


τι έργο είδαν

The first is obvious, in that it fulfills the original M-car mission of being a fast vehicle that also serves as a compliant daily. The second, though, is perhaps more important. Its softer setup makes it a more engaging performance car.


Εικόνα

https://www.roadandtrack.com/reviews/a3 ... ve-review/
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#688793 Σήμερα Γιώργητζη γιορτάζει η πολιούχος της M Town

https://www.press.bmwgroup.com/global/a ... anguage=en

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#688805 Και ο Άγγλος ο Mat Watson του carwow έλεγε πριν μέρες ότι δεν αξίζει για κανένα λόγο να πας στο κόστος της Μ5 αλλά αξίζει να πας στην M550i.

Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι η E63S είναι καλύτερο overall αμάξι.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#688935
EDDIE_147 έγραψε:Σήμερα Γιώργητζη γιορτάζει η πολιούχος της M Town

https://www.press.bmwgroup.com/global/a ... anguage=en

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


βασικά , αν εξαιρέσουμε τα κοκκινάκια που παραπέμπουν σε εξαρτήματα gaming ξέρωγω είναι
όμορφο αυτό το πρασινάτσι με τη χρυσή ζάντα , τη παίρνω και πάω κονιόρδος στο Μονακό

όλα καλά μέχρι που διαβάζεις για το retuned suspension και εκεί , προβληματίζεσhai αλα Γεωργίου
το λένε για καλό ? :hmmm:
το λένε για το κακό τους ψόφο ανάποδο ? :hmmm:

τέσπα , 180 λέει η τιμή και φέτος δεν μου έκατσαν τα over 3.5 της Μποταφόγκο , απο του χρόνου τώρα :lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#689078
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#689507
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#689513 έλα ρε Γούλβεριν :metalo:

εντωμεταξύ

Εικόνα

Yes, the BMW 4-series really looks like that. The oversized nostrils and aggro secondary intakes distract from the car's excellent proportions and surfacing.


αλλά αυτό δεν είναι το μόνο πρόβλημα :shifty:
Yet the chassis feels as if it were tuned with an apathy more commonly associated with family crossovers than premium sporty cars. The steering is vague on-center and lifeless in a turn, and the body control can feel disconnected and imprecise if you hustle the 430i down a bumpy back road. The BMWs of yore were never stiffly sprung; they got their chassis fidelity from masterfully tuned damping, which is missing in modern Bimmers. Compared with the high expectations established by past BMWs, the 4-series disappoints


Anyone carrying fond memories of past 3- and 4-series is likely to hold this BMW to the same high expectations we have. Those shoppers are also likely to be disappointed by aspects of the 430i coupe, but anyone new to the luxury world or the BMW brand will walk away smitten with the smooth and assertive powertrain. We'd be more enamored with this car if we didn't know BMW was capable of building something more engaging. The 430i is a good modern luxury car, but it doesn't play on our emotions the same way its predecessors do.




αυτά βέβαια είναι υποκειμενικά , ποσώς ενδιαφέρει κάποιον που ψήνεται γι'αυτά τα looks :shifty:

Υποψιάζομαι οτι το καλό μοτέρ + το κιβώτιο, είναι το ίδιο που μπαίνει και στη βασική τΣούπρα :hmmm:

Μ'αρέσει πάντως που έχει φυσικά κουμπιά στο εσωτερικό
Εικόνα
https://www.caranddriver.com/reviews/a3 ... e-numbers/