Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#459689 Νίκο, προφανώς μπορείς να μου πεις ότι θέλεις, αλλά:
-Λάδια κάθε χρόνο, ή λίγο παραπάνω από 10Κ και πάντα συνθετικά με τις προδιαγραφές LL04 (longlife, αλλά τα αλλάζω πολύ πριν).
-Βαλβολίνες στο σασμάν έχω αλλάξει δύο φορές (έχει λιγότερα από 130Κ). Την πρώτη φορά με Redline, την δεύτερη φορά με Fuchs γιατί η Redline ήταν απογοήτευση. Η BMW λέει πως δεν χρειάζονται αλλαγή ποτέ.
-Στο διαφορικό δεν είχα αλλάξει επειδή όπως ανέφερα δεν είχε τρόπο να τις αλλάξεις. Όταν το ίδιο το εργοστάσιο δεν έχει μια τάπα, πρέπει εγώ να σκεφτώ πως πρέπει να λύσω το διαφορικό για να τις αλλάξω; Ε, προφανώς, εκ του αποτελέσματος προκύπτει πως πρέπει. Το σασμάν έχει τάπα για αλλαγή.

Στην συντήρηση είμαι παραπάνω από προσεκτικός και ποτέ δεν έχω αμελήσει τίποτε στο αυτοκίνητο και φυσικά έχω και το OBD dongle και τσεκάρω τα πάντα. Προφανώς και το αυτοκίνητο το τρέχω σε κάθε ευκαιρία, προφανώς και το αντισπιν το έχω εκτός μόνιμα όταν οδηγώ, αλλά αν η BMW δεν επιτρέπει γρήγορη οδήγηση στ' αυτοκίνητά της, ας μας το πει να το ξέρουμε.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#459692
Anonymous Founder έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Μετά από όλα αυτά που γράφεις πάντως, απορώ πως θέλεις BMW και πάλι. :dizzy:

Υπάρχει κάποιο άλλο πισωκίνητο C-segment να πάρω; Αν υπάρχει, πολύ ευχαρίστως.
:ninja:
Ουσιαστικά, κι εσύ κατέληξες στο Leon γιατί δεν έβρισκες κάτι άλλο αλλού, το ίδιο πράγμα είναι επί της ουσίας.


Δεν με ενδιαφέρει τι υπάρχει.
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να έχω την ψυχική μου ηρεμία.
Και δεν μιλάμε για μένα αυτή τη στιγμή.
Μ'αυτά που γράφεις, εγώ θα άκουγα BMW και θα έστριβα γωνίες. Βρε δεν πα να΄ναι πισωκίνητο; δεν πάει να έχει τιμονάρα και ό,τι άλλο θες;
Προέχει η ψυχική μου ηρεμία .&-

Άσε τι έκανα εγώ και τι κάνει ο άλλος.
Πες ξεκάθαρα μια φορά ρε . ότι είσαι βιτσιόζος και θες να ταλαιπωρήσε.
Εγώ πάντως δεν είμαι. Και αν μου είχε προκύψει μια προβληματική Alfa Romeo, να είσαι σίγουρος ότι σήμερα θα έτρωγε κράξιμο και φτύσιμο στο forum.
Δεν θα καθόμουν να γράφω "ε χαλάλι, βρείτε μου άλλο με μπλα μπλα μπλα και με μπλα μπλα μπλα".

Το κύριο αμάξι μας, είναι πάνω από όλα εργαλείο. Ούτε θέλω να με ταλαιπωρεί, ούτε να με αφήνει και να χαλάει στα καλά καθούμενα.
Άρα διαφέρουμε, δεν σκεπτόμαστε το ίδιο.
Γιατί είναι αλλιώς να είσαι Busso.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#459693 Αυτά που γράψατε για βλάβες σε BMW -Audi - ΜΙΝΙ λόγω ελλιπούς συντήρησης τα πιστεύετε ή τα γράψατε για πλάκα??? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#459695 @Giuseppe Busso
Και παρόλα αυτά, πήγες και πήρες VAG , αντί για Honda πχ.
Κατ' εμέ δεν διαφέρουμε και τόσο στο συγκεκριμένο ζήτημα. Για κανένα λόγο δεν θεωρώ το Seat πιο αξιόπιστο από BMW. Είναι στα ίδια.
Αλλά ΟΚ, αν δεν με θεωρείς ισάξιο, δεν μπορώ να σου αλλάξω γνώμη.
Σίγουρα διαφέρουμε στο γεγονός πως πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, εμένα δεν μου αρέσουν τα VAG και σίγουρα δεν τα εμπιστεύομαι.

:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#459697
Anonymous Founder έγραψε:@Giuseppe Busso
Και παρόλα αυτά, πήγες και πήρες VAG , αντί για Honda πχ.
Κατ' εμέ δεν διαφέρουμε και τόσο στο συγκεκριμένο ζήτημα. Για κανένα λόγο δεν θεωρώ το Seat πιο αξιόπιστο από BMW. Είναι στα ίδια.
Αλλά ΟΚ, αν δεν με θεωρείς ισάξιο, δεν μπορώ να σου αλλάξω γνώμη.
Σίγουρα διαφέρουμε στο γεγονός πως πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, εμένα δεν μου αρέσουν τα VAG και σίγουρα δεν τα εμπιστεύομαι.

:s_howdy


Υπάρχει VAG στα χέρια του πατέρα μου και έχει σκαρφαλώσει όλη την Ελλάδα.
Με τον πλέον, κατά τα λεγόμενα των φόρουμ, αναξιόπιστο κινητήρα της αγοράς. Τον 1.4 Twincharged.
Και 4κίνητο με haldex και υγράκια διαφορικού.
Έχει καμιά 80αριά χιλιάδες χλμ τώρα και είναι μια χαρά.
Άλλαξε όλα αυτά τα χρόνια μια αντλία κομπρέσορα στα 330 κάτι ευρώ με εργασία και ΦΠΑ μέσα στην Κ@ρέντα.
Και;

Δεν πήρα Honda γιατί θα στο πω όπως θα το έλεγε και ο ΙΚΕ. Είναι μια αηδία.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#459698 Υπάρχει υποψία κόντρας? :shifty:

180 vs 170, 2lt vs 1.8lt, hatchbacks, πισωκίνηση vs μπροστά

Νομίζω οι όποιες διαφορές θα ξεκαθαρίσουν στο δρόμο. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#459699 Εύχομαι να μην σου βγάλει κανένα πρόβλημα ποτέ. Το συγκεκριμένο μοτέρ όταν το είχα πρωτοοδηγήσει το είχα ερωτευτεί. Σήμερα, δεν θα το αγόραζα όμως, μετά από όλα αυτά που έχουν γίνει.
Από εκεί και μετά, όπως έχουμε πει και σε άλλο θέμα, τα κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου, είναι διαφορετικά για τον καθένα.
Εγώ μπορεί να είμαι βιτσιόζος, εσύ πάλι όχι.

Καλή καρδιά και δεν θα μαλώσουμε κιόλας. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#459700
Anonymous Founder έγραψε:@Giuseppe Busso
Και παρόλα αυτά, πήγες και πήρες VAG , αντί για Honda πχ.
Κατ' εμέ δεν διαφέρουμε και τόσο στο συγκεκριμένο ζήτημα. Για κανένα λόγο δεν θεωρώ το Seat πιο αξιόπιστο από BMW. Είναι στα ίδια.
Αλλά ΟΚ, αν δεν με θεωρείς ισάξιο, δεν μπορώ να σου αλλάξω γνώμη.
Σίγουρα διαφέρουμε στο γεγονός πως πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, εμένα δεν μου αρέσουν τα VAG και σίγουρα δεν τα εμπιστεύομαι.

:s_howdy


Δεν ειναι το ιδιο. Εσενα σε εχει καψει η μαρκα, τον Busso οχι. Δεν του εβγαλε προβληματα και η επιλογη να παρει Seat ειναι σχετικη με την ελλειψη προβληματων που ειχε η 147 παρολα αυτα που λεγονται για τις Alfa γενικοτερα.

Αυτος κανει μια δοκιμη βγαζοντας απο την μεση το DSG που βγαζει ζημιες ακριβες, αν του βγει του βγηκε.

Εσυ ομως ρε Γρηγορη θα την ξανακανεις την αποκοτια και εχεις προειδοποιηθει ηδη. :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#459701
Deleted User 1 έγραψε:Υπάρχει υποψία κόντρας? :shifty:

180 vs 170, 2lt vs 1.8lt, hatchbacks, πισωκίνηση vs μπροστά

Νομίζω οι όποιες διαφορές θα ξεκαθαρίσουν στο δρόμο. :shifty:



Καμία κόντρα δεν υπάρχει. (Τον είχα και με τη 47 το κουλάδι :shifty: )

Τα προβλήματα που έχει γράψει είναι αρκετά σοβαρά.
Θα άκουγα BMW και θα έκανα στροφή 180 μοιρών.
Σε κάποια πράγματα υπάρχει και όριο.
Αν με είχε ταλαιπωρήσει τόσο ένα αμάξι, θα είχε φύγει στη θάλασσα.

Με ρωτούσαν πολλές φορές "Σου έχει βγάλει τίποτα;" αναφερόμενοι στην Alfa.
Και τους έλεγα "ΌΧΙ, σαν τι να έχει βγάλει ρε παιδιά;"
Δεν το πίστευαν; ήμουν τυχερός; τι να πω...
Πάντως ΑααΑν είχε βγει σαν τη BMW, σήμερα θα έσταζα χολή.
Εγώ μαζόχας δεν γίνομαι .. Τόσο απλά.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#459703 Καλά κι εμένα με έχει βιάσει άπειρα το Audi αλλά πλέον αν με ρωτάς ΝΑΙ θα έπαιρνα vag. Οι λόγοι πολλοί και διάφοροι με βασικότερους το timing και το διαθέσιμο budget. Κάτι αντίστοιχο φαντάζομαι ισχύει και για ένα χαροκαμμένο Πενβεδάκια.

Για την Alfa σαφώς και δεν ήσουν τυχερός. Ήσουν μέσος όρος. Εφόσον ήξερες να τη συντηρείς και να τη δουλεύεις σωστά, σου προέκυψαν τα αναμενόμενα. Δηλαδή σχεδόν τίποτα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#459707
Deleted User 1 έγραψε:Υπάρχει υποψία κόντρας? :shifty:

180 vs 170, 2lt vs 1.8lt, hatchbacks, πισωκίνηση vs μπροστά

Νομίζω οι όποιες διαφορές θα ξεκαθαρίσουν στο δρόμο. :shifty:



http://www.zeperfs.com/en/duel5815-2694.htm

:lipsealed:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#459708 Μην υποτιμάς την πισωκίνηση! :rtfm: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#459709
Giuseppe Busso έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Υπάρχει υποψία κόντρας? :shifty:

180 vs 170, 2lt vs 1.8lt, hatchbacks, πισωκίνηση vs μπροστά

Νομίζω οι όποιες διαφορές θα ξεκαθαρίσουν στο δρόμο. :shifty:



Καμία κόντρα δεν υπάρχει. (Τον είχα και με τη 47 το κουλάδι :shifty: )

Τα προβλήματα που έχει γράψει είναι αρκετά σοβαρά.
Θα άκουγα BMW και θα έκανα στροφή 180 μοιρών.
Σε κάποια πράγματα υπάρχει και όριο.
Αν με είχε ταλαιπωρήσει τόσο ένα αμάξι, θα είχε φύγει στη θάλασσα.

Με ρωτούσαν πολλές φορές "Σου έχει βγάλει τίποτα;" αναφερόμενοι στην Alfa.
Και τους έλεγα "ΌΧΙ, σαν τι να έχει βγάλει ρε παιδιά;"
Δεν το πίστευαν; ήμουν τυχερός; τι να πω...
Πάντως ΑααΑν είχε βγει σαν τη BMW, σήμερα θα έσταζα χολή.
Εγώ μαζόχας δεν γίνομαι .. Τόσο απλά.

Δεκτόν. Προφανώς και έχει βγάλει πολλά και απαράδεκτα και είμαι σχεδόν βέβαιος πως και οι καινούριες δεν θα είναι απροβλημάτιστες. Αξιολογώ ψηλότερα απ' όλα τα κριτήρια όμως την ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και αυτό είναι είτε πίσω κίνηση, είτε πολύ δυνατή τετρακίνηση.
Για όλα τα υπόλοιπα, θεωρώ πως πετάω τα λεφτά μου. Και απλούστατα, δεν θέλω να τα δώσω. Προτιμώ να οδηγώ κάθε μέρα ένα κουβαδάκι ή μια μετριότητα σαν το Golf και να κάνω την κάβλα μου με την Ducati, παρά να δώσω 20Κ+ για κάτι που μου φέρνει πλήξη.
Γιατί εντάξει, δέχομαι την ερμηνεία σου πως είμαι μαζόχας, αλλά αν μου επιτρέπεις και για εμένα, μαζοχισμός είναι να δώσω 20Κ+ για να πάρω το Golf μου ή το Seat σου. Αν μου το χάριζαν , θα έλεγα κι ευχαριστώ (κάθε μέρα το λέω, έχω το Golf και τις βενζίνες πληρωμένες και αυτό από μόνο του είναι γαμάτο), αλλά αν έπρεπε να πληρώσω τα ωραία μου λεφτάκια ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ.
:oops:
Θα προτιμούσα να τα κάνω Kia Picanto + ΜΧ5 ή μια παλιά E60 ή ακόμη και Ε39 αναλαμβάνοντας και τα ρίσκα της αξιοπιστίας (αλλά ταυτόχρονα πληρώνοντας περίπου τα μισά λεφτά), παρά να φάω στο κεφάλι αυτό τον συμβιβασμό.
Υπάρχουν διαφορετικοί μαζοχισμοί λοιπόν εκεί έξω, και ας είμαστε ανοιχτόμυαλοι, αρκεί να περνάμε καλά.
:s_roses :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#459710
Deleted User 1 έγραψε:Υπάρχει υποψία κόντρας? :shifty:

180 vs 170, 2lt vs 1.8lt, hatchbacks, πισωκίνηση vs μπροστά

Νομίζω οι όποιες διαφορές θα ξεκαθαρίσουν στο δρόμο. :shifty:


Εγώ μια φορά που άνοιξα με το scirocco με τα 180 ενός παλιού φορουμίτη από τους 4Τ, έκλαιγα μετά :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#459716 Εγώ είμαι σχεδόν βέβαιος πως και το Golf μου είναι πιο γρήγορο, το Seat θα της αλλάζει τα φώτα. Αλλά προφανώς και θα επέλεγα την BMW χωρίς δεύτερη σκέψη.