dimik έγραψε:Βασικά η ελληνική λογική πίσω από την αγορά αυτοκινήτου είναι λάθος.Δε καταλαβαίνω τι σχέση έχει η Ελλάδα με το θέμα?
Δεν αγοράζεις "premium" για να το κρατήσεις 10 και 15 χρόνια, στα 5-6 το διώχνεις
Δεν αγοράζεις όταν χρειάζεται να δανειστείς για να το πληρώσεις
Δεν αγοράζεις αν δεν έχεις προϋπολογίσει κι ένα καλό ποσό για συντήρηση/βλάβες.
Δεν αγοράζεις και μόλις βγεις από την εγγύηση ψάχνεις τον καλό και φτηνό μαστρομήτσο να το αναλάβει.
Δεν αγοράζεις αν το εισόδημα σου δεν είναι πολλαπλάσιο της αξίας του αυτοκινήτου.
Μάλλον μπαρμπάδεψα αλλά στροφές κι επιδόσεις έχουν νόημα αν τα χρησιμοποιείς καθημερινά και όχι μια στο τόσο, άνεση, ασφάλεια, τεχνολογία ναι αξίζει να την πληρώσει κάποιος για στροφές κλπ για τους μερακλήδες αρκεί κι ένα φτηνό Sunday car.
Αν είσαι μπρούκλης και σου περισσεύουν 60-70-80 για να έχεις 330 κοκ για να πηγαινοέρχεσαι δουλειά και σουπερμαρκετ με γειά σου με χαρά σου, για εμάς του κοινούς θνητούς όμως είναι πολυτέλεια ακόμα και ένα φτηνότερο μοντέλο και ως τέτοια πρέπει να λογίζεται.
Διαφορετικά υπάρχουν άπειρα αυτοκίνητα στην αγορά για κάθε βαλάντιο, μπορεί να μην στρίβουν με τα όσα, να κάνουν 0-100 10sec, να μην έχουν δερμάτινα καθίσματα και 3ζωνικό κλιματισμό αλλά είναι και πιο οικονομικά στην συντήρηση και πιο mind free.
Θυμάμαι τρέλα παράπονα για αναξιοπιστία και προβλήματα σε Μ3 και 335i πχ από ΗΠΑ και Καναδά ακόμα και σε καινούρια αυτοκίνητα!Δε τους έλεγες και φτωχούς όλους αυτούς και δεν είχαν κρατησει το αμάξι 10 χρόνια.
Από τη στιγμή που πληρώνεις έχεις δικαίωμα το αυτοκίνητό σου να δουλεύει.Οχι να τρέχεις από το πρώτο χρόνο στα συνεργεία όπως εμείς πχ.Που δεν είχαμε και οικονομικό πρόβλημα αλλά το βασικό είναι ότι μένεις στο δρόμο ή στο συνεργείο.
Ειλικρινά απορώ πάντως με τη λογική να τα φορτώνετε όλα στο καταναλωτή...