Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#705074
mousatos έγραψε:troll :lol:


Καθόλου αλλά αν ο άλλος θέλει σώνει και καλά BMW, :s_empathy
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#705158
GTS έγραψε:
drdino έγραψε:Ναι επειδή είναι παρόμοιος λέω μακριά σε μτχ, δεν ξέρεις ο άλλος αν φρόντισε λάδια κλπ για vvtli, τεντωτήρα/καδένα κλπ. Το θέμα με τις 125i είναι ότι ότι πολύ πιο σπάνιες σε σχεση με τις 120i οπότε μικρότερο εύρος επιλογών. Γιαυτό ρώτησα για budget.


Ας κοιταξει για 120 Β48 αρκει να ειναι Μ σπορτ ετσι θα εχει και εξατμιση με βαλβιδα.
Ευχαριστώ, θα το συνεχίσω σε ξεχωριστό θέμα στην Αγορά.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#705267
dimik έγραψε:Ας γράψω εδώ τον πόνο μου.

Άλλαξα πρόσφατα καδενα, βάσεις μηχανής - κιβωτίου, μπεκ και ρουλεμάν διαφορικού αλλά από τις 2000 στροφές και πάνω είχα μια δόνηση, ένα τρέμουλο αισθητό και στα πόδια και στο τιμόνι.

Ο μηχανικός δεν το καταλάβαινε ή έκανε ότι δεν το καταλαβαινει.

Με τα πολλά βρήκα έναν Ρώσο μάστορα που από ότι φαίνεται έχει εμπειρία στις BMW μιας και σκαλίζει και κάτι Μ4-Μ5 τελευταίας εσοδείας.

Το πήγα σήμερα του λέω μετά από αλλαγή σε όλα αυτά έχω το συγκεκριμένο θέμα.
Η απάντηση ήταν ότι έγινε μαλάκια με βίδα στην αλλαγή καδενας.
Το ψάχνω λίγο και έχει δίκιο


I've just had mine back had same job done, the bottom guide bolt that hold the bottom part of chain in to engine had sheared of on to engine block. This was causing a lot of vibration at around 2000rpm on mine nightmare of a job but all done and dusted now.


Επιπλέον ανακάλυψε μικρή διαρροή στην αντλία vacuum, κόστος αντλίας 250 ευρώ αν και μπορεί να θέλει απλά o-ring από ότι είπε.

#&@$&% μηχανικοί

< >


Επανέρχομαι γιατί είχαμε και νέα ευρήματα...

Φτιάχτηκε η δόνηση από τις 2K rpm αλλάχθηκε και η αντλία vacuum που είχε την διαρροή, ΟΜΩΣ

ο άξονας μπροστά δεξιά είναι στραβός και χαλάει το κάμπερ, δεν είχα πει τίποτα στον μηχανικό για το ατύχημα με τον σκύλο και με πήρε τηλέφωνο μόνος του να μου πει ότι το αυτοκίνητο είχε ατύχημα και έχει αρπάξει ο άξονας.
Από τότε λοιπόν έχω αλλάξει αναρτήσεις, γιατί είχε στραβώσει η δεξιά και έχω κάνει 2 ευθυγραμμίσεις.

ΕΝΑΣ μ@λακας δεν βρέθηκε να πει, φίλε έχει αρπάξει ο άξονας, ούτε καν ο μηχανικός που το επισκεύασε μετά το χτύπημα και ο οποίος θα πληρωνόταν επιπλέον αν μη τι άλλο. Εφόσον με ευθυγράμμιση ερχόταν σε εντός ορίων τιμές στα @@ τους όλοι. :rant:

Επιπλέον NOX sensor 2η φορά σε 2 χρόνια. :s_crazy edit: o πρώτος ήταν αγορασμένος από ebay, Continental έγραφε μεν αλλά φοβάμαι οτι έφαγα φόλα, για αυτό τώρα OEM από αντιπροσωπεία να είμαι ήσυχος.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση όμως είναι ότι σύμφωνα με τον μηχανικό τα μπεκ μπορούν να χαλάσουν λόγω προβλήματος στον NOX, ισχύει άραγε κάτι τέτοιο; :hmmm:

Δεν υπάρχει πουθενά σε στοκ NOX, υπομονή 2 εβδομάδες να βρεθεί και άξονας μπροστά να αλλαχθούν όλα μαζί, μέχρι τότε όχι πολύ γκάζι είπε.

Κόστος μέχρι στιγμή για αυτά 1300 + 550 για τον NOX + άξονας που περιμένουμε τιμές. :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#705272 Καταρχήν περαστικά. Σε παραπέμπω στο παλιότερο λινκ από την σελίδα 515 του τοπικού, όπου κάποιοι σχετικοί (ονόματα δεν λέμε, μην θίξουμε και υπολήψεις) έλεγαν πως φταίει που δεν τα συντηρούμε σωστά! :lol:
-O άξονας, τι ακριβώς σημαίνει πάντως; Γιατί άξονας εμπρός δεν υπάρχει, πού και τι έχει στραβώσει και πώς θα διορθωθεί; Βεβαιώσου πως όντως έχει δίκιο και ξέρει γιατί μιλάει και πως αφού πληρώσεις, το πρόβλημα θα διορθωθεί.
-ΝΟx sensor. Θεωρώ πως θα ξαναχαλάσει, γιατί και αυτό είναι απλά προβληματικό ανταλλακτικό. Αυτά μου είπε κι εμένα το συνεργείο, πως μετά από κάποια χρόνια, θα το αλλάξεις και αυτό ξανά, γιατί απλά δεν ζουν για πάντα. Σαν παρενέργεια έχει πως μπορεί να καίει παραπάνω, αλλά να κάνει ζημιά στα μπεκ, το βρίσκω λίγο δύσκολο. Η αλήθεια είναι πως το δικό μου χάλασε περίπου 10 χρόνια μετά από την αλλαγή που είχε γίνει στα 2 χρόνια (από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη).
-Δες μήπως βρεις καινούριο NOx μη εργοστασιακό, εγώ νομίζω πως θα σου κρατήσει σχεδόν το ίδιο, την προηγούμενη φορά είχες πάρει μεταχειρισμένο ή καινούριο; Ουσιαστικά με τον μεταχειρισμένο δεν κάνεις δουλειά, μόνον καινούριο θέλει.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#705274 Αυτό κατάλαβα εγώ
Εικόνα


Διαβάζοντας παλιότερα για το NOX είχα καταλάβει ότι με βάση τις μετρήσεις του ρυθμίζεται το μίγμα, οπότε ανάλογα τα μπεκ ψεκάζουν για πλούσιο-φτωχό μίγμα, τώρα αν μπορεί να τα κάνει να δουλεύουν εκτός παραμέτρων και δεν υπάρχει δικλείδα ασφαλείας δεν ξέρω αλλά μου φαίνεται οτι μπορεί να συνδέονται με κάποιον τρόπο.

Δεν θέλω να μπλέξω πάλι με τους αισθητήρες και ξέρω οτι το probe μπροστά είναι αρκετά ευαίσθητο.
Θα τα συζητήσω αύριο που θα παραλάβω μαζί του να δω πως θα προχωρήσω.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#705275 2λιτρη με 170 άλογα έχεις?
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#705280
dimik έγραψε:Αυτό κατάλαβα εγώ
Εικόνα


Διαβάζοντας παλιότερα για το NOX είχα καταλάβει ότι με βάση τις μετρήσεις του ρυθμίζεται το μίγμα, οπότε ανάλογα τα μπεκ ψεκάζουν για πλούσιο-φτωχό μίγμα, τώρα αν μπορεί να τα κάνει να δουλεύουν εκτός παραμέτρων και δεν υπάρχει δικλείδα ασφαλείας δεν ξέρω αλλά μου φαίνεται οτι μπορεί να συνδέονται με κάποιον τρόπο.

Δεν θέλω να μπλέξω πάλι με τους αισθητήρες και ξέρω οτι το probe μπροστά είναι αρκετά ευαίσθητο.
Θα τα συζητήσω αύριο που θα παραλάβω μαζί του να δω πως θα προχωρήσω.

Αυτό που δείχνεις είναι το υποπλαίσιο και αν πρέπει ν'αλλαχτεί, θα έχει και σοβαρά εργατικά και πιθανόν και καλίμπρα κλπ. Βιδωτό είναι; Φοβάμαι πως όχι.
Όσο για τα μπεκ δεν είναι λογικό να βγαίνουν εκτός ορίων, ό,τι και να λέει ο NOx sensor. Ουσιαστικά, θα μπορούσε κάποιος να στο προγραμματίσει έτσι ώστε ν'αγνοεί τον NOx sensor και τι ενδείξεις δίνει και να του δίνει μια "safe" τιμή. Εγώ κάποια στιγμή θα ψάξω γι'αυτό μιας και ό,τι άλλο δεν είναι λύση. Για ρώτησέ τον αν μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#705282 Ναι το ξέρω ότι είναι το υποπλαισιο αλλά αυτό κατάλαβα σε σπαστά αγγλικά από το τηλ.


Υπάρχει το NOXEM το είχε αναφέρει ο drdino όταν έψαχνα για αλλαγή τότε.

Αλλά τα σχόλια είναι ανάμικτα.
Θα το συζητήσω μαζί του.

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#705286
dimik έγραψε:
Κόστος μέχρι στιγμή για αυτά 1300 + 550 για τον NOX + άξονας που περιμένουμε τιμές. :lipsealed:


:lipsealed: :lipsealed: :lipsealed:

Ελπίζω να είναι τα τελευταία!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#705298
dimik έγραψε:Ναι το ξέρω ότι είναι το υποπλαισιο αλλά αυτό κατάλαβα σε σπαστά αγγλικά από το τηλ.


Υπάρχει το NOXEM το είχε αναφέρει ο drdino όταν έψαχνα για αλλαγή τότε.

Αλλά τα σχόλια είναι ανάμικτα.
Θα το συζητήσω μαζί του.

Α, όχι να το συζητήσουμε όλοι μαζί εδώ! :s_biggrin
Εγώ δεν θ'αλλαζα το NOx πάντως με τον μαμά, γιατί παίζει να έχεις πάλι το ίδιο πρόβλημα.
Το ΝΟΧΕΜ διαβάζω από άλλους καλά σχόλια και από άλλους κακά. Κάποιος τους κατηγορεί για προχειρότητα:
https://www.e90post.com/forums/showthre ... p=25317828
Ενώ άλλοι λένε πως θα δοκιμάσουν ένα επαναπρογραμματισμό που θα καταργήσει την ανάγκη του NOx.
https://www.bimmerforums.co.uk/threads/ ... ed.571683/
Δεν ξέρω τι παίζει ή τι είναι καλύτερο.
Άλλοι λένε καλά λόγια για το ΝΟΧΕΜ ασφαλώς:
https://www.pistonheads.com/gassing/top ... &t=1754954

Εγώ θα ρωτήσω κάποια στιγμή τον μηχανικό τι προτείνει, αυτός μου είχε προτείνει νομίζω την τελευταία φορά επαναπρογραμματισμό και κατάργησή του, στα 350€ αν θυμάμαι καλά και μου φάνηκε κάμποσο.
:help:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#705311 Κοίτα ο πρώτος ο εργοστασιακός πήγε καμία 100στη+ χιλιάδες χλμ, αν πάει άλλο τόσο ο εργοστασιακος θεωρώ ότι δεν χρειάζεται να μπλέκω με προγραμματισμούς και πατέντες.

Αν το NOXEM ήταν εγγυημένο θα το έκανα και πριν χωρίς 2η σκέψη.

Δεν ξέρω αν φταίει το μπούκωμα του καταλύτη για το ότι χάλασε τόσο γρήγορα αυτός που άλλαξα πέρσι πρόπερσι ή ήταν μουφα του ebay. Τον είχα πληρώσει κανένα 300ρι πάντως και είχε OEM στοιχεία πάνω.

Τώρα που το θυμήθηκα κάποια στιγμή είχε ξεβιδώθει το probe και κρεμόταν οπότε μπορεί να την άρπαξε και από εκεί, δεδομένης της ευαισθησίας του.

edit: πουλάνε και κιτ επισκευής με καινούριο probe που θέλει απλά κοπτοραπτικη των καλωδίων, αλλά επισης δεν αξίζει να μπλέκεις.

< >
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#705356 Πούλα το όσο προλαβαίνεις.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#705368 Τώρα που έχω αλλάξει το μισό αυτοκίνητο;
Αυτά τα κάνεις στην αρχή μετά το παντρεύεσαι.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#705372
dimik έγραψε:Τώρα που έχω αλλάξει το μισό αυτοκίνητο;
Αυτά τα κάνεις στην αρχή μετά το παντρεύεσαι.

< >


εχει μεινει το αλλο μισο Δημητρο.
Πουλα το.Εαν χρειαστεις Ιαπωνεζικο σφυρα να προτεινω.