panos2171 έγραψε:markvag έγραψε:Αυτό ήθελα να ρωτήσω, στα πόσα χλμ ξεκίνησαν να σας κάνουν αυτά τα χαζά; Γιατί η δική σου Μάρκο δεν πρέπει να έχει πολλά χιλιόμετρα και αν θυμάμαι κάτι μεσαίες τριβές άλλαζες, μετά έδειχνε κάτι ανοιχτά καπώ κλπ.kostis20 έγραψε:Καλά μιλάμε όντως μπορεί να χαλάσουν τα πάντα στις BMW εκείνης της γενιάς.
Για να μην χάνεις το ενδιαφέρον σου.
Βλέπεις άλλα αμάξια, που θέλουν μόνο λάδια-ξύδια για 1εκ χλμ και λες, δεν έχει σασπένς, δεν έχει αγωνία, ενδιαφέρον η συμβίωση. Κάθε μέρα παίρνει μπροστά έτσι απλά και σε πηγαίνει στον προορισμό σου. Where's the fun in that?
Ενώ με μία πενβέ... Το σασπένς ξεκινάει από πριν μπεις. Θα ξεκλειδώσει; Δεν θα ξεκλειδώσει; Θα πάρει μπρος; Θα ανάψει κανένα λαμπάκι; Θα δουλεύουν όλοι οι κύλινδροι; Όλοι οι αισθητήρες;
Δεν βαριέσαι ποτέ!
Σε γενικές γραμμές από κάπου στα 50Κ χλμ ξεκίνησαν κάποια προβλήματα. Εξηγώ:
- Κάπου στα 50Κ εμφανίστηκε ελάχιστη διαρροή λαδιού από τη φλάντζα του ψευτοκάπακου και τη φλάντζα του κάρτερ. Η διαρροή είναι αστεία (οριακά 750ml στα 15Κ χλμ και δεν έχει αυξηθεί καθόλου) και εμφανίζεται (όταν εμφανίζεται) όταν ζεσταίνεται ο κινητήρας συνήθως (δηλαδή στα πρώτα 5-10 λεπτά) και μετά σταματάει, αλλά έχει ένα μειονέκτημα πως οι σταγόνες από το ψευτοκάπακο πέφτουν πάνω στον προ-καταλύτη και, πέρα του ότι μυρίζει καμμένο λάδι για λίγο η καμπίνα, ενδέχεται να εμφανιστούν και καπνοί από τον χώρο του κινητήρα. Δεν έχω ασχοληθεί, μιας και η διαρροή είναι αστεία και (όπως μου είπε και μέγας μύστης) μην μπλέκεις!
- Κάπου στα 70-80Κ χλμ κάηκε η αριστερή λάμπα ξένον στα μεσαία φώτα εμπρός, την άλλαξα μόνος μου (κόστος κάπου € 50 + 2-3 ώρες σιχτίρια σε αυτόν που το σχεδίασε να αλλάζουν έτσι - googlάρετέ το, μην τα θυμάμαι και ανεβάζω πίεση)
- Κάπου στα 70-80Κ ακούω έναν θόρυβο από κάπου πίσω, έναν μεταλλικό θόρυβο, σαν να πιάνουν δύο γρανάζια. Κατεβάσαμε τον κεντρικό στο συνεργείο (από εκεί εντοπίστηκε ο θόρυβος, κατόπιν ανεβάσματος στη ράμπα), διάγνωση: ο κεντρικός θα χρειαστεί άλλαγμα, αλλά πάει ακόμα, μπορεί να βγάλει 5Κ χλμ, μπορεί και πολύ πάνω από 50Κ χλμ... Έχουν φαγωθεί λίγο τα γρανάζια, θα διαλυθούν κάποια στιγμή, αλλά το πότε κανείς δεν το γνωρίζει. Αν χειροτερεύσει πολύ, το αλλάζουμε.
- Εν τέλει άντεξε μέχρι περίπου τα 105-110Κ χλμ. Αφήνοντας το γκάζι με ταχύτητα μέσα εμφανίστηκε μία όχι και τόσο ωραία πρωία έντονο τράνταγμα από το κιβώτιο - άξονα. Κατευθείαν πήγε το μυαλό μου στον κεντρικό. Έγινε ανακατασκευή σε μάστορα που και ανταγωνιστής του είπε ότι κάνει καλή δουλειά, ωστόσο το πρόβλημα, αν και μειώθηκε εμφανώς, δεν εξαλείφθηκε. Κόστος για την ανακατασκευή του άξονα €400. Ο μάστορας που πήγαινα δεν μπορούσε να μου βρει τη λύση άμεσα λέγοντας πως "μάλλον είναι το βολάν, αλλά δεν ξέρω και είναι μεγάλη μανούρα να κατεβάσω συμπλέκτη για να δω, άσ'το να δούμε πως πάει". Ε, δεν είναι να το αφήσεις όταν σε κάθε άφημα του γκαζιού τραντάζεται όλο το αμάξι, πάω σε άλλον που έκανε διάγνωση που δεν έχω ξαναδεί σε μάστορα - συνεργείο. Είδε τα πάντα, το οδήγησε έτσι, το οδήγησε γιουβέτσι, κτλ. Πολύ καλός και με κέρδισε και φυσικά βρήκε το πρόβλημα, το βολάν που είχε φθαρεί με αποτέλεσμα ο δίσκος να μην πατάει καλά πάνω του. Κόστος (βρήκα ανταλλακτικό εγώ σε τιμή πιο χαμηλή απ' ότι παίρνει μεγάλο συνεργείο με τις εκπτώσεις του) συνολικά € 500 (εργασία + ανταλλακτικό). Το πρόβλημα λύθηκε.
- Λίγο μετά είχα το εξής με τον αισθητήρα του καπό: Κατά διαστήματα, όταν το αμάξι έμενε παρκαρισμένο στον ήλιο, χτυπούσε συναγερμός. Και ΦΥΣΙΚΑ αυτό εμφανίστηκε Ιούλιο... Επιπλέον, αναβόσβηνε το λαμπάκι που δείχνει αν το καπό είναι ανοιχτό. Εν κινήσει... Άναβε, μετά από λίγο έσβηνε... Διάγνωση; Ο αισθητήρας του καπό μάλλον δεν κάνει καλή επαφή, ο συναγερμός νομίζει ότι κάποιος ανοίγει το αμάξι και βαράει... Εν τέλει, το λαμάκι που κρατάει τον αισθητήρα μάλλον από τους κραδασμούς κατά την οδήγηση, άνοιξε ένα κλικ και είτε με τις ανωμαλίες κατά την οδήγηση, είτε με τη διαστολή με τη ζέστη, χάνει επαφή ο αισθητήρας και βλέπει ανοιχτό καπό. Καθαρίστηκε ο αισθητήρας (για καλό και για κακό) και πιέστηκε λίγο με το δάχτυλο το λαμάκι προς τα πάνω, να πιάνει κανονικά. Ξαναεμφανίστηκε το πρόβλημα μετά από λίγο, το πίεσα εγώ λίγο προς τα πάνω, έχει κανένα δίμηνο να φωνάξει, το περιμένω την άνοιξη... Ούτε ένα γαμω-λαμάκι δεν μπορούν να φτιάξουν σωστά;;; Κόστος; Μηδέν, απλά ταλαιπωρία και να γίνεσαι ρεζίλι στη γειτονιά πχ Κυριακή πρωί...
- Κάπου στα 121Κ χλμ (που είμαι τώρα) κάηκε ΚΑΙ ΠΑΛΙ η αριστερή λάμπα ξένον (πριν μία βδομάδα δηλαδή). Η δεξιά την έχει δει Highlander - μην γρουσουζεύουμε όμως. Αυτή τη φορά το πήγα στον μάστορα, που την άλλαξε με 45 ευρώ (δεν χρέωσε εργασία). Και ΦΥΣΙΚΆ φεύγω το απόγευμα από τον μάστορα με καινούρια ξένον, και την επόμενη το πρωί ανάβει ξαφνικά check engine και ο κινητήρας εμφανίζει μειωμένη δύναμη και κραδασμούς. Πολλαπλασιαστής λέω ΓΜΤΧΣ, δεν μπορούσες να το βγάλεις πριν από 5χλμ που ήμουν στον μάστορα;;; Του το αφήνω, κόστος αλλαγής € 70 (ανταλλακτικό και εργασία). Τον ρώτησα αν είναι απαραίτητο να το φτιάξουμε, αφού η ίδια η MWB βγάζει πλέον τρικύλινδρο 1,5, εγώ έχω και έναν κύλινδρο καβάντζα Αν χαλάσει και άλλος, φτιάχνουμε αυτόν...
Δεν μπορώ να πω πως με έχει αφήσει ποτέ. Αλλά αφενός δεν έχει και πολλά χλμ, ούτε είναι βιασμένο το αμάξι (95%+ των χλμ είναι πλέον εξαιρετικά χαλαρή οδήγηση) και αφετέρου δεν σε αφήνει να ησυχάσεις... Ιδίως ο κεντρικός άξονας και το βολάν είναι απαράδεκτες βλάβες σε αμάξι με 121Κ χλμ που οδηγείται στο 95%+ των χλμ του με 2000σαλ και 6η...
Γενικά, βλέποντας και από τη συχνότητα των (μικρών ακόμα) βλαβών που αυξάνεται, δείχνει για αμάξι που φτιάχτηκε για 80-100Κ χλμ...
Και σαν να ακούω λίγο και το διαφορικό, αλλά (ελπίζω να) είναι ιδέα μου
edit: Είναι μοντέλο του 2005, εγώ το πήρα 10 ετών το 2015 και με 18Κ χλμ. Έχω κάνει λοιπόν ένα κλικ πάνω από 100Κ χλμ με το αμάξι, δηλαδή χοντρικά 15Κ χλμ / έτος. Ε, στις στροφές είναι ποίημα πραγματικά σε όλα του (τιμόνι, ανάρτηση, στα πάντα, εκτός από τα φρένα), στο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο εξαιρετικό, αλλά BMW από το 2002-2003 και μετά δεν θα ξαναπάρω με τα δικά μου λεφτά. Οι παλιότερες (Ε46, Ε36, κτλ) είναι πολύ πιο αξιόπιστες, για fun car μίας βόλτας ένα Σ/Κ είναι ότι πρέπει.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Κρίμα που δεν γράφει πια εδώ να μας φωτίζει με γνώση και φως.
Scotch έγραψε:Για όλα φταίει η κακή χρήση Η δική μας Ε39 παραμένει απροβλημάτιστη μέχρι τώρα (~130.000km και 22 χρόνια μετά)
H E39 είναι προηγούμενης γενιάς, αυτές εμπίπτουν στην κατηγορία των αξιόπιστων σε γενικές γραμμές. Από την πρώτη 7άρα του Bangle και μετά άρχισαν τα προβλήματα... μετά από κάποια χλμ συνήθως...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Scotch έγραψε:Για όλα φταίει η κακή χρήση Η δική μας Ε39 παραμένει απροβλημάτιστη μέχρι τώρα (~130.000km και 22 χρόνια μετά)
Δεν τα λες βέβαια σοβαρά χιλιόμετρα.
NickTG έγραψε:Scotch έγραψε:Για όλα φταίει η κακή χρήση Η δική μας Ε39 παραμένει απροβλημάτιστη μέχρι τώρα (~130.000km και 22 χρόνια μετά)
Δεν τα λες βέβαια σοβαρά χιλιόμετρα.
για Γερμανικο?
Μετά βεβαια δεν ξαναεβγαλε κάτι σοβαρό. Κάτι παγούρια, κάτι φώτα κτλ. Τωρα την εχει ο θείος στην Αρτα με 260.000Κμ .
kostis20 έγραψε: Γνωστό πρόβλημα και αυτό.
Α, ναι... ΌΛΑ είναι γνωστά προβλήματα στις MWB, καθώς ΟΛΑ χαλάνε συνέχεια...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
markvag έγραψε:panos2171 έγραψε:markvag έγραψε:Αυτό ήθελα να ρωτήσω, στα πόσα χλμ ξεκίνησαν να σας κάνουν αυτά τα χαζά; Γιατί η δική σου Μάρκο δεν πρέπει να έχει πολλά χιλιόμετρα και αν θυμάμαι κάτι μεσαίες τριβές άλλαζες, μετά έδειχνε κάτι ανοιχτά καπώ κλπ.kostis20 έγραψε:Καλά μιλάμε όντως μπορεί να χαλάσουν τα πάντα στις BMW εκείνης της γενιάς.
Για να μην χάνεις το ενδιαφέρον σου.
Βλέπεις άλλα αμάξια, που θέλουν μόνο λάδια-ξύδια για 1εκ χλμ και λες, δεν έχει σασπένς, δεν έχει αγωνία, ενδιαφέρον η συμβίωση. Κάθε μέρα παίρνει μπροστά έτσι απλά και σε πηγαίνει στον προορισμό σου. Where's the fun in that?
Ενώ με μία πενβέ... Το σασπένς ξεκινάει από πριν μπεις. Θα ξεκλειδώσει; Δεν θα ξεκλειδώσει; Θα πάρει μπρος; Θα ανάψει κανένα λαμπάκι; Θα δουλεύουν όλοι οι κύλινδροι; Όλοι οι αισθητήρες;
Δεν βαριέσαι ποτέ!
Σε γενικές γραμμές από κάπου στα 50Κ χλμ ξεκίνησαν κάποια προβλήματα. Εξηγώ:
- Κάπου στα 50Κ εμφανίστηκε ελάχιστη διαρροή λαδιού από τη φλάντζα του ψευτοκάπακου και τη φλάντζα του κάρτερ. Η διαρροή είναι αστεία (οριακά 750ml στα 15Κ χλμ και δεν έχει αυξηθεί καθόλου) και εμφανίζεται (όταν εμφανίζεται) όταν ζεσταίνεται ο κινητήρας συνήθως (δηλαδή στα πρώτα 5-10 λεπτά) και μετά σταματάει, αλλά έχει ένα μειονέκτημα πως οι σταγόνες από το ψευτοκάπακο πέφτουν πάνω στον προ-καταλύτη και, πέρα του ότι μυρίζει καμμένο λάδι για λίγο η καμπίνα, ενδέχεται να εμφανιστούν και καπνοί από τον χώρο του κινητήρα. Δεν έχω ασχοληθεί, μιας και η διαρροή είναι αστεία και (όπως μου είπε και μέγας μύστης) μην μπλέκεις!
- Κάπου στα 70-80Κ χλμ κάηκε η αριστερή λάμπα ξένον στα μεσαία φώτα εμπρός, την άλλαξα μόνος μου (κόστος κάπου € 50 + 2-3 ώρες σιχτίρια σε αυτόν που το σχεδίασε να αλλάζουν έτσι - googlάρετέ το, μην τα θυμάμαι και ανεβάζω πίεση)
- Κάπου στα 70-80Κ ακούω έναν θόρυβο από κάπου πίσω, έναν μεταλλικό θόρυβο, σαν να πιάνουν δύο γρανάζια. Κατεβάσαμε τον κεντρικό στο συνεργείο (από εκεί εντοπίστηκε ο θόρυβος, κατόπιν ανεβάσματος στη ράμπα), διάγνωση: ο κεντρικός θα χρειαστεί άλλαγμα, αλλά πάει ακόμα, μπορεί να βγάλει 5Κ χλμ, μπορεί και πολύ πάνω από 50Κ χλμ... Έχουν φαγωθεί λίγο τα γρανάζια, θα διαλυθούν κάποια στιγμή, αλλά το πότε κανείς δεν το γνωρίζει. Αν χειροτερεύσει πολύ, το αλλάζουμε.
- Εν τέλει άντεξε μέχρι περίπου τα 105-110Κ χλμ. Αφήνοντας το γκάζι με ταχύτητα μέσα εμφανίστηκε μία όχι και τόσο ωραία πρωία έντονο τράνταγμα από το κιβώτιο - άξονα. Κατευθείαν πήγε το μυαλό μου στον κεντρικό. Έγινε ανακατασκευή σε μάστορα που και ανταγωνιστής του είπε ότι κάνει καλή δουλειά, ωστόσο το πρόβλημα, αν και μειώθηκε εμφανώς, δεν εξαλείφθηκε. Κόστος για την ανακατασκευή του άξονα €400. Ο μάστορας που πήγαινα δεν μπορούσε να μου βρει τη λύση άμεσα λέγοντας πως "μάλλον είναι το βολάν, αλλά δεν ξέρω και είναι μεγάλη μανούρα να κατεβάσω συμπλέκτη για να δω, άσ'το να δούμε πως πάει". Ε, δεν είναι να το αφήσεις όταν σε κάθε άφημα του γκαζιού τραντάζεται όλο το αμάξι, πάω σε άλλον που έκανε διάγνωση που δεν έχω ξαναδεί σε μάστορα - συνεργείο. Είδε τα πάντα, το οδήγησε έτσι, το οδήγησε γιουβέτσι, κτλ. Πολύ καλός και με κέρδισε και φυσικά βρήκε το πρόβλημα, το βολάν που είχε φθαρεί με αποτέλεσμα ο δίσκος να μην πατάει καλά πάνω του. Κόστος (βρήκα ανταλλακτικό εγώ σε τιμή πιο χαμηλή απ' ότι παίρνει μεγάλο συνεργείο με τις εκπτώσεις του) συνολικά € 500 (εργασία + ανταλλακτικό). Το πρόβλημα λύθηκε.
- Λίγο μετά είχα το εξής με τον αισθητήρα του καπό: Κατά διαστήματα, όταν το αμάξι έμενε παρκαρισμένο στον ήλιο, χτυπούσε συναγερμός. Και ΦΥΣΙΚΑ αυτό εμφανίστηκε Ιούλιο... Επιπλέον, αναβόσβηνε το λαμπάκι που δείχνει αν το καπό είναι ανοιχτό. Εν κινήσει... Άναβε, μετά από λίγο έσβηνε... Διάγνωση; Ο αισθητήρας του καπό μάλλον δεν κάνει καλή επαφή, ο συναγερμός νομίζει ότι κάποιος ανοίγει το αμάξι και βαράει... Εν τέλει, το λαμάκι που κρατάει τον αισθητήρα μάλλον από τους κραδασμούς κατά την οδήγηση, άνοιξε ένα κλικ και είτε με τις ανωμαλίες κατά την οδήγηση, είτε με τη διαστολή με τη ζέστη, χάνει επαφή ο αισθητήρας και βλέπει ανοιχτό καπό. Καθαρίστηκε ο αισθητήρας (για καλό και για κακό) και πιέστηκε λίγο με το δάχτυλο το λαμάκι προς τα πάνω, να πιάνει κανονικά. Ξαναεμφανίστηκε το πρόβλημα μετά από λίγο, το πίεσα εγώ λίγο προς τα πάνω, έχει κανένα δίμηνο να φωνάξει, το περιμένω την άνοιξη... Ούτε ένα γαμω-λαμάκι δεν μπορούν να φτιάξουν σωστά;;; Κόστος; Μηδέν, απλά ταλαιπωρία και να γίνεσαι ρεζίλι στη γειτονιά πχ Κυριακή πρωί...
- Κάπου στα 121Κ χλμ (που είμαι τώρα) κάηκε ΚΑΙ ΠΑΛΙ η αριστερή λάμπα ξένον (πριν μία βδομάδα δηλαδή). Η δεξιά την έχει δει Highlander - μην γρουσουζεύουμε όμως. Αυτή τη φορά το πήγα στον μάστορα, που την άλλαξε με 45 ευρώ (δεν χρέωσε εργασία). Και ΦΥΣΙΚΆ φεύγω το απόγευμα από τον μάστορα με καινούρια ξένον, και την επόμενη το πρωί ανάβει ξαφνικά check engine και ο κινητήρας εμφανίζει μειωμένη δύναμη και κραδασμούς. Πολλαπλασιαστής λέω ΓΜΤΧΣ, δεν μπορούσες να το βγάλεις πριν από 5χλμ που ήμουν στον μάστορα;;; Του το αφήνω, κόστος αλλαγής € 70 (ανταλλακτικό και εργασία). Τον ρώτησα αν είναι απαραίτητο να το φτιάξουμε, αφού η ίδια η MWB βγάζει πλέον τρικύλινδρο 1,5, εγώ έχω και έναν κύλινδρο καβάντζα Αν χαλάσει και άλλος, φτιάχνουμε αυτόν...
Δεν μπορώ να πω πως με έχει αφήσει ποτέ. Αλλά αφενός δεν έχει και πολλά χλμ, ούτε είναι βιασμένο το αμάξι (95%+ των χλμ είναι πλέον εξαιρετικά χαλαρή οδήγηση) και αφετέρου δεν σε αφήνει να ησυχάσεις... Ιδίως ο κεντρικός άξονας και το βολάν είναι απαράδεκτες βλάβες σε αμάξι με 121Κ χλμ που οδηγείται στο 95%+ των χλμ του με 2000σαλ και 6η...
Γενικά, βλέποντας και από τη συχνότητα των (μικρών ακόμα) βλαβών που αυξάνεται, δείχνει για αμάξι που φτιάχτηκε για 80-100Κ χλμ...
Και σαν να ακούω λίγο και το διαφορικό, αλλά (ελπίζω να) είναι ιδέα μου
edit: Είναι μοντέλο του 2005, εγώ το πήρα 10 ετών το 2015 και με 18Κ χλμ. Έχω κάνει λοιπόν ένα κλικ πάνω από 100Κ χλμ με το αμάξι, δηλαδή χοντρικά 15Κ χλμ / έτος. Ε, στις στροφές είναι ποίημα πραγματικά σε όλα του (τιμόνι, ανάρτηση, στα πάντα, εκτός από τα φρένα), στο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο εξαιρετικό, αλλά BMW από το 2002-2003 και μετά δεν θα ξαναπάρω με τα δικά μου λεφτά. Οι παλιότερες (Ε46, Ε36, κτλ) είναι πολύ πιο αξιόπιστες, για fun car μίας βόλτας ένα Σ/Κ είναι ότι πρέπει.
Mαρκο σε αντιπαραθεση με το citroen που και γιαυτο γκρινιαζες πως θα σχολιαζες ; τι διαφορα εχει ενα πριμιουμ με κατι ευτελες ;
Για την ντογιοτα γιατι δεν ακουμε τιποτα ; για τον περιφημο 1.3 κινητηρα και το περιφημο αφτερ σειλ της , που δεν εκανε ποτε ανακληση και εχει οδηγησει κοσμο σε απογνωση .
Τώρα, αν έχεις πολλά λεφτά (60+ υποθέτω για καμιά 330i M-pack) , αλλάζει το πράγμα αρκετά, με την λογική πως την αγοράζεις, την κρατάς όσο είναι στην εγγύηση και την δίνεις αμέσως μετά.
Δεν αγοράζεις "premium" για να το κρατήσεις 10 και 15 χρόνια, στα 5-6 το διώχνεις
Δεν αγοράζεις όταν χρειάζεται να δανειστείς για να το πληρώσεις
Δεν αγοράζεις αν δεν έχεις προϋπολογίσει κι ένα καλό ποσό για συντήρηση/βλάβες.
Δεν αγοράζεις και μόλις βγεις από την εγγύηση ψάχνεις τον καλό και φτηνό μαστρομήτσο να το αναλάβει.
Δεν αγοράζεις αν το εισόδημα σου δεν είναι πολλαπλάσιο της αξίας του αυτοκινήτου.
Μάλλον μπαρμπάδεψα αλλά στροφές κι επιδόσεις έχουν νόημα αν τα χρησιμοποιείς καθημερινά και όχι μια στο τόσο, άνεση, ασφάλεια, τεχνολογία ναι αξίζει να την πληρώσει κάποιος για στροφές κλπ για τους μερακλήδες αρκεί κι ένα φτηνό Sunday car.
Αν είσαι μπρούκλης και σου περισσεύουν 60-70-80 για να έχεις 330 κοκ για να πηγαινοέρχεσαι δουλειά και σουπερμαρκετ με γειά σου με χαρά σου, για εμάς του κοινούς θνητούς όμως είναι πολυτέλεια ακόμα και ένα φτηνότερο μοντέλο και ως τέτοια πρέπει να λογίζεται.
Διαφορετικά υπάρχουν άπειρα αυτοκίνητα στην αγορά για κάθε βαλάντιο, μπορεί να μην στρίβουν με τα όσα, να κάνουν 0-100 10sec, να μην έχουν δερμάτινα καθίσματα και 3ζωνικό κλιματισμό αλλά είναι και πιο οικονομικά στην συντήρηση και πιο mind free.
dimik έγραψε:Δεν αγοράζεις αν το εισόδημα σου δεν είναι πολλαπλάσιο της αξίας του αυτοκινήτου.
Aυτό από μόνο του αποκλείει μεγάλες μερίδες κόζμου από την αγορά καινούριου τουτουνίου. Με ένα ψιλομέσο εισόδημα ασούμε πόσο; Aσούμε στα €17,000. Ε, δεν είσαι πολλαπλάσιος ούτε των φθηνότερων τουτουνίων της αγοράς, καλά, δε μιλάμε για πρίμιουμ...